Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J32o75s64e74f 48T25r66ö71g50l 8599272656416

Bohužel, Strana zelených se nám poněkud extremizovala. A konkrétně Matěj Stropnický to vede od 10 k 5, spíše k 0.

Nicméně EU je taková, jakou si ji uděláme. Byť dost nepřímo, stále je to demokratická instituce, kde do Evropského parlamentu volíme přímo, v Evropské radě zasedají ministři vlád vzešlých z voleb a eurokomisaře navrhují také jednotlivé vlády. Uznávám, že třeba s německým eurokomisařem Čech nehne, ale po našem premiérovi můžeme chctít, aby kritizoval, co není v zájmu ČR, aby hlasoval proti tomu, co není v zájmu ČR a aby hledal spojence. Není tam jen do počtu.

0/0
16.2.2017 16:05

V94l73a61d30i95m35í67r 59S84t33u60d73e40n65ý 5488468625920

"Tou dobou pro nás ještě byla EU vzor a čeští komunisté nejkrystaličtější zlo. Za těch 22 let je vše obráceně."

Že je pro Vás EU nejkrystaličtějším zlem, to už jsem pochopil. Koneckonců, nejste tady na blogu jediná. Ale přiznání, že čeští komunisté jsou Vaším vzorem, to je tedy silná káva...

+1/−1
10.2.2017 8:37

M88a48r52t27i70n 18Ž74e28l22i67n59s46k68ý 9418429269952

A to jste se jeste ani nevzpomela pristup Zelenych k narodu a multikulturalizmu...

+2/0
9.2.2017 20:47

V75l23a49d36i14s11l46a98v 24Ž90i44d82e75k 3308180560

Matěj Stropnický není zelený politik, byť si tak říká, ale (asi) anarchista. Určitě není komunista, ti vždy byli proti individualismu.

PS: Jestli to posílám podruhé, proklínejte iDnes, neboť mně to poprvé nezobrazil.

+2/0
8.2.2017 17:31

V70l77a22d24i33s65l86a11v 82Ž67i17d23e25k 3908280560

Stropnický není zelený politik, byť si tak říká. Víc anachista (a opravdu ne komunista, ti byli vždy proti idividualismu).

0/0
8.2.2017 17:28

J44a89n 35D96ě36t87á86k 4121534129790

Máte prostě kratičkou paměť, autorko. Bolševici dnes uznávají soukromé vlastnictví stejně jako před rokem 48. I tehdy vykřikovali, že se soukromníci bát nemusí a i dnes by je v případě vítězství nemilosrdně zlikvidovali! Komunisti jsou stejně jako muslimové mírumilovní přesně do toho okamžiku, kdy získají nějakou moc. Pak už jenom teče krev!

+6/0
7.2.2017 23:50

M73a90r51t91i58n 13Ž75e89l29i28n92s40k87ý 9218659689952

Nasi sametaci take navykladali spoustu ptakovin kdyz prebirali moc (podobne to pravidelne delaji tzv.pravicove strany pred volbama)... a mrtvych ten jejich pokus take stal hodne, podle me uz vic, nez kolik se pricita komunistum za 41 let.

0/0
9.2.2017 20:49

V86l30a17d95i43m10í92r 50S32t81u68d82e75n67ý 5218538915940

Názor je to jistě zajímavý. Škoda jen, že ho nemůžete podpořit nějakými důkazy...

0/0
10.2.2017 8:39

K59a89m18i14l 47S34e71d10l63á14č11e23k 1406679906101

Pan Želinský na zahradě objevil hromadný hrob s uchovaným rozkazem k popravě podepsaným samotným Klausem.

0/0
10.2.2017 8:56

M80a45r15t45i72n 97Ž11e68l76i44n91s24k60ý 9168499479912

Skoda, za priznivci sametaku delaji nepodlozene zavery. Dukazu je hromada...

0/0
10.2.2017 16:38

L61u74d59ě91k 49N94ě45m95e79c 8953900361916

To, že je Matěj Stropnický magor, ještě neznamená, že je bych si někdy dovolil říct "zlatí komunisti".

+4/−3
7.2.2017 17:09

D24u76š82a93n 31M15a17t28o96u57š31e41k 7693540200205

No tak to je výkon - myslím tento blog..

blog pro blog,pro nic a de facto o ničem, uvařená kašička v rendlíčku.

Někdy se evidentně hodně nezadaří...

Z jedné věty jednoho exota vyextrahovat ďábelské plány zelených, financované bruselskou elitářskou čeládkou - to chce fištrón a důvtip Jessiky Fletcherové

+6/−2
7.2.2017 16:25

L92u24c65i18e 61N65o17v98o59t84n10á 4196650765170

No, já se obávám, že ta jedna věta spíš bohužel dcela dobře ilustruje ideologii Zelených. S paní Šichtařovou souhlasím...

+11/−2
7.2.2017 18:15

A73l76e61š 66V19o29n38d11r41á29k 9940136535

Paní Šichtářová (s panem Pikorou) opět nezklamala. Jako obvykle semlela páté přes deváté, ale hlavu patu to nemělo. Dát rovnítko mezi EU a komunismus, fajn, ale opravdu žijeme v tak nesvobodném společenství? Na rozdíl od socialismu, kdy jsme žili obehnáni ostnatým drátem, dnes máme svobodu žít, kde se nám zlíbí.

Dusí vás diktát EU? Tak proč proti tomu něco neděláte? Proč nezvednete kotvy a neodstěhujete se někam, kde vám bude líp?

Vzhlížíte obdivně k našim komunistům, kteří prý alespoň mají ideologii. To myslíte vážně? Opravdu si myslíte, že kovaní soudruzi by měli být ostatním politikům vzorem? No, potěš pánbůh.

Matěj Stropnický a squatting. Že by zrovna on tímto výrokem volal po znárodňování soukromého vlastnictví jako komunisti? Kdoví, třeba máte pravdu.

Ono je to nakonec jedno, stejně jde vždy jen a jen o peníze. Ať už se jedná o zelenou politiku nebo socialismus s lidskou tváří. Stále jde jen o to, nahrabat si co nejvíc do vlastní kapsy (jak nám to názorně předvádí jeden z největších česko-slovenských soudruhú pan Babiš).

Mimochodem, kdybyste se vrátila v čase na tu diskuzi studentů – mluvila byste jinak?

+6/−4
7.2.2017 15:38

J28o31s93e84f 34S13u65k 4405810740354

Děkuji za článek. Rudé bych nepodceňoval, ale výborně jste popsala fundament zelených, který není zelený, ale rudý.

+7/−1
7.2.2017 9:26

J16o76s32e18f 31M94i51k51i88n 5833534785124

Rudo-hnědo-zelený

+1/0
7.2.2017 12:27

J44a89n 81J91e81n45i22c 1574214887764

Paní Šichtářová musím říct, že jste mne nemile překvapila.

Hodně věcí se dá relativizovat, ale ne komunismus. Doporučím polemiku Karla Čapka se soudruhem Nejedlým z roku 1921, kdy u nás o komunismu nebylo téměř žádného povědomí: Proč nemohu být nikdy komunistou.

Je to jako s muslimy. Když nevládnou, tak se chovají jak beránci a člověk by je málem politoval. Navíc se snaží být velmi spravedliví. Naneštěstí pro ně existuje ještě pořád dost kompromitujících materiálů, jak kolaboali s fašisty a po válce zabíjeli a umlčovali lidí, kteří by je mohli usvědčit. Z povídání rodičů znám i jméno jednoho takového soudruha. Dokud budu dýchat, tak mne nikdo nepřesvědčí, že komunisti to někdy mysleli dobře a že jsou to čestní lidé...

Nesmiřitelný třídní boj, což v překladu znamenalo vyvražďování miliónů nevinných lidí jen proto, že měli majetek. Třeba jen kousek pole. Celé vesnice byly vyvražděny a srovnány buldozery...

Nenávist člověka vůči člověku, protože nepatří do proletariátu? V čele národa nedouk švec, který chcíp na syfilis? A spousta dalších inteligentů, kteří sotva zvládali malou násobilku? Degradace všech možných hodnot, lže a zlo. Pak se nedá divit, jak vypadá současná společnost. Prezident sťatý jak poslední mužík málem pozvrací korunovační klenoty... Slova, která patřila kdysi spodině dnes znějí jako vzor pro mláděž z hradu i vlády a nikdo to nijak extra neřeší...

Že jsou Zelení ekoteroristé, to snad není třeba lidem vysvětlovat. Myslím, že výrazně lépe než Vy to dal celému národu najevo jediný díl od Krause se zelenou Kateřinou Jacques. Její výstup ohledně ekomasy neměl chybu a odhalil ji donaha...

No třeba některý z dalších blogů bude zase zpátky v realitě...

+3/−3
6.2.2017 18:15

T64o10m75á16š 98K45u34t98á50l54e89k 5864206178158

Tak zrovna ten squatting je takový nejméně palčivý problém a to i u těch Zelených...

0/−1
6.2.2017 17:02

L89u76k16á29š 98Š48m29a59h94e52l 2217834932684

Zdá se, že nejen blogerka, ale ani diskutéři neví, co to je skutečný komunismus. Takže napovím - není to o právech nebo svobodě jednotlivce (to je liberalismus vs. konzervatismus), ale o vlastnictví veřejných prostředků. Komunismus = vše vlastní anonymní stát, který rozhoduje o přidělování různých věcí dle (většinou veřejně nespecifikovaných) zásluh. To nejsou ani zelení, ani Babiš.

+2/−10
6.2.2017 12:31

P26e23t27r 10N66e18d55o88m51a 4159637838130

presne tak, socialismus byl postaveny na marxismu-leninismu, ktery se proto povinne vyucoval na vsech vysokych skolach. Podle poctu negativu zdejsi osazenstvo patri do nejnizssi kategorie hlupaku, kteri nevi ze nevi

0/0
8.2.2017 10:00

J33a22n 57R78á73ž 1859903684160

Jsem přesvědčen, že čeští "zeleni“ se stal se stali nevolitelní po zvolení Stropnického do čela. Češi mají v sobě zakódován pud sebezáchovy.

Myslim si ze stejných důvodů, že Kalousek dál své straně polibek smrti, když začal dělat z Feriho maskota TOP09.

+8/0
6.2.2017 11:20

L38u22k49á57š 15Š14m32a94h25e51l 2657814362374

Co je špatného na Dominikovi Ferim?8-o Nejsem volič TOP09, ale straně nejvíc škodí a škodil Kalousek, který byl vždy u mladé generace vyvažován knížetem.

0/0
6.2.2017 12:33

T29o11m61á25š 48K71u51t44á95l24e16k 5124256788348

Mě DF na FB dost baví, ale jinak je to takový naivní městský liberál, který si sice z Matěje rád občas vystřelí, ale v některých věcech se mu zase tak strašně moc nevzdaluje ... ;-)

0/0
6.2.2017 17:04

I91r35e61n86a 11K77r52o61u13p32o93v35á 4630973127752

Opravdu doufám, že s těmi Zelenými máte pravdu. Opravdu bych se nechtěla dočkat toho, že nějaký samozvanec bude určovat, jestli svůj majetek používám v souladu s jeho představami a pokud nebude spokojen, začne ho podle svých představ užívat sám.

+2/0
6.2.2017 15:21
Foto

Z95b32y37n77ě21k 69B52a96r64t93h 2260340507132

Souhlasím s Vámi. Dovolte mi dodat, že dnešní největší hrozbou demokracie jsou jakékoliv ideologie. Moji předci říkali, že každý *.-smus musí zaniknout. A měli pravdu. Liberarismus jde do kytek. Kapitalismus ve smyslu 21.stol. se změnil v socialismus 19.stol. a jde tamtéž. Komunismus dneška je sice na vzestupu, ale nevěřím v jeho úspěch. Jediné, co je tedy na ohromném vzestupu, je pragmatismus a populismus. Chtěl bych věřit v pragmatismus, ale jsem si vědom premisy : "Každý *.-smus musí zaniknout." Vypadá to, že lidstvo se chystá jít do Zemanovy pasy.

0/0
6.2.2017 9:51
Foto

K88a53r69e32l 26W13á93g35n59e46r 4677965389317

Máte pravdu. Ono těch kovaných komunistů nebude víc v parlamentu, nebudou mít milice a nedostanou se k moci. Naproti tomu ti zelení neomarxisté a ekoteroristé jsou na vzestupu, prolezlí všemi patry naší politiky a celou řadou našich vysokých škol, kde si oblíbili genderová studia. Většina pamětníků má oči jen pro ty staré známé komunisty, se kterými měli zkušenost, ale ty dnešní "melouny", navrch zelené a uvnitř rudé, nevidí, nebo nechtějí vidět: pro jednotlivé stromy nevidí les. A tragédie je v tom, že Zeleným kolikrát ještě i fandí.:-/

+9/−2
6.2.2017 5:50
Foto

D53a42l30i28b82o73r 47M66u63s48i38l 8967921847529

Oni jsou to melouni, uvnitr rudi navenek zeleni. A to se stale najdou naivkove, kteri podporuji zelene,nebo treba Greenpeace.

+9/−1
5.2.2017 17:33
Foto

Z11b57y24n78ě33k 12B47a93r17t50h 2460850687792

Ještě jsem nikdy v médiích neviděl ekonomickou rozvahu JAKÉKOLIV "zelené" organizace. Považuji to za pováženou...;-€

+1/0
6.2.2017 9:55

V82l48a40d88i20s61l94a16v 66Ž38i51d86e16k 3828860150

Tak se podívejte na jejich stránky, měli by tam být. Sám budete pravděpodobně překvapen, jak malé mají rozpočty.

0/0
8.2.2017 17:33

L11i49b16u45s20e 82P59a97l19k69o58v34a 6780804968157

a nemusíte ani studovat dějiny stačí se zamyslet proč mnoha politikům dělá problém daňové prohlášení či přiznání majetku ;-D

+1/0
5.2.2017 12:06

Z83b13y90n74ě47k 29K68u60č69e11r90a 2206671808898

Máte pravdu, tak to asi většinou (doufejme) nebude - můj komentář byl ale již také reakcí na komentář někoho jiného...

0/0
5.2.2017 12:00

L97i45b20u40s54e 50P90a74l64k79o92v67a 6110474258557

kdo nerespektuje soukromé vlastnictví nemůže respektovat právo na život-ale když studujete historii nemůžete si nevšimnout že nejvíce v dějinách si nahrabali právě ti, kteří nerespektovali životy jiných pro majetek zabíjeli kradli zabavovali a jejich potomci si právo na často ne poctivě získané majetky jen potvrzují-nekloním se ke squatterům komunistům ani zeleným, jen se zamýšlím nad logikou vámi uvedené argumentace

+1/0
5.2.2017 11:59

R83a40d59e27k 66Š92t73e18m40b91e40r54a 2943332460817

To, že se vše otočilo o 180 stupňů říkám už dlouho. Co je ale na vaší úvaze mírně špatně je, že komunisti nikdy nebyli komunisty, jen se tak nazývali. Skuteční komunisti jsou dnes u moci v EU. To, že se sami nenazývají komunisty, to není podstatné. Tedy ano, vše se otočilo. Ale názvy jsou a byly zavádějící vždy. Tedy, já osobně dnes volím Babiše , Trumpa apod... protože na to, abych poslouchal "ideologie" nejsem už zvědav. Každá ideologie je blbost z principu. Pokud někdo nadělal prachy a vede svúj "podnik" dobře je prostě lepší volba než jakýkoliv ideolog, včetně ideologa "humanisty".... ideologové jsou jednoduče řečeno příživníci co se uměj živit jen hubou a je úplně jedno CO tou hubou hlásí. Když mi někdo začne tvrdit, jak němci vydělávaj na tom, že půjčujou (dávaj) peníze řecku, prej proto, že si od nich za ty peníze řecko něco koupí, když mi někdo tvrdí, že amíci vydělávaj na tom, že bojujou proti arabskejm režimům proto, že jde o ropu... tak si říkám - kolik tý ropy dostanou zadarmo , zaplatí jim to výdaje?... jsou to kecy. Jde jen o to voblbovat davy , aby souhlasili s vyhazováním peněz za blbosti... o nic jinýho. Zlatej standard, vyrovnanej rozpočet a izolacionismus, to je jediný řešení.

+2/−2
5.2.2017 4:06
Foto

D26a17l54i13b26o18r 68M47u35s97i49l 8707251897749

Jenze babis je de facto komunista a jeho uctu k soukromemu vlastnictvi muzeme videt ve zpusobu jakym nsbyl svuj prvni firemni majetek. Fujhnus.

+3/−1
5.2.2017 17:36

R17a15d71e11k 98Š62t19e45m78b40e43r20a 2853922770587

Tak ho zavřete za nějaký zločin pane. Fujhnus je váš názor. Někdo říká fujhnus o spartě jiný o slávii... Já říkám - kašlu na to jak nabyl svůj majetek - pokud ho budu mít na kandidátce budu ho volit. Já volím toho koho můžu a chci. Pokud to u někoho je splněno, dlaší řeči jsou mimo mísu.

0/0
5.2.2017 19:23

J76a92n 75J84e56n11i57c 1354144707144

Máte právo volit koho chcete a to právo má každý. Ale to nemění nic na tom, jaký Babiš je. Jestliže je dnes spravedlnost a právo jen otázkou množství peněz za kvalitní právníky, tak není něco v pořádku. No a věřím, že o Čápím hnizdě jste už taky slyšel... Myslíte si, že lidé jen tak z legrace dávají vývěsky: Tady není Babišovo? Já už taky nekupuji výrobky z kosteleckých uzenin. Zdraví mám jen jedno a vážím si ho. Na to mám, ještě zatím, taky právo.

0/0
7.2.2017 9:47

R93a90d82e78k 43Š70t73e76m45b67e67r26a 2173702750717

Díky za to že mi to právo dáváte. Doufám že vám ta velkorysost vydrží až do konce. Věřte mi, že to právo není samozřejmé a pokud je lidem umožněno aby volili koho chtějí, a to i tehdy kdy hrozí, že ten koho si zvolí nebude dělat to co chtějí ti co prohrajou, tedy pokud stávající establišment nechá voliče aby ho odvolili , pak skutečně není ničehož víc třeba, než tam jít a hodit to tomu, kdo nebude zobat stávajícímu establišnemtu a má přitom slušnou naději na vítězství... a u nás je to momentálně babiš. Pokud to bude vypadat že to může být okamura budu volit okamuru, ale nepředpokládám, že by mohl za těch pár měsíců tak posílit. Tedy z nouze - babiš. Toť vše.

0/0
7.2.2017 16:13
Foto

Z81b96y80n74ě69k 76B31a55r93t40h 2430730587782

Babiš =komunista!!! Větší blbost jsem snad v životě neslyšel. Dle komunistické ideologie je to největší zlo a kapitalistický vykořisťovatel od konce feudalismu. Vaše IQ dle Mensy je...?

+4/0
6.2.2017 9:36

T66o40m94á68š 27K61u98c96h71a45ř 3187571198891

Vypíchl bych z blogu to, co považuji za podstatné: Strany v naší "demokratické" společnosti nemají ideologii, nemají ideje, ideály. Když je něco spojuje, jsou to obvykle ekonomické zájmy a zpravidla ještě k tomu jen ty jejich osobní. Je to dobře? Spousta lidí bude tvrdit, že ano, že ideologie mohou být nebezpečné, ideologie komplikují diskuzi, ideologie si nerozumí s kompromisy. A o to jde, naše doba, naše politika už jepouze o kompromisech (zdravím p. Pitharta :-P). A co je výsledkem kompromisů a absence ideí?

1. Pocit nespokojenost téměř všech, protože to je vlastností kompromisů, nikdo totiž nevyhrává.

2. Nikam cileně nesměřujeme. Jako bychom snad už vystopili na samý vrchol vývoje, nemáme žádné vize, žádné cíle (ne, pomalé zvyšování životní úrovně či hdp o 0,1% ročně či nekonečné dohánění ekonomicky vyspělejších států za dostatečnou vizi nepovažuji), naše vlády pouze ze dne na den jako úředníčci řeší to co právě přijde. Jsme jakousi beztvarou pasivní masou opožděně a předvídatelně reagující na podněty (např. migraci, krize, terorismus, malou porodnost, nedostatek vody..)

Pokud se nesebereme a nevytýčíme si jasné vyšší cíle směřování a nevybereme silné osobnosti, které nás k nim povedou, udělá to za nás někdo jiný. Připraveny jsou k tomu nadnárodní korporace, politicko-ekonomická mafie, nebo to udělá diktátor cizí velmoci, který tu vizi mít bude. Evropa i Česko vlastně jen pasivně a bezbranně čeká na to, až se ji někdo zmocní, ať už zevnitř, nebo zvenčí. :-/

+6/0
4.2.2017 21:37

J59a84r15o19s83l28a59v 54R38i11e36s72s45n88e48r 3988950246970

Vynikající shrnutí, díky! Zároveň ovšem i smutné "menetekel", zvlášť, když tento Váš příspěvek zapadne do hloubi jedné z mnoha i-netových diskusí, místo aby se o tom uvažovalo na nejvyšších místech...

+2/0
7.2.2017 14:06

M77i37l71a57n88a 19K75r74a20e61m71e27r59o85v70á 2697880310592

Díky panu Stropnickému (hulvátovi, namyšlenému egoistovi, lháři, neuvěřitelně ctižádostivému člověku), se Strana zelených vyjevila a zdiskreditovala i pro méně chápavé. Za vedení pana Lišky bylo možné si omylem myslet, že jde o slušnou stranu.

+17/−1
4.2.2017 19:48
Foto

V55l97a33d37i39m68í94r 81S72o60j96k74a 4306207788818

Možná ještě zajímavěji tuto obskurní stranu trefil nedávno kolega Zálom:

http://zalom.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=582299

+1/0
4.2.2017 10:22

M28a12r94t95i42n 18R18o97z81u21m50e49k 6111742983265

Komunista bude vždy komunistou. Jen ti současní u nás nemají dostatek síly dělat to co dřív. Umožněte jim to, a nebudete se stačit divit.

Zelení jsou to samé. Odstrašující příklad Zelených je k vidění v sousedním Německu.

+18/−1
4.2.2017 9:58
Foto

K48a50r25e73l 50W97á13g61n17e45r 4247765449407

Jenže ty komunisty si půlka obyvatel tohoto státu ještě pamatuje a tak "u nás nemají dostatek síly dělat to co dřív". Jenže čím dál tím víc mladých lidí dnes tíhne k Zeleným a nejrůznějším ekoteroristům, neboť si myslí, že právě oni můžou spasit svět.:-(

+3/0
6.2.2017 5:57
Foto

Z61b47y77n67ě68k 73B92a87r51t47h 2100500267872

O tom nejsem přesvědčen. V Německu by si nic tak obludného, jako jsou výroky mel.Stropnického nedovolili.

0/0
6.2.2017 10:03

J28a93n 16J73e43n57i34c 1144454387824

Zkuste se zajet podívat do Kalkaru. Tam je pěkný pomník Zelených v Německu. Jaderná elektrárna, jejíž rozpočet se kvůli nim navýšil asi 4násobně a která se nakonec ani neotevřela, protože se kvůli protahování dostala do rozporu se zákonem.

Dnes je z toho zábavní park a v reaktorové hale vyhrává Banjo Band :)

+1/0
7.2.2017 9:55

R24a49d87i59m 27P40o72l66á30š72e72k 9806423109159

JJ, kdo chce dneska chránit přírodu a životní prostředí, udělá nejlépe, když všechno dělá opačně než jak prosazují zelení.

Výjimkou jsou pouze některé projekty na úplně nejnižší úrovni, které už nejde jako výtah k moci a k ziskům zneužít a je potřeba na nich skutečně pracovat, protože by to bylo okamžitě vidět.

+11/−1
4.2.2017 9:17

Z38b96y13n25ě33k 34K20u83č66e10r71a 2806291208368

Ze Stropnického se teď stal fackovací panák, ale když si toho o něm člověk zjistí trochu víc, než jsou jen ty přihlouplé hajlajty v médiích, vidí, že je to, přes občas dost extrémní názory, velice slušný člověk na rozdíl od 90 % ostatních a moc mě mrzí, že ho vyšachovali z tý radnice - aspoň trochu hlídal ty podvodníky!

+2/−13
4.2.2017 9:03

J26a19r93o52m28í85r 43K69r20á73l 4420309524249

Ti nejslušnější patří často i k těm nejhloupějším.

+2/−3
4.2.2017 9:23

Z46b61y15n67ě15k 59K30u88č21e13r71a 2396821868868

O jeho inteligenci skutečně obavu nemám.

+4/−1
4.2.2017 9:45



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.