Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Myslím, že autorka je trochu mimo. Společenská norma o které píše (účast otce u porodu) vůbec neexistuje. A nějak nechápu nadpis, kde naznačuje, že otec k porodu nepatří.

5 4
možnosti
Foto

To byste se divil. Na rodinných serverech se traduje, že když chlap nebyl u porodu, tak si své ženy neváží, nemiluje apod...co dokáží vypustit na sklo některé slípky, to byste koukal.

S nadpisem úplně nesouhlasím-patří, ale když chce on, ne, když je donucen právě argumenty-když nepůjdeš, tak mě nemiluješ, neuvidíš, jak trpím apod..

19 0
možnosti
Foto

Já se zdržím komentáře ;-D.

Vím jen, že s chlapem se mi rodí lépe než se ženskou. Ženský hlas v posledních fázích porodu nevnímám. Mužský ano.

Pěkný den.

2 0
možnosti
PP

Výborně napsané!

U porodu obou synů jsem, po konzultaci s manželkou (mimochodem, porodní asistentkou), byl, v obou případech jsem fungoval jako opora (fyzická), podpora (hlavně psychická, oba porody se dost vlekly - 20 a 12 hodin) a "hopskočpodrž", což žena ocenila nejvíc. A navíc měla při závěrečném "tlačení" koho rdousit rukou omotanou kolem mého krku - při této aktivitě se holt zapojí svaly celého těla....

Nemůžu říct, že bych si užil některý z nich, bylo to spíš únavné pro všechny zúčastněné, odměna v podobě malého uřvaného bobka v náruči přinesla úlevu, že všechno proběhlo v pohodě a že děti i maminka jsou v pořádku.

12 0
možnosti
PC

P42e96t61r 11C22v12i29k43l

29. 8. 2014 16:12

Mám za sebou porod jeden, ale jinak naprosto stejný zážitek :-)

0 0
možnosti

Tatínku, gratuluji Vám, jako jsem v minulém článku gratulovala mamince :-) Umění není jen děti zplodit, být u porodu a pomáhat, ale tím pravým uměním je výchova dětí a pomoc v domácnosti..věřte, že si Vaše paní bude té pomoci ve výchově a v domácnosti vážit mnohem  víc než Vaší přítomnosti u porodu. Každopádně Vám doporučuji jako náplast na bolístku páté děťátko;-)

Pěkný článek R^

0 0
možnosti
Foto

Nikdy bych ho k tomu nenutila, pokud by nechtěl. Ale on chtěl. Měla jsem mu to zakázat?

8 0
možnosti

Pokud jste vyloženě nechtěla, tak ano, normální mužský by to pochopil.

1 0
možnosti
PA

P60a26v35e68l 12A91n93t64l

29. 8. 2014 8:24

Byl jsem u obou porodů mých synů.....oba dva jsem obrečel štěstím.....bylo to nádherné držet ty malinkatý hovňousky v náručí:-)

25 0
možnosti
  • Počet článků 688
  • Celková karma 42,98
  • Průměrná čtenost 20096x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články