Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

G51e48o48r74g 98K94o32m35b85e28r33e49c 9824431346751

Boze to je blabol. Staci se kouknout k sousedum na zapad ci jih Sumavy (A a D)

0/0
1.3.2018 9:56

R95i96c71h75a24r27d 44L89u32k32e19š 9527545263376

Pane Svobodo, teď nevím, jestli neodpovídám pseudonymu paní Šichtařové... :)) Váš přístup k faktům je totiž úplně stejný, jako její. Abyste dokázal svojí pravdu, srovnáváte financování kompletního sportu s financováním ZUŠek. Pokud bych Vám chtěl tímto způsobem dokázat svoji pravdu, seženu si číslo za kompletní podporu kultury (kromě uměleckých škol, muzea, divadla, hrady, památky, atd) a porovnám ho s financováním např. lukostřelců. Asi se shodneme, že toto srovnání nedokazuje vůbec nic. Abychom si ale rozuměli, já se vůbec nechci zastávat establishmentu ve věcech rozdělování peněz na podporu sportu nebo kultury. V této věci si nedělám iluze, změny jsou rozhodně nutné. Kritizuju způsob psaní pí. Šichtařové. Píše zhruba toto: “Proč by měli být státem podporováni POUZE sportovci, zatímco umělci nebo hvězdáři ne?” Ona prostě a jednoduše ignoruje, že jsou státem podporováni nejen sportovci, ale i umělci nebo třeba hvězdáři (vůbec netvrdím, že podpora je úplně spravedlivá). Ona úplně ignoruje to, že nikdy nikdo neřekl, že stát má podporovat pouze sportovce. Ona prostě jen píše primitivní, demagogickou kritiku establishmentu, po které je tady poptávka. Proto je populistka.

+2/0
28.2.2018 22:27

M20i57c42h28a56l 16S74v80o23b26o64d60a 5428738356121

Děkuju za odpověď a nejsem ničí pseudonym.

Z tohoto pohledu máte pravdu. Na druhou stranu máte možnost to srovnání udělat.

Pokud vezmeme celkovou podporu na kulturu (tedy kromě škol i zámky a hrady a divadla, tak jsme u čísla cca 13mld Kč

https://www.mkcr.cz/navrh-rozpoctu-2018-1738.html

Celková podpora na sport je u čísla neznámého, protože by jste musel sečíst všech schválených 1172 žádostí o dotaci na této stránce

http://www.msmt.cz/sport-1/rozdeleni-statniho-rozpoctu-2017-v-oblasti-sportu-program

Za poznámku stojí, že se jedná pouze o první část schválených dotací a dotace na kluby, nikoli na sportovní budovy.

Neberte tento článek jako, že ho psala Šichtařová, ale jako reakci na sportovní článek, který kritizuje, že podpora sportu a sportovních talentů je pořád malá. Já si myslím, že ona je podpora talentů malá právě proto, že naše kluby místo toho, aby vychovaly naše hráče, tak za desítky miliónů koupí hráče ze zahraničí. A tento systém krásně funguje, aniž by se daňoví poplatníci a rodiče dětí ptali, odkud se berou peníze. Ať mi nikdo netvrdí, že klub, který si vydělá čtvrt miliardy prodejem hráče do Číny, nebo Itálie musí žádat stát o dotaci, nebo musí drbat rodiče o všechny poplatky za kurz, startovní poplatky, poplatky za soustředění atd, atd.....A je také zajímavé, že se tyto přemrštěné nákupy dějí pouze v kolektivních míčových sportech a hokeji. Už jste někdy slyšel, že by za čtvrt miliardy byla prodána Ledecká, nebo atleti?

+1/0
1.3.2018 10:27

M75i78c35h41a25l 79D91v81o37ř31á13k 9835759727230

Uff, zajímavý příspěvek, ale ... uff

Je otázka co je účelem státu.

Český tak nějak aspiruje k tomu aby občan byl vzdělaný a zdravý a s tím související zájem o sport a kulturu.

Ano, stát by to mohl všechno seškrtat. Zavést placené sekundární a terciální vzdělávání. Zrušit podporu divadel sportu a hudby, kam by to vedlo?

Píšete, že to mají hudebníci těžší než sportovci, vážně? Umělecké školy, konzervatoře, máme to tu, ano vstupní nároky jsou vyšší než pro sport, ale kde jeden trenér může trénovat 20 začátečníků, u kláves to dost dobře nejde.

A stejně tak jako u sportu, bez množství a množství vlastního času a iniciativy se na světovou špičku stejně nedostanete.

Co by se stalo kdybychom odpískali podporu? No ztratíme i jen šanci že se objeví talent a ještě víc se posune vstupní hranice jak ke sportu, hudbě či kultuře na základní úrovni.

Třeba Špotáková, která se k oštěpu dostala přes sedmiboj na sportovním gymnáziu, by asi nebyla kde byla.

0/0
28.2.2018 21:42

S82t40a11n95i38s35l11a15v 28K88u32n90c 9623971610835

Naprostý souhlas - konec sprosté krádeže prostředků mé rodiny, každý za své.... nikdo nikomu nebrání chce -li o sve svobodné vůli financovat někomu jinému jeho sportovní ci uměleckou kariéru.... a když se nesejde dost prostředků na vyslání "našich" sportovců na olympiádu a "my" tam nebudem brečet kvůli tomu určitě nebudu...

0/0
28.2.2018 19:17

R57i57c95h16a75r75d 90L94u94k76e50š 9457295843716

I tento článek samozřejmě dokazuje Váš populismus a demagogii. Je populárně anti-establishmentový, to mu zde zajistí podporu dokonce i po skončení vcelku úspěšných OH. Jako obvykle, nejde zde o pravdu a objektivitu, ale o výběr z faktů, které se Vám hodí. Píšete, že nechápete, proč by měl stát podporovat pouze sport a nikoli ostatní kulturu a velkoryse při tom přehlížíte, že to prostě není pravda. Hodící se fakta použijete, nehodící se ignorujete. Jednodušší lidé to berou, ostatní tomu říkají demagogie. Pokud by Vám šlo o pravdu, musela byste alespoň zmínit základní umělecké školy, konzervatoře, podporu festivalů mládežnických souborů všech možných typů, atp. Jenže, to už by nebyl jednoduchý, přímočarý ant-establishmentový článek, ale jakási polemika, či co. To už by zde chápalo podstatně méně lidí. Tzn. méně „laiků“, nižší čtenost, méně lidí zná Šichtařovou, méně lidí kupuje její knížky, menší business...

Nevadí mi Váš názor, že stát by neměl podporovat sport ani kulturu, jakkoli s ním nesouhlasím, ale vadí mi, že se zde vydáváte za ekonomku píšící seriózní úvahy. Vaše články jsou směsicí demagogie a populismu. V případě, že je téma sport, čert to vem... V případě, že je téma odchod ČR z EU, je to horší, je to nezodpovědné. Třeba uznat, že jednodušší lidi ovlivňovat umíte. Stejně jako Zeman nebo Okamura.

+1/0
28.2.2018 8:48

T95e46o52d51o77r 11B71e39z72d50ě77k 5294220358573

Zkuste k tomu radši dát nějaký argument namísto řvaní "je to populismus a demagogie".

0/0
28.2.2018 10:49

R10i29c38h68a29r36d 28L75u16k16e64š 9207105433576

Pane Bezděku, nikdy bych názor bez jasného argumentu nenapsal. I výše uvedený text argument obsahuje. Nevidíte ho, nebo ho nechcete vidět? Nechci tím ztrácet další čas, ale pokud budete mít zájem, argument Vám z textu vypíšu do další reakce.

0/0
28.2.2018 11:05

T60e68o98d13o60r 93B26e54z20d16ě55k 5844660428353

Možná jsem ho v tom kýbli nálepek typu "demagogie, populismus" přehlédl a neměl žaludek se v tom hrabat, víte?

0/0
28.2.2018 11:19

M96i71c81h68a28l 49S26v89o26b51o69d28a 5768448706461

Pane Lukeš, kdyby jste byl férový, tak by jste napsal finanční srovnání ZUŠ, konzervatoře, podporu festivalů a pak tedy sportu. Z výroční zprávy České školní inspekce jenom ZUŠ stál v roce 2008 200 miliónů. V témže roce rozpočet na sport 7.7 mld Kč.(Dole jsou odkazy) Vidíte ten nepoměr v podpoře?

Samozřejmě toto srovnání se už nehodí do establishmentu, protože článek paní Šichtařové je reakcí na sportovní článek, že je ta podpora na sport ještě malá.

http://www.msmt.cz/sport-1/rozdeleni-statniho-rozpoctu-2017-v-oblasti-sportu-program-vi-1

Na této stránce je přehled kolik je vlastně v ČR příjemců dotací na sport. Třeba tam najdete i svůj klub, pokud platíte své dítě.

+1/0
28.2.2018 21:04
Foto

J61a38k39u92b 27O59l23e31j96n16í13k 2824578232792

Madam ve vsi úctě, vy nemáte tušení činné sport. Z celého článku mám pocit, ze pro vás podpora sportu, znamená, ze stát bude platit za medaile z MS/ME/OH, ale to je přece hloupost. Sport není jen o výsledcích, ale o alespoň základní tělesné zdatnosti, úctě k soupeři, tymovem duchu a respektu k autoritam.

Dále pak také nikdo netvrdí ze sport má byt pro všechny zdarma. Sport, obzvláště týmový, potřebuje metodiku, aby mohly byt rozvíjeny předpoklady mladých sportovců, aby s nimi bylo jednodušší pracovat. Proto Němci zavedli fotbalové akademie a v Holandsku mají skvěle školy rychlobruslení. To u nás nenajdete a pokud ano tak v silne nedostatečné míře. A pokud jde o vaše přirovnání k hudbě nebo astronomii, na tyto obory u nás neexistuji školy, které by stát financoval?

+6/−2
27.2.2018 1:45

M42i19c72h80a66l 48S27v73o38b20o52d18a 5868188346961

Jestli sport definujete na základě základní tělesné zdatnosti (to bych ještě bral), úctě k soupeři, týmovém duchu a respektu k autoritám, tak musím smutně konstatovat, že se v ČR žádný sport neprovozuje.

Spíš se v ČR provozuje okolo sportu neuvěřitelná vyčůranost , kterou přesně popisujete v systému financování. Na hudbu a astronomii existují státní školy, které mají rozpočet v řádu několik set miliónů Kč. A s tím musí vyjít.

Ve sportu je rozpočet v miliardách Kč ( a některým je to očividně málo) a přesto neexistují žádné státní sportovní školy, nebo podobné instituce, které by rozvíjely sportovní talent dětí.

Místo toho existují desítky různých svazů na národních, krajských a okresních úrovních, desítky různých klubů na národních, krajských a okresních úrovních, které jen vysávají a vysávají a to jak stát v podobě státního rozpočtu na sport v mld Kč (celkem nepoměr oproti stamilionům do hudebních škol) a samozřejmě vysávají domácí rozpočet rodičů ve formě různých poplatků za kurz, za účastnické,nebo startovní poplatky v repre, za výstroj, boty atd. Jak je možné, že je sport pro rodiče dětí tak drahý ?

http://www.msmt.cz/sport-1/rozdeleni-statniho-rozpoctu-2017-v-oblasti-sportu-program-vi-1

Mě by zajímalo kolik tyto kluby v odkazu ( a svazy též) vybrali za rok 2017 od rodičů za kurzovné, startovné, a další podobné poplatky, kolik od sponzorů a kolik vybrali na vstupném od návštěvníků, když se jedná o vícezdrojový systém financování sportu? Taky by mě zajímalo kolik sportovců dává výnos z reklamy na holící strojky a sprchové gely na sportovní talent dětí?

+3/0
27.2.2018 11:31

O77n74d44ř19e33j 37H13r42u79b21ý 2684477318429

Paní Šichtařová je ekonomka, takže všechno vidí z pohledu má dáti, dal. Jenže svět je daleko složitější. Jsou státy kde se sport bohatě subvencuje a podporuje. Jsou dokonce státy kde vyvinuli státní systém na podvody v mezinárodním sportu. A jsou státy, kde je sport čistě záležitostí jedince. A teď si vyberme co chceme. Chceme aby naši borci drtili všechny na všech olympiádách, mistrovstvích a pohárech? Chceme se maximálně těchto akcí účastnit? Anebo se jich vůbec nechceme účastnit?

+4/0
26.2.2018 9:50

M23a17r67t38i88n 84Š67u71l89á78k 1236207640631

Taky jsou státy, kde mají komunismus. My k nim naštěstí už nepatříme.

0/0
27.2.2018 6:58

L16u17m15í44r 88V81i15t15h82a 2777707196802

Pokud se chcete zúčastnit olympiády, nikdo Vám nebrání. Zvedněte zadek, začněte sportovat. Až budete mít výsledky, sežňte si agenta, ten Vám sežene peníze. Co je na tom špatně?

+1/−2
27.2.2018 12:07

J69a48n 85B36u58r36i17a77n 2383119284780

Paní Šichtařová je opět zcela mimo. Třeba ta Šárka Ledecká měla neskutečné štěstí - narodila se s obrovským talentem do bohaté rodiny a rodina udělala vše proto, aby se její talent mohl rozvinout.

Tatínek Šárky Ledecké v radiožurnálu přiznal, že její začátky vyšly rodinu na asi 12 mil Kč. Kdyby se tedy narodila do běžné české rodiny, tak bychom měli smůlu a národ by byl na olympiádě bez zlatých medailí. Dále zazněla informace, že tu v podstatě nemáme podchyceny dětské talenty a pracuje se až se staršími (předpokládám, že to jsou třeba junioři).

Kolik takových Ledeckých se nám tu ale ročně rodí a jejich talent končí v niveč? Kdo jiný než stát by se měl systematicky snažit tyto talenty najít a umožnit jim se rozvinout?

A povzdechy paní Šichtařové, že kdybychom tu nějakou strukturu vybudovali, tak že by se peníze jen rozkrádali? No to je to samé, jako když řekneme, že policie je skorumpovaná, takže řešením bude ji zrušit.

+3/−6
26.2.2018 6:50

A45l22o20i13s 54J39i19n26d47r77a 9730144627135

Sarka Ledecka ????

0/0
26.2.2018 9:50

J42a60n 18B11u84r59i27a75n 2853129504920

Sorry - nějak jsem po ránu ujel a za změnu jména se omlouvám.

0/0
26.2.2018 10:14

V61ě38r56a 38B77u14d25k19o45v92á 7930784336407

A to vás nenapadlo, že kdyby se nepromrhávaly miliardy na "podporu vrcholového sportu", ty daně by zůstaly rodičům, kteří by měli možná dost peněz a sami by si mohli rozhodnout, v čem své děti budou podporovat? Podpora státu by měla být jen výstavbě, u každé školy by mělo být sportoviště a bazén, dopoledne by tam dítka měla tělocvik, odpoledne by tam mohly být děti z družiny a večer dospělí z okolí. Za stejnou investici, jen provozní náklady na správce na dvě směny by byly vyšší, ale to by hradili dospělí vstupným...

+1/0
26.2.2018 23:32

J98a63n 31B69u22r32i94a32n 2733269304980

Můj plat je lehce nad průměrem ČR. I kdybych neplatil daně žádné, tak nejsem schopen vrcholového sportovce ze svého dítka vychovat - jen třeba špičkový trenér měsíčně bere násobky mého platu. A to nemluvím o tom, že třeba na to lyžování u nás moc podmínky nejsou, takže ten trénink často probíhá mimo ČR.

Jinak máte pravdu v tom, že u každé školy by mělo být sportoviště (a skoro bych řekl, že tomu tak i je), ale ten bazén? Tam jsou šílené fixní provozní náklady - pokud není využit, tak to je ta pravá černá díra.

0/0
27.2.2018 6:48

M43i28c27h45a33l 11S13v46o33b64o18d31a 5458358586861

Krásně jste popsal, kolik bere špičkový trenér.

Teď jen dopsat kolik bere špičkový manažer ve svazu ( a že jich je), kolik bere špičkový hledač talentů, kolik berou špičkoví různí podržtaškové manažerů ve svazech a to by bylo, aby jsme nenašli, kam se ztrácí miliardy a proč ten talent dětí musí stejně platit rodiče.

Zajímalo by mě takové profesionální mzdové srovnání mezi špičkovým trenérem a špičkovým hudebním učitelem. Proč jsou jenom ti učitelé podhodnocení?

Jinak bazén a různá další sportoviště - je jedno jestli u školy, nebo ne, jsou obvykle otevřené pro veřejnost, takže fixní náklady se rozpouštějí ve vstupném. Pak se jenom organizačně upravuje otevírací doba, aby se kromě veřejnosti mohli i sportovci dočkat tréninků.

+1/0
27.2.2018 11:40

J32a24n 25B16u15r36i85a75n 2313799794790

Sorry, ale doba, kdy někdo určoval, kolik si má která profese vydělat, tak tak je pryč. Nebo chcete zabřednout do toho, proč si třeba ajťák vydělá víc než lékař v nemocnici?

A psal jste, že u každé školy má být bazén - mám příbuzné v 11 tis městě, které bazén nemá, protože dle vedení města by to byla černá díra městských financí - a to v tom městě jsou tak 4 střední školy a nevím kolik škol základních. Nejbližší bazén je asi 25 km daleko. Uznejte, že Vaše zmínka o tom, že má být bazén u každé školy, byl úlet.

0/0
27.2.2018 12:07

M62i65c16h81a21l 57S15v81o89b28o56d69a 5778298936751

Já jsem nenapsal, že má být bazén všude. Tento příspěvek je paní Budkové.

Omlouvat se nemusíte, ale myslím si, že ta doba nikdy neskončila. Vždyť ta profese (trenér) vám jako rodiči určuje kolik musíte dát ze své peněženky. Kdyby ty sportovní výkony aspoň odpovídaly špičkovosti, ale 6 let bez hokejové medaile a ještě proti odpadu z NHL? Ale mě je to jedno, jsou to vaše peníze. Jenom mi netvrďte, že vám například není divné, kolik desítek , ne - li stovek miliónů se platí ze přestup hráče v národní lize. Kde ty peníze kluby berou? Nota bene v novém přestupním řádu FAČR, kde se peníze za přestup nejdříve pošlou do FAČR a potom do původního klubu. Na okresní úrovni jsou to desetitisíce, na krajské statisíce až miliony a na národní? Kolik talentů by se rozvinulo například za 230 miliónů, když přestupoval Bořek Dočkal? Nebo Marek Jankulovksi. Kolik dětí by se uživilo z přestupu za 240 miliónů? Já se divím, že těm hráčům ještě nekoukají na zuby před nákupem. Nebo kolik ti trenéři musí pravidelně posílat na svaz. Kolik je dneska svazů, spolků, asociací?

Že vám to jako rodiči, který může přesně porovnat náklady mezi ZUŠ a sportem nepřijde divný kolik platíte na daních a ještě zvlášť jako rodič, který platí své dítě ve sportu.

+1/0
28.2.2018 20:53
Foto

H98a22n48a 76V96l46k45o51v12á 9155914372914

Vy máte o nákladech na provoz bazénu dost naivní představy...

+2/0
27.2.2018 9:20

M41i69l12a30n 32H65l69a97d12k48ý 8342768530

A kolik teda ta Ledecká na svůj talent v dětství dostala od státu ? Nic. A kolik rozkradl Pelta, Hušák a další ? Kolik nás vlastně stála medaile Ledecké ? A kolik nás stál neúspěch našich hokejistů ? Víte jsou sporty, kde by stačilo dát těm děckám "pár stovek", aby se posunuly. A jsou sporty, kde jsou děti prominentních rodičů, co nikdy ničeho nedosáhnou a do těch se peníze cpou. Už za mého mládí mi kluci co hráli hokej za Kometu líčili, že si mohou prst v zadnici zalomit, ale trenér stejně vždy postaví XY chlapce, protože jeho otec dal trenérovi všimné, nebo je ředitelem fabriky ... A tak to je dodnes. Takže jako bývalý vrcholový sportovec říkám, že je zbytečné se na hokej a fotbal koukat. Pokud si sám nejdu zahrát ( třeba pro radost ), je koukání se na jiné, jen ztráta času.

+2/0
27.2.2018 9:06

J15a42n 95B67u46r37i17a91n 2103329674410

Viz má úvaha, že když je policie skorumpovaná, tak že asi není řešením ji zrušit.

Ledecká prostě měla štěstí, že má bohatou rodinu, která si mohla dovolit ji podporovat. Ale to je prostě špatně, ne?

+1/0
27.2.2018 10:55

M13i65c29h69a40l 19S52v22o53b97o85d86a 5678568956371

Stát by měl pouze dotovat výstavbu a provoz budov, jako dotuje výstavbu a provoz úřadů. Takhle by klubům odpadly náklady za nájem, ale jinak jsou kluby ryze soukromá záležitost jako jsou soukromá záležitost jiné aktivity a kroužky.

Jiná věc je vzdělávací systém a systém rozvoje talentů. Jestli existují ZUŠky a konzervatoře, které spadají pod školství, tak by měly být státní sportovní školy, jako jsou hudební školy na státní úrovni. Tohle je regulérní diskriminace a nechápu, že s takovým miliardovým rozpočtem a výnosům ze vstupenek a ze sportky nic takového není.

0/0
27.2.2018 11:47

J15a10n 19R10á51ž 1309913394180

Nadpis by se měl vytesat do zdi Parlamentu i sídla vlády!

+4/−3
25.2.2018 12:34

P15a46v55e10l 83V48o68d78i62č90k62a 8140772421177

Nalijme si čistého vína: Sportovní prostředí v Čechách a na Moravě je politickou silou, jaké žádná jiná politická nebo společenská struktura nemůže konkurovat. Mají celostátní manažerské zázemí od Prahy po Kotěhůlky, placené z veřejných rozpočtů. Budují se nové a nové sportovní areály, které mimo sportovišť mají také kanceláře a klubovny – zde se velmi dobře plánuje, schůzuje a chystají různé volební programy a dotační kreace. Hlavní disciplínou je atak na veřejný měšec. Nikdo se neptá, kolik z měšce berou a kolik do něj potom, jako profesionálové, zase vracejí. Není známo, že by tenisté, fotbalisté, hokejisté atd. ze svých miliónových výplat platili úředníky a manažery svých sportovních svazů, případně dávali třeba polovinu výdělku na podporu mládeže nebo na sociálně potřebné spoluobčany. Naopak, oni by rádi ještě nějaké výsluhové renty, upravené třeba zákonem o podpoře sportu. Důležité je přeci vyhrát za každou cenu. S nějakým zdravým životním stylem to vše má pramálo společného. Sportovní věrchuška přežije všechny politické režimy... Její cíl není o nic skromnější, než získat pro sebe jedno procento HDP, což je 50 miliard Kč. To je pětkrát víc, než má ministerstvo kultury. (A mohlo by to být "vbrzku" třeba i tolik, co se plánuje na naši armádu, což jsou ta dvě procenta, o nichž mluví kandidát Sportovců Vlastimil Sehnal...) Zdroj:

http://www.ceskatelevize.cz...

+6/0
25.2.2018 8:49

A25n33t40o61n43í19n 80Z77e79l21i63n94k31a 5584408605440

Princip každého sportovního neúspěchu je ten, že např. stotisícový plat člověka nabudí k "nadlidskému" výkonu. Jenže každý další měsíc toto úsilí MUSÍ opadávat. Je tomu drahně let, co např. fotbalisti při tréninku vybíhali divácké ochozy. V současných televizních záběrech VĚTŠINOU hrají prostředníčka.

+1/0
25.2.2018 7:07

J37a39n 31R13á16ž 1669523244470

Co je sport a co je show? To si musíme ujasnit. Profi sport je čistá komerční show a také nevím, proč show nesloužící k ničemu jinému než k pobavení diváků a výdělkům zúčastněných, by měl jakkoliv dotovat daňový poplatník.

Na druhé straně podporuji podporu ryze amatérského sportu, zejména mládežnického, ale spíše by se to mělo dít kombinací obecních a soukromých zdrojů, než ze státních korupčně zneužitelných zdrojů.

+9/0
24.2.2018 20:15
Foto

H27a88n93a 14V74l11k32o76v91á 9365954612774

K diskusi pana Polického a Bezděka - pane Bezděku, máte pravdu. Provozuji plaveckou školu bez dotací - za bazény platím tržní nájemné a jediné příspěvky co dostávají mí klienti jsou příspěvky zdravotních pojišťoven....

Dotované organizace, "svazy" nebo kluby jako Kometa vybírají kurzovné a také dotace od státu....

Křiví se tím tržní prostředí.

+11/−1
24.2.2018 17:23

T74e95o65d76o29r 71B84e73z57d14ě59k 5114680508123

Skvěle napsáno, zcela potvrzuji.

0/0
25.2.2018 11:24

K85a21m27i72l 18H29u71s62á88k 3854164885931

Celý problém je v tom že nikde u nás nebo ve světě nenajdete člověka tak rozumného a poctivého okolo kterého tečou hromady peněz aby si do té hromady nesáhl svým belíkem a který by poctivě rozhodl kam tyto peníze investovat vždytˇ takových umělých neziskovek a nadací které nic nevykazují jen ztráty je u nás až až...A tak je to to i s výběrem tohoto člověka nikdy se nevybírá nikdo neznámý proto že když ho vyberem tak z toho nic mít do vlastní kapsy nebudem......

+1/0
24.2.2018 14:18

M81i48r33o48s75l60a56v 16C49e88s33t51r 7612530400893

Jako vždy karma.R^ Těžko můžete očekávat od levičáků pochopení. Oni nikdy pravicové voliče nebudou mít rádi, neboť ti si nezávidí a dokáží ocenit pyramidiální úspěch, který je rovný a přirozený. Historie je nepřehlédnutelná. Mnohdy se o tom naše rodiče a prarodiče mohli přesvědčit na vlastní kůži. Bezprávím i popravou. Levicové společnosti nemají na nic než na veřejnou krádež, kterou zaštiťují rovnými příležitostmi. Pokud občané nedospějí bez závisti k pochopení a šlechetnosti pravicových hodnot a nebudou pečovat a zvyšovat si vlastní sebevědomí nebude státní uspořádání nikdy spravedlivé. Amorální a nepřirozené levicové společností zničí přirozenou lidskou solidaritu, které vyvolají nové revoluční aktivity a zbytečné mezinárodní válečné konflikty.

+7/−4
24.2.2018 10:40

B53o72h41u81m73í16r 25Š77i87m69e54k 3341120874424

Cap ca rap ca cap! :-) Diskuse musí být, i kdyby na pivo nebylo! :-)

+1/−2
24.2.2018 10:45
Foto

H64a94n79a 58V31l21k76o30v73á 9505384152764

Inu, píšete to tak nějak vznešeně. Pro potřeby nás, přízemnějších bych to upravila do podoby "na co nemám to si nekupuji" a na zdraví přispívají nejspravedlivěji zdravotní pojišťovny - tj. částkou na klienta, který si může rozhodnout jakým sportem a u koho ji vyčerpá.....

Černé díry v podobě organizací čerpajících dotace od státu, mnohdy nepříliš účelně využívané je jiné kafe.

+2/0
24.2.2018 10:48

B82o84h77u19m18í57r 95Š61i25m61e26k 3171410184694

Umíte uhranout. Nejen očima. Ale i nadpisem a perexem. A tak jsem se to snažil též přečíst. Nezvládnul jsem to. Píšete moc dlouhé články. A tak jsem to četl mezi řádky, možná ob řádky. Asi bych neměl ani diskutovat, když jsem to nepročetl důkladně. Ale takových tady je, co články možná vůbec nečtou a jen a jen diskutují, ač neví, o čem.

Ale přesto vyplodím poznámku. Píšete, že stát hází klacky pod nohy sportovcům. Nejen sportovcům! Lékařům, živnostníkům, střední vrstvě. Možná všem! Proč? Protože tu zcela absentuje pravicové myšlení opřené o přirozené vztahy v občanské svobodě. I ti naši "pravičáci" z ODS a TOP 09 staví jen na tom sociálním až socialistickém inženýrství. Bohužel! Vděčíme za to čtyřicetiletému komunistickému brainwashingu. Často si to ani nejsme schopni uvědomit. A protože si to většinově neuvědomujeme, nevidím cestu zpět k normální společnosti! Naše strany nás z toho rozhodně nevyvedou. Chybí jim vize! Levičákům jedněm!

:-)

+6/0
24.2.2018 10:37

R86a90d11e81k 46W11o89l85o65s72z81c67z42u95k 4219178330764

Děkuji za článek.

+3/−1
24.2.2018 10:36

B19o11h14u84m76i24r 92M39a46l13ý 6792276417242

Nehledě na to že stát vlastně sportovcům toleruje tzv. Schvarc systém. A jiné živnostníky by za to trestal.

+2/0
24.2.2018 10:20

M78a67r59t86i59n 37Š32i40k 6811941901527

Naprosto klasické, populistické žvásty, které mají jen přihrát hlasy nadšených přitakávačů, kteří rezignovali na používání vlastního rozumu. Všechno co je od státu, je podle vás z podstaty úplně k ničemu, protože je to ohrožené korupcí. Tak OK. Včetně výstavby sportovišť, určených široké veřejnosti. Podle vás by si proto zájemci o plavání měli hloubit vlastní plavecké bazény, hokejisté stavět vlastní hokejové haly a florbalisté budovat vlastní soukromé tělocvičny. Je vidět, že o veřejném financování sportu nevíte absolutně nic, stejně jako o sportu obecně. Zeptejte se např. v mnohých extraligových hokejových klubech, jak se jim daří shánět vámi tolik vzývané soukromé sponzorské peníze. Mnohé kluby by bez podpory měst dnes vůbec nepřežily. A to se bavíme o extralize. Město, to je jen menší jednotka jinak zcela bezejmenného státu, který se stal vaším úhlavním nepřítelem a který tak upřímně nenávidíte. Protože jste nikdy nepoužila MHD, veřejnou dopravu, ani v životě nevkročila na půdu státní vysoké školy nebo nějakého zdravotnického zařízení. Že nenávidíte sport, to si může každý dohledat v pohnuté historii vašich populistických keciček zde na blogu. Už je mi trapné připomínat vaše úsměvné omyly stran Olympijských her v bývalé NDR (kde se nikdy nekonaly), nebo těžko skrývanou nenávist k fotbalu. Teď se zkoušíte povozit na populistické vlnce Ester Ledecké a roubujete na její krásný individuální úspěch strašně silné úvahy o škodlivosti úlohy státu ve sportu. Samozřejmě, že by spousta sportů úplně zanikla, pokud by nebyly státem podporované. Naštěstí máme zastupitelskou demokracii, ve které se volení zástupci lidu rozhodli sport podporovat. A to více zdrojovým financováním, kde vůbec nejde jen o přímé dotace státu, ale také o přerozdělení části výnosu ze státem uznaných loterií. Ale o tom jste vy jistě nikdy neslyšela. Závěrem snad jen to, že pro sport platí "ve zdravém těle, zdravý duch." Škoda, že o vás to neplatí. Váš duch je prodchnut nenávistí ke všemu státnímu.

+4/−11
24.2.2018 10:13

B45o75h38u29m29í50r 19Š83i63m97e68k 3821160334664

Co chceš? Ženská! Ale koukat se umí, že? :-)

+1/0
24.2.2018 10:42

T52e70o52d82o85r 54B49e52z62d37ě60k 5304720498863

Hlavně, že existují i ryze soukromá nedotovaná sportoviště a firmy, vážený "populistický žváste". Ale to se vám nehodí, co.

+5/0
24.2.2018 10:49

M69a31r89t85i71n 57Š63i18k 6821601761327

Napsal jsem někde, že soukromá nedotovaná sportoviště neexistují? Jen si dovolím tvrdit, že vedle nich mohou existovat i státní. A mimochodem, řeč je o sportu a jeho financování, tak proč "firmy"?

+1/−2
24.2.2018 12:39

T40e25o69d90o13r 52B13e64z86d21ě51k 5184660898353

V tom případě neexistuje jediný důvod, proč by těm soukromým měla nekale konkurovat ta státní. To víte, firmy, tak se říká těm organizacím, co vyrábějí něco, za co jsou lidé ochotni platit a na nikoho se nepřisávají. Jsou takové ošklivě kapitalistické.

+7/−1
24.2.2018 13:16

M84i65c90h88a87l 20S24v21o97b60o26d47a 5948938166441

Oproti nenávisti paní Šichtařové z vás a vašeho příspěvku láska přímo číší.

Stát by opravdu měl dotovat pouze výstavbu a provoz budov, ale tím by jeho úloha měla končit. Jak mi vysvětlíte, že ZUŠky si vystačí s podporou cca 200 miliónů a u sportu nestačí 7 mld? Kam ty miliardy vlastně putují, jestli si rodiče malých sportovců vše musí hradit sami?

+6/0
24.2.2018 11:00

M98a35r77t27i22n 47Š67i69k 6261301461317

Buďte konkrétnější s těmi rodiči malých sportovců. Kteří rodiče a co všechno si hradí sami? Hážete miliardami, tak jistě budete vědět, jaká část připadá na podíl z výnosu státem uznaných loterií.

0/0
24.2.2018 12:42

M82i20c47h76a15l 67S38v32o27b68o87d43a 5298108576911

Dole jsem napsal odkazy z roku 2008, kde si můžete ověřit srovnání financování předmětných aktivit - tedy ZUŠ a sportu . Co všechno hradí rodiče sami už podrobně popsali diskutéři Petr Jankele a Radek Polický.Tím podílem z výnosu sázek opět potvrzujete otázku, kam se ty miliardy ztrácí, jestliže rodiče musí hradit věci, které popsali výše zmínění diskutéři.

0/0
24.2.2018 12:54

T52e36o65d69o91r 14B16e18z40d21ě18k 5714270338283

Například v soukromých sportovních firmách si vše hradí sami. A kupodivu to zvládnou i když nejsou milionáři.

+1/0
24.2.2018 13:26

M71i89r77o89s25l49a77v 69C89e36s76t21r 7812650880823

RvCintáte, jako každý obyčejný zloděj z levicové strany. Takoví žvanilové a tlučhubové musí nejdříve začít uskrovňovat ve svém prostoru. Ty vy jste jedna závist provoněná falešným altruismem. Vrchol vašeho selského rozumu dosahuje sociálně socialistických myšlenek komunistických zemí.

+3/−1
24.2.2018 12:09



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz