Neděle 4. prosince 2022, svátek má Barbora
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 4. prosince 2022 Barbora
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R77u38d74o98l93f 45P42r32o14c98h61á47z32k27a 3409879947634

prvně vyřešmě extrémní nárust populace Afriky a Asie. Pak můžeme řešit globální změny počasí.

Hladomor není změnou počasí, ale tím, že lidé v chudých oblastech žije násobně víc, než příroda zvládne/nabídne.

+12/−1
doporučit
18.11.2022 5:41
Foto

P59e72t75r 67S13k53ř78i79v55a76n 3933128278

Je směšné jak si někdo myslí že člověk může ovlivnit množství CO2. Konkrétně i když teď hned přestanou jezdit všechna auta v EU tak se nic nezmění. Pokud tedy někdo záměrně ničí v EU motor ekonomiky tedy automotive tak to nedělá pro přírodu prostě chce chudou Evropu tečka.

" jak to ve světě vypadá, tak největším producentem emisí oxidu uhličitého je sama příroda, která vytváří 96–97 procent veškerých emisí CO2. Člověk se svou činností podílí zhruba čtyřmi procenty emisí. Někdo uvádí tři procenta, ale já si myslím, že v dnešní době je to spíše asi čtyři procenta emisí. Z toho 60 procent připadá energetiku, a na dopravu zhruba 27 procent, v Evropské unii se uvádí číslo 22 až 25 procent. Z toho na silniční dopravu připadá zhruba čtvrtina, a z této čtvrtiny na osobní auta přibližně 60 procent. Když to celé pokrátíme, tak nám vyjde, když zůstaneme v našem chlívečku, tedy v Evropské unii, že na auta a motorky – prostředky individuální dopravy – připadá podíl nějakých 0,14–0,15 procent emisí"

https://www.radiouniversum.cz/zak-dalibor-1d-nejvetsim-producentem-emisi-co2-je-priroda-na-auta-a-motorky-pripada-jen-015-procenta/

+14/−2
doporučit
17.11.2022 16:46
Foto

M89i84r20o56s91l55a13v 21K56y73s30l39i61n24g26e67r 2568478309952

Je to celé jen humbuk jak zastavit Evropu v rozvoji. A ta naše pětikolka - škoda mluvit.

+9/−2
doporučit
17.11.2022 17:28
Foto

Z14d37e59n80e20k 34B31e29d23n89a64r 7377116817709

Stát jsme my. A logicky v čase měníme názory. Podle toho si vybýráme toho kdo nám vládne. Takže často jde o úplnou změnu směřování. Těžko čekat, že pak bude stát konzistentní.

Jinak zrovan zdanění elektroaut je logické. Protože se mění podmínky. Nejdříve mělo pro stát smysl je dotovat a odpustit jím silniční daň, ale jak jich přibývá, tak logicky je potřeba dál nějak financovat silniční infrastruktůru a logicky se jich silniční daň začíná týkat.

Nevím nic o tom, že by kterýkoliv stát někdy sliboval, že cokoliv bude na vždy bez daní. V principu ani nic podobného slíbit nejde.

+4/0
doporučit
18.11.2022 7:14
Foto

P62a21v70e47l 42K90u52c12h98t54a 4386511387624

Ta Vaše honba za ziskem a jeho glorifikace je přehnaná. Existují politické, bezpečnostní ale i klima a další limity, které privátní sektor nebere v úvahu nebo nedostatečně. Nejvíc ziskové je po určitý čas vše vyrobit v Číně a dovézt suroviny z Matičky R.

+4/−4
doporučit
17.11.2022 14:00
Foto

P21a97v38e73l 16K22u62d34r39n45a 2667348837961

Ja CNG mam a nemohu si stezovat. Pokud vezmu plnou 16 kg, mam palivo na 430-450km, nakladove se vejdu do 1 Kc/km. Netankuji totiz v CR za dvoj, trojnasobne predrazene ceny, ale na stanicich ARAL v Nemecku, kde je cena okolo 1€/kg (24,50Kc). Elektromobily zacinaji byt draha legrace, nabijeni zacina byt nejen drahe, ale take ve mestech typu Rotterdam i problemove, malo nabijecek, mnoho elektroaut. Potom to clovek miji na dalnici, elektrovehikly nacpane mezi kamiony v pravem pruhu jedou 80, jinak daleko nedojedou. Nicmene, ten pravy rock and roll zacne, az se na elektromobily prenese vetsina nakladu na infrastrukturu, protoze na spotrebnich danich z paliv budou staty vybirat stale mene. A protoze predstava, ze Franta Vomacka pracujici v Dolni Lhote v montovne si poridi Eniaq za 1,6 milionu Kc je mimo realitu, silnice v CR se casem uvolni, avsak naklady dopadnou na ty zbyle. Proto se da ocekavat zavedeni silnicni dane pro kazdeho majitele vozidla stejne, jako je tomu nyni v Nizozemi.

+2/0
doporučit
19.11.2022 22:33
Foto

L65u18k92á37š 79H52i62n56t85e10r86b14u61c34h60n35e81r 6825916667113

Populární téma je taky bydlení - poslední dobou od různých pirátoidů slýchám, jak by prý stát nebo město měly vlastnit většinu bytů a ty by měly být jen na příděl. Obvykle se dotyční narodili v Horní Dolní, přijeli si vystudovat do Prahy sociologii a pak prohlásili, že vlastnit tam byt je jejich životní potřeba.

+1/0
doporučit
17.11.2022 17:29
Foto

J90i35ř62í 94K68o18n38í81č34e79k 8183170540468

"Nejvíc se tedy elektromobily prodávají v zemích, které jejich prodej dotují."

Paní, jako často, (řečeno jemně) se mýlí. Na největšich automobilových trzích, v Číně a USA žádné dotace nejsou.

+1/−1
doporučit
17.11.2022 21:52
Foto

J89i61r10i 71V84r98a64b22e38c 3853112595379

No, jestli to souhlasí ? V Německu dostanou od Finanzamtu na 10 let potvrzení a neplatí daně. To se nedá zrušit. Když vůbec, tak jen pro nové kupce aut. To stejné s dotací. Měnit podmínky mohou jen pro nové smlouvy. Tak, že státu se dá uvěřit.

0/−1
doporučit
17.11.2022 18:12

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS