Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J73i48r47i 40D32o65b74r80ý 9628529323

Naprosto nesouhlasim. Paradoxne ze stejnych duvodu jako udava Sichtarova.

Ano, na dite neni pravo. Jenze kdo nam dava pravo rozhodovat, ktera zena smi na umele oplodneni a ktera ne? Nikdo, takove pravo nemam ani ja, ani nikdo jiny. Ano, lze zpochybnit proplaceni takoveho zakroku z pojisteni, ale to je asi tak vsechno.

A nesouhlas partnera? Prave. Stejne jako nema zena pravo rozhodovat, ze si dite poridi bez souhlasu partnera nemam ja rozhodovat co bude delat zena ktera (muzskeho) partnera nema.

Lidicky, do toho nam nic neni! A brat pravo zorhodovat lidem, kterych se rozhodnuti prvorade tyka je neprijatelny hnus.

+1/0
15.5.2017 15:29

R67i41c13h59a83r64d 11V26a68j69s11a54r 6230936932748

Vážení diskutující, je mi z Vás tak nějak smutno. Odsuzovat něco jen proto, že se za to postavila M. Marksová (snad dokonce jen kvůli tomu jménu) není dobré.

Změna zákona měla umožnit i samotné neplodné ženě požádat o umělé oplodnění. Zákrok by nebyl hrazen zdravotní pojišťovnou. Nyní může taková žena absolvovat zákrok v cizině, kde je to povoleno.

Plodná žena si může pořídit dítě i jinak, zadarmo a stát ji to zatím nezakazuje.

Pozměňovací návrh: http://www.psp.cz/doc/pdf/00/12/95/00129545.pdf

A toto je také dobré: „Díky znění současné legislativy takédochází k situaci, že vdaná žena nepotřebuje souhlas svého manžela, alejakéhokoliv muže, který není jejím příbuzným.“ :-/

+2/0
12.5.2017 16:56

M47i47l43a21n95a 24K40r13a27e76m32e85r45o77v59á 2867140700772

R^R^R^. Je tu ještě jeden aspekt. Žena bez partnera dítě většinou neuživí. Alimenty (dávky, příspěvky), bude požadovat od státu. To znamená, že finančně na něj budou přispívat i ti, kteří s jeho zrozením neměli nic společného. Dále se v mnoha případech stane, že osamělá žena dítě nezvládne. My, kdo děti máme, víme, že to není žádná pinkačka, a že jsme s tím kolikrát chtěly seknout, ale partner nás podržel. Co se s dítětem stane? Půjde do děcáku...

+2/0
3.5.2017 13:44

J10i17r18i 58D94o67b87r57ý 9158779453

Mozna, ale to neni duvod zakazu. O te hypoteticke zene nevite vubec nic. Klidne to muze byt nekdo, kdo ma tolik penez, ze nemusi v zivote delat vubec nic. Ale na tom nezalezi. Kdo vam dava pravo rozhodovat za jine?

+1/0
15.5.2017 15:37
Foto

L84e19o71n80t15ý98n15a 84C33h29v17á44t53a61l83o48v45á 1833655766

Nejsem si jistá, jestli žití v páru je skutečně počin evoluce. Evoluce upřednostňovala zatím vždy žití v tlupě, kdy pro zachování rodu není nezbytně nutné přežití ploditelů. Žití a plození dětí v páru bylo spíše otázkou zachování majetku než nutnosti přežití. Oženilo se pole s lánem a potomci dědili a majetek množili, jiný historický význam žití v páru nemělo, protože každý jeden pár sám by dlouho nepřežil. A na druhou stranu, když už jsme zasáhli do přirozeného množení, proč je k tomu nezbytně nutné uzavření manželství před úředníkem? V současné době jsou to jen úřednická pravidla, která s evolucí mají pramálo společného a velmi často jsou vlastně kontraproduktivní. Jinými slovy, když už uměle pěstujeme děti, když určujeme kdy a jak se mají rodit, další pravidlo komu se mohou narodit, je opravdu zbytečné. A pokud jde o muže, tam je situace jasná, mohou se podrobit umělému oplodnění, pokud budou schopni donosit a pokud přežijí, až se placenta oddělí od břišní stěny. ;-)

0/0
3.5.2017 0:21

L63a16d89i13s84l46a40v 35T62r10i55s51k54a 4225987850

S první částí Vašeho názoru bych celkem souhlasil, ale s druhou polovinou mám problém.

Jelikož je umělé oplodnění celkem nákladná záležitost, která se platí ze zdravotního pojištění má stát celkem právo určit pravidla komu tuto nadstandardní podporu poskytnout a komu ne.

0/0
3.5.2017 13:41

J10i36r16i 77D81o14b65r92ý 9768869103

No prave ze v tomto pripade by to platila pacientka sama. Takze s argumentem placeni jste mimo.

0/0
15.5.2017 15:39
Foto

V23á50c16l14a19v 69C92h79u18c54h64m89a 6115241678546

Souhlasím s tím, že je nesmysl lpět na razítkách úředníků. Jenže mi v tom vašem příspěvku schází dodatek, že ten kdo tolik touží po dítěti, by měl nést také veškeré náklady, tedy by si měl zaplatit oplodnění a ruku v ruce s tím by mělo jít také osekávání sociálních dávek, aby se stát sám nepodílel na "výrobě" pobíračů všemožných dávek.

0/0
4.5.2017 1:30

R96e66n16á88t11a 17P71o49s58p82í39š69i84l33o84v46á 9902680522344

Každopádně souhlasim.

0/0
2.5.2017 15:16

J49a59n 49J47e44n51i15c 1164914807504

Super.

Soudružka Engelsová už v roce 2013 hlásala, že stát ví lépe než rodiče, jak se o dítě postarat. A tuto osobu si vzal kudrnáč Bohúš do vlády. Téhle Milce nějak nedošlo a nikdy nedojde, že práva a zodpovědnosti mají být vyvážené. Stát, zastupovaný nějakým úředníkem bude mít k dítěti velká práva, ale skoro nulovou zodpovědnost. U rodičů dítěte je to vyvážené, proto také v drtivé většině dobře fungující...

Nerad, ale musím souhlasit, že snaha státu, především levicově smýšlejicích politiků, je vychovat si poslušné stádo. Ideálem je stav, kdy se ovčan zeptá politika, aby mu poradil, jaký hlasovací lístek má vhodit do urny... Když se podíváme jak nás stát vodí čím dál více za ručičku a kolik omezenců tomu ještě tleská, tak ty snahy nejsou jen utopii... :-(

+1/0
2.5.2017 11:33

P87a80v89e97l 48D79o30b93r33o49v97o42l68n20ý 1208501476684

R^R^R^ Dokonale napsáno

+1/0
2.5.2017 10:09

P41e15t63r 32P97á11v71e26k 8563485636716

no a právě z toho důvodu jsou usa na pokraji občanské války mezi konzervativci a liberály (=neofašisty)

0/0
2.5.2017 9:07

P29e44t52r 89P57á29v96e52k 8933485526886

Dítě počaté přirozeně se vychovává, dítě ve zkumavce se vypěstuje. Jako kytka. Autorka chtěla nadsázkou poukázat na ten obrovský rozdíl mezi tím.

+1/0
2.5.2017 9:05

J32a40n 25J20e50n14i75c 1414934657544

Skoro jako léčit a uzdravovat :-)

0/0
2.5.2017 11:34

V22i19k81t26o67r 98N46á17r13o47ž83n84ý 3359232338

Trefila jste hřebíček na hlavičku R^

+6/0
1.5.2017 15:25

J66i29ř91í 28S70t87r20ž24í79n19e78k 3415118466979

Musím dát autorceR^R^R^.

Velmi dobře popsány souvislosti.

Ministryně Marksová už úplně zdivočela a ztratila logické myšlení, tedy pokud ho kdy měla (?). Volby se blíží preference klesají, křečovitá snaha to zastavit může být kontraproduktivní.:-)

+6/0
30.4.2017 23:50
Foto

H59a95n86a 49B86o45č45k19o24v35á 2362496156810

Díky za moudrá slova

+3/0
30.4.2017 21:21

M29i91c40h34a24l 90H51u74š73á72k 2367506305715

Jak s paní Šichtařovou absolutně nesouhlasím ohledně domácích porodů, tak jí tentokrát musím dát za pravdu. Z dětí bez dvou slušných rodičů vyrůstají deformovaní jedinci ...

+2/0
30.4.2017 21:19

M11i87c88h67a75l 11S11v85o34b39o35d83a 5788838556181

Právo na důstojný život také v přírodě neexistuje.Jen zrození,život a smrt.Proto by měl být zrušen zdravotní a sociální odvod.Nevím proč by z mých daní měli být placení handicapovaní?Příroda u nich udělala také chybu,jako u neplodných akorát každá má jiný charakter.

0/0
29.4.2017 8:40
Foto

I56v61o 82P74a73t37t59a 9482690212820

Paní M. Marksová je PROBLÉM. Sama neví KÝM JE (sociologie.netstranky.cz/12-cast-ministryne-a-dite.html).

+6/0
29.4.2017 8:15

V67l53a21d74i24m18í94r 88V52e34t48e59š46k16a 2271905545102

R^R^R^R^R^ atd.

+5/0
29.4.2017 5:51
Foto

N84i64k67o94l 89S26y27r92o67v87á36t23k61o18v36á 5405897139669

Paní ekonomko, máte představu kolik matek neuvádí do rodného listu dítěte otce? Myslím že ne, stejně jako poslankyně Chalánková. Asi byste byly obě hodně překvapené jaké procento to je. Tyto matky by tedy asi měl někdo donutit otce uvést, protože dítě má přece znát oba své rodiče ...

0/−16
28.4.2017 22:33

P85a23v18e64l 74H60o29r13á37k 8441243375312

No ale proč to má stát podporovat?

+13/0
29.4.2017 0:00

J41a56r25o21s96l12a84v 26D84u96n89d11a 1303632966350

Podporovat co? Uvádění nebo neuvádění?

Matka, která otce zná a neuvede jej, porušuje právo dítěte znát biologické rodiče.

+4/0
29.4.2017 0:20

R96o37s78t85i11s50l42a97v 51C59a40h24a 6653977887391

Ano a tim i Umluvu o pravech ditete. Jenze tou umluvou je vazan stat, ale ne jednotlivci. Takze jednotlivec si muze neuvedeni dovolit. Stat si nemuze dovolit neuvedeni jen proto, ze nejaka zena nechce chlapa, ale dite ano

+2/0
29.4.2017 7:52

M53a22r84t40i76n 78Š25i78k 6151631101967

Tak já nevím...Všichni dnes hlasitě brečí: "Nejsou lidi!" To byste jako "ekonomka", mohla aspoň vzdáleně tušit. A tady se s tím někdo snaží konkrétně pohnout a je to zase špatně. Vám se prostě málokdo zavděčí. Spojení "neukotvené evropské civilizace", která jde podle vás do strašného "kopru" (aha, asi zase to podle vás dávno zbankrotované Řecko a další) s migrací z Afriky a "východu", to mi přijde hodně úsměvné. Protože ta migrace má mimo jiné hluboké kořeny také v tom, že na "západě" svého času někdo hlasitě brečel "nejsou lidi". Ano vážená ekonomko, byla to svého času (je a bude) pro západ ekonomická nutnost. Tolik k obraně "hodnot", ze které kopete dnes, abyste zítra mohla kopat za "svobodný kapitál". A když už tedy ty "hodnoty" tak prožíváte. Každá cesta ke zvýšení porodnosti dobrá, no ne? Pokud tedy myslíte ten svůj boj za hodnoty opravdu vážně a nechcete jen sbírat další body za všeobecně populární výkřiky.

+1/−30
28.4.2017 21:08

V32l67a83d58i97m49í40r 18P26o98k51o55r55a 9745779981604

Mám nepříjemný pocit, že je pro vás dítě jen budoucí pracovní síla kterou je potřeba dotat v určitém počtu, aby byly dosaženy ekonomické cíle. Sám jste důkazem toho, že jde Evropa skutečně do kopru Rv

+17/−1
28.4.2017 22:31

M35a84r69t40i91n 21Š89i20k 6831501661607

Opravdu pro mě? To já jsem spustil míchání otázek porodnosti s problémem migrace do Evropy? Možná se nejdříve začtěte do textu autorky. Dítě pro mě samozřejmě není JEN pracovní síla, to nikde netvrdím. Ale dovolím si s vaším laskavým svolením tvrdit, že každé dítě je také budoucí pracovní síla a "ekonomická jednotka" chcete-li. Evropa jde do kopru především kvůli strákní hlav do písku, před naprosto zřejmými skutečnostmi.

+2/−1
29.4.2017 8:13

V98á70c32l44a78v 96H53a36v72l39ů 2170984499981

Ve věku další automatizace výroby bude potřeba méně lidí a jediným záměrem nadnárodních výrobců je mít co nejvíce spotřebitelů a mít větší zisky. Co na tom, že je Země přelidněná a dostává zabrat. Divím se zeleným, že množení lidí podporují, když je to proti přírodě.

0/0
29.4.2017 5:37

M44a95r84t88i31n 33Š49i10k 6161131741217

To je jistě zajímavá úvaha, ale vnitřně rozporná. Pokud chtějí mít nadnárodní výrobci opravdu "spotřebitele", musí tito pracovat, aby mohli utrácet. Automatizace výroby se zastavit nedá. Technickému pokroku klást překážky také ne. Zbývá vytváření úplně nových oborů, o kterých dnes ani netušíme, že by mohly lidi uživit.

+1/−2
29.4.2017 8:23

V62l36a91d46i18m39í55r 67V59e48t52e83š33k39a 2981115175972

Výron klasického neplodného hovězího.

+1/0
29.4.2017 5:53

M22a39r33t91i71n 90Š74i87k 6641771391757

Pokud se vyjadřujete k obsahu článku autorky, což by se mi zdálo v této diskusi poměrně logické, nezbývá než s vámi plně souhlasit.....

0/−2
29.4.2017 8:15

V30l31a38d74i31m41í73r 45V47e70t90e20š52k76a 2461465455462

Myslící člověk chápe. Ovšem to se tebe netýká....

+2/0
29.4.2017 10:31

J10i20ř11í 14S95t76r98ž32í13n10e73k 3275638676129

Myslím, že v tom špatně orientujete, nebo jste nepochopil autorku.

0/0
1.5.2017 0:03

A81d18a76m 63R11y10c33h78l74ý 1348767919623

Pěkně napsáno, vy snad rozumíte všemu :-)

+7/0
28.4.2017 20:20
Foto

J10a61r47o97s51l28a41v 92K74o20n30á34š 4786546426513

Zdá se mi, že diskuse se vyhnula tomu nejdůležitějšímu: jakým právem se politici starají o oplodnění žen ? Takové právo má jen žena, její lékař a, s prominutím, také trochu manžel / druh /. Kdo je nějaká úřednice, t.č. poslankyně, aby rozhodovala o otěhotnění nebo neotěhotnění nějaké dojičky z Bruntálu / např. /. Nebo snad někdo z vás slyšel kandidáty do voleb hlásat : zvolte mě, já zakážu umělé oplodnění singl ženám ?

+2/−10
28.4.2017 19:51

J42a46r95o73s55l83a73v 63D37u68n81d97a 1193762346300

Omyl, svá práva má i to dítě.

+3/0
29.4.2017 0:21

J51a31r39o50m98í22r 78K65r26á83l 4490259114539

Dítě má právo být počato ? 8-o

0/0
29.4.2017 13:58

J80a75r53o33s41l82a44v 55D65u36n15d62a 1333862906720

Ach jo.

0/0
29.4.2017 20:14

J20a76r10o52m98í58r 13K20r21á90l 4460829934899

Kontrolní otázka: O čem je blog ? ;-)

+1/0
30.4.2017 9:13

J67a88r24o21s66l38a26v 42D33u11n87d68a 1863832836720

O tom, za jakých podmínek je možné nepřirozenou cestou počít dítě a zda je to eticky a morálně správné? A to samozřejmě zahrnuje i úvahu o tom, že jakmile se takové dítě narodí, má určitá práva. A ta je nutné brát v úvahu při diskuzi o tom, zda je v konkrétních případech ta nepřirozená cesta početí akceptovatelná a nebo ne.

0/0
30.4.2017 9:48

I17r25e41n38a 91H76r15u33b52á 7389766949309

Pop ekonomce jaksi dlouhodobě nevychází její věštby, tak se vrhla na rodinná témata.

+3/−17
28.4.2017 19:38

M31i70r52e18k 82Z41á25v93o43d72n78ý 7152817590668

Na druhou stranu já mám obavy o Vaše duševní zdraví. Bral jsem Vás jako liberálního člověka, ale váš zpátečnický konzervatismus mě naprosto odpuzuje. Pokud chcete srovnávat právo na to, aby žena mohla zajít na asistovanou repredukci s tím, že Evropa nijak nezasahuje proti ilegální migraci, tak mám o vás zjevnou starost. Zklamala jste i tam, kde jsem to opravdu nečekal.

+3/−25
28.4.2017 18:34

J29a97r69o43s33l37a17v 73B74r78ü57m39m96e46r 4167430842870

Dnešní progresivní levicový liberalismus ve skutečnosti znamená absolutní totalitu s miliardy mrtvých na konci.

+16/0
28.4.2017 18:51

R65o37s79t66i96s43l74a11v 41C91a31h96a 6653227717321

Co je liberalniho na tom, ze by stat podporil vznik jednostrannych sirotku?

+15/0
28.4.2017 19:38

I72v85a19n 78M34i86n96á43ř 7452444177621

Nelze jinak, než dát autorce zcela za pravdu, i když city - mohou leckoho svádět na scestí. Je však nutné si článek pečlivě přečíst. Velmi si vážím, že v tomto případě jde o názor ženy. Naštěstí se ještě vždy ve sněmovní garnituře najde dost autorit, které dokáží tyto - společnosti nebezpečné - návrhy zvrátit. Opravdu lze konstatovat, že názory paní Marksové (.. a nejen v tomto případě) již otřásají mírou svého orwelizmu i jejími .. socanskými spolustraníky !!

+36/0
28.4.2017 18:29

J66a64n46a 35E72š71n95e71r11o90v27á 7121459888619

Jsem ráda, že zákon neprošel. A když pominu fakt, že dítě má právo na oba rodiče, zbývá mi otázka: Jak by single matka řešila své postavení samoživitelky? Systémem státe, plať mi, vždyť jsem na tom jako samoživitelka tak špatně?......

+35/0
28.4.2017 18:10

M15i41r82e57k 59Z73á83v74o82d69n98ý 7782857130928

Tak doufám, že to právo říkáte té většině rodičů, která se potom rozvede :/

+1/−4
28.4.2017 18:34

J68a63n97a 40E92š77n35e65r59o39v49á 7981359118839

I když se rodiče rozvedou, otec nebude anonymní....nebude už manželem, zůstane otcem

+9/0
28.4.2017 19:19

K27l60á31r50a 18K81o39t12y34z15o16v90á 2628598881116

Otec sice nebude anonymní, ale na konečném stavu to nic nezmění. Polovina pečujících rodičů po rozvodu od druhého rodiče nevidí ani kačku a dost často jsou odkázaní na dávky. Ale moc líp na tom nebývávají ani ti rodiče, co tu kačku vidí. Ono když se stane z dvoupříjmové dětné domácnosti jednopříjmová, tak taková domácnost dost často končí závislostí na dávkách, i když alimenty (pochopitelně výrazně nižší než druhý příjem) chodí pravidelně. Takže v zásadě pan Závodný má celkem validní připomínku, protože většině rozvádějících se musí být jasné, co je čeká.

0/−6
28.4.2017 19:42



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.