Diskuse

Přiznání.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

M83a13r21t90i92n 90Š53i33k

14. 10. 2017 23:03

Prosím vás vážení čtenáři, vy jí opravdu všichni žerete věty: "Průzkumy přispívají k tomu, že výsledky voleb jsou na hony daleko od věrného obrazu skutečných nálad ve společnosti?" A ty nálady, ty prosím objektivně měří, zkoumá, posuzuje nebo určuje jako KDO? Paní ředitelka, z boží vůle "ekonomka" a "autorka" "bestsellerů?" Opravdu to v jejím světě funguje tak, že to ONA nám všem řekne "napsala jsem bestseller", že ONA nám všem ostatním (intelektuálně nesmělým) určí, jaké jsou OPRAVDOVÉ nálady ve společnosti? Za mě tedy jedno osobní PŘIZNÁNÍ. Patřím sice podle ní mezi ty co "nepochopili". Ale takovou drzost, abych ostatní mistroval o náladách ve společnosti, tu tedy opravdu ještě nemám. Jenomže já nejsem ředitel zeměkoule a netrpím komplexem, že musím někomu denně kázat. Dokonce dokážu respektovat volební výsledky, i když s nimi zrovna nejsem ve shodě a nevyhovují mi. Neplácám už před volbami kraviny o tom, že volební výsledky se rozcházejí s nějakými těžko měřitelnými náladami. Asi to bude tím, že dokážu mluvit jen sám za sebe, narozdíl od paní ředitelky (zeměkoule, společnosti a tohoto blogu), která často a ráda hovoří za druhé. Já jí to prostě nežeru.

6 30
možnosti
JR

J58a77r51a 36R60a30n81k

15. 10. 2017 5:18

Kdepak, nikdo ji to uz nebasti:-)

2 3
možnosti
ZH

To je samé já, já, já ... naše trestané já, naše ponižované a ufňukané já.

Balada přizpůsobivých, ať se přizpůsobujete jak se přizpůsobujete, pořád máte málo, neustále musíte mít za každou cenu víc, i za cenu fašismu nebo diskriminace nepřizpůsobivých. Nepřizpůsobiví jsou totiž tak hloupí, že nemají žádné já.

Každý, kdo volí disciplinační strany ve jménu svobody je šašek.

2 21
možnosti
Foto

„To je samé já, já, já“, protože si autorka stojí za svým já.

Za kterým ON jemu (komu) stojíte vy, zbabělý trolle Hornere?

15 1
možnosti
KJ

Paní autorce se líbí Petr Mach, proč ne :)

3 1
možnosti

To snad ne! To už je lepší i Kalousek nebo Bartoš, které bude volit omladina.

1 4
možnosti
JB

R^přesvědčila jste mne.

1 1
možnosti

Jak hluboce se opět nemýlíte. Jako kdybych to slyšel "A koho tak asi mám volit, nevíš?" Stádovost a alibismus.

1 1
možnosti
Foto

P51e28t26r 20H40a10h11n

14. 10. 2017 22:23

Já se pokusím o to, aby se srdce s rozumem mimořádně domluvily. Ale karma.

13 1
možnosti
OH

Také budu volit Svobodné [>-]R^

27 5
možnosti
Foto

R^ Dal jsem karmu. Ovšem i pí autorka je do jisté míry skoro obětí toho, co i ona sama kritizuje. Tedy v sumě manipulacemi lidí medii a jejich prostřednictvím pak snahou ,,implementovat", to, co je jak pro koho žádoucí. Nakonec, ani ona sama se tomu nejednou až tak nevyhne, dokonce ani v tomto svém článku. I ona ví, jak na ,,kterou strunku" kdy zahrát;-)

1 2
možnosti
PK

Dnešní blog paní ekonomky je takové kostelní kázání.

4 14
možnosti
JK

Naprosto přesné!!! Bylo by výborné volit to, co chci aby se prosadilo, to o čem jsem přesvědčen že je dobré, co by mě i ostatním prospělo. Chci aby se uskutečnilo moje vidění budoucnosti. O tom se dá polemizovat, argumentovat, doporučovat a zamítat.

Bohužel volíme politické strany a jejich lídry a ani jedna z nich nás nedokáže plně uspokojit svým programem (pokud ho vůbec má). Vidíme, že obsah se ve volbách ztrácí, jedni hází špínu na druhé a sebe vychvalují do nebes. Nakonec veškerá energie stran je vržena do prázdných hesel a prohlášení. Nedivím se, že lidé pak volí zkratky a rozhodnou se spíše emotivně jak rozumem. Dobře to vědí mediální poradci stran a ona hesla ladí přesně na emoce voličů.

Rád bych měl svobodnou společnost s otevřenými možnostmi pro všechny stejně. Jasné mantinely, rychlý trest při jejich porušení a žádnou formu imunity pro vyvolené. Pokud se něco platí z vybraných daní, tak se musí říct komu a proč, od výplat úředníků po státní megazakázky.

Koho budu volit vím, i když dělám nerad kompromis, a protože nejsem ničí agitátor, tak si dovolím nikoho nejmenovat.

15 1
možnosti
  • Počet článků 687
  • Celková karma 43,51
  • Průměrná čtenost 20125x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články