Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MO

Jak nesnáším feministky, tak o to oceňuji schopné, sebevědomé a nezamindrákované ženy, jako je paní Šichtařová. Kdyby jste, paní Šichtařová, šla do politiky, tak bych Vás s radostí volil.:-)

8 0
možnosti
KN
DK

Vobec s tym nesuhlasim.

Nadriadeny ak dokaze dat niekomu vysiu sumu a niekomu nizsiu si musi vediet za tym aj stat a nie to alibisticky tajit a pod hrozbou sankcii to prikazat tajit aj svojim podriadenym.

Ono to tak funguje medzi zenami a to som v takom kolektive pracoval. Viem ze najlepsi je zmiesany kolektiv zeny a muzi a nebudu ani take problemy, ked niekto dotane viac a taktiez aj pri premii ak si dokazem odovodnit.

Ja mam skusenost, ked sa zamestnavaju kamarati a pribuzni na rozne teple fleky. Ak by kolegovia a napr aj podriadeni tychto ludi tusili kolko zarabaju, tak sa skor ozvu, ze niekto slamku cely den neprelozi a dostane nasobne viac.

4 1
možnosti
DV

ved to, kolkí sú takto pozašívaní a v súkromných firmach a človek nevie zistiť, že čo robia

0 0
možnosti
TT

Tak tentokrát tleskám! R^R^

7 0
možnosti
TR

Milá pani Šichtařová.

Ačkoli s Vámi souhlasím na 90%, mám pár poznámek:

Feminismus je mrtev. Úspěch dnes mají ženy, které se nechovají jako slušné ženy (kariéristky, modelky, zlatokopky), ve kterých mají mladé děvčata vzor. Chyba výchovy a nedostatečné sebedůvěry jejich matek.

Kvóty taky neuznávám, možná by ale bylo vhodnější zavedení tabulkových platů (spíš rozptyl než přesné číslo), aby se nevytratila ctižádost a motivace.

Přesčasy si firmy alibisticky nehlídají, automaticky je neproplácejí. Když jsem si naposledy žádal o zvýšení platu, přišla otázka i na ně. Odpověděl jsem jednoduše, je-li potřeba, abych si dokončil práci, nevadí mi. Jelikož jsem je neměl placené, vybíral jsem si hodiny a chodil domů dřív. Ale jsou přesčasy a "přesčasy". Jedny jsou kvůli práci a má-li jich někdo moc, jsou 2 možnosti: a) zlá organizace práce b) neschopný pracovník. To je ale na posouzení nadřízeného. Když má někdo za rok přes 100 hodin přesčasú, proto že čeká na to, že v 17:00 má volejbal, jeho nadřízený by měl nést zodpovědnost!

P. S. Rád Vás čtu, karma! R^

5 1
možnosti
Foto

jestliže je naše společnost nastavena tak že ty, které jak říkáte se nechovají jako slušné ženy, se dostanou kam chtějí a mají co chtějí, je pro matky těžké vychovávat dcery a vštěpovat jim zásady, které tato společnost znevažuje

takže to není jen výchovou ale vzory které bohužel mladé dívky vidí dnes a denně

a proč kromě zodpovědnosti matek nezmíníte otce? Ti se snad výchovy neúčastní?

1 0
možnosti
EH

Antifeminismus je teď módní, protože co může hezká mladá a chytrá žena získat z feministického hnutí? ;-D Všechno důležité už vybojovaly feministky před sto lety.

9 2
možnosti
JR

J96a24n 81R81á63ž

16. 12. 2016 19:13

Tak proč se k feminismu hlásí tolik velmi profesně i životně velmi úspěšných žen, které rozhodně netrpěli nějakým útlakem od mužů?

S fenoménem feminismu jsem se setkal po prvé těsně po "sametu", kdy jsem byl přizván jako mužská protiváha k televizní debatě s paní Chytilovou, jejíž tématem mělo být postavení ženy v moderní společnosti a úloze feminismu při zrovnoprávnění vztahů mezi muži a ženami.

Paní Chytilové jsem si velmi vážil pro její profesní vyjímečnost, ale osobně jsem ji neznal. Takže jsem byl nemile překvapený s jakou útočnou arogancí se do mne hned na začátku pustila a aniž mne znala,dávala mi vlastnosti, které jsem v sobě jako muž nikdy neobjevil. Takže debata skončila mým odchodem dřív, než se mohla rozvinout, protože na tento styl agresivně vedené debaty jsem opravdu zvědavý nebyl a nechtěl jsem se nechat vyprovokovat ke stejnému stylu.

Osobně považuji feministické hnutí za stejně ideově vyprázdněné jako je dnes komunismus. Prostě nemůže nabídnout cílové skupině nic progresivního. A to úvodní "antré" mělo jen úvést moje poznání, že většinu feministek, se kterými jsem se setkal nejenom u nás, ale i ve Spojených státech, pro mne nepochopitelně charakterizuje v debatách o vztazích mezi muži a ženami stejná útočná arogance, s jakou jsem se setkal tehdy u paní Chytilové. Asi z toho pramení moje značná rezervovanost ke všemu, co "zavání" feminismem".

10 2
možnosti
ZH

Nesouhlasím, a také vám to píšu veřejně ve svém článku. Rv

3 10
možnosti
JZ

Z toho teda moc moudrý nejsem. Vůbec jsem z textu nepochopil spojitost mezi zveřejňováním platů, návrhem kvót, feminismem a rovnostářstvím. Autorka plete jedno s druhým a s ničím se nepokouší objektivně a kriticky vyrovnat, jen prostě zveličuje některé aspekty daného problému, jiné zase zlehčuje. Pokud se třeba pozastavím u toho zveřejňování platů - proč by měl být plat diskrétní či citlivý údaj? Není to nic jiného, než jeden z parametrů pracovní smlouvy. Je to asi tak citvlivý údaj jako kolik někomu zbývá dovolené nebo kde bydlí. A jak souvisí případné odtajnění výplaty s rovnostářstvím? Autorka nikde neuvádí důvod toho, proč by nemohl být plat odtajněn. Neví, jestli je nebo není feministka - a předložila nějakou koncepci feminismu? Ví vubec něco o feministických teoricích? Jeslti ano, ke kterým teoretikům či teoretičkám se přiklání?

Hospodské plky...

8 10
možnosti
VV

Ty a inteligence .... jaké to protiklady.

0 0
možnosti
JL

Před lety, jsem jako vedoucí malého kolektivu pracovnic dostal povolení přidat na celé oddělení na platě celých 20 korun. v té době se platy pohybovaly kolem 2 tisíc. I přidal jsem jedné podřízené dvacet korun, jediná z těch ostatních uměl psát na stroji, měla střední školu, byla šikovná. Druhá, služebně nejstarší to neunesla. Manžela měla funkcionáře ROH i nastal kolotoč. ROH, KSČ, nakonec k řediteli fabriky. Jedna koukala jak bubák, druhá bulila kudy šla. No, asi třičtvrtě roku bylo dusno mezi těmi dvěmi a mezi mnou a tou, která nedostala přidáno. Nakonec bylo povoleno přidat všem o 15 korun, ovšem pod podmínou, že nesmí být nikomu přidáno dvakrát v jednom roce.

13 0
možnosti
  • Počet článků 687
  • Celková karma 43,56
  • Průměrná čtenost 20125x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články