Děkujeme za pochopení.
R64i23c61h93a62r52d 24N40e19u13g17e13b44a96u76e71r
Já jsem nepodlehl, ale většina lidí kolem mě ano. Můj postoj mi tedy není nic platný.
P75a77v40e76l 66K57u19d22r64n36a
Ja CNG mam a nemohu si stezovat. Pokud vezmu plnou 16 kg, mam palivo na 430-450km, nakladove se vejdu do 1 Kc/km. Netankuji totiz v CR za dvoj, trojnasobne predrazene ceny, ale na stanicich ARAL v Nemecku, kde je cena okolo 1€/kg (24,50Kc). Elektromobily zacinaji byt draha legrace, nabijeni zacina byt nejen drahe, ale take ve mestech typu Rotterdam i problemove, malo nabijecek, mnoho elektroaut. Potom to clovek miji na dalnici, elektrovehikly nacpane mezi kamiony v pravem pruhu jedou 80, jinak daleko nedojedou. Nicmene, ten pravy rock and roll zacne, az se na elektromobily prenese vetsina nakladu na infrastrukturu, protoze na spotrebnich danich z paliv budou staty vybirat stale mene. A protoze predstava, ze Franta Vomacka pracujici v Dolni Lhote v montovne si poridi Eniaq za 1,6 milionu Kc je mimo realitu, silnice v CR se casem uvolni, avsak naklady dopadnou na ty zbyle. Proto se da ocekavat zavedeni silnicni dane pro kazdeho majitele vozidla stejne, jako je tomu nyni v Nizozemi.
Z48d92e72n62ě37k 17Z74a68v89a11d55i76l
Ona ta daň je už vlastně zavedena - a říká se jí dálniční známka.
Z56d30e67n11e17k 64B81e68d33n48a64r
Stát jsme my. A logicky v čase měníme názory. Podle toho si vybýráme toho kdo nám vládne. Takže často jde o úplnou změnu směřování. Těžko čekat, že pak bude stát konzistentní.
Jinak zrovan zdanění elektroaut je logické. Protože se mění podmínky. Nejdříve mělo pro stát smysl je dotovat a odpustit jím silniční daň, ale jak jich přibývá, tak logicky je potřeba dál nějak financovat silniční infrastruktůru a logicky se jich silniční daň začíná týkat.
Nevím nic o tom, že by kterýkoliv stát někdy sliboval, že cokoliv bude na vždy bez daní. V principu ani nic podobného slíbit nejde.
L15u56k58á64š 33C85v17r14č48e38k
Stát jsou politici ve volených funkcích a státní zaměstnanci. Zbytek jsou jenom občané, kteří stát živí ze svých daní.
R35u14d30o66l55f 74P98r37o75c16h74á26z97k31a
prvně vyřešmě extrémní nárust populace Afriky a Asie. Pak můžeme řešit globální změny počasí.
Hladomor není změnou počasí, ale tím, že lidé v chudých oblastech žije násobně víc, než příroda zvládne/nabídne.
T20o19m65á49š 53V40e95s12e10l37ý
ona by to ta příroda zvládla, přece jen tam jsou obrovské úrodné plochy, ale to by chudák afričan nejdřív musel zvednout zadek a jít makat na pole a ne zvednout zadek a jet pro dávky do Evropy.
J67i16ř77í 52K50o81n82í96č16e48k
"Nejvíc se tedy elektromobily prodávají v zemích, které jejich prodej dotují."
Paní, jako často, (řečeno jemně) se mýlí. Na největšich automobilových trzích, v Číně a USA žádné dotace nejsou.
L30u26k46á43š 60H89i81n40t56e41r89b88u57c37h54n24e30r
Absolutní čísla? Nebo přepočet na obyvatele? Jen pro info.
J66i59r18i 42V33r14a92b98e49c
No, jestli to souhlasí ? V Německu dostanou od Finanzamtu na 10 let potvrzení a neplatí daně. To se nedá zrušit. Když vůbec, tak jen pro nové kupce aut. To stejné s dotací. Měnit podmínky mohou jen pro nové smlouvy. Tak, že státu se dá uvěřit.
F95r56a85n93t33i77š19e59k 11K92š71í32r
Z dlouhodobého hlediska se nikdy nesmí státu věřit. To je nezpochybnitelná pravda.
L87u63k58á64š 55H67i46n77t57e50r97b35u61c25h46n97e16r
Populární téma je taky bydlení - poslední dobou od různých pirátoidů slýchám, jak by prý stát nebo město měly vlastnit většinu bytů a ty by měly být jen na příděl. Obvykle se dotyční narodili v Horní Dolní, přijeli si vystudovat do Prahy sociologii a pak prohlásili, že vlastnit tam byt je jejich životní potřeba.
R95e22n52é 43H21a92l34l54a
Třeba v našem městě vlastní většinu bytů město,jsou nájemní,nájmy se licitují a funguje to. Žádné pořadníky,komise apod.
M62i18r22o78s96l35a60v 52K97y78s95l58i76n76g45e55r
Je to celé jen humbuk jak zastavit Evropu v rozvoji. A ta naše pětikolka - škoda mluvit.
P31e90t54r 58S59k42ř17i40v20a53n
Je směšné jak si někdo myslí že člověk může ovlivnit množství CO2. Konkrétně i když teď hned přestanou jezdit všechna auta v EU tak se nic nezmění. Pokud tedy někdo záměrně ničí v EU motor ekonomiky tedy automotive tak to nedělá pro přírodu prostě chce chudou Evropu tečka.
" jak to ve světě vypadá, tak největším producentem emisí oxidu uhličitého je sama příroda, která vytváří 96–97 procent veškerých emisí CO2. Člověk se svou činností podílí zhruba čtyřmi procenty emisí. Někdo uvádí tři procenta, ale já si myslím, že v dnešní době je to spíše asi čtyři procenta emisí. Z toho 60 procent připadá energetiku, a na dopravu zhruba 27 procent, v Evropské unii se uvádí číslo 22 až 25 procent. Z toho na silniční dopravu připadá zhruba čtvrtina, a z této čtvrtiny na osobní auta přibližně 60 procent. Když to celé pokrátíme, tak nám vyjde, když zůstaneme v našem chlívečku, tedy v Evropské unii, že na auta a motorky – prostředky individuální dopravy – připadá podíl nějakých 0,14–0,15 procent emisí"
J14o80s29e88f 76S69t33a20ň92u58r34a
Ale pokud si mám vybrát život ve smogem zamořené Indii nebo v čistém Švajcu tak volím to druhé.
P98a59v25e47l 82K63u46c50h49t38a
Ta Vaše honba za ziskem a jeho glorifikace je přehnaná. Existují politické, bezpečnostní ale i klima a další limity, které privátní sektor nebere v úvahu nebo nedostatečně. Nejvíc ziskové je po určitý čas vše vyrobit v Číně a dovézt suroviny z Matičky R.
J29a75n 95R22á29ž
Politické limity jakkoliv omezující soukromou iniciativu, jsou největší hrozbou pro jakoukoliv ekonomiku. Jediným limitem o kterém je nutno se vážně v odborných diskuzích zabývat, jsou bezpečnostní rizika. Ovšem z této diskuze musí být vyňata jakákoliv ideologická předpojatost. Například omezující neověřené klima faktory a tak zvaná Woke témata.
Žebříčky
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Ivana Dianová
Billa šok
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Blog Info
Blogy projdou zásadní změnou, podívejte se jakou
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Martin Mařák
PRO na Malém rynku
- Ondřej Šebesta
Základní pilíře populismu a generál na Hradě
- Jan Pražák
Mají mít staří lidé přednost?
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Markéta Šichtařová
Návod na opravu naší ekonomiky
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Ivana Dianová
Billa šok
- Petr Hannig
Nejistota ve všem
- Vladimír T. Gottwald
Úsměvy a úšklebky CXXXII. (o jilmové aleji a vytížné Sněmovně)
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Ladislav Pokorný
Vláda by měla zvážit nařízení, kterým bude stanoveno, že v Česku se už žije líp
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky