Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠČ

Trochu demagogie,že? Kdybychom nebyli právním státem, tak nemáme možnost se podle práva bránit.

7 4
možnosti
MB

Právo buď je nebo není, dalo by se paušalizovat. To, že máme právo jen, když se to vrchnosti hodí, je špatně.

2 1
možnosti
JS

Tento článek se jen snaží hloupost pana K. svalit na stát. A přitom stačí na podobné nabídky reagovat tím, že nemám zájem.

6 3
možnosti
LH

Na vašich článcích mě baví kromě obsahu také diskuze, která obvykle přitahuje místní vrcholné potrefené levičáky. Ovšem dle karmy většina normálních lidí naštěstí smýšlí jinak.

8 1
možnosti
LL

Jak Vás čtu ráda tak tohle je snůška jablek a hrušek :)

5 2
možnosti
MF

Taková blbost ... Krkolomnější argument nevymyslite.

8 7
možnosti
LS

Větvička - Sichtarova každý článek má ohromnou karmu i když v diskuzi téměř nikdo nesouhlasí.

Záhada.

5 3
možnosti
LH

Těch pět místních křiklounů a la Jandová Trčálek Ziegler taky není většina.

8 0
možnosti

Demagogický blábol. Nejdřív sáhodlouhý úvod o praktikách šmejdů a pak zcela nesmyslné srovnání se státem. Ačkoliv tam není vůbec žádná logická podobnost ani analogie, autorka neváhá ji tam násilím vrazit. Protože už tuto paní trochu znám, od začátku jsem to četl s očekáváním nějakého nečekaného podpásového zvratu na závěr a nebyl jsem zklamán. Nicméně, článek je slabý i jako demagogická propaganda, protože i v propagandě by měla být přítomna alespoň zdánlivá logika. Tady není ani to.

4 2
možnosti
Foto

Blogy této autorky už nečtu, protože pro mne nejsou žádným přínosem, neposkytují ani zábavu ani poučení. Tento mne zaujal tématem, do něhož autorka zabrousila.

Inu, nic nového, standardní slabota, takže zase číst nebudu, nejsem masochista. Jen mám obavy, že až se jí např. při žehlení podaří "vyrazit" pojistky, dočtete se o děsivé situaci, kdy byla republika odpojena od dodávek elektřiny a "vybouchl" Temelín. A autorka se bude ptát, co s tím dělá vláda a proč se na to nepřipravila, přesto že ona před tím už někoilik měsíců varovala.

Tak si to tu užívejte.:-)

7 7
možnosti
Foto

Mám to s autorkou úplně stejně.

Jenomže dneska jsem to, já debil, zase četl.

Naposledy.

2 0
možnosti
JB

J14a33n 45B88a61r65t44o38ň

16. 3. 2022 17:02

Bohužel, nejsme a jsme stále blíže tomu, co kritizujeme u jiných - totalitní praktiky - vyhrožováním vězení za oponování vládní politice.

2 1
možnosti
Foto

Kdybychom byli, tak váš guru Babiš dávno sedí.:-/

2 6
možnosti
Foto

Co to je za blábol? Kdyby nad vámi ti "šmejdi" zvítězili v soudním procesu, tak neřeknu. Ale vždyť k žádnému soudu nedošlo a váš známý nic platit nemusel. Tak proč do toho pletete právní stát?8-o

5 7
možnosti
JP

Je to jednoduché. Pokud se setkáte s tím, že stát porušil právo můžete si maximálně trhnout nohou pokud nejste právník a nemáte peníze. Přes 50 zákonů MZ smetl správní soud a odbor na ministerstvu a úředník je v pohodě... Mé zájmové ministerstvo ne Ministerstvo dopravy - nedodržuje zákon a nic se neděje. Kdybych ho nedodržel já, už mám problémy ...

6 0
možnosti
  • Počet článků 685
  • Celková karma 43,15
  • Průměrná čtenost 20184x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články