Diskuse

Přiznání.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, je to tak! R^

Volba je tajnou osobní věcí každého a pokud se tím chce někdo veřejně chlubit, následky si vždy ponese sám. Od těch nejsprostších útoku ze strany těch, kdo volí jinak, až po "kroucení hlavou".

Vždycky proti jakékoli volbě bude totiž stát šik většiny ostatních oponentů.

Rozumný člověk proto něco takového nemá zapotřebí, jde k volbám a volí dle svého přesvědčení, současně respektuje volbu ostatních a nepáčí z nich, koho volili.

4 1
možnosti
DB

páčit to nemusí...stačí slušná otázka a odpověď může být skutečná, předstíraná a nebo neřeknu..a všechny tři je nutné respektovat............

0 0
možnosti
Foto

P32e47t26r 42H25a60n26n24i33g

15. 10. 2017 8:53

Super. Řekla koho bude volit tím že řekla koho nebude volit: Ty, které ČT zve do cšech 14x debat a ještě jedné superdebaty podle cinknutého průzkumu z 23. srpna!!!!, kdy ještě nebyly registrace stran do voleb a navádějící otázka zněla "Koho budete volit?". Samozřejmě , lidé v té době vyřkli pouze ty strany, které znali, t.zn. ty stará nebo ty, co už v parlamentu byly. Mapa preferencí a potenciálů se od té doby změnila a přesto superdebata bude stále podle toho průzkumu z 23. srpna. Čili řekla, bude volit podle potenciálů a ne ty, co budou v superdebatě. Kdo jste moudrý promysli si to.

6 2
možnosti
JL

Volím rozumem, volím Svobodné. Proč? Jako jediní chtějí větší míru svobody, ale i odpovědnosti a to pro všechny. Chtějí méně zbytečných úředníků, méně byrokracie, méně úřadování, tím i menší daně. A ač důchodce, nebudu volit strany které slibují jak přidají, jak dají zadarmo. Ono totiž platí, dají-li mi něco zadarmo v hodnotě 50 korun, pak mi na to seberou daněmí celou stovku.

38 5
možnosti
PM

Takže neřekla koho bude volit, že? Přestože to v nadpise tak bombasticky slibovala.

Jako politici před volbami..;-D

2 9
možnosti
DB

napsal jsme několik komentářů k článkům p.Šichtařové, a už mi to za to nestojí...ona manipuluje lid takovým způsobem že člověk jen žasne...a značný kus národa jí to baští...tak jako skoro celý národ baštil nesmysly Klause......bohužel..........

3 14
možnosti
MB

Volit se dá různě - většinově racio se srdcem se nesnoubí. Nabízím odlehčený gender model ! :-) Kdy bych byl mladý prvovolič - tak volím KSČm. Vše soudobé je přece špatné - musím se vzbouřit a nastolit to lepší. Až bych se seznámil s historií, zastyděl bych se a volil Piráty ! Jako středověký - to zase záleží na tom, čím bych se živil. Být státním úředníkem - pak ČSSD, naše řady rostou a mzdy rovněž. Jako OSVČ pak nejlépe ODS, snad i TOP 09, případně Svobodné. Pokud jsem permanentní hledač dobra - tak již mám zkušenost s ODA a VV. Zklamali mne, chvála konečně je zde Hnutí ANO ! Konečně správní Apoštolové ! Jako důchodce bych to ovšem viděl jinak ! Jediný, kdo mne zaobstará, je M.Zeman a jeho bližní. Pak rozhodně bych volil tajemníka OV KSČ s. Velebu, má zkušenosti ! Mj., nabízí tahák zrušení TV poplatků. Okamuru bych nevolil, je hysterický a skáče do řeči. Chápu, že si umnně dává dohromady své účetnictví. I když jeho bývale volební Japonsko - Komunistický pakt se Stranou nesvéprávných občanů byl taky pozoruhodný ! ... :-)

0 0
možnosti
JR

J17a52r18a 47R51a77n68k

15. 10. 2017 5:15

Volit muzete i musite, ale doufam, ze nechcete byt volena, tak nejak na to jedete poslednich par let:-/

2 8
možnosti
Foto

K obsahu článku by bylo možno mít výhrady, ale moc se mi líbí rozhodnutí autorky "volit srdcem" a netaktizovat.

Pochopitelně nejlepší je, když srdce a rozum jsou v souladu. První signál je však vždy od srdce a pak si člověk musí rozmyslet, zda je rozumné to udělat, zda nejde jen o nějaké mámení, aby nenaletěl.

Myslím si, že autorka také rozumem zvážila, zda strana, kterou chce volit, je skutečně dobrá. Takže u ní nejde jen o volbu srdcem, ale i rozumem. Jediné, co je zde problematické, je, zda se ta strana dostane do parlamentu a jak velkou část moci tam získá. V tomto případě nejde tedy o to, zda volit srdcem nebo rozumem, ale o to zda být principiální a netaktizovat.

Je mi skoro sedmdesát let, jsem již v důchodu, jsem celkem zdravý, nemám moc povinností, ale dost koníčků. Jako každý důchodce mám málo času a "nestíhám". Stihl jsem si však v posledních letech zrekapitulovat svůj život, co bylo pěkné, co horší, co jsem udělal dobře a co špatně. Došel jsem mimo jiné k závěru, že nejlepší má rozhodnutí byla provedena srdcem a kdy jsem byl principiální a netaktizoval. Byť mi to někdy na nějaký čas zkomplikovalo život. Naštěstí jsem se někdy ani moc rozhodovat nemusel, protože jsem se dostal jakoby samo sebou do dobré situace nebo se mi nabídla pěkná příležitost, kdy správná volba byla jasná a jednoduchá. Pak jen stačí neváhat, nebát se nabídku přijmout a nepokazit to.

Přeji Čechům, Moravanům a Slezanům, aby správně volili.

22 0
možnosti
DB

já také přeji hokejistům aby hráli správný hokej...........

0 5
možnosti
JZ

Snuska populistickych zvastu. Volite srdcem? Dobra, ale co mate vlastne proti rozumu?

7 15
možnosti
PM

Ano, taky mi to přijde od racionálně uvažující ekonomky dosti zvláštní - nevolit racionálně, ale pocitově.

1 1
možnosti
Foto

Kdybych měl volit srdcem, tak nemám koho, nikdo mi k srdci nepřirostl a k volbám bych nemohl.

20 0
možnosti

Ona srdcem volí svobodu. Svobodní pak nutně nemusí přímo přirůst k srdci, aby je člověk volil, protože oni ve srovnání s jinými nejlépe ztělesňují cíl, pro jehož dosažení je nutné i risknout, že se můj hlas rozprskne, čili rozumově vzato propadne. No, má pravdu.

4 0
možnosti
  • Počet článků 687
  • Celková karma 43,51
  • Průměrná čtenost 20125x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články