Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem nepodlehl, ale většina lidí kolem mě ano. Můj postoj mi tedy není nic platný.

0 0
možnosti
Foto

Ja CNG mam a nemohu si stezovat. Pokud vezmu plnou 16 kg, mam palivo na 430-450km, nakladove se vejdu do 1 Kc/km. Netankuji totiz v CR za dvoj, trojnasobne predrazene ceny, ale na stanicich ARAL v Nemecku, kde je cena okolo 1€/kg (24,50Kc). Elektromobily zacinaji byt draha legrace, nabijeni zacina byt nejen drahe, ale take ve mestech typu Rotterdam i problemove, malo nabijecek, mnoho elektroaut. Potom to clovek miji na dalnici, elektrovehikly nacpane mezi kamiony v pravem pruhu jedou 80, jinak daleko nedojedou. Nicmene, ten pravy rock and roll zacne, az se na elektromobily prenese vetsina nakladu na infrastrukturu, protoze na spotrebnich danich z paliv budou staty vybirat stale mene. A protoze predstava, ze Franta Vomacka pracujici v Dolni Lhote v montovne si poridi Eniaq za 1,6 milionu Kc je mimo realitu, silnice v CR se casem uvolni, avsak naklady dopadnou na ty zbyle. Proto se da ocekavat zavedeni silnicni dane pro kazdeho majitele vozidla stejne, jako je tomu nyni v Nizozemi.

2 0
možnosti

Ona ta daň je už vlastně zavedena - a říká se jí dálniční známka.

:-/

1 0
možnosti

Stát jsme my. A logicky v čase měníme názory. Podle toho si vybýráme toho kdo nám vládne. Takže často jde o úplnou změnu směřování. Těžko čekat, že pak bude stát konzistentní.

Jinak zrovan zdanění elektroaut je logické. Protože se mění podmínky. Nejdříve mělo pro stát smysl je dotovat a odpustit jím silniční daň, ale jak jich přibývá, tak logicky je potřeba dál nějak financovat silniční infrastruktůru a logicky se jich silniční daň začíná týkat.

Nevím nic o tom, že by kterýkoliv stát někdy sliboval, že cokoliv bude na vždy bez daní. V principu ani nic podobného slíbit nejde.

4 0
možnosti

Stát jsou politici ve volených funkcích a státní zaměstnanci. Zbytek jsou jenom občané, kteří stát živí ze svých daní.

2 3
možnosti

prvně vyřešmě extrémní nárust populace Afriky a Asie. Pak můžeme řešit globální změny počasí.

Hladomor není změnou počasí, ale tím, že lidé v chudých oblastech žije násobně víc, než příroda zvládne/nabídne.

12 1
možnosti

ona by to ta příroda zvládla, přece jen tam jsou obrovské úrodné plochy, ale to by chudák afričan nejdřív musel zvednout zadek a jít makat na pole a ne zvednout zadek a jet pro dávky do Evropy.

2 2
možnosti

"Nejvíc se tedy elektromobily prodávají v zemích, které jejich prodej dotují."

Paní, jako často, (řečeno jemně) se mýlí. Na největšich automobilových trzích, v Číně a USA žádné dotace nejsou.

1 1
možnosti

Absolutní čísla? Nebo přepočet na obyvatele? Jen pro info.

0 0
možnosti

J66i59r18i 42V33r14a92b98e49c

17. 11. 2022 18:12

No, jestli to souhlasí ? V Německu dostanou od Finanzamtu na 10 let potvrzení a neplatí daně. To se nedá zrušit. Když vůbec, tak jen pro nové kupce aut. To stejné s dotací. Měnit podmínky mohou jen pro nové smlouvy. Tak, že státu se dá uvěřit.

0 1
možnosti
Foto

Z dlouhodobého hlediska se nikdy nesmí státu věřit. To je nezpochybnitelná pravda.

5 1
možnosti

Populární téma je taky bydlení - poslední dobou od různých pirátoidů slýchám, jak by prý stát nebo město měly vlastnit většinu bytů a ty by měly být jen na příděl. Obvykle se dotyční narodili v Horní Dolní, přijeli si vystudovat do Prahy sociologii a pak prohlásili, že vlastnit tam byt je jejich životní potřeba.

1 0
možnosti

R95e22n52é 43H21a92l34l54a

18. 11. 2022 10:34

Třeba v našem městě vlastní většinu bytů město,jsou nájemní,nájmy se licitují a funguje to. Žádné pořadníky,komise apod.

2 0
možnosti

Je to celé jen humbuk jak zastavit Evropu v rozvoji. A ta naše pětikolka - škoda mluvit.

9 2
možnosti

Je směšné jak si někdo myslí že člověk může ovlivnit množství CO2. Konkrétně i když teď hned přestanou jezdit všechna auta v EU tak se nic nezmění. Pokud tedy někdo záměrně ničí v EU motor ekonomiky tedy automotive tak to nedělá pro přírodu prostě chce chudou Evropu tečka.

" jak to ve světě vypadá, tak největším producentem emisí oxidu uhličitého je sama příroda, která vytváří 96–97 procent veškerých emisí CO2. Člověk se svou činností podílí zhruba čtyřmi procenty emisí. Někdo uvádí tři procenta, ale já si myslím, že v dnešní době je to spíše asi čtyři procenta emisí. Z toho 60 procent připadá energetiku, a na dopravu zhruba 27 procent, v Evropské unii se uvádí číslo 22 až 25 procent. Z toho na silniční dopravu připadá zhruba čtvrtina, a z této čtvrtiny na osobní auta přibližně 60 procent. Když to celé pokrátíme, tak nám vyjde, když zůstaneme v našem chlívečku, tedy v Evropské unii, že na auta a motorky – prostředky individuální dopravy – připadá podíl nějakých 0,14–0,15 procent emisí"

https://www.radiouniversum.cz/zak-dalibor-1d-nejvetsim-producentem-emisi-co2-je-priroda-na-auta-a-motorky-pripada-jen-015-procenta/

14 3
možnosti

Ale pokud si mám vybrát život ve smogem zamořené Indii nebo v čistém Švajcu tak volím to druhé.

0 0
možnosti

Ta Vaše honba za ziskem a jeho glorifikace je přehnaná. Existují politické, bezpečnostní ale i klima a další limity, které privátní sektor nebere v úvahu nebo nedostatečně. Nejvíc ziskové je po určitý čas vše vyrobit v Číně a dovézt suroviny z Matičky R.

4 4
možnosti

J29a75n 95R22á29ž

17. 11. 2022 15:35

Politické limity jakkoliv omezující soukromou iniciativu, jsou největší hrozbou pro jakoukoliv ekonomiku. Jediným limitem o kterém je nutno se vážně v odborných diskuzích zabývat, jsou bezpečnostní rizika. Ovšem z této diskuze musí být vyňata jakákoliv ideologická předpojatost. Například omezující neověřené klima faktory a tak zvaná Woke témata.

7 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS