Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Nebyl jsem u žádného porodu mých dvou dcer a nelituji toho. Manželka o to ani nestála, abych tam překážel. Nutit nyní chlapy k porodu je blbost, ať si kdo chce co chce říká. Když chce sám, klidně, ale nyní holky na chlapy tlačí, i když se jim nechce a chlapi se to bojí přiznat.

4 1
možnosti
Foto

J84a72n15a 39M40a65j54o42v89á

11. 9. 2014 22:39

A já vám něco povím, já jsem se k porodu taky jít bála, věřil byste tomu? Tam se vám může semlet táákových věcí!

5 1
možnosti
JK

Když je otec u porodu, tak získá k potomkovi hned na začátku větší vazbu a o to více o potomka bojuje při rozvodu. A to se přirozeně ženským nelíbí. Ony chtějí od otce svých dětí jen peníze a nikoli zájem o dítě

3 5
možnosti
MH

Ne všem se vztah nepovede jako vám, takže to naštěstí neplatí obecně...

4 0
možnosti
KC

Blahopřeji ke čtvrtému potomkovi R^ A přeji celé Vaší rodině vše nejlepší. Je dobře když se takhle množí inteligentní a sympatičtí lidé :-)

Co se týče účasti / neúčasti otce u porodu tak to je zjevně velmi individuální. Já jsem například při porodu resp. v těch počátečních fázích manželce dost pomáhal a na obtíž jsem si nepřipadal. V podstatě jsem z části suploval porodní asistentku a manželce to tak vyhovovalo. Tohle nejde soudit paušálně.

2 1
možnosti
TS

Každýho věc jestli tam chce být nebo ne. Za mě ale určitě ne!

1 0
možnosti
MN

Nesmysl... pokud to ženě pomůže proč ne...Jestli je měkota a omdlí, to je problém dotyčného. Já byl u obou a taky z důvodu, aby něco nezanedbali a nebyli zbytečně jedovatí na ženu. Což se bohužel občas děje... Mám krásné kluky a vše je OK....

5 2
možnosti

Aby něco nezanedbali? Ty jsi doktor? Z tebe museli mít ohromnou radost.....

4 2
možnosti
MM

Myslím, že pro autorku byla nejdůležitější ta první věta.

4 0
možnosti
MJ

Já seděl u rodící ženy jenom posledního ze svých dětí, a musím říct, že jsem tam byl platný jen jako mačkač ruky. Samozřejmě bych šel znovu, ale jen kdybych byl požádán. Krédo je Kde nechybíš, nebuď navíc.

5 0
možnosti
PS

P73e29t52r 18S31o40k32o94l

10. 9. 2014 18:36

Chlap tam potřeba je, jinak se doktoři leckdy k otupělé rodičce chovají jako hovada.

8 2
možnosti
TS

Nejspíš jak kde! U mojí ženy to proběhlo beze mne a naprosto v klidu!

1 1
možnosti
JN

J70a40n 62N93o47v50á12k

10. 9. 2014 12:46

Aspoň Markéta vypadá pěkně a dá se na ní dívat. Dnešní doba je názorově-sdělovací kataklyzma . Já říkám že otec u porodu prostě MUSÍ být.

2 5
možnosti
PO

Nepřestávají mne fascinovat lidé, kteří se prohlašují za světové ekonomy (dvoumužná firma v paneláku) a navíc mají potřebu vyjadřovat se veřejně ke každé možné i nemožné ptákovině.

18 2
možnosti
JP

Patrne je to soucast PR jejich firmy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 688
  • Celková karma 42,44
  • Průměrná čtenost 20096x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články