Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J27a66r19o28m43i18r 54C15h45a66l92o13u35p59k22a 4929747215677

Samé zjednodušování a překrucování, to se bude líbit... ;-)

+2/−5
1.8.2018 14:58

D57á86š34a 58Ž98a21l55u67d18o53v12á 5385242954255

R^

0/0
1.8.2018 23:05

B44e20d26ř37i28c97h 47V69e27v88e16r17k71a 4670835741509

Je zajímavé,že antiglobalizační národovci začali své odpůrce nazývat "neomarxisty". A vůbec jim nevadí,že komunisté (tzn.marxisté v původním slova významu) jsou jejich spojenci - v boji proti globalizaci,uprchlíkům atd.

Já osobně se domnívám se, že ty dva termíny, "neomarxisté" a "marxisté", by neměly být v přímém rozporu. A pokud jsou - např. pokud dospějeme k závěru,že marxisté z KSČM a "neomarxisté", tak jak je používá Šichtařová a spol., jsou naprosto protikladní - antiglobalističtí a protiuprchličtí marxisté z KSČM,oproti globalistickým "neomarxistům" (zde kritizovaným za to,že nejsou dostatečně národovecky protiuprchličtí) - čili pokud jsou takto v naprostém rozporu - je buď s definicí "marxistů" nebo definicí "neomarxistů" něco "v nepořádku". A protože to,že by komunisté z KSČM "nebyli marxisté", by bylo tvrzení opravdu velmi "podivuhodné", nezbývá mi než konstatovat,že "něco v nepořádku" je s používáním toho slova "neomarxisté". Prostě "neomarxisté" a "marxisté",pokud ty obě slova mají dávat smysl, musí mít velmi podobných znaků. Např. podobně jako "neonacisté" a "nacisté". Tam je to zřejmé. Jediný rozdíl mezi těmito dvěma kategoriemi je v podstatě ten,že nacismus vznikl před 2.svět.válkou a byl čistě germánský - kdežto za neonacismus se dnes označuje hnutí navazující na nacismus a vzniklé po 2.svět.válce - a zároveň není neonacismus vázán na příslušnost ke germánskému etniku.

Ale protože ti,kdo razí termín "neomarxisté", podsouvají "neomarxistům" vlastnosti,které jsou v naprostém protikladu k vlastnostem, které vykazují marxisté (skuteční marxisté, marxisté,o nichž nikdo nepochybuje,že jsou marxisté), nezbývá mi než konstatovat,že termín "neomarxismus" je jen prázdnou skořápkou,kterou používají lidé, kteří vůbec netuší, o čem mluví. TO je skutečná nálepka, když už je v blogu řeč o nálepkování. A že by někdo "nálepkoval" někoho,kdo bojuje proti uprchlíkům (např. vykřikuje "ani jednoho uprchlíka") slovem xenofob...to je hodně velká "útlocitnost",nezdá se vám?

+4/−4
31.7.2018 17:40

J40a57r84o88s92l18a20v 17P87r49o46c61h43á37z78k16a 2195242116768

Znáte to o voze a o koze? Kam se vám vytratil proletářský internacionalismus anebo hlásání toho jediného správného názoru?

+2/0
2.8.2018 7:05

B46e91d68ř19i27c16h 69V91e13v82e10r33k77a 4610975651209

"Proletářský internacionalismus" je v komunistickém učení jen prázdná fráze - podobně jako "nejspravedlivější zřízení", "osvobození dělníků od vykořisťování" apod. Komunismus resp. jeho "bible" Kapitál resp.sebrané Marxovy spisy - a tudíž i marxismus - jsou jen snůškou naprosto nerealizovatelných (a často i protikladných) tvrzení, kterým bohužel uvěřilo hodně lidí. A stejně jako jim nikdo nešlo o "spravedlivé osvobození dělníků od vykořisťování", nikdy jim ani nešlo o žádný "spravedlivý internacionalismus" a termín "proletářský internacionalismus" byl jen účelově vymyšleným klišé bez jakéhokoli relevantního významu (nebo snad máte pocit, že SSSR nebyl žalářem národů?). A pokud někdo některému z těch výše uvedených komunistických resp. marxistických frází dodnes věří, je to buď člověk kromobyčejně hloupý - anebo to jeho tvrzení je naprosto účelové - jako zřejmě ve vašem případě.

A co se týče toho "hlásání toho jediného správného názoru" - já ho vidím na vaší straně úplně stejně, jako vy ho zřejmě vidíte na straně mé. Nebo snad nejste skálopevně přesvědčen,že máte pravdu? Takže i tento "argument" považuji za zcela zcestný - jsou tu prostě dvě skupiny s naprosto protichůdnými názory - a každá z těchto skupin ty své názory hájí - na tom ale rozhodně není nic,co by šlo nazvat "hlásání toho jediného správného názoru". Já to vám nepodsouvám, tak to ani vy nepodsouvejte mně (resp. "nám"), ano? - Takže i tento "argument" je naprosto irelevantní. A pokud tam tedy už nic jiného nemáte, musím konstatovat,že jste se "snažil moc hezky", ale naprosto neúspěšně. A na svém příspěvku musím proto i nadále trvat. Nicméně oceňuji,že jste se snažil, na rozdíl od pana Martina Jandy, alespoň trochu (byť velmi chabě), argumentovat. A věřím,že, na rozdíl od pana Martina Jandy, se budete snažit argumentovat i nadále - a buď přijdete s něčím relevantnějším, co by dokázalo, že nemám pravdu - anebo uznáte,že používáte (vy i vaší názoroví souputníci) slovo "neomarxisté" naprosto nesmyslně.Děkuji.

0/0
2.8.2018 15:40

M35a51r12t16i29n 40J58a11n17d83a 7614377103626

blábol o ničem

0/−1
2.8.2018 8:36

B52e81d97ř13i47c87h 74V71e85v48e27r13k14a 4490225831819

Pokud neuvedete žádný protiargument, je váš příspěvek "blábol o ničem" jen pouhým blábolem o ničem. Vezměte si příklad např. z pana Jaroslava Procházky - a buď se prosím pokuste alespoň nějak argumentovat - anebo neblábolte o ničem. Děkuji.

0/0
2.8.2018 15:43

K38a22r95e82l 72S98t69r26ž61a20n18o19v32s17k63ý 1138305565

Já mám pocit, že paní Šichtařová vždy po nějaké výbušné události pár dnů počká, na kterou stranu se přikloní veřejné mínění a pak tím směrem udeří blogem. Místo aby to dělala opačně, aby se snažila sama přinášet nějaké myšlenky, které by spouštěly další události. Tomuhle se říká přijít s křížkem po funuse.

+5/−1
31.7.2018 16:11

D51á78š57a 60Ž77a44l63u64d63o87v26á 5355192874335

Spíš "svézt se na vlně" - snadný zisk.

+2/0
1.8.2018 23:07

V11e32n25d14u78l79a 82S38z86l84a77u66e61r62o40v62á 7102836917708

"a jeho názory za „lži, nesmysly, výmysly a dezinformace“. Neboli podle Lukeše by Jakl měl patrně mlčet"

Říci, že někdo lže, neznamená, že by měl mlčet. Znamená to, že lže.

+5/0
31.7.2018 12:41

M15a34r77t44i60n 29J17a45n80d10a 7364107293846

frustrovaný Igorek sjel hned ze startu moderátora za to, že by tam koňský ohon ani neměl být natož si dovolit sdělit svůj názor, který je v rozporu s Igorkovým levičáckým vnímáním světa

+1/−2
2.8.2018 8:40

J31a84k48u97b 50B75o67h49o70n74ě98k 8775116129327

Naproti tomu populista je definován jako osoba, která nabízí sice prvoplánově líbivá, ale prakticky neuskutečnitelná řešení ekonomických či sociálních problémů.

Zdroj: https://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=672202

Ne, popuplista je historicky politik, který zcela úmyslně rozděluje společnost agresivní rétorikou proti její části (obvykle "vládnouccí třídě"), kterou prezentuje jako čisté zlo a na druhé straně všechny ostatní protlačuje jako utlačované chudáky, kterým je jenom křivděno ze strany té zlé a zkorumpované elity.

+3/−1
31.7.2018 12:14

B35e25d50ř26i27c28h 76V54e79v52e59r71k47a 4560855571779

>>Pro mě tihle novodobí údajní „liberálové“ jsou ve skutečnosti jen prachobyčejní neomarxisté.<<

OK. A pro mě jsou ti xenofobové, o kterých jste tak "hezky" psala, zas recipročně prachobyčejní neonacisté.

Čili asi si od teď začnu pokaždé, když zas někdo bude blábolit o "neomarxismu", to jeho blábolení překládat jako by právě řekl "já jsem neonacista".

+5/−1
31.7.2018 11:51

B46e75d41ř55i23c11h 42V25e12v64e62r12k45a 4810275151229

>>Jo, to známe. To jsme tu už měli bratru nějakých jednačtyřicet let. Kdo by to byl tehdá v devětaosmdesátém řekl, že se nám tenhle nešvar rozšíří i do Ameriky, co?<<

A co když je to trochu jinak, paní Šichtařová? Co když se do Ameriky "rozšířil" trochu jiný nešvar? Např. ten, že americký prezident si notuje s ruským a splečně kritizují americké tajné služby? Což je v době, kdy ruské tajné služby vedou evidentní hybridní válku proti Západu tak trochu... trumpetovské, nemyslíte?

+2/−1
31.7.2018 11:50

B55e84d85ř82i12c66h 54V39e68v54e90r14k30a 4910835271319

>>Tak se nám tu rozmohl takový nešvar: někteří lidé si začali myslet, že na základě svého politického přesvědčení jsou „lepší“ než druzí.<<

Ano. Tzv. "vlastenci" - ta ty to sedí dokonale.

+3/0
31.7.2018 11:40

B41e35d70ř76i21c23h 17V11e24v63e23r52k44a 4700425661349

oprava: NA ty to sedí dokonale.

0/0
31.7.2018 11:52

J11i11ř71í 93C44a19j86t25h54a55m51l 9213817710772

Jakl a Šichtařová by měli oba mlčet ....

+3/−2
30.7.2018 15:43
Foto

L84a23d50i91s44l44a44v 70S77t81r86n13a40d 7864331834588

R^

0/0
30.7.2018 9:51
Foto

P47e94t90r82a 54H36a96v25e82l61k65o66v64á 8883423902

Rakouský kancléř je proti ilegální migraci a nikdo ho za populistu ani xenofoba neoznačuje. Těší se důvěře všech čelních politiků. Za xenofoby označujeme lidi, kteří pohrdají jinými rasy, či etniky, nechtějí je přijímat mezi sebe. Ale ne ty, co jsou proti ekonomické migraci. To, co autorka označuje za liberalismus, se označuje v politické terminologii jako libertarianismus. Liberalismus už je nyní něco úplně jiného. MImochdem, je celá řada liberalismů a jeden z nich, ekonomický reprezentuje i Miton Friedman a toho bychom jako neomarxistu označit nemohli.

+2/−1
29.7.2018 18:30

K44a66r30e29l 49J31a89n65d39a 5932226561166

Ale, jsem popleta, nikoliv váš, ale pana Řeháčka.

0/0
29.7.2018 12:55

K55a38r30e70l 92T73r85o80n94n39e86r 2536754600824

Autorka sepsala mnoho řádek na téma, co by se v ČT mělo a nemělo říkat, koho k mikrofonu zvát a koho ne. Tak trochu mi to připomnělo doby, kdy po hlavním projevu nějakého toho socialistického krasoducha vystoupil věcně příslušný politruk s tak zvaným koreferátem, ve kterém vše uvedl na pravou míru a obecnému lidu sdělil, jak mají předcházející slova všemu rozumějících soudruhů chápat.

Jakla dlouhodobě nesnáším, považuji ho za polovzdělance, který dodnes profituje z letitého spojení s mentálním narcisem Klausem. Patent na moudrost a jediný správný názor, toť jejich společné krédo. A tak plká a blábolí, jsouc oslněn vlastní moudrostí.

Kdyby ČT pozvala Hynka Kmoníčka, bylo by to to samé, možná s tím rozdílem, že Kmoníček, který momentálně pracuje v USA, by volil příhodnější argumentaci, vyplývající z toho, co kolem sebe vidí a slyší.

Prof. Lukeš se nepochybně vyjadřoval pod vlivem současného dění v trumpovské Americe, které pro mudrce Jaklova typu ještě dlouho zůstane nesrozumitelným. Celkem pak chápu jeho zoufalství, jakého že krasoducha mu to ČT za oponenta vybrala?!

+4/−20
28.7.2018 23:21

P77e14t22r 91S53k21ř95i29v13a64n 3183258158

Celý blog je o lidech kteří nemají argumenty a jediné co dokáží je urážet druhou stranu sporu. Váš příspěvek je názornou ukázkou přesně takového chování. Vy krásně potvrzujete že potrefená husa se vždy ozve. Zplodil jste něco jako vzorový příklad pro popsané chování. A co je opravdu zarážející je fakt že vy si to ani neuvědomujete.

+21/−2
29.7.2018 7:27

K34a53r60e23l 49T19r37o32n45n94e71r 2256564200494

Děkuji za Váš koreferát, soudruhu Skřivane

+2/−3
30.7.2018 13:21

P37e43t74r 73S70k16ř87i35v80a29n 3133938588

Vy budete asi hodně bystrý co? Bez argumentů bez důkazů urážíte oponenta na veřejné diskusi jenž je archivována. Váš příspěvek je tak hloupý že ho kladně nehodnotí ani skalní odpůrci Šichtářové. A pak mě nazvete soudruhem což je samozřejmě lež. Ale to je klasika člověk bez argumentace lže a nálepkuje, vy jste učebnicoví příklad intelektuálně nesmělého diskutéra.

+3/0
30.7.2018 13:50

K19a27r16e83l 57T80r55č50á78l72e14k 2668328590426

Nemůžu si pomoct, ale s názorem pana Tronnera na pana Jakla a prof. Klause tak nějak souhlasím.

Platí o nich totéž, co lze říct o tom americkém profesorovi, jehož jméno je zcela nedůležité.

A o tom to je.

0/0
30.7.2018 17:50

L18u50k76á96š 10Š56m91a68h88e44l 2547974462274

Jenže má pravdu. Mám si jakkoliv vážit jedince, mezi jehož názory patří mj. výroky:

1) Volební právo žen byla chyba, neboť bylo předtím volební právo vázáno na rodinu jako celou jednotku, zatímco pozdější rozdělení položilo základ pro průšvih rodiny v dnešním slova smyslu.

2) A nevěřte cyklomaniakům, že kolo je pokrok, že kolo je čistota a zdraví. Čuchněte k jejich propocenému triku a budete mít jasno, kdo tu zamořuje vzduch. Pachem i hloupými argumenty. Cyklistiku není třeba podporovat, ale naopak zakázat.

+1/0
31.7.2018 22:09

P78e93t46r 24S78k23ř27i88v86a66n 3743648978

To už je hodně zoufalé. Copak vás někdo nutí aby jste si toho člověka vážil? Vy ho můžete nesnášet, může vám být odporný po všech stránkách. Ale pokud s tímto člověkem diskutujete musíte argumentovat to je základ diskuse!!! Pokud bych se choval dle vašeho vzorce tak na vás vytáhnu historku ze střední jak jste se tenkrát opil(jen příklad nechytejte se toho), takže vy jste se v 18 opil jak dán takže si vás nevážím potažmo celý váš příspěvek ani nemusím číst.

+1/0
1.8.2018 8:11

J57a69k70u16b 47B55o55h27o40n51ě15k 8925126269577

Ono je to složitější. Vedení diskuze proti schopnému demagogovi je složité. Pokud někdo používá lživé nebo manipulativní výroky, tak má většinou mnohem jednodušší cestu, protože si svoje výroky může nejenom zjednodušit, ale ještě připravit tak, aby jejich vyvrácení bylo náročné na čas i pochopení faktů. Taková debata vyžaduje velmi schopného a dobře a specificky připraveného řečníka.

Kdysi jsem pro zajímavost sledoval debaty kreacionistů proti evolučním biologům a tam to byl úplně ukázkový příklad. Lidé z oblasti vědy a školství obecně nejsou připraveni vést debatu jinak než věcně a pokud jim začne takhle ujíždět půda pod nohama, tak můžou zpanikařit.

Za mě je to selhání, ale vzhledem k argumentčním způsobům pana Jakla naprosto pochopitelné.

+1/0
1.8.2018 10:35

J26a49n 13R82á19ž 1329103784660

Každý, kdo se s důvodu argumentační nouze sníží k osobnímu napadání a zesměšňování oponenta je pitomec, což dokázal o sobě sdělit pan Lukeš víc než dostatečně.

Mimochodem mi hodně připomenul jednoho blba, který mne kdysi nechtěl pustit ke zkoušce, že mám dlouhé vlasy.

+11/−1
29.7.2018 12:13

A51n53t46o24n28í62n 20M32a45h57o44v98s28k37ý 5166511897105

[>-]R^ slov netřeba

+5/−1
28.7.2018 15:39
Foto

J48a51n 40Ř30e75h95á69č71e47k 7620916541745

To že ve vzduchu začíná poletovat podezřele hodně nálepek jsem si taky všimnul a přičítám to zuřící ideologické válce. Ony ty nálepky jsou tak trochu jako uniformy - ukazují kdo na jaké straně stojí, což je ve válce poměrně dost důležité. Bohužel.

K nějakému normálnějšímu stavu se ale nepropracujeme tak, že budeme vyzývat k nenálepkování, ale tak, že prostě odstraníme příčiny té války - v době míru nejsou uniformy potřeba - a to v evropských poměrech znamená vyřešit dva velké problémy: imigraci (a zatím jsem pohříchu těch vlaků vracejících odmítnuté azylanty moc neviděl) a předluženost (ani tady - kromě zuřivého tisknutí peněz - žádné strukturální reformy přebujelého sociálního systému zatím nevidím).

(a esi někdo ty nálepky sbírá - tak vyměním dva xenofoby za sluníčkáře a kavárníka)

+14/0
28.7.2018 2:04

J57i90ř13í 63Ř93e19z40n97í77k 4412822573535

Ad tištění peněz? Vy nepoužíváte platební kartu?

0/0
28.7.2018 6:38

J81a58n 97R21á96ž 1409283324600

Nepochopil jsem co jste chtěl vyjádřit.

0/0
29.7.2018 12:16

K36a35r31e77l 49J54a56n24d56a 5392896811856

Já jsem pochopil, že pan Řezník nepochopil váš příspěvek :-)

0/0
29.7.2018 12:24

J17a24n 73R22á42ž 1599123704200

Který?

0/0
29.7.2018 12:31
Foto

O57t72a 31B24l20a73ž35e65k 3603364529957

Profesor Lukeš se zachoval ostudně - avšak navrhl jsem ČT mailem - pokud jej chtějí ještě někdy pozvat - postavit proti němu někoho obdobně akademicky vzdělaného. Pan Jakl je absolventem Fakulty žurnalistiky UK, poté byl závozníkem, vedoucím kulturního střediska, novinářem Lidových novin. No - já bych navrhoval postavit proti profesorovi Lukešovi někoho s opravdu rozdílnými a říznými názory, ale aby byl přitom "vyfutrován" minimálně obdobným vzděláním. Doktor Robejšek získal doktorát politologie v Hamburku, tamtéž vystudoval ekonomii, na UK vystudoval sociologii. Jedna z jeho diplomových prací je sporná - ale jak doktora Robejška znám, diváci by se při konfrontaci Robejšek-Lukeš určitě nenudili. A už kvůli páně doktora Robejška povrchové úpravě by nemohlo dojít na "koňský ohon", o jistém, alespoň předběžném respektu ze strany profesora Lukeše nemluvě.

+17/−4
27.7.2018 23:48

R64a76d42i25m 68P85o51l62á83š52e66k 9716943519829

Rozumný názor. Teď hlavně aby ho zastávali v televizi ti, co o těch rozhovorech či duelech rozhodují.

+4/0
28.7.2018 10:24

A47n83t97o68n29í89n 26M77a58h55o35v43s81k87ý 5906771637395

To ČT nikdy nepřipustí. Stávajícím výběrem vždy "správný názor". Buď se pravdoláskař prosadí svým názorem nebo je oponent dehonestován jako neodborník, populista či xenofob.

+6/−1
28.7.2018 15:27

J89a52n 46R40á95ž 1729723604170

Nějak nerozumím tomu, že pan Lukeš má mít respekt jen k tomu, kdo má titul profesora , či získal doktorát na patřičné universitě a kdo tato kritéria nesplňuje, i když je absolventem University Karlovy, není hoden diskuze a může být zesměšňován. Pan Jakl si v té debatě pana Lukeše argumentačně, jak se říká, "namazal na chleba".

Vůbec nechápu, proč by si takového člověka, který si není schopen relevantními argumenty zachovat tvář, bez nutnosti urážet názorového oponenta , měla ještě někdy ČT zvát do nějaké diskuze. A Vaše poznámka o nějaké povrchové úpravě, která by moha být dokonce důvodem ke snížení respektu kohokoliv k panu Jaklovi, mi připadá značně nepatřičná!

+3/−1
29.7.2018 12:31
Foto

O35t15a 15B59l28a68ž89e87k 3803624679337

Hned na začátku jsem uvedl, že se pan Lukeš choval ostudně a že navrhuji řešení pouze pro případ, že jej ČT bude chtít pozvat znovu. Ale stejně soudím, že pro úplnější argumentaci je proti panu Lukešovi zapotřebí nejen zdravý rozum, ale i více vzdělání a znalostí.

+1/0
29.7.2018 22:10

L15a47d98i83s69l43a52v 68D73v92o73ř13á41k 6150974455162

A nemůže za to politická korektnost, ve které jedeme všichni včetně paní Šichtařové? Ono je těžké někomu říci, že je blbec, tak jak to uměli naši předkové. A tak škatulkujeme, abychom neuráželi. Nicméně blbci zůstávají blbci, i když se schovávají za hlas lidu.

+7/0
27.7.2018 23:35

R87o34b94e68r82t 90Z71a52v94o16d73s90k10y 5190243946161

Pravda je lež , a lež je pravda . Dnešní společnost. Karma :-)

+12/−1
27.7.2018 22:33

T83o14m47á56š 36T38a30t90í43č42e40k 5120272230698

R^:-)R^

+6/−1
27.7.2018 22:07
Foto

J53a80n 92V37l71a63d32y56k36a 2402738373774

Já stále čekám a čekám, kdy autorka, krom zavření hranic navrhne i nějaké jiné řešení, protože si dovolím skromně odhadnout, že jen zavření hranic nepomůže

+3/−22
27.7.2018 20:09

B76r72u82n58o 17C35h30o93j97k58a 8605950746768

Jakých hranic?8-o

+4/0
27.7.2018 21:24
Foto

J48a57n 41V49l77a92d13y46k28a 2262868333514

Autorka píše něco o shengenu

+1/−3
28.7.2018 7:29
Foto

M61a56r20i25e 61J11a51n23d69o58v80á 8931913925756

Autorka v podstatě nikdy nenavrhuje řešení. Je to typická populistka. Tomu, co píše, já osobně říkám "ekonomický bulvár". Jinak by mě docela zajímalo, jestli už ji Babiš lákal do ANO.

+5/−22
28.7.2018 6:34

A55n32t41o41n95í86n 82M97a94h90o95v43s73k40ý 5546651717835

Pitomý názor jako vždy Rv

+9/−3
28.7.2018 15:28

J83a67n 46R87á42ž 1989943334630

Zapomněla jste do svého příspěvku zakomponovat ještě Putina a Zemana, aby byl intelektuálně dokonalý.;-D

+3/−1
29.7.2018 12:43

J78a98n 59Z54á85t10u37r90e95c83k54ý 9363643777582

Pobavil me jeden drobny, ale mile hloupoucky detail: ze pry clovek, ktery navrhuje zavrit hranice, muze byt treba uspesnym filozofem... :-) No, filozofove obvykle maji trosku komplikovanejsi myslenky, ale opravdu jen velmi vzacne jsou spolecensky uspesni, tedy uspesni diky svemu oboru:-)

Ale vazneji: ocenuji, ze autorka se kriticky vyjadruje k nalepkovani nazorovych proudu (ackoli jiste jen nahodou zminuje pojmy jako xenofob a nacek ci populista, a na nalepky oponentnich nazoru, jako jsou slunickar, pravdolaskar ci neomarxista zapomnela), ale jaksi nerozlisuje podstaty onech pojm... do prcic, mobil se vypne za 30 sekund;-(;-(

+4/−8
27.7.2018 20:06

Přečtěte rozhovor s Martou Kučíkovou

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz