Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem dale..k tomu, bych ne-uchránil naše porodní soukromí na porodních sálech, neb byť jsem u porodů byl - a měl velmi podobné pocity i zkušenosti jako Vladimír Pikora - nepromokvoval bych s termínem "OTEC K PORODU... NEPATŘÍ". Porody totiž patří hlavně do porodnice, pokud tedy otec čirou náhodou není zkušený porodník a v době porodu je střízlivý a bdělý.

Napadá mě na blog reagovat, zvlášť když uvážím, že jsou naše zkušenosti a poznatky bohatší z více míst i dětí, které mám se svou báječnou a statečnou ženou. Ovšem musím Markétě a Vladimíru nejen karmovat, ale i sklonit poklonu za styl blogu a souhru jejich poznatků a vyjádření, které se opírají do společenských ... POVIDEL a KLIŽKY (přeloženo z naší poetické kuchařky - http://www.metafory.cz - PRAVIDEL a KLIŠÉ).

Proto jakmile dokončím svůj roze-p-sraný blog "Ke komu-análním volbám mě dostanete jedině heve-referendem" ... zkusím se pustit do další p-l-ísně o manželství ve formě blogu o společném ... i příjmení, neb mi není jasné proč třeba Šichtařová není dávno Pikorová, nebo alespoň Šichtař-Pikora ;-)!!

0 0
možnosti

J42i74ř56í 96M95a83c47e13k

17. 9. 2014 21:28

Zajímavé. V téhle zemi jsou ekonomové odborníky nejen na klimatologii, ale už i na porodnictví.

1 0
možnosti

U porodu jsem byl a je to nejkrasnejsi zazitek meho zivota. Nenechte si to vzit, panove. Narozeni ditete Vas s nim spoji pevne a od prvniho okamziku.

3 0
možnosti

Já mám děti tři a také jsem ekonom, rodila jsem bez jakékoliv psychické újmy v porodnici (díky tomu moje děti žijí) a pokaždé byl u porodu přítomen otec (mně to pomohlo, ale rozumím tomu, že každá žena to může mít jinak). Považujete se zřejmě za chytré lidi, o to méně rozumím ambici veřejně psát hlouposti - dokonce společně...

4 0
možnosti

já bych to nechala na rozhodnutí každého páru...já osobně jsem proti ..

1 0
možnosti
Foto

Markýtko, ocenění za to, jak se neostýcháte plovat proti proudu. R^

0 4
možnosti

Puvodne jsem k porodu nechtel a vsichni si me v okoli dobirali....krome me babicky, ktera se me zastavala a rikala, ze to je moje rozhodnuti a at mi do toho nekecaj. Kdyz prislo na akorat, tak jsem sel do te pripravene mistnosti, kde to nasledne melo probihat. A kdyz jsem videl, ze sestra prijde jednou za hodinu a jinak tam tu moji nechavaji samotnou, opakovane zvraci z bolesti, dvakrat sebou skoro sekla, protoze se to snazila rozchodit, tak jsem se rozhodl zustat az do konce. Bral jsem to jako nutne zlo, neco, co proste bylo potreba. Vubec jsem se necitil, ze prekazim a byl jsem docela utahany, protoze jsme tam stravili chozenim po mistnosti nejakych 8 hodin, nez se zacalo rodit. To byl fakt ocistec. Ale u lidi, u kterych to probiha uplne bez problemu to musi byt daleko jednodussi. Sel bych znovu, protoze jsem tam byl evidentne potreba, a moje draha polovicka za to byla stastna.

0 0
možnosti

;-D Fakt hrůza, že vy jste byl utahaný...

2 6
možnosti

Opravdu geniální dedukce – stát hloupou společenskou konvencí nutí otce k účasti u porodu, aby si nás co nejvíce ochočil a my míň reptali při placení daní.

Opravdu mi nějak uniká, jak souvisí účast otců u porodu s ochotou platit daně – viz. úvod blogu.

Vtipné je to hlavně, když si uvědomíme, že žijeme ve svobodné společnosti s přemírou volnosti, kde naopak nerespektování a rozmělňování tradičních společenských konvencí vede k postupnému úpadku celé společnosti.

6 2
možnosti

Vy v Cesku jeste rodite?8-o

0 0
možnosti

Rozhodně u císaře jste při porodu tak maximálně za okýnkem, protože byste tam stejně nanosili nějaký bacil, když by to tam mělo být sterilní, takže všeho všudy zaplatíte 5 a více stovek no a doktrorům je to jedno, jestli za tím okýnkem někdo sedí či ne. Nemocnice se napakuje a vy zůstanete celý a spokojený.

0 0
možnosti
  • Počet článků 685
  • Celková karma 43,36
  • Průměrná čtenost 20184x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články