Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

V mestach zapadnej europy ak si kupujete auto, musite mat zabezpečene parkovacie miesto. A to je tak drahe, ako to auto. Tak preto tam jazdia na bicykloch. Bývalé československo trpí na malomeštiactvo. Aj u nas v Bratislave su zapchy. A prečo? Lebo čo jedno auto, to iba šofer za volantom. Každy hundre, že doprava je zla, šoferia vravia, že by jazdili s MHD do prace, len keby tam bol lepší komfort. Neviem čo očkavaju. Bar, telku, zachod?

3 6
možnosti
JF

J25a83n 53F14r65o83l26í92k

31. 7. 2016 12:27

Jízda na kolech je historickou záležitostí zemí jako je Holandsko a Německo. I u nás se tam, kde je podobná placka (Hradec Králové) cyklistika rozšířila. Ovšem třeba Třebíč, Jihlava nebo Brno je jen pro fyzicky zdatné a po příjezdu do zaměstnání se musíte osprchovat. Já osobně auto potřebuji na nákupy (nemohu nosit těžší věci) a odvoz věcí. Také se při návštěvě vnuků vydám raději na 40 minutovou cestu autem než strávit 2,5 hod. v MHD a vlaku o čekací době nemluvě.

5 0
možnosti
MV

skvelej marketing (gratulace) a vzdycky vylozene populisticky temata - trochu nuda.

5 2
možnosti
JF

J30a53n 22F90r56o83l25í63k

31. 7. 2016 12:31

Pro někoho populismus pro jiné životní nutnost. Chápu, že si pro sociální dávky dojdete pěšky a po cestě koupíte chleba, což je vše co potřebujete k životu.

2 0
možnosti
JS

Priklad: Rodina " zachranci planety Zeme" zijici s detmi v obyvatelnem stohu a zivici se plodinami z neudrzovane ekozahrady Navod na tento zpusob zivota pro nasledovniky ovsem zverejnuji pomoci socialnich siti na svych tabletech.

2 0
možnosti
JJ

Řekl bych to stručně: Evropané zdegenerovali a pomíchaly se jim hodnoty.

13 0
možnosti
JP

Ta chybějící WC byla i v Čechách, na to nemusíme chodit do Anglie. Ve vesnických domech, stavěných ve 20.-30.letech byly na dvoře jen dřevěné budníky se srdíčkem, v leckterém domě to zůstalo do dneška, prootže ještě nebyl rekonstruován, majitelé na to nemají. A v pavlačových domech bylo suché WC na celé patro, taky ještě leckde zůstávají (u nás třeba v podobném domě bydlí Romové).

2 0
možnosti
MS

WC nemůže být suché(ý). :-) A abych pravdu řekl, dost pochybuji o tom, že v pavlačových domech byl s u c h ý záchod na celé patro. Viz třeba seriál "Byl jednou jeden dům", nebo film "Láska mezi kapkami deště". :-P

1 1
možnosti
MK

M12i81l10a14n 75K20e18s30l

29. 7. 2016 14:01

Trochu mimo,ale nedalo mi.Kdysi dávno i jako nestraník jsem byl nucen navštěvovat "rok stranického školení".Jednou dorazil školitel a nutil nás,abychom si koupili statistickou ročenku minulého roku.Nechápali jsme proč.Vysvětlil nám to.On po prostudování ročenky zjistil,jak jsme se měli loni dobře.Chce,abychom to věděli také.Co je psáno, to je dáno.- V Brně také bojují proti autům.Složitým myšlenkovým pochodem přišli k poznání - když nebudou mít lidé kde parkovat,nebudou mít auta.Chtějí,aby při přestavbách ulic byl navrhován minimální počet parkovacích míst a nahradit je cyklostezkami.

1 0
možnosti
DV

Jenže tihle géniové už nedomyslí, že lidé se pak raději odstěhují někam, kde svoje auta používat mohou (protože marná sláva IAD je pořád nejflexibilnější doprava) a s nimi odejdou i peníze na přímých a nepřímých daních. Následně pak za nimi odejdou služby a ve výsledku tu je polomrtvá čtvrť, plná alternativců a důchodců, kteří na odstěhování mít nebudou.

Prostě je to tak, že pokud člověk chce udržet nějakou slušnou životní úroveň, neobejde se bez auta coby nástroje, umožňujícího snadný dojezd za dobrým výdělkem, navzdory vlhkým snům všech zelených zyklodobrokáků.

0 0
možnosti
PN

Co se týče životní úrovně. Nezáleží na tom, jaká je, ale na tom, zda se zlepšuje či nikoli. Pokud jsme za vrcholem a se životní úrovní to jde dolů tak je to problém, i když ji máme vysokou. Typické jsou USA. Ti měli nejvyšší životní úroveň v 50 tých letech. Vzpomínal jeden kolega, když jsem tam pracoval. "Můj otec si kupoval nové auto každý rok, měl dům, manželku v domácnosti a dětem mohl platit univerzitu. Já dělám stejnou práci, měsíčně jsem v ní 250 hodin, manželka musí pracovat a na auto máme tak jednou za 4 roky a děti si musí platit univerzitu z bankovní půjčky, kterou budou celý život splácet." Životní úroveň má pořád vysokou ve srovnání s člověkem z Mexika nebo Afriky, ale je na tom hůře, než byl jeho otec a pořád se to zhoršuje. To je důvod k nespokojenosti. V Německu jsou patrně kousek za tímto vrcholem o Anglii, Španělsku či dokonce Řecku vůbec nemluvě. A k vrcholu my spějeme taky. Takže vykládat, jak se máme dobře je k ničemu - je potřeba, aby jsme se měli pořád lépe, nebo alespon stejně.

8 1
možnosti

Hlavně, abychom si zachovali svobodu! Politici nám ji berou jednu za druhou!

3 0
možnosti
DB

uvedené příklady s lidmi, kteří používají auto a přitom proti němu horují nejsou nesmysly jen to ukazuje na charakter některých lidí s farizejskou náturou...a tu v této zemi kritizoval pokud se pamatuji již JAN HUS...toho potom upálil, protože nepřistoupil na žádné jiné znění, které mu nabídl papežský konsil v Kostnici.....

i já mám jeden takový příklad mnoho let starý, jel jsem po německé dálnici a já jezdím dost rychle....a předjíždělo mne služební auto českých zelených asi tak v rychlosti kolem 230kmh....tolik tedy o lidech ve straně zelených..asi ne všech , ale některých...a tento problém budeme mít s lidmi pořád...hmhm možná ne pořád ale strašně dlouho,,,pár tisíc let určitě ještě....:-):-):-):-):-):-):-)

3 0
možnosti
MD

Jako vždy mi mluvíte z duše. Kde jsou všichni ti lidi, kteří ještě neztratili zbytky selského rozumu? Proč se nespojit a nepokusit se o to, některé "kocourkovské" nesmysly zastavit. Moc Vám fandím - na Vaše blogy se vždy těším a jsou pro mě jiskřičkou naděje, když ztrácím víru ve zdravý rozum...

16 0
možnosti
VB

Zde je brněnské téma rozporů mezi řečmi a činy

Proč používat hromadnou dopravu když máte výjimku do pěší zóny

8. 04. 2016 13:51:31

Na chudý a bezvýznamný lid patří přísnost. A tak někteří lidé v Brně začnou brzy jezdit šalinó či chodit pěšky, a ti „rovnější“ na ně budou dál ze svých automobilů vyplazovat jazyky.

Zdroj: http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=502139

9 0
možnosti
  • Počet článků 684
  • Celková karma 43,34
  • Průměrná čtenost 20213x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články