Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E39v23a 79R24y26d91r94y15c75h75o81v33á 5455167814549

No,... já s tím měla problémy už v devadesátých letech. jenže jsem se vyzbrojila advokátkou, která v té době to uměla. Jinak by mi sebrali dítě a dítě u nespořádaného partnera, leč v domě s rodinou, by dítě nechali. Já byla na ubytovně. Takže, ono se to prolíná časem různě. tyto zákony mají ochránit děti, přesně před mou situací. Což se ovšem často neděje. Advokátka z té mé kauzy po obměně zákona o dítěti, odešla z rodinného práva a dělá jen pozůstalosti. Proč asi? Ona tomu věřila, Myslela, že takový zákon o dítěti, bude platný pro takový příživníky... ale opak je pravdou. A lze se bavit o dalších věcech. Školství, učitelky v MŠ nemohou rodiče nabádat, aby navštívili s dětmi logopeda, protože nemají příslušné vzdělání. Nemohou s dětmi ani logopedická cvičení provádět, nejsou na to proškolené. Takže šišlavý dítě se objeví v šesti letech na základce, a protože neumí mluvit, v půlce září ho odvelí do školky a na logopedii. Chudák dítě, rodiče vypláznou prachy za lepšího logopeda, protože ten přidělenej to neumí. Pak se řeší, jestli básničky od pana Žáčka, třeba proč jsou holky, jsou genderově rozumné, jelikož nastavují vymezené hranice ženám a nepřipouští jejich jinost. Myslím, že když jsem onehdá vysvětlovala ráno o půl osmé Helče, co je demokracie, tak jsem si asi měla dát spíš přes hubu. Má stručná věta: Demokracie je když si můžeš dělat co chceš, ale nesmíš ubližovat druhýmu a máš na něj brát ohled, jako i na zachování zdraví nejen tvého, ale i lidí a přírody, tak to jsem to fakt pěkně potento

0/0
11.3.2017 1:53

V37e82n48d39u38l84a 48S54z18l80a36u61e48r71o13v58á 7902576317328

Demokracie není, když můžeš dělat, co chceš..

To je svoboda. Demokracie je, že si lidi sami rozhodnou (u nás přes prostředníky), co se bude ve státě dít. Takže klidně si demokraticky ti lidé můžou omezit svobodu.

0/0
9.4.2017 17:33

J73i37r96i 11D58o21b84r56ý 9268849623

Tady bych si dovolil nesouhlasit. "Majitelem" kazdeho cloveka, vcetene deti je ten konkretni clovek. Nikdo jiny.

V pripade deti je ale rozhodovaci pravomoc delegovana na jine, nejcasteji rodice. A ukolem rodicu, je vychovat dite tak, aby fungovalo samostatne. Pocinaje utiranim zadku u kojencu, az po den, kdy "dite" rodice potrebuje uz jen na popovidani o zivote.

Ale nikdo nikdy jiny nesmi byt "majitelem" ciziho zivota. Ani rodic ani stat. Svoji vec muzu zavrit do sklepa a nechat ji tam "navzdy". Dite tam zavrit nesmim, ani ne proto, ze by to zakazoval zakon, ale proste proto, ze dite neni "moje" ve smyslu vlastneni.

Jinak receneo ani rodic (ani stat) nema pravo ditetem manipulovat proti jeho zajmum.

A uplne natvrdo, nikdo, ani rodic nema absolutni rozhodovaci pravomoc nad ditetem.

+2/0
8.3.2017 12:54

B35e33d12ř34i75c66h 58V23e30v41e53r62k77a 4290905561849

Ano. Řekl bych, že lépe než jak jste to napsal Vy by nesmyslnost tohoto blogu vyjádřit nešla.

Je tu prostě větší množství lidí, kteří se hecují naprostými nesmysly, aby mohli tvrdit, že "zlý stát jim 'ukradl' děti".

Ve skutečnosti jim nikdo děti "neukradl".

Jen v případě špatných rodičů je těmto špatným rodičům rozhodovací pravomoc odebrána a je delegována na instituce, které se o ty děti těchto špatných rodičů postarají lépe než ti špatní rodiče. Nic víc a nic méně. A tak to je v pořádku. A jen věční kverulanti typu Šichtařové nebo Matějky zde na blogu vykřikují nesmysly "stát nám krade děti" resp. "vaše děti už nejsou vaše" a podobné nesmysly. Ne. Každý rozumný člověk zajisté chápe, že tak to není a že podobné výkřiky jsou jen čistě účelové a jejich pravým cílem je jen rozeštvávání lidí. Vsugerování co největšímu počtu lidí, že "stát je špatný" a my, SSO, jsme ti správňáci, kteří ten "špatný" stát "usměrníme" a demokracii, která tu dnes je "opravíme". Obávám se ale, že nikoli - že kdyby se k moci dostali "střelci" jako např. 1. místopředseda SSO Matějka, byl by to konec demokracie v této zemi. Podobně jako se to stalo např. v únoru 1948. A je smutné, že lidé jako Markéta Šichtařová tomu těmito nesmyslnými výkřiky takhle ostudně napomáhají.

+1/0
9.3.2017 9:42
Foto

J27a59n10a 71M77a83j53o78v70á 4625822226103

Ještě jsem neviděla dobře se starající instituci. Ano, v tomto bude stát vždycky horší, než realizace přirozeného práva, z něhož jsme vzešli. (a od té doby, co v evropské legislativě upadl selský rozum do komatu, si vytváříme neřešitelné problémy včetně tohoto.)

0/0
11.3.2017 7:29

P84e29t84r 78N12o84v81ý 9231883378

To tak bývá, když rozhodující vliv ve společnosti začínají mít nic neprodukující skupiny.

+1/0
3.3.2017 1:06

V58i14k68t54o53r45i50e 25B40e61s84o 3843475108198

Z tohoto světa může být normálnímu člověku už jen úzko a špatně. Patrně nás čeká zánik, protože na tohle se příroda už dlouho dívat nedokáže... Dá se z tohoto čím dál začarovanějšího kruhu nějak dostat ven?

+1/−1
1.3.2017 12:07

M55i61r48o50s63l65a73v 92L44u62k50á77š95e15k 2127289362233

Skvěle napsáno, tak málo lidí si uvědomuje co se tu děje. Opravdu je čas vymést to svinstvo co se tu šíří, nebo se to jednou obrátí proti všem. Čím rychleji se to zlikviduje tím bude lépe. Tak jak je psáno , narůstá tu jen šmírování, nesmyslná byrokracie diktatura a lidská svoboda se zvolna utlačuje někam do propadliště bahna . Vzpamatujte se všichni !!!!!! , stává se z vás stádečko co si nasazuje ohlávku a bojí se bránit. Copak si musíme nechat všechno líbit. Kde je svoboda ?? Copak jsme pod vládou diktátu. Koukejme vyházet ty zmetky tam nahoře a všechny je po zásluze potrestat. Ocejchovat a dát jim ochutnat vlastní medicíny. Možná pak zmlkou, sklapnou a začnou uvažovat jestli ??? . Roztahuje se to tam a myslí si to, že všichni jsou pitomci, kterým můžou nakukat cokoliv nařídit cokoliv a my budeme mlčet. Nechce se vám tady z toho zvracet. Vždyť už se v těch sr....... co se tu tvoří dost dlouho šlape, smrdí to ze všech stran a stále nic ??? To jste fakt všichni opravdu nemyslící blbci, že toto necítíte ?? jinak se to fakt ani citovat nedá. Ale jedinec nic nezvládne , toho hned smetou a hezky uklidí, jako tomu bylo i kdysi, ale jsme přece inteligentní národ s velkolepou historii, tak se všichni vzmužte a pryč se svinstvem dokud se to dá ještě uklidit. Pak budete už jen litovat. Zamyslete se nad tím. !!!!!!!! Vskutku odskáčou to zase jen ti slušní a ty svi..áci si budou mnou ruce. Přemýšlejte i o tom co se tu píše. Mnohokráte je v nevyřknutých slovech skrytý výklad zákona silnější než to co vlastně byl řečeno , na to nezapomínejte !!! Podívejte se zpět a pochopíte.

+3/−1
28.2.2017 22:17

B90e54d27ř42i43c37h 47V19e76v96e73r10k74a 4730335391609

Obávám se, že vaše věta >>Vskutku odskáčou to zase jen ti slušní a ty svi..áci si budou mnou ruce<< by se "vskutku" náramně hodila na tu "revoluci", kterou tu tímto svým příspěvkem "navrhujete".

Ale řekl bych, že ono to je jedno, co si myslí primitivové typu pana Lukáška.

Mnohem víc by mě zajímalo, zda paní Šichtařové VADÍ nebo NEVADÍ to, že její blogy generují takovéto primitivistické reakce. Resp. že takovíto primitivové za ní evidentně jdou. PANÍ ŠICHTAŘOVÁ, BYLA BYSTE TAK LASKAVA A VYJÁDŘILA SE K TOMU? Děkuji.

0/−1
2.3.2017 14:31

J30a25n 48J94e91n95i62c 1894584487434

Veverko, jaképak máte vzdělání, že máte právo říkat, kdo je primitiv a kdo ne? Nemáte problém se zrcadlem?

Víte, dle normy EU jsem hrdý islamofób, nacista a xenofób, protože mám obavy z ilegálních přistěhovalců, z islámu a považuji současnou situaci v Evropě za beprecedentní bezpečnostní a zdravotní hrozbu. Jo a jsem hrdý na to, co jsem dokázal a že jsem Čech, nikoliv evropan. Navíc si myslím, že podat někomu pomocnou ruku je věc dobrovolná, nikoliv povinná. Nevidím nejmenší důvod pomáhat vetřelcům, kteří jsou na tom stejně nebo lépe než já.

Zkuste napsat nějakou věc jako paní Šichtářová, aby to mělo hlavu a patu a pak se pobavíme o primitivech. To, že nějaký pes štěká ještě nutně neznamená, že umí taky kousat...

+1/−1
2.3.2017 15:44

B31e88d27ř70i39c67h 15V65e80v18e52r70k52a 4880655971299

>>Veverko, jaképak máte vzdělání, že máte právo říkat, kdo je primitiv a kdo ne?<<

Podle stylu jakým píše pan Lukášek zcela jistě vyšší než on. A obávám se že vy na tom budete hodně podobně, když se ohrazujete proti tomu, že jsem něco tak ubohého, jako bylo to co napsal, nazval primitivismem.

>>Víte, dle normy EU jsem hrdý islamofób, nacista a xenofób<<

Ano, nemám důvod vám nevěřit vaše slova kterými se označujete za islamofoba, nacistu a xenofoba. Polemizoval bych ale s tím vaším slovem "hrdý". Řekl bych, že spíš hodně zakomplexovaný - když máte potřebu psát to, co píšete.

>>Zkuste napsat nějakou věc jako paní Šichtářová, aby to mělo hlavu a patu<<

V diskusi zde i pod jinými články jsem rozebral poměrně podrobně důvody proč se domnívám, že texty paní Šichtařové jsou tendenční a manipulativní - a z tohoto pohledu opravdu moc "hlavu a patu" nemají. A řekl bych, že paní Šichtařová je natolik inteligentní, že i jí musí vadit, jací primitivové tu (mimo jiné) pod jejími články hájí její pohled na svět. A zeptal jsem se paní Šichtařové, nikoli vás, jaký je názor na tyto primitivy. Toť vše. Vaše názory, pane Jenici, mě opravdu nezajímají a řekl bych, že vaše "argumentace" je natolik prázdná a povrchní, že si můžete ušetřit svůj čas a zbytečně si neopotřebovávat klávesnici svými reakcemi na mé příspěvky. Děkuji.

0/0
2.3.2017 17:07

E21v32a 89R56y79d66r16y35c40h59o10v95á 5785987224489

Já tedy nevím, jaké kdo má vzdělání, proč by jste se měli takto osočovat. A jestli máte tu potřebu, tak se podívejte asi spíše kolem sebe. Jak a co žijete. Tady je radikálně cítit, že jste si oba prošli něčím jiným, vaše názory jsou diametrálně jinde a zahlcujete tuto diskuzi něčím o čem asi jeden z vás ale vůbec nic neví. Než někam napíšu, tak si zjistím o co jde a jak to je. Pak mohu nadávat. Ale právě demokracie se projevuje svobodou slova. Ale svoboda - i slova, končí tam, kde něčí soukromí a zkušenost začíná. Takže jakékoliv napadání, beru já osobně, jako nedostatečnost vzdělání, mysli však životem, školy jsou tu k ničemu, nedostatečnost taktu, a slušného chování. Věnujte se spíše českému jazyku a lingvistice, aby příště se jadrná slova nemusela hvězdičkovat a taky tomu, co máte doma, a jak to funguje. Nebo-li, zamést u svého prahu a pak hulákat vokolo, jakej je tu bordel.

0/0
11.3.2017 2:02
Foto

I29v47a47n 39D68ř43í93n64e79k 5683172418587

no muj první příspěvek můj nebyl uložen, bo se to adminum nelibi, tak jen tu karmu jak Brno, a to je vše, bo jste to napsala správně, a souhlas, ve všem

+1/−1
28.2.2017 15:49
Foto

I50v74a80n 72D72ř43í77n80e36k 5943582678707

náhubkový zákon už je plně funkční, a čtou už to co píšu, protože takoévá rychlost ohledně toho zrušení příspěvku, to byl uder blesku

0/−2
28.2.2017 15:49

J43a88n 16J52e42n87i14c 1334234307314

Nedivte se. Tento blog se týká našich svobod. Takže v paxi vidíte jak se ta svoboda projevuje. Nedávno jsem se ptal, proč mi byl smazám příspěvek, když používám, a to ještě v uvozovkách, stejná slova jako náš pan premiér. No prý je tento blog slušnější než naši představitelé...

Spíše si myslím, že je tu spousta trollů, co bonzují a podle toho se to maže. Moje domněnka mi byla potvrzena a byl jsem vybídnut, abych se přidal k těm aktivistům. A tak říkám, že fašistické a komunistické metody se mi nelíbí... Uvidíme, jestli mi to zase smáznou...

0/−1
2.3.2017 15:36

V14e64n41d63u81l25a 31S25z41l54a66u85e65r27o96v71á 7262886617768

Že jsou tu mechanismy na okamžité odebírání dětí z rodin je podle mě dobře.

Neměli bychom zapomínat, že například Norsko si prošlo případem k smrti umučeného chlapce. Děti mají právo na ochranu státu před fyzickým či psychickým násilím, sexuálním zneužíváním a extrémním strádáním.

Problém je, když se pak tyto mechanismy začínají spouštět v jiných případech. Zde autorka chytře použila příklad s inkluzí, protože inkluze je mezi občany nechtěná. Jak by to vypadalo, kdyby OSPOD chtěl kontrolovat rodiny, které učí děti, že bůh opravdu stvořil hotového člověka a že evoluce je nesmysl? Myslím si, že část diskutérů by tento krok obhajovala. Jak by to vypadalo, kdyby OSPOD chtěl kontrolovat rodiny, které vychovávají z dětí komunisty? Myslím si, že část diskutérů by tento krok obhajovala.

Neříkám, že je správné, aby OSPOD tyto rodiny kontroloval, jen říkám, že tento jednotný názor diskutérů (nutnost absolutní svobody ve výchově dětí) by vzal velmi rychle za své, pokud by se vzalo jako důvod ke kontrolám OSPODU jiné téma. Například neoblíbené domácí porody.

+1/−3
27.2.2017 14:11

J14a50r62o89s60l75a74v44a 92K20a36n46i20o48k19o89v28á 7562659932507

Že je možnost na okamžité odebrání dětí ... budiž, ALE jen a jen při prokazatelné, OBJEKTIVNĚ posouzené z VÍCE zdrojů - zrůdnosti ze strany rodiče, či obou.

Protože i sociální pracovnice či další posuzovatelé jsou jen lidmi se svými vlastními prioritami, třeba i neobjektivními názory. A proto je naprosto nutné - nejednat s rodiči systémem - presumpce viny!

Píšete s odkazem na Norsko - "Děti mají právo na ochranu státu před fyzickým či psychickým násilím, sexuálním zneužíváním a extrémním strádáním."

Bohužel, právě to Norsko je absurdním příkladem, kam se to zvrhlo !!!

Oni i ti rodiče mají PRÁVO na ochranu před neobjektivními subjektivními obviněními úřední moci !!! Norsko je odstrašující příklad !

Bolestivé, jak to je - to je třetí část stále rostoucího norského seznamu "ukradených" dětí - http://jdem.cz/cp2vg9

Svobodní občané se snaží žít, pachtí se za svým úspěchem, štěstím, tvrdě pracovat a bránit si svoji SVOBODU. A potom jsou zde novodobí "Pachatelé Dobra".

Elity manipulující zákony ve svůj prospěch. Exekutoři, OSPODy, Neobjektivní státní úředníci, které prakticky nelze volat k zodpovědnosti. Justice a policie překročující zákony. Soudci soudící podle svojí vůle i nevůle, nedotčeni skutečnou spravedlností. Caus je kolem stovky, možná tisíce. A ano, norský Barenvernt k nim také patří.

Nesmíme dopustit, aby to až takové bylo u nás..

+3/−1
27.2.2017 17:23

V90e80n14d26u91l43a 36S52z36l37a29u72e67r40o52v87á 7652286877148

"Že je možnost na okamžité odebrání dětí ... budiž, ALE jen a jen při prokazatelné, OBJEKTIVNĚ posouzené z VÍCE zdrojů - zrůdnosti ze strany rodiče, či obou." - to přeci nedává vůbec žádný smysl. Proč by měl být nějaký systém rychlého odebrání, když by potom stejně k ničemu takovému (rychlému zásahu) nemohlo dojít?

"Píšete s odkazem na Norsko - "Děti mají právo na ochranu státu před fyzickým či psychickým násilím, sexuálním zneužíváním a extrémním strádáním."" - to nepíšu s odkazem na Norsko, to právo máme i u nás. V Norsku se nezvrtlo tohle, v Norsku je systém "to nejlepší pro dítě" (což posuzuje Bernevernet), děti jsou tak odebírány i z jiných důvodů než výše uvedených.

Ještě k tomu rychlému odebírání. Za mě klidně citlivé odebrání dítěte nevinným rodičům, než nechání dítěte v takových podmínkách roky než dojde na prošetření a soud (liknavost už bohužel stála i dětské životy).

Neberte ovšem to odebrání dítěte nevinným (ovšem domněle ohrožujícím dítě na životě či zdraví) rodičům špatně - mělo by to vypadat přibližně tak, že sociální pracovníci navštíví rodinu, vysvětlí situaci, která vznikla, rodičům (že je tady to a to důvodné podezření a proč), jaký bude další postup a co mohou oni teď dělat. Poté vysvětlení (pokud by rodiče spolupracovali, tak společné) dítěti, že bude na pár dní u babičky (tety, bratra) kvůli neočekávané situaci. A samozřejmě rychlé sbírání důkazů do tří dnů by mělo být možné rozhodnout, zda se dítě může vrátit do rodiny. Na ochraně dětí se podle mě nevyplatí šetřit..

0/−3
27.2.2017 19:32

J93a78r31o15s56l95a46v69a 41K77a75n96i79o71k87o57v28á 7632179482477

Důkazy do tří dnů.... uff..

0/0
27.2.2017 20:40
Foto

P25e30t52r 94K92r31e82n89ž11e24l61o85k 5729447

Myslím, že je to s Vámi ještě horší, než jsem si myslel. Lidi jako Vy, pro které není rodina dostatečně silným pojmem, by se měli množit pouze se souhlasem nějakého úřadu, protože mi přijde, že jste skoro nesvéprávní :-)

+4/0
28.2.2017 5:27

V44e84n67d55u59l64a 59S54z56l64a40u24e48r76o44v48á 7282126677608

Ne, rodina, ve který se děti znásilňují a týrají k smrti pro mě není vůbec žádným pojmem.

0/0
28.2.2017 19:41

V98e85n10d32u65l93a 32S17z54l15a40u62e94r14o41v96á 7622146627918

A brát si úřady a jejich povolení do pusy ke kritice názorového oponenta Vám nevadí. Myslím, že lidi jako Vy, by měli SAMI BEZ REGULACE ÚŘADŮ zvážit, zda nemůže náhodou existovat někdo stejně chytrý jako oni ovšem s opačným názorem a zda je potřeba takovému člověku hned zavírat hubu pomocí úřadů.

0/0
28.2.2017 19:50

J81a83n 15J14e28n58i81c 1634874437624

Vážená paní, docela pochybuji, že máte děti, protože tohle by normální máma nedokázala! Vaše názory jsou mírně řečeno mimo.

Vy máte neodiskutovatelný problém rozlišovat důležité od nepodstatného. Vezete se na vlně výjimek a dáváte je jako normu. Tak život nefunguje. Nemám statistiky, ale určitě přes 90% rodin jsou normální lidé, milující své děti a tvořící fungující rodinu. Pak jsou nějaké horší případy, což je úplně všude a pak jsou extrémy. Nevím jestli jich bude 1%, kdy někdo týrá dítě (nikoliv, že mu dá pár výchovných), případně zneužívá.

A vy ve jménu té malilinkaté menšiny, a chápu, že pro tyto děti je to opravdový problém a trauma, dáváte volnou ruku státu, aby bořil jen na základě nějakých doměnek, udání, lidské závisti a kdoví čeho ještě šťastné rodiny? Jen namátkou, mám kamaráda, jehož dcera má velmi vzácnou diagnózu. A debil soused si špatně dal do souvislosti jeho konání a poslal na něho sociálku. Nepomohlo nic, dítě chtěli odebrat, protože znalosti sociálky byly na malém městě omezené a nepomohlo ani to, že máma holčiny je zdravotní setra. Až na zásah starosty zůstalo dítě doma a prošetřilo se to v klidu. Takže kdyby starosta nebyl rozumný, tak měli dítě v domově. No prodali barák a z tohoto města se odstěhovali, necítili se bezpečně. A jsou další případy, kdy všemocná sociálka se chová necitlivě.

Každý systém, který se výrazně vychýlí z rovnováhy má problém, který se dříve nebo později musí řešit. V rodině jsou pravomoci a zodpovědnost rodičů v rovnováze. Ovšem stát v okamžiku, kdy zasáhne do života rodiny, tuto rovnováhu vědomě porušuje a to velmi zásadním způsobem. Sociálka, popř. soud rozhodne o dítěti. V případě, že udělají chybu, tak se jim nic nestane, jen dítě má zkažený život a rodina se rozpadla. Jistě můžete namítat, že lze všechno žalovat. Ano, ale i kdyby měl rodič pravdu, tak než se dítěte domůže z5, tak už je pro něj skoro cizí člověk... Trestat drtivou většinu kvůli výjimkám není fér...

tož tak...

+3/−2
2.3.2017 16:11
Foto

J62a10n72a 22M77a89j44o47v15á 4595282916613

IR^

0/0
2.3.2017 18:48

V60e98n26d84u71l81a 56S46z27l61a56u79e36r27o67v77á 7602686547548

"A vy ve jménu té malilinkaté menšiny, a chápu, že pro tyto děti je to opravdový problém a trauma, dáváte volnou ruku státu, aby bořil jen na základě nějakých doměnek, udání, lidské závisti a kdoví čeho ještě šťastné rodiny?" WHAT?? Na základě jakých domněnek? Vždyť tam jasně píšu důvodné podezření. To znamená, že se třeba dítě svěřilo školní psycholožce, že je znásilňované. Jak tohle asi řešit aby dítě zůstalo v rodině?

"V případě, že udělají chybu, tak se jim nic nestane, jen dítě má zkažený život a rodina se rozpadla. Jistě můžete namítat, že lze všechno žalovat. Ano, ale i kdyby měl rodič pravdu, tak než se dítěte domůže z5, tak už je pro něj skoro cizí člověk... " Tak po TŘECH dnech u babičky (jak píšu a vy jste to určitě pečlivě přečetl) má dítě zkažený život a rodič je cizí člověk, jasný..

Závěr - nečtete mě, vymýšlíte si a proti svým výmyslům pak argumentujete.

Já jsem jasně napsala, že je dobře, že je možnost rychlého odebrání kvůli případům, kdy šlo dítěti o život. Můžete teď vy říci, jak se má řešit případ, kdy se malé dítě ve škole svěří, že je znásilňováno? Má se prostě poslat domů?

0/0
11.3.2017 0:56

V41e28n84d14u68l93a 91S12z84l70a40u31e84r88o28v55á 7752356277698

A vlastně ještě.. bořil šťastné rodiny?

Tři dny u příbuzného jsou boření šťastné rodiny?

Uvědomujete si, že státní zaměstnanci mají pravomoc zavřít někoho do vazby? A vy tvrdíte, že při důvodném podezření na páchání trestného činu na dítěti je jeho krátké umístění k příbuzným boření šťastné rodiny?

0/0
11.3.2017 1:01
Foto

J80a16n81a 72M54a53j98o38v75á 4925602286103

Ochrana děti patří do rodiny, klidně i širší. Než se lidi svěřili do rukou státu i ve věcech rodinných, pořádek si udělat uměli pravděpodobně efektivněji než dnes,protože věděli ,co se reálné děje.

Dnes v konečném součtu velká mašinérie nadělá víc škody než užitku, lidé necítí za své rodiny odpovědnost a nakonec za ty zkažené životy dětí nikdo nemůže.

+1/0
28.2.2017 6:51

V16e56n90d14u33l81a 86S21z26l25a42u72e37r34o60v91á 7502186797618

A co asi píšu?? Tady zase někdo nečetl a jenom si vymyslel "protivníka".

0/0
28.2.2017 19:43
Foto

J71a80n85a 73M85a74j91o11v41á 4835832636823

Píšete, že je dobře, že jsou tu mechanismy k odebírání dětí. Tak to buďˇ je dobře nebo není. škála šedi tedy neexistuje.

0/0
28.2.2017 22:45

V39e79n64d46u67l64a 19S12z37l17a78u57e22r62o13v90á 7582246307788

Ano, to je dobře. Je dobře, že stát může týrané dítě přesunout od týrajících rodičů k babičce.

0/0
11.3.2017 0:46
Foto

J36a29n80a 97M13a91j96o13v56á 4425842616173

Chápu správně, že žijete ve světě, kde laskavé babičky vychovávají z dětí týrající rodiče a pak je odvrhnou, aby mohly zachránit jejich děti...

0/0
11.3.2017 7:04

V89e65n95d82u47l79a 71S82z23l68a33u69e94r26o77v79á 7622526577438

He? Leda v případě incestu mezi sourozenci babička vychová týrající rodiče:-P Nějak se vám ty výmysly hroutí..

0/0
9.4.2017 17:36

J11a40r76o72s48l64a17v75a 26K75a10n87i91o26k79o65v20á 7852409172197

Ano, Norsko JE otřesným příkladem státní zvůle vůči rodině -

Evropa "vážné varování" do Norska pro sociální péči o děti - http://www.thelocal.no/20170215/norway-barnevernet-serious-warning-echr-human-rights

Osm případů "péče o dítě" ve Štrasburku: - Velmi vážné varování do Norska - http://www.tv2.no/nyheter/8928710/

Jan Simonsen je bývalý člen norského parlamentu. -

https://www.facebook.com/jan.simonsen.7/posts/10153467315805658

Oficiální "dopis o zájmu o barnevernet" již podepsalo téměř 200 odborníků pracujících v případech s dětmi ? - https://avskildabarn.se/2016/03/30/notice-of-concern-the-situation-within-norwegian-child-protection-services/

Někteří odborníci říkají, že si nemohou dovolit nesouhlasit s CPS - http://jdem.cz/bwtk49

0/0
27.2.2017 20:32
Foto

P17e65t34r 64K30r33e38n54ž54e22l40o54k 5849447

No vy jste se tedy vyvedla. Jste přesně tím příkladem, o kterém autorka mluví. Manipulativně zde lidem podsouváte, co by obhajovali, i když není jediný důvod si to myslet. Excesy ve společnosti existovaly vždy a nevymýtí je ani žádný OSPOD. Stejně tak ovšem existovaly dostatečné mechanismy, jak tyto situace řešit.

+4/0
28.2.2017 5:23

V51e10n87d16u30l14a 71S94z30l52a53u14e83r39o46v72á 7522446907198

"..i když není jediný důvod si to myslet." - odkazuji Vás na diskusi o domácích porodech, vyhledejte si tam komentáře, které vyzývají, aby takovým matkám byly sociálkou odebrány děti.

"Stejně tak ovšem existovaly dostatečné mechanismy, jak tyto situace řešit." - tak to mi řekněte jaký byl dostatečný mechanismus řešit například týrání v Kuřimi když ne okamžitým odebráním z rodiny? To mě vážně zajímá.

0/0
28.2.2017 19:54

V46e20n52d43u93l20a 94S44z71l89a64u45e91r37o72v44á 7152246457858

Může sem prosím KDOKOLI napsat, jak řešit týrání jaké bylo v Kuřimi jinak, než odebráním..?

0/0
11.3.2017 0:47
Foto

J65a63n61a 49M35a82j59o84v19á 4625132936433

Tak zrovna tam se to státu taky moc nepovedlo, že?

Kuřim je exces. A ať se na to díváme z které chcete strany, excesy ve společnosti byly, jsou a budou. A (demokracie-nedemokracie) vlastně je nelze řešit jinak než následným trestem pro toho, kdo takový exces způsobil. Ledaže byste chtěla reálný svět "Minority reports" a sociopaty zavírala preventivně.

0/0
11.3.2017 7:32

P41a10v56e88l 92R70u57s23ý 8169586382

On to není skandinávský model, ale bolševicko-fašistický, to znárodňování dětí, to omezování svobody, dokonalé špehování a přehled o každém jednotlivci. Jsme svědky plíživé fašizace společnosti. A nejedná se o krajní pravici, ani krajní levici, ale o fašizaci napříč politickým spektrem. Není tu nikdo, kdo by se tomu postavil, protože moc potřebuje lidi ovládat. Nejhorší je, že z toho nevidím cestu ven.

+4/0
27.2.2017 13:27

K24a79t68e78ř24i11n85a 86T80y39c68o20v37á 9910581836565

občas to zkouší někteří šikovní IT. ono se totiž nejdřív musí zjistit, v čích rukou se shromažďuje skutečná moc. ten pak platí politiky. a než zas někdo bude mluvit o teoriích spiknutí, myslím, že moc (ekonomická) se náhodně neprojevuje, ta směřuje k cíli. a v současné době se myslím s občany nebo chcete-li daňovými poplatníky nebo kupní silou manipuluje nadmíru. a nejen u nás.

0/0
3.3.2017 21:57

P90a50v38e58l 63D87o12b44r11o85v90o17l85n56ý 1508821916704

R^R^R^R^R^R^

+2/0
27.2.2017 8:37

J20i80t73k97a 38D32u44f82k16o48v51á 2723429114307

Paní Šichtařová, mluvíte mi z duše, moc děkuji za Váš článek. Máte bohužel pravdu ve všem, ostatně jako vždy R^:-P

+10/0
27.2.2017 1:20

M29i64l52a69n35a 79K77r82a86e17m24e38r45o96v47á 2967100550282

R^R^R^ Díky, tisíckrát díky. Blogeři jako vy drží štafetu a ukazují nám cestu. Ne všichni totiž mají relevantní informace a ne všichni je dovedou sdělit dál. Takže boj za rodinu a za práva jednotlivce jsou nejdůležitější, jinak to můžeme zabalit a jsme znova v komunismu.

+12/0
26.2.2017 17:04

P59r54a33v56o66s31l20a21v 25B69r43a80m65b36ů64r26e31k 9704156192831

je to přesné. není co dodat

+6/0
26.2.2017 8:43

J12o65s44e62f 41Š84e46m82e59l29í91k 7279181530637

Přesné? Spíš smutné, řekl bych. Pomalu, pomaloučku nám ohřívají vodu, ve které se všichni rácháme. Tak pomalu, že skoro nepoznáme, až se začne vařit.

+2/0
27.2.2017 17:54
Foto

O97t54o 40K53o65s45e96č26e60k 7526975172739

V roce 1989 nám říkali, že přijde svoboda. Dnes je to samá kamera, víc policistů, desetinásobně vís úředníkú a všichni nás ledují a kontrolují. Dříve jsme nadávali na komunisty,dnes na úředíky,život jde dál a vše je při starém pro obyčejného člověka, který se bojí dnes úředníka ( a někteří jsou bývalí komunisté ).

+3/−3
26.2.2017 8:37

B90e38d22ř97i89c83h 95V23e48v19e83r70k89a 4290975601889

No, jestli opravdu srovnáváte současnost s normalizací nebo dokonce s padesátými léty a máte pocit, že se "nic nezměnilo", pak bych vám přál, abyste se hned teď do té doby vrátil a musel prožít zbytek života za reálného socialismu. Řekl bych, že byste hodně rychle přišel na to, jaké jste "tenkrát v té budoucnosti" plácal nesmysly a škemral byste, abyste se mohl vrátit zpátky.

+1/0
28.2.2017 9:33

J27a67n80a 33S71t64e34h18l92í33k59o66v36á 2889490560336

i kdyby jen jedna z těch kamer zachránila život, děkuji za ně! vy snad pácháte něco protizákonného že vám vadí?

0/0
28.2.2017 11:11

K84a69m44i94l 14H69u43s78á36k 3644214555141

Dobrý den:Omlouvám se všem diskutujícím kteří zde rozvádějí jestli tento zákon nebo jiný má dobrý důvod nebo né.Myslím si že sice né všichni ale většina z nás má dost dobře zajištěný svůj život a proto se zde diskutuje a slovíčkaří o hloupostach které někdo vymyslel z jakýchkoli důvodů slovy které do našeho jazyka ani nepatří a naopak tyto cizí slova vnesli mezi nás právě právníci aby se vtom moc obyčejných lidí nevyznalo.V každé době bylo vždy na prvním místě najít si dobrého,hodného partnera mít domov a děti o které se staráme jako o to největší bohatství které máme.Dnes tomu tak není, společnost mezi sebou bojuje-levice-pravice multikultura-vlastenectví atd,a děti......ty se nerodí proč?Mladí-naše děti,nemají byt,nemají práci/nemají praxi/,nemají peníze nemají budoucnost a tak na svou vlast .........Budeme si asi muset uvědomit že až se a nebo jestli se Eu začne rozpadat a my místo toho aby jsme drželi po spolu se budeme dohadovat o hovadinách a vymýšlet co je a není správné a obhajovat to touto právnickou mluvou tak nám to asi moc nepomůže.Zastávám tedy pravidlo zdravého selského rozumu a kabátě a košily a to že mluvíme stejným jazykem.

+12/0
25.2.2017 15:06

J56i79r57i 78A29n36d52e48r82l44e 8882470327

"naše děti,nemají byt,nemají práci/nemají praxi/,nemají peníze nemají budoucnost a tak na svou vlast ........." to je blbost, před 30ti lety když jsem končil střední školu jsem sice věděl, kde budu pracovat a co budu následující dva roky dělat (vojna), a pak možná garsonka za pětiletý úvazek, týden před výplatou dvacka v peněžence a přesto jsme se hned po vojně brali a měli děti

+2/0
27.2.2017 12:03

J57a17r72o90s84l98a10v54a 33K92a90n54i47o41k26o22v25á 7592779372447

Přesně ! Mateřská byla jen půl roku, a nejen by chyběly prachy, ale byla i pracovní povinnost. Takže my to měly o hodně těžší, přesto jsme děti chtěly, a v podstatě nás ani nenapadlo přemýšlet o možnosti je nemít !!!

Je to o výchově, k rodičovství, k zachování lidského rodu, k povinnostem, k zodpovědnosti za svůj vlastní osud.

+1/0
27.2.2017 17:29



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.