Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IZ

A nikde se nedočtete ani o tom, jak se vlastně přenáší COVID-19, protože zatím žádný přenos z člověka na člověka nebyl vědecky zdokumentován. Vychází se jen z předpokladů, které ovšem mohou být mylné.

1 2
možnosti
Foto

J51a52n 31S11v80a16t76e98k

30. 11. 2021 8:43

Tak k tomu nepotřebuji vědu... manželka (učitelka ZŠ) to chytla od žačky, která kromě ní nakazila veškeré své příbuzenstvo (prostě jí to pšíkla přímo do obličeje)... no a já se nakazil od manželky (oba jsme očkovaní).

Problém totiž je, že ve jménu předvolebního boje neměl nikdo zájem ukázat, jak velký problém (nikoli pro žáky, pochopitelně) představuje situace s netestovanými malými bezpříznakovými přenašeči (oni za to pochopitelně nemůžou) ve školách. Až nyní jsem někde četl, že největší množství clusterů je v základních a následně na středních školách.

Takže fakt, že jde o respirační chorobu, šířící se z člověka na člověka vzduchem nejčastěji přes dýchací otvory byl prokázán. Kdokoli tvrdí opak (že to nebylo vědecky prokázáno) se buď mýlí nebo bohapustě lže!

0 0
možnosti
Foto

Kdybych zde napsal na téma "Neočkovaní bez přístupu do zdravotnictví" podobný článek já, sesypala by se na mou hlavu vlna kritiků, kteří by se mě ptali, zda jsem se již se svým duševním (a absolutně nepřijatelným protiústavním problémem) již někdy na nějaké psychiatrické klinice léčil???!! Ale, že to stejné napsala Šichtařová, o jejím zdravém rozumu nepochybuje nikdo...;-);-(

6 6
možnosti
Foto

O jejím zdravém rozumu není žádný pochyb, u ní byl rozum vyňat a nahrazen dorman account XD1, tj.spícím účtem na kterém neprobíhají žádné transakceXD1

0 0
možnosti
PW

P29e29t10r 13W81a62l89t23e69r

18. 11. 2021 10:09

Ačkoliv sám dobrovolně očkován, nezbylo mi, než dát R^. Nejen ve vztahu k (ne)očkování - to je jen aktuálně nejviditelnějším případem - by mělo pro soužití s okolím platit: "Já nebudu nic vnucovat tobě a nestojím o to, abys ty něco vnucoval mně." Z tohoto pohledu se článku nedá nic vytknout.

8 2
možnosti
MB

Nápodobně. Na očkování jsem se hlásil hned, jak otevřeli registraci, protože mi známá pracující na kovidáriu říkala "běž se naočkovat, nechceš mít těžký průběh." I tak pořád očkování vnímám jako osobní rozhodnutí jednotlivce. Protože jakmile bychom prolomili precedent "péči jen pro očkované", brzo by se prolamovaly precedenty typu "neošetřujeme rizikové sportovce, cyklisty, řidiče, obézní..."

3 0
možnosti
PP

Tak zrušime povinnost očkováni proti nešťovicím?

A očkování nařizuje ne stát, ale námi demokraticky zvolení zástupci, tedy zrušíme demokracii a začne anarchie? Očkováni je jediné, co máme, tedy není jiná volba.

3 8
možnosti
JS

Očkování proti neštovicím nepatří k těm povinným. ;-)

0 0
možnosti
PC

Brilantní! Není co dodat.R^

8 1
možnosti
Foto

Perfektně vyargumentováno. R^

10 1
možnosti
Foto

Bože to je blábol. Držte se ekonomie Markéto. Ani jsem to nedočetl, ve výčtu blábolů a nesmyslů jsem se ztratil. Za mne naprostý nesmysl.

3 17
možnosti
Foto

Já jsem se divil už při přečtení tvrzení, že alkohol má pouze neblahé důsledky. Mnoha lidem jedna sklenička vína denně konzumovaná při nebo po jídle prospívá. Jiné to je, když člověk pije hodně.

1 2
možnosti
JK

A proč vláda nedá lidem důstojné finanční odškodnění při zdr. komplikacích po očkování? nebo porč vůbec nezavede povinné očkování? Protože vláda nechce na sebe převzít částečnou odpovědnost.

1 0
možnosti
Foto

Článek je určitě k zamyšlení, byť s ním spíše nesouhlasím. Spravedlivějším řešením na všechny strany by byla výrazně větší spoluúčast na čerpání zdravotnické péče, kdy by se větší procento lidí více zamýšlelo nad životním stylem, ať se to týká obezity, vakcín, kouření, alkoholismu nebo těch diskutovaných vakcín. A v případě, že by skutečně existovala konkurence zdravotních pojišťoven, bych si vybral tu, která nějak zvýhodňuje zodpovědnější a očkované (třeba cestou bonusů a malusů, jako u pojištění aut, kde také trestá rizikové chování).

3 2
možnosti
  • Počet článků 686
  • Celková karma 43,27
  • Průměrná čtenost 20154x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články