Diskuse

Přiznání.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KS

Jsem v šoku! Psala tohle opravdu ona Šichtařová, kterou jsem čítával? Ten hodnotový obrat mne děsí. Tolika narážek na jinakosti, ze kterých vyvozuje svoji únavu a znechucení. Celé mi to nedává smysl.

Po návodném perexu se dostáváme k dětem v minoritních skupinách (jedná se o ukrajince, romy nebo o nepatrně podsunuté homo páry?), postupujeme skrze floskule o multikulti, abychom se v závěru nedozvěděli nic.

Nabyl jsem dojmu, že se paní Šichtařová nechala otrávit a zhnusit těmi, kteří dští síru a těmi, kteří dlouze přikrášleně popisují věci, o kterých nic neví. Jak kdyby nebylo, při intelektu a síle osobnosti p. Šichtařové, lepší řídit se vlastním úsudkem namísto opakování líbivých úderek.

Škoda, velká škoda, že asi odešla velká hvězda psaného projevu.

P.S. Vzpomnám si na výroky paní Nytrové na adresu menšin, kterak se budou zfetovaní domáhat sexu s dětmi... Taky se prý řídila srdcem :-( Viz https://zpravy.aktualne.cz/domaci/predsudky-nytrove-v-zadnem-pripade-nesdilim-reaguje-na-vyrok/r~04d4a22249bd11e69d46002590604f2e/

3 4
možnosti
Foto

Hezky jste to napsala, paní Šichtařová, a dávám Vám zapravdu (i když částečně). A sdělíte nám po volbách, jak ta Vámi vyvolená strana dopadla? A nemusíte ji jmenovat, domyslím si to. Díky. R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Viděl bych to - podle obsahu článku - na volbu demagoga Václava Klause Juniora. Ale ten nemá žádnou svou vlastní politickou stranu (zatím).

1 4
možnosti
VM

Můj pohled. Prvně ignoruji histerickou předvolební komedii posledních 14 dní, je to výtažek ze dna žumpy. A protože nejsem nerozhodný, tak jsem rozhodnutý už dávno.

Máme několik desítek možností volby, různé názory, pohledy, problémy a jejich řešení. Ale to strany slibovaly vždycky, tak že nic nového.

podívám-li se na nabídky s nadhledem a odstupem, tak se mi začnou vynořovat už jenom dvě možnosti.Volit stranu či hnutí formátu "jedeme dál, močálem černým podél bílých skal", tedy stranu, která mi nabízí, abych jí odevzdal svůj hlas a ona to za mě "udělá" (jako vždy), já jim tedy odevzdám svůj hlas, svou moc a po další 4 roky budu zase bezmocný.

A pak je zde hnutí, které mi nabízí možnost spolupodílet se na řízení státu, mít právo k tomu říci své. Neodevzdávám jim svou moc, část si ji ponechávám a nezůstávám po další období bezmocný.

Nechci být zase bezmocnou obětí něčích ambicí, tužeb, kmotrů v pozadí, neziskovek a bruselských poskoků. Chci si svou moc ponechat a proto já dávám svůj hlas SPD . Hezký den

3 5
možnosti
PV

P54e93t63r 41V13o21s27t37r63ý

17. 10. 2017 13:23

SPD může volit buďto naprosto zmatený člověk, který by měl co nejrychleji vyhledat odbornou pomoc, nebo člověk rozumu mdlého....

0 1
možnosti
LS

Představil jsem si, jak by vypadala naše země a ekonomika, pokud by se jim podařilo prosadit programový bod "Psychotropní látky" a dospěl jsem k závěru, že takovou budoucnost nechci.

1 0
možnosti
KL

svobodne volim uz poněkolikáté, zrejme letos opet nemaji sanci, protože jim část volicu odeberou realiste. prijde mi to jako dobry plan, jak eliminovat pravici, aby se nedostala do parlamentu - zakládat stále nove a nove strany. mozna po nadchazejicim vyprasku daji hlavy dohromady a do pristich voleb pujdou spolecne, třeba nejakym zpusobem i s "mladym" Klausem, kterého tipuji na budouciho predsedu ODS.

7 0
možnosti
Foto

A jsme u té informovanosti. Realisty může volit jen člověk, který nevidí pozadí. Je to opět podnikatelský projekt s miliardami za zády. Tvář Realistů Robejšek je jen "mentor" a v Praze na kandidátce na posledním místě. Na prvním je za RealistyMoroz z Věcí Veřejných.;-D

0 0
možnosti
PS

Dobrý večer paní Markéto, i kdybych se chtěl řídit vašimi osobními preferencemi, asi bych si nebyl jistý. I když zřejmě tuším. Ale stejně bych se neřídíl vaší radou i když vaše blogy rád čtu. Volba zkrátka je a měla by být osobním rozhodnutím. A moje už je jasné, i když se nejspíš neshodnu ani se svými nejbližšími kamarády. Ale o tom snad je demokracie a možnost volby. Třeba i "blbé", což možná zjistím následně. Je to možné. Mám možná jiné priority. Chci aby socani měli co nejhorší výsledek, protože jsou podle mě největší zlo v naší politice (o komunistech ani nemluvím). Když se mi tohle splní a zároveň bude zvolena konfigurace která sestaví vládu, budu spokojen. A když následně bude prezidentem zvolen skoro kdokoliv kromě Zemana, budu už totálně spokojený občan této země.

2 0
možnosti

Také dám "návod", jak vybrat volitelnou stranu:

Můj hlas nedostane strana, za kterou kandiduje člověk placený ze státních, krajských, obecních peněz a z peněz z podobných zdrojů. Obvykle mi zbude 5–6 stran, ze kterých si vyberu.

2 0
možnosti
Foto

Ale ten dotyčný možná kandiduje s přáním dostat k těm veřejným penězům. Viz letos konkrétně ti Sportovci.

2 0
možnosti
Foto

Nedávno jsem poslouchal nějakou předvolební debatu, kde zástupce strany zelených přesvědčoval voliče, ať nejdou volit podle volebních preferenci, ale ať jdou volit srdcem. Přesvědčil mne. Jdu volit stranu svobodných ;-D

11 0
možnosti
  • Počet článků 687
  • Celková karma 43,51
  • Průměrná čtenost 20125x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články