Diskuse

Přiznání.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Držím vám a vašim favoritům palce. R^

Jinak si myslím, že to (globální) oklešťování svobody je způsobeno přelidněním. Tam kde spolu musí žít víc lidí pohromadě (často s rozdílnými zvyklostmi) se dříve nebo později začnou vymýšlet zásady soužití a ty nutně omezují svobodu (viz moje svoboda končí tam, kde vaše začíná).

4 2
možnosti
Foto

Není to způsobeno přelidněním. To je jako tvrdit, že za pád letadla může gravitace. ;-D

4 0
možnosti

No, myslím že minimálně 80 % voliču se nerozhoduje podle situace kolem voleb v médiích, volebních preferencí a televizních debat. Vím to podle sebe , svých přátel, kolegů a příbuzných, dá se říct že jsou v politickém přesvědčení věrní svým favoritům...

2 0
možnosti
JS

je dobré pokaždé používat zdravý rozum: 15. srpna 2017 do 16.00 hodin byla podle platného znění zákona 247/1995 Sb. uzávěrka kandidátních listin

0 0
možnosti
Foto

Je to chyba !

Pokud dostanou 1,5 %, dostanou státní podporu a budou moct dál existovat. Je velice pravděpodobné, že dostanou více než 3 % a pak budou moct existovat s roční státní podporou a bojovat dál za naši svobodu. Takže hlas nebude k ničemu.

9 0
možnosti
PB

Přibližně poslední dva roky mám podobný pocit jako koncem osmdesátek (i když si je pamatuji jen velice matně).

Podezíral jsem se, že se začínám mentálně blížit zdejším permanentně otráveným, štěkajícím, bývalým vrcholovým manažerům, kteří zatrpkle vzpomínají na svou bývalou (reálnou či imaginární) důležitost.

(Jasně, že jsou mnohem nebezpečnější způsoby, jak si ventilovat frustraci a proto se snažím prostatiky moc nehejtovat.

He, prostatik není genderově asi úplně korektní, ale ta vysoká míra zatrpklosti projevující se výlevy v internetových diskuzích, se mi zdá častější u entit, které se prezentují maskulině.

Možná bych to vnímal jinak, kdybych častěji chodil třeba na "mimibazar". Existuje to ještě vůbec ? )

Ale už bez legrace.:

Ta současná společenská atmosféra mi opravdu připadá dost nepříjemná.

Dík, paní Šichtařová, že máte vůli a odvahu svými názory vstupovat do tohoto ne příliš přátelského a vstřícného veřejného prostoru.

15 0
možnosti

I76v88o 23Ž75á18č33e85k

15. 10. 2017 18:15

Sice jsem Váš příspěvek oplusoval, ale tak úplně s ním nesouhlasím. Žiji v tomhle reálném světě, pohybuje se mezi reálnými lidmi a většina z nich mi připadá docela fajn. Naštěstí nemusím mít nic společného s některými "osobnostmi" (původně jsem chtě jmenovat, ale raději nebudu), takže se mi to prostředí, v němž žiji, nezdá tak špatné.

3 0
možnosti
PV

Jo, zkusím to, a ne poprvé. Ze stran které ve sněmovně jsou nebo byly je mi zle ze všech bez výjimky.

10 1
možnosti
HM

Teprve teď přináší komunizmus své Kainovsky zvrhlé a prznitelské plody na přírodě i na lidech... Bůh s námi po těchto volbách8-o

1 0
možnosti
JP

Já si myslím, dneska slušný člověk v politice je obrovská vyjimka. Proto nejsou ani slušné a volitelné strany.

1 0
možnosti
KN

Tablety apologetka bohatých, zastánkyně ubližovaných bank,

které vysávají českou ekonomiku, je pro mě demagog non plus ultra.

3 7
možnosti
KN

Tato apologetka ....

0 0
možnosti
KC

Myslím, že pro rozhodnutí, komu to vhodím, je stejně důležité srdce i rozum. Srdce určí směr, rozum seřadí argumenty. U mne bude hlavními podmínkami zablokovat návrat k totalitě, nedovolit si zaneřádit Česko islámem a pokusit se posunout naši zemičku o kousek dál - v morálce i v hospodaření.

14 0
možnosti
LS

Tak to vám přeji hodně štěstí při výběru. Strany, které mají za cíl "nedovolit zaneřádit Česko islámem" mají docela totalitní směrování i program. O morálce nebo posunu v hospodaření u nich snad ani mluvit nelze :)

Vzhledem k tomu, že zamoření islámem nehrozí, mám volbu mnohem snažší.

0 1
možnosti
  • Počet článků 687
  • Celková karma 43,51
  • Průměrná čtenost 20125x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články