Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ja verim na skutecny majetek (jak rikaji anglani ;)), takze jsem investoval do klasickym zemedelstvym nevyzitelnych pozemku. Uz ted mi prinesly uzitek ve forme dreva

0 0
možnosti
Foto

sem investoval do toho, že jsem se naučil něco co jiní lidi neumí a hned tak se nenaučí, nedíval jsem se na to že to nejde, ale věřil jsem že jde a když jsem se to naučil, tak jsem si za to co umím nechal řádně zaplatit, teď si můžu dělat co chci a nemusím se dívat, jak se tu porvete k putinově radosti o plyn

0 0
možnosti
Foto

mě inflace posílí, sme důchodci a stát nám důchody pěkně navyšuje, nikomu nic nedlužíme a máme zateplenej pasívní dům, elektriku a plyn máme zafixovaný ještě na dva roky za směšný ceny, auto nový SUV 4x4 jsme objednali ještě před zdražením, takže bylo levný a na 4% spořícím účtu čeká nechutná suma na investici do akcií hned, jak jejich cena začne růst, tedy na jaře, mě inflace nezajímá

0 0
možnosti
Foto

Když člověk jí, neměl by u toho moc mlaskat ;-).

0 0
možnosti

Přijdou nucené prodeje, exekuce, půjčky a kdo má peníze a umí v tom chodit ...vydělá.

0 0
možnosti
Foto

Inflace je nástroj, kterým vládní mafie financuje svoje zlodějiny!!

2 8
možnosti

Pan Smolík má dlouhé nohy a umí běhat dokola tak rychle, že dožene sám sebe. Bohužel posledně se stala nehoda, běžel moc předkloněn. ;-)

P.S.: Vidím, že je povoleno psát srandovní nesmysly.

1 1
možnosti

Dnes může podepsat úvěr pouze kaskadér... Není předvídatelné vůbec nic, můžeme se mít zítra jako prasata v žitě a taky se může hromadně propouštět a každý zbytečný náklad navíc může znamenat rozdíl mezi ekonomickým koncem a bídou...

3 1
možnosti
Foto

J63a48n 48Š12i19k

20. 7. 2022 15:34

Neměla byste v dešti předpovídat slunce, když jste za slunce předpovídala déšť? :-) Nic ve zlém. Možná by pro celé lidstvo bylo nejlepší vrátit se po ekonomické stránce zpět do šedesátých let minulého století. Abychom si některé věci prožili znovu, vážili si obyčejných věci a neopakovali stále stejné a hloupé chyby. To by byl pak panečku ekonomický růst, že? Hezký den

4 0
možnosti
Foto

Kamarád využil svojí kreativitu - investoval do paliva budoucnosti, čerpacích stanic na CNG. Teď je díky Putinovy v kopru ... Neříkejte, že Putin nemá na situaci zásadní podíl ... To je konkrétní, ne abstraktní, zlo ...

0 0
možnosti

J74a46n 86R52á31ž

21. 7. 2022 18:01

Já kreativní nejsem a tak jsem konzervativně uložil část úspor do investičních mincí a slitků drahých kovů. A nyní konstatuji, že být konzervativní se vyplatilo, no a díky rozhodnutí EU o blokaci ruského zlata se tento přístup ještě zhodnotí.

Jinými slovy, být kreativní není vždy výhodou, ale investiční výhodou je, být informovaný.

0 0
možnosti

R49i40c43h11a32r53d 35M98a97y

20. 7. 2022 12:38

Shodou okolností dnes vyšel v Kurzy.cz příspěvek, který nabízí pohled francouzského ekonoma na důvody nízké inflace v minulém období (zapojení Číny s nízkými výrobními náklady do globální ekonomiky, masivní investice do těžby energetických surovin a posun příjmů od mezd k ziskům, tj, utlumený růst mezd). Mně osobně zejména zaujal posledně jmenovaný. Zdá se být poněkud v kontrastu s ideologickým vyzněním blogu (se kterým ale v řadě věcí souhlasím). Zajímavé. Viz https://www.kurzy.cz/zpravy/662565-jaka-bude-nova-inflacni-rovnovaha-a-co-stalo-za-nizkou-inflaci-v-poslednich-30-letech/

0 0
možnosti

Neni zisk firmy nakonec prijmem nejake konkretni fyzicke osoby na konci retezce? Sice treba na jinem konci sveta, ale je.

1 1
možnosti

Putine - my tvůj plyn nepotřebujeme.!!V[UA]V!!

0 8
možnosti

D45a46v10i96d 97F17o46r47t

20. 7. 2022 11:28

Recese vyresi, cim drive tim lepe...

1 0
možnosti

Recese vám snížení inflace nezajistí.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS