Děkujeme za pochopení.
P23a78v73e66l 23Ř41a41p70e86k
Masový automobilismus je systém postavený na násilí, je budován silou za asistence státu a je budován z daní, tedy uloupených peněz. Je provozován ve veřejném prostoru a negativa přenáší na všechny okolo. Argument o svobodě proto tímto padá. Více než svoboda se s automobilismem asociuje násilí. A je zcela legitimní proti násilí použít zase násilí, za účelem eliminace celého technicky zastaralého a morálně vadného systému.
Jsem pro zásadní omezení automobilismu, reversním způsobem k jeho rozšíření.
J94i53r55i 75H64u82b76k48a
...z daní ekonomicky aktivních, tedy zhusta majících a používajících vůz.
A teď o tom násilí...jak prosím? Jaké násilí je používáno? Zakazuje vám někdo chodit pěšky? Jezdit na kole? Používat MhD? Jaké násilí je pácháno?
Dodržují se při výstavbě dopravních staveb platné zákony? Jaké násilí je pácháno?
O88t26t48o 29N43o31v33a25k
V Praze jde hlavne o vyzdimani dalsich penez od ridicu ... tedy dalsi dan, o nic jineho nejde.
Radnice uz si zvykla na milionove prijmy z mereni, pokut za parkovani, vypalne za odtahy .... naopak zavedou modre zony VSUDE ... a umozni tam ostatnim PLATIT.
Praha je mestem Zm*du a podle toho to tam tak vypada, co tam ziji za lidi poznate podle taxikaru, mestaku a uredniku ... a presne takovych prazanu je tam nejvice, cest vyjimkam.
E29v76a 27H16a51s67n83í34k76o46v95á
První půlka článku super, lidi už fakt nevědí, co by ještě chtěli. Asi se na ně moc valí reklama.
Akorát nechápu, co má společného vysoká životní úroveň s dopravou po Praze. Já teda dám přednost v centru zeleni a restauračním zahrádkám než plechovým miláčkům. Nemám problém dojet do města, zaparkovat auto a koupit si celodenní lístek MHD.
Je fajn, že každý má na nějakou ojetinu, ale to není o svobodě, ale pohodlí. Pro někoho je pohodlnější si všude dojet, pro jiného je pohodlnější v klidu přejít cestu nebo neposlouchat celý dne kravál z motorů.
I51r61e53n79a 98K63r38o18u86p92o86v14á
A kde že to auto parkujete? Jestli napíšete, že na záchytném parkovišti, pak se vystavujete nebezpečí, že se čtenáři (já tedy určitě) budou domnívat, že o Vašem tvrzení by se dalo s úspěchem pochybovat.
Moje zkušenost je, že venkovští návštěvníci přijedou do Prahy, auto ukotví poblíž stanice metra na sídlišti, takže místní nemají kde parkovat. Rušením parkovacích míst nebo omezováním vjezdu do centra se problémy s parkováním jenom hodí na krk někomu jinému. A navíc, ne každý se jde do centra projít a posedět na restaurační zahrádce. Jsou i lidé, kteří pracují - divte se - rukama. K tomu obvykle potřebují nářadí, často těžké a objemné a vozit ho metrem je trošku problém.
A48l65e28š 32W33o60l69k89e63r
Samozřejmě nevím konkrétně u vašeho známého. Ale každé další dítě se na finanční úrovni běžné rodiny promítne dost výrazně. (Dům asi nelze postavit o moc levněji než za "několik" milionů. Např. i 1mil. pozemek + 2mil. dům = 3mil. Pokud by měli hypotéku, tak nad dalším dítětem jen tak rukou nemávnou.)
E89v95a 35H88a13s12n70í75k19o78v22á
Já bych spíš řekla, že další dítě je levnější, protože plno věcí už bylo koupeno apod. Samozřejmě záleží na věku starších děti apod. Čtyři děti už jsou problém, pokud chce rodinka někam cestovat.
No ale pokud rodina vidí dítě jako balíček vybavení + oblečení + eletroniky + studia + dědictví, tak samozřejmě pak je první i druhé dítě zátěž.
R30a32d67e89k 62J19a20n56a38t45a
Pokud zúžíte magistrálu, tak zácpa bude. Ale jen nějakou dobu. Časem si to kvůli tomu část řidičů rozmyslí, pojede jinudy, nebo pojede metrem (které pod magistrálou vede).
Většina cest autem po městě je zbytečných, konají se jen z pohodlnosti nebo pro demonstraci vlastního sociálního statusu.
Navíc to tak dělá (alespoň v Praze) menšina lidí. Většina po Praze, zejména do centra, jezdí MHD a přesto mnohem více prostoru v ulicích zabírají auta.
I20r80e20n98a 82K28r16o24u43p23o91v16á
Jasně. Auto strčí do kapsy a pojede metrem.
R36a63d76e95k 91Š61t98e17m79b66e80r79a
Taky jsem to celé nechápal, a nedávno jsem se dočetl, že jsou to masochisti. Zní to šíleně, ale popřemejšlejte o tom.
J75i65r22k22a 13L41i53b52e72ň78s96k52ý
SAfra, to je rozmazlená generace.
K70a96r87e37l 62N27o72v67o93t68n90y
Magistralu at klidne zuzi - ale az bude KOMPLET HOTOVY vnejsi i vnitrni mestsky okruh!
Do te doby by meli kazdeho, kdo s podobnym napadem prijde, rovnou zavrit do blazince...
T93o69m56á21š 49M57a78c39e10j44k43a
Jako obvykle karma.
Jen mě tak napadá, nechtěl by někdo z manželů kandidovat za Svobodné?
R70i16c12h82a89r69d 28N36e57u82g92e79b18a64u97e81r
Nemůžou, on je ženatý, ona vdaná.
B43o22h72u22m88í81r 94Š64i10m62e82k
Tak nějak nám mizí jedna svoboda za druhou!
Omezováním svobody řidičů vyháníme řidiče z města.
Omezováním svobody lékařů vyháníme lékaře ze země.
Najde se nějaký politik, který pochopí, že bez svobody se nedá žít? To vám těch čtyřicet let nestačilo?!?
L74u23k71á44š 62Š81m64a93h14e46l
Tohle srovnání je nesmyslné. Zatímco řidič svému okolí nic pozitivního nepřináší (až na výjimky tvořící jednotky procent - podnikatelé vozící si nářadí k práci, rozvozy všeho možného) a tím, že z něj učiníte neřidiče, je stále ještě člověkem (jen použije třeba metro, tramvaj nebo vlak), lékař je ve zcela jiné pozici.
- Počet článků 685
- Celková karma 43,31
- Průměrná čtenost 20184x
ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,
spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.
V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.