Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Pokud Váš muž pouze produkuje adrenalin, pak Vaše rozhodnutí chápu. Moje manželka mě u porodu chtěla, tak mě tam měla... kdyby mě tam nechtěla, tak by mě tam neměla...

To, že všichni chodí neznamená, že je to povinné a celospolečensky zakotvené.. Je hezké, když se muž zajímá... Pokud máte genderově vše rozdělené, pak je to zase jen a jen Vaše věc. Nám to vyhovuje jinak... My si pomáháme...

17 1
možnosti
TS

Já pomohl tím, že jsem tam nebyl...;-)

4 0
možnosti
Foto

Tak to máte s mojí manželkou diametrálně odlišný názor. Byl jsem u obou jejích porodů, které rozhodně nebyly takto ukázkově pohodové. Sama mi po obou říkala, že by si nedovedla představit, co by v porodnici sama dělala...

7 1
možnosti
LH

No tak ten úvod mi přijde jak z jinýho světa :) a jestli má autorka dojem, že se musíme chovat podle standardů a norem, vyvolává to u mě spíš soucit (: [>-]

14 1
možnosti
KL

ja bych to nechal na rozhodnuti kazdeho jednotliveho soudruha.

24 0
možnosti
JM

J23a35n 32M78a11t60ú41š

10. 9. 2014 7:35

Dost dobrý.

0 0
možnosti
RV

Nikdy jsem nebyl u porodu své ženy. Nehodlám to absolvovat se žádnou ženou, ke které mám blízký vztah, piokud to nebude vyloženě nutné. Jinak pár porodů mám za sebou, ale vždy "u cizích". Moje polovička také nikdy netoužila po mé přítomnosti. Takže win-win situace.

Ale - každému co jeho jest. Kdo chce, tak je dobré, že může. Kdo nechce, je dobré, že nemusí. V tom se to zlepšilo.R^

9 0
možnosti
JK

Samozřejmě karma. Skvěle popsáno.

Byl jsem u porodu a jestli mě někdy postihne ztráta paměti, tak alespoň tenhle moment si chci zapamatovat. I kdyby měl být jediný, který mi ze života zbude.

1 1
možnosti
MH

Samozřejmě, že otec u porodu být nemusí, ale také může. U prvního porodu se mnou byl manžel v tom období několika hodit, kdy sice všechno bolí, ale vlastně se ještě nic neděje. A jeho přítomnost mi kupodivu zajišťovala alespoň jakýs takýs klid a komfort, protože můj porod se odehrával v nemocnici, kde by jinak byla buď mezi samými cizími nebo sama. Nebyl na sále a nebyl tam nutný, ale byl se mnou předtím a moc mi to pomáhalo (v tom jsem se utvrdila u druhého porodu, kde mohl být jen pár minut před tím, než jsem šla rodit). Porody se dějí za velmi různých okolností, přítomnost a nepřítomnost různých osob u porodu se dá hodnotit z různých perspektiv. Není žádné jediné správné řešení, jen volby různě vyhovující konkrétním dvěma rodičům v konkrétní situaci.

18 0
možnosti
Foto

Hezký článek a zejména jeho závěr, který nabádá ke kritickému zhodnocení společenských norem. Lpět na společenských normách, které se pořád mění, je opravdu nesmysl.

Gratuluji k dětem, ke spokojené matce, kde spokojenému otci, spokojené rodině. Přeji hodně štěstí.

14 0
možnosti
JB

Ano, člověk by se měl zamyslet nad společenskou normou, která uvádí, že dítě patří matce a po rozvodu rodičů by mělo být u matky. Tohle je norma, kterou české soudy používají v praxi a neuvědomují si, jak moc jsou pro naše děti důležití otcové.Tuhle normu bych zrušila úplně. Jinak mít u porodu partnera je (řekla bych) normální. Na plození dětí jsou dva, proč by neměli i porod prožít spolu?! Rodila jsem dvakrát a u obou dětí byl jejich táta. Byla to pro mě velká opora a rodit sama bych nechtěla. Dokonce mi přítel děkoval, že u toho mohl být. ;-)Je vždy na tátovi, aby se rozhodl, zda u toho zázraku chce být nebo ne. Nikoho není možné nutit..někdo na to nemá povahu..

0 0
možnosti
  • Počet článků 687
  • Celková karma 43,55
  • Průměrná čtenost 20125x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články