Neděle 28. listopadu 2021, svátek má René
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 28. listopadu 2021 René
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P53e12t64e91r 57O38š61č11i24p20o73v49s53k65ý 2705473520525

Som libertarian ale uchopili ste to z nespravneho konca. Ano sloboda ockovania lenze my tu mame statne zdravotnictvo kde je hospotalizacia covid pacienta zadarmo, v liberalnom svete keby neockovany z nemocnice dostal ucet za hospitalizaciu tak by nevahali ludia s ockovanim ani sekundu, vakcina vs ucet ktory vas zruinuje. Laisses faire funguje aj tu. V kapitalistickom svete by sukromne zdravotne poistovne neockovanym nepreplatili plnu sumu za hospotalizaciu.

+16/−1
doporučit
11.11.2021 0:02
Foto

P31e94t60r 69P70r65o24k34o57p 8652513793892

Myslim ze neplati předpoklad, ze neockovani ohrožují jen si sebe. Vsichni se potencialni distribuci nakazy ohrozujeme navzajem. Ockovani pouze snizuje miru vnimavosti organismu k nákaze a nasledne, v pripade onemocnění, miry návazného predavani viru v populaci.

+16/−1
doporučit
10.11.2021 17:26
Foto

J86o56s40e40f 94U11l19m55a59n 8940840128275

Moje zkušenost s antivaxery je tristní...Neříkám, že je to případ autorky, ale spousta z nich šíří evidentní lži a to i takové, které se dají vyvrátit jen logickou úvahou bez dalších znalostí. Dále mají antivaxeři obrovský problém s vyhodnocováním procent a taky je zajímavé, že z úmrtí, které jde údajně na vrub vakcinaci, se mohou zbláznit, zatímco úmrtí na covid je jim zcela u zadku...Pokrytce jsem nikdy neměl rád a nehodlám na tom nic měnit a je mi zcela ukradené, co si o mně kdejaký antivakcinační blb myslí...;-)

+20/−4
doporučit
11.11.2021 0:13
Foto

F91r60a96n90t98i62š29e82k 80K34š54í82r 2419976765

Většina diskutujících článek paní Šichtařové, podle mne, nepochopilo. Opravdu nejde o hodnocení použitých prostředků v boji s nemocí Covid19 z hlediska zdravotního, ale jde o hodnocení těchto prostředků z hlediska základních principů morálky.

+15/−3
doporučit
11.11.2021 15:58
Foto

V32á79c94l59a43v 29K86o92p23t35a 4744463432

s paní Šichtařovou většinou souhlasím, v tomhle případě je mimo. A to devalvuje důvěru, že si i v jiných článcích nebude pomáhat opomíjením faktů a zaměňováním názorů za fakta, na tom není nic libertariánského...

+12/−3
doporučit
11.11.2021 8:15
Foto

D96a71n10i75e67l 53T73o63m37á65š 6661878608172

Kdyby před rokem vláda prohlásila, že očkování bude dostupné jenom pro bohatou vrstvu obyvatel, vynutil by si lid očkování pod hrozbou revoluce. Dnes bychom měli 99% proočkovanost a všichni by byli spokojení.

+8/−1
doporučit
11.11.2021 14:32
Foto

J15i32ř84í 56K63u12b41í32č78e98k 3358689964151

Očkovaným v nemocnici s covidem je průměrně 74 let, neočkovaným 55 let.

https://www.novinky.cz/domaci/clanek/ockovanych-v-nemocnicich-pribyva-40376860

Asi náhoda, žejo, paní odbornice ;-D

+22/−12
doporučit
10.11.2021 9:25
Foto

V67ě83r65a 34R26a84m84b18o34u78s25k86o34v23á 3945241380717

Držím palce, aby se nic podobného nestalo, ale lidé, kteří upadnou do vážných zdravotních nebo majetkových nesnází libertariánství obvykle opustí. Když začnou potřebovat solidaritu ostatních. Když se daří, a je možné čerpat ze společnosti (např. infrastrukturu, nebo třeba tady čtenáře), to se to machruje.

+14/−6
doporučit
10.11.2021 15:49
Foto

H81e21l80e69n37a 77M20u44n11z73a91r10o50v98á 9557682944524

Paní Šichtařová, neočkovaní (a přidala bych k nim i neorouškované) neohrožují nikoho kromě sebe?

A co to, že zvyšují virovou nálož ve veřejných prostorech a tím zvyšují pravděpodobnost, že se nakazí další lidé?

A co to, že všichni platíme za jejich pobyt v nemocnici, kvůli všem těm nakaženým platíme nemocenské, karantény, izolace, ošetřovačky dětí, když nemohou chodit do školy. Covidovou pomoc pro zavřené hospody, hotely, ... Ztráty na zkrachovaných podnicích. Co práce, kterou neodvedou nemocní a izolovaní? Co zisky (i daně), o které tím společnost přijde?

Nepočítaje delší a horší průběh chorob lidí, jejichž léčba se kvůli covidovým pacientům odkládá, jejich delší nemocenské, víc léků hrazených pojišťovnami, pozdější delší pobyty v nemocnici kvůli tomu, co se teď neřešilo včas, ...

Ani praktického nebo dětského lékaře si teď člověk kvůli návalu pacientů nedovolí obtěžovat s prevencí nebo s něčím, o čem se člověk bojí, že by to mohlo vypadat banálně - a může to mít v budoucnu další následky.

Zavalené psychologické a psychiatrické ordinace. Horší deprese a úzkosti nejen u osamělých seniorů, ale u i pracujících lidí - a také u dětí.

Kdysi jsem četla, jak obrovské ekonomické celosvětové důsledky má obyčejná každoroční epidemie chřipky. Intenzita epidemie covidu je mnohonásobně větší a dlouhodobá. Jaké jsou asi ekonomické důsledky covidu ve srovnání s chřipkou?

Čím hůř se pandemie rozjede, tím to dopadne hůř. Nebo tam snad platí jiná závislost, třeba nepřímá úměrnost?

Jako ekonomka byste i tyto finanční ztráty měla chápat. Loni to byla ekonomická katastrofa a letos ty vyhlídky nevypadají o moc líp, protože ten exponenciální přírůstek nakažených se nezastaví ze dne na den - až teprve se vlna vyčerpá. A budou další opatření, protože žádná vláda si nemůže dovolit nechat umírat lidi v přeplněných nemocnicích.

Připočtěte energetickou krizi... A budeme všichni v Pr...čicích, nejen neočkovaní!

+10/−3
doporučit
11.11.2021 3:06
Foto

V10l41a70d75i31m95í97r16a 41B75o77š28k37o64v69á 3627859844333

Násilím naočkovat všechny bez rozdílu - jde zřejmě o jakési velmi sporné alibi pro některé politiky: vždyť jsem vám dal vakcínu, tak co mrmláte. Z totalitních režimů oživlé Když se kácí les, lítají třísky - tak jako na covid-19 umírají někteří s rizikovými faktory, tak bohužel právě tito jedinci mají více potíže i s vakcínami. Proto i oni musí mít právo aspoň relativně svobodného vlastního rozhodnutí bez nátlaku (viz bioetická konvence: v oblasti zdraví nadřazenost zájmů jedince nad zájmy společnosti, vedle farmakologic. možností existuje i volba nefarmakologic. opatření, stačí jako ve Skandinávii: nevyhledávat rizikové situace, mýt si ruce, držet mírný odstup, někdy zvolit roušku, je to docela levné, přitom účinné opatření s minimem zásahu do práv). Vědecky prokázáno: virus nejde vymýtit vakcínami (např. BBC - odborníci v britském parlamentu letos v létě). Na Maltě při 94% proočkovanosti lidé stále nosí roušku, infekce se dál šíří.

+10/−3
doporučit
10.11.2021 9:09
Foto

I96v55o 86F23. 81C82i21l26i33c38h 1260402641274

Velice dobře napsáno R^

+21/−13
doporučit
10.11.2021 9:02
Foto

J51a24r95o10s15l89a83v 71C31h46u43d66á81č45e37k 7404865226705

Zřejmě jste nepochopila, že očkovaní se sice mohou nakazit a coronavirus přenášet, avšak pravděpodobnost, že se to u nich stane je menší než u neočkovaných.

Na druhou stranu jsem překvapen, že v Česku očkovaní patří automaticky do skupiny "bezinfekční". To je matení pojmů a lidi to právem štve.

+9/−3
doporučit
10.11.2021 8:43
Foto

L45u96c95i22e 27W88a92l20l79e73n76f24e44l22s 9118855507720

Paní Šichtařová, za Vaše ekonomické názory jsem vděčná, ale koronavirus? A odvolávat se pouze na svobodu a že se to týká starých lidí nebo obézních kuřáků? To je velmi zjednodušené, nemyslíte? Co třeba zaplnění nemocnic a odklad péče pro jiné pacienty? Asi prostě přestanu číst Vaše a další podobné články lidí, co znají imunologii, virologii nebo epidemiologii, umí předvídat směr mutací viru související s jeho cílením na jiné skupiny lidí a určitě se dívali na odborné publikace a aktuální data ze států, kde se více očkuje (včetně toho, jak se změnilo věkové složení nakažených od loňska), aby se mohli (ještě k tomu opakovaně) relevantně vyjadřovat k SARS-CoV-2

+18/−11
doporučit
10.11.2021 16:04
Foto

J62a80n 94S48v35a34t50e79k 4253107743

Takže největší hřích neočkovaných je ten, že ohrožují pouze sami sebe.

Zdroj: https://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=778583

Vážená paní, v lecčem lze s vámi souhlasit, s výše citovaným výrokem však nikoli. ̈

Aby totiž neočkovaní ohrožovali jen sebe, nesměli by nikoho nakazit. A to evidentně není pravda - neočkovaní (bohužel i očkovaní) mohou nakazit druhého člověka (otázkou je množství viru, které šíří neočkovaný a které šíří očkovaný, a doby, po kterou virus ve virulentní formě šíří).

To samozřejmě neznamená, že očkovaný nikoho neohrožuje, pouze to značí, že váš výrok "největší hřích neočkovaných je ten, že ohrožují pouze sami sebe" je nepravdivý.

Jenže připustit fakt, že výrok "největší hřích neočkovaných je ten, že ohrožují pouze sami sebe" je nepravdivý, by znamenalo připustit, že něco na té vzájemné ohleduplnosti (empatii k těm, pro které může covid znamenat smrtelné nebezpečí) něco je.

A to je něco, co odporuje vaší tezi "každý (pouze) svého štěstí strůjce"... Ne skutečně neplatí, že každý odpovídá pouze za sebe... ostatně to lze vidět na příkladu rodiny, ve které rodiče odpovídají nejen za sebe, ale i za své potomky. A jestli to platí pro rodinu, platí to i pro větší komunitu (širší příbuzenstvo, obec, národ, lidstvo obecně)...

Ale to je něco, co odporuje teoriím o naprostém individualismu, takže nečekám, že by kdokoli z vašich sympatizantů, akceptoval ideu, že záleží nejen na jedinci...

+18/−12
doporučit
10.11.2021 19:59
Foto

J87a92n 51P13a69v29e30l 8543112788216

Autorka pise bludy uz delsi dobu, ale ted sla jeste o nekolik stupnu nize.

Jak uz bylo napsano, zpusobene skody jsou hospitalizaci, ale musi se uznat, ze od alkoholiku ci kuraku take nechceme proplacet hospitalizace, transplantace a invalidni duchody. Tudiz tuto skodu bych nebral jako validni. Ani bych nebral validni skodu, ze siri infekci. Kdo nechce covid, muze nosit respirator. Chripku a jine respiracni choroby prskame neustale a nikdo si nikdy moc nestezoval

Jedina validni, a to velice validni, namitka je podle me prehlceni nemocnic. Tohle ohrozuje zivoty a zdravi ostatnich a kdyz treba nekomu o rok odlozi kycelni nahradu, znamena to pro toho cloveka rok v bolestech a pod prasky proti bolesti. Kdyby “ libetariani” vylezeli covid doma ci na nej doma slusne umreli, nereknu ani popel. Ale pod vlivem nemoci si pani Sichtarove uvedomi, nechteji nest az tak odpovednost za svoji svobodu, jak hlasaly kdyz byly zdrave

+9/−4
doporučit
11.11.2021 5:13
Foto

F22r78a13n96t53i31s97e53k 80M59a86r66e33k 5417748957716

No ono by stačilo kdyby si neočkovaní platili pobyt v nemocnici sami , ať mají tu svobodu.

+10/−5
doporučit
11.11.2021 7:17
Foto

P71a71v47e72l 91B45u91c80h35t21a 8748913800401

Jen poznámka pro příznivce vakcinace - pokud bude vaše skupina přistupovat k odmítačům očkování bez respektu, aniž by jste znali jejich motivaci, budete je označovat za blby, hlupáky, defakto méněcené občany, myslíte, že budou ochotni naslouchat vašim argumentům? Je to podobně ujeté, jako když se objevovali výkřiky, že voličům komoušů nebo Babiše by se mělo odebrat právo volit, protože jsou narušení, protože nechápou "pravdu" těch druhých. Rv

+4/0
doporučit
11.11.2021 10:26
Foto

R48a93d51i67m 26K45a37l79a28s 2800706292241

Mám jen jednu poznámku, která je zřejmá, přestože po přečtení blogu se mi takovou být nezdá...

Jedná se o srovnání diabetiků kuřáků a neočkovaných. Chyba podobných srovnání je dle mého v tom, že zcela opomíjí časové měřítko. Kdyby tu s námi byl, a možná až tu s námi bude, covid tak dlouho jako cigarety a cukrovka, nebudeme muset podobné diskuze řešit. Může tak nastat v případě získání buněčné imunity a může k tomu dojít reakcí systému. Jaká bude? Navýší počty lůžek na JIP a na nově vzniklých covidových odděleních. Což samozřejmě přinese nutné zvýšení plateb zdravotního pojištění. Je myslím zbytečné dodávat, že vše má svůj vývoj a vše má svůj čas. Ale pokud už je nutné jednat rychle, bývá schopnost rychle se zorientovat v nově vzniklém problému zásadní... Ostatně poslední věta je i jedna ze známých definic. A zatím se zdá, že neočkovaní se rychle zorientovat nedokázali. V minulosti tato schopnost rozhodovala o přežití, dnes díky společnosti nemusí být následky natolik fatální.

Nicméně závěr je jednoduchý, společnost a její obranné mechanismy zkrátka nejsou připravené na tak velké množství jedinců vymykajících se možnostem dosavadního systému. To však není chyba systému. Sám každý za sebe by si měl položit otázku, zda je rozumné vystavovat systém nerovnováze, pokud je zřejmé, že jeho limity nejsou neomezené a nepočítají s něčím, jako je covid-19?

Nicméně ono samotné vydělení diabetiků kuřáků je chybné, protože systém je dimenzován široko profilově a nejedná se zdaleka jen o diabetiky kuřáky. Zhroucení systému má dopad na všechny.

To podstatné, a tím se vracím na začátek, je čas. A jediný relevantní způsob, jak si nějaký čas koupit je očkování. Nic jiného bohužel nemáme. I diabetik kuřák musel v minulosti projít podobnou cestu jako dnešní nakažený koronavirem. Systém se na něj postupně adaptoval, začal ho léčit, začal si ho všímat. Rozdíl je pouze v tom, jak rychle se uvedené dělo, kolik takových jedinců bylo a na jakém stupni byly možnosti tehdejší a dnešní medicíny.

+4/0
doporučit
10.11.2021 23:05
Foto

M11i35c27h71a94l 33H57u82š39á40k 2477306435215

To jsou blaboly. Neockovany ohrozuje mne, protoze ja mu budu platit z meho pojisteni 100 000/den na JIP a nedostanu se kvuli nemu vcas na operaci,co potrebuji ...

+10/−8
doporučit
10.11.2021 23:45
Foto

P27a20v33e61l 10C29h47m71e81l72í58k 5595435908535

Výborně napsáno!R^ Chce to jen důkladně analyzovat a přemýšlet a nemít klapky na očích, aby byl člověk schopen to celé opravdu pochopit.

+11/−10
doporučit
10.11.2021 13:00
Foto

V66l12a72d30i89m55í18r48a 79B67o32š57k19o63v13á 3477819334213

V Evropě se na covid-19 v průměru umíralo bez vakcinace kolem 2 % (v některých chytřejších skandináv. zemích jen pod 1 %), nyní po vakcinaci se to nemění, navíc dnes umírá kolem 2 % těch očkovaných, když se nakazí a musí do nemocnice, k čemuž by bylo potřeba připočíst i úmrtí po vakcinaci (i bez infekce). Data CDC.gov.

+7/−6
doporučit
10.11.2021 9:11
Foto

S62t17a56n18i28s94l63a62v 44M98e45l72i23c90h85a72r 9456569222304

S tim majetkem bych byl opatrnej - když budu extrapolovat současný vývoj vlastnictví majetku, kdy stále menší skupina vlastní stále větší podíl, může se stát, že se najde někdo (asi z Asie), kdo si koupí celou zeměkouli. Podle vás má na to přirozené právo. Ale co ti ostatní, kteří by asi měli být vystřeleni na Měsíc? Ti nemají své právo na alespoň nějaký životní prostor? Ono se to může zdát úsměvné, ale zkuste se už dnes projít krajinou - tolik plotů a zábran nepamatuju.Tady si myslím, že právo na majetek narazí, až budou hordy bezprizorních zádama u zdi, nebudou mít kde žít, ale ani co ztratit...

+3/0
doporučit
12.11.2021 11:10
Foto

J69o19s71e53f 93F76e71r38d18a 4772356752352

Bravo, paní Šichtařová a pane doktore Vavrušo, přestože já sám jsem očkovaný, vůbec se mi nelíbí stigmatizování těch, kteří se očkovat z nějakého důvodu očkovat nenechají. Svět úplně zešílel, útok na "antivaxery" (jak ošklivé označení!) je globální a jde z toho mráz po zádech...

+4/−2
doporučit
13.11.2021 15:51
Foto

J32a38n 45K20o92v53á35ř 8364911739497

Paní Šichtařová, máte taky ten pocit, že je dneska strašně těžké být demokratem, který stojí mezi tábory militantních očkovatelů a antiočkovatelů, rozumí argumentům obou stran, ale na žádnou se nepřikloní? Stačí připustit, že očkování funguje, ale není tak účinné, jak se původně slibovalo a hned člověka napadnou obě skupiny. Jedna bude vyvracet účinnost očkování, druhá zase výrok, že je ta účinnost nižší, než se čekalo.

+4/−2
doporučit
11.11.2021 8:20
Foto

M43a93r18c65e32l 89S67u89p 6689135508520

Perfektní ! Skvěle napsáno !R^

+6/−6
doporučit
11.11.2021 7:35
Foto

Z45d12e24n50e32k 34B54e65d73n68a46r 7907626507629

Koukám, že vrchní manipulátorka jede pro Babiše antivaxerskou propagandu a ten kdo vyběr blogů také.

Chápu, že kdo je v opozici potřebuje , aby blo špatně. Nakonec "dEMOKRATÉ" to dělali podobně.

Ale je to velmi smutný přístup.

+4/−3
doporučit
11.11.2021 10:53
Foto

M51a13r86t92i76n 45R31e20i98s68e16r 8158275202444

Paní Šichtařová, tentokrát spíš nesouhlas, víceméně to vyplývá z věty "My libertariáni", ale zdejší prostředí není libertariánské a jediní viditelní libertariáni v politice jsou Svobodní a ti se stabilně pohybují kolem 1%. Libertariáni jsou hodně napravo, chtějí placené všechno a nízké daně směrem k nule. Takže tady se míjíme. Hlavně názory paní Šichtařové ohledně porodů doma a očkování jsou hooodně mimo mainstream. Kdyby bylo zdravotnictví placené, tak by úplná dobrovolnost měla nějaké opodstatnění, ale pokud někdo neudělal maximum pro to, aby se nenakazil, a pak si půjde lehnout na JIP, tak je to trochu přes čáru, IMHO.

+4/−3
doporučit
11.11.2021 8:04
Foto

J16a32r80o84s98l17a77v 12B12a11b47e17l 8753738561275

Jako ekonomka jste možná dobrá a rád Vás čtu. Ale jako epidemioložka... nezlobte se. Rv

+4/−3
doporučit
11.11.2021 0:02
Foto

J13a81n 37S25o86u81č19e72k 2171246918259

Jako vždy velmi dobře napsáno.R^ Snad jen s pojmem "veřejné zdraví" bych se odvážil zcela nesouhlasit. Myslím si, že existuje jen jedno zdraví a to zdraví každého jednotlivce. Nelze přece vzít zdraví 10 miliónů obyvatel, udělat z něj jednu hromádku a říci, že toto je zdraví společnosti. Každý má své zdraví, to si může sám svých chováním a životním stylem z velké míry ovlivňovat a řídit. A pokud se člověk, který o své vlastní zdraví dbá, cítí zdráv, není třeba ho nutit k jakémukoli lékařskému úkonu.

+5/−5
doporučit
11.11.2021 7:09
Foto

V81á26c29l36a55v 38K61ř24í19ž 7767503541726

Rádoby vtipný blog!! Nevím o žádné jiné nemoci, kvůli které by se odsouvaly neakutní operace!! Ještě se někdo směje? Rv

+4/−4
doporučit
11.11.2021 11:15
Foto

M10i84c90h39a37l 55S45e51m50r13á33d 3892936577349

A co trochu vědy a statistiky, paní "všemu rozumím"

https://www.idnes.cz/technet/veda/kolektivni-imunita-stadni-imunita-promoreni-simulace-kontext-koronavirus-covid-19.A201124_112929_veda_pka

+2/0
doporučit
11.11.2021 9:28
Foto

J23a17n 76C84i25b62u30l85k81a 9202618460229

Vlastně je mi líto, že je vakcína zdarma, že nás lockdowny uzemnily a covidové kompenzace ukolébaly. Je mi líto, že struktura naší ekonomiky (montovna-nálevna) neumožňuje západní blahobyt, kde by si člověk řekl, že do svého zdraví zainvestuje a že se v práci nemusí uštvat, aby měl na složenky.

Je mi líto, že ten virus je spíše mamlas, který (zatím) toho moc nepředvedl, krom toho, že lidi otrávil a společnost rozdělil.

Tak uvidíme, co na to evoluce.

+2/0
doporučit
10.11.2021 14:58
Foto

Š42á17r35k41a 81S51i86e96m27k43o78v67á 7559724419234

Kolik že zatím zemřelo lidí s covidem? 6 milionů? Mám návrh jak zachránit přes 900 milionů životů. Ano, tolik lidí trpí podvýživou. Ti co mají nadbytek, se povinně rozdělí s těmi, co mají nedostatek. Tato povinnost zachrání 150 krát víc lidí, než povinné očkování.

+5/−8
doporučit
10.11.2021 9:06
Foto

M95i46r60e79k 36Ř11í12h98a 8645391205793

Paní autorko, vaše ekonimické články beru tu s větším či menším pobavením. Píšete o něčem čemu tak nějak rozumíte (i když podle mnoha komentářů moc ne). Tímto článekm na mě děláte dojem osoby, která se ráda vyjadřuje ke všemu ale nerozumí ničemu. Jen jen mediálně známá. Navíc dodám že jste lhářka. Covid nění nemocí starých, tlustých s diabetem. Mluvím ze zkušnosti toho který Covid prodělal letos na jaře. Delta to byla. Skončil jsem s kyslíkem a kapačkou v ruce. Mohl jsem pozorovat kdo tam byl (zajímavé žádný obézní) a ne všichni přes 65 (já třeba 48 pán vedle 51). My oba bez diabetu on podle vymakané postavy sportovec. Někuřáci oba. Umřel mi kamarád 53 a nespadal do té vaší škatulky. Nemocných v mé sociální bublině bylo víc než 10, nejmladší 8 nejstarší 48. Zase nikdo podle té škatulky. Dva i v nemocnici. Chápu Váš názor. Jste sobec a jestli vaše svoboda zasahuje do svobod jiného je Vám jedno. Nejde o to Covid svobodně chytit nebo na něj svobodně zemřít (myslím neočkované), ale neucpávat nemocnice což vede jednak k větší zátěži zdravotníků a k odkládání jiíné péče (a i díky tomu tito lidé třeba zemřou). Bylo by od antivaxerů fér, pokud by si vzali paralen, časj s cistronem a šli se vyležet a příapdně umřít domu. Pak budou nemocnice na 1/3 stavu a stát nebude řešit nějaké restrikce, protože péči pro očkované zvládne bez toho, aby omezil jinou péči a zdravotníci padali na hubu. To ovšem sobec jako vy nepochopí.

+3/−3
doporučit
11.11.2021 12:40
Foto

V98e19r29o75n18i33k19a 42H76u90b17á51č70k37o94v73á 3976265686885

Velmi, velmi trefné!

+4/−6
doporučit
10.11.2021 17:30
Foto

J87i71ř85í 73A10d66á84m41e15k 1357750525412

Celý článek je jeden velký blud! Ani nemělo cenu ho číst do konce!

+5/−9
doporučit
11.11.2021 8:25
Foto

M17i96l18o24š 13M59a32c63h97á45t 5145386197198

Karma R^

+2/−2
doporučit
10.11.2021 22:57
Foto

M98a15r37t11i48n 69F30a90f36í32l55e75k 1511480761367

Neočkovaní by ohrožovali jen sami sebe pouze v případě, že se společnost vykašle na jejich léčbu. Náklady na ni a vynucená omezení ekonomiky jsou společenský náklad, který neseme všichni. To Vám z článku vypadlo. Náhoda, no, stane se.

+1/0
doporučit
14.11.2021 14:29
Foto

J50o25s64e20f 63N39o86v59á93k 8664466352895

Zajimave ze pani Sichtarova nezminila jeden argument, (on vlastne pusobi proti tomu jejimu libertarismu):

Ockovani znizuje virovou naloz v tele (podobne jako uz imunita po prodelane infekci, jen o neco mene efektivne), tj. mene viru a mene jeho generaci se ve vas rozmnozi. Tim se snizuje pravdepodobnost vytvoreni nejake nove hnusne mutace, ktera by treba zabijela vice, nebo vice poskozovala mlade organismy. Nebo proti ktere nebude zabirat imunita vytrenovana vakcinou ci predchozi variantou viru - jako se stalo v jednom brazilskem meste.

A to je prosim vec, ktera se dotyka i me svobody a meho zdravi (resp. svodoby tech ostatnich).

Samozrejme pokud vakcinam neverite, tak vas tohle nepresvedci. Jsou dokonce jedinci, co neveri, ze vubec nejake viry existuji, pac je v (optickem) mikroskopu nikdo nevidel. Bakterie ale jsou ochotni akceptovat, asi proto, ze nejake na zakladni skole v mikroskopu videli.

+1/0
doporučit
12.11.2021 21:12
Foto

R35i81c44h89a56r84d 36V76a34c37e81k 7208259707854

Neočkovaní kvůli své svévoli spotřebovávají větší část zdravotního pojištění. Zaveďme pro tyto libertariány za cizí peníze tedy spoluúčast. Svobodu - ale za svoje.

+2/−5
doporučit
11.11.2021 10:16
Foto

M67a37r18e82k 85K70l93á87s72e98k 9556686278777

Máte skvělé příspěvky paní Šichtařová, klobouk dolů za odvahu! Více takových lidí jako jste vy. Jak jste poznamenala nakonec, patříme státu a ten o nás chce rozhodovat od narození až do smrti a to doslova a do písmene. Ty kujvy nás , živého člověka, zaměnily za správce OSOBY, se kterou si mohou dělat podle ,,práva ́ ́ cokoliv. Pokud o tom ještě nevíte, tak si to najděte na tadesco.org . Je to obrovský podvod na lidi, uplatňují námořní právo oproti zemskému. Držím Vám pěsti!

+1/−1
doporučit
13.11.2021 19:48
Foto

J17o80s32e94f 10K10o49š20í84č93e62k 7501595263870

Stejně je žúžo že se to téma tak krásně drží, vakseři x antivakseři. Jeden by si myslel že je to úplná pitomost, a ono ejhle. Já třeba to mám pod rozlišovací způsobilostí, absolutně netéma, zhruba ve stylu, zajít si na záchod. Jasně, nemusím tam chodit, proč bych musel. Ale že by to bylo téma? Téma by nebyla ani hnědá, tak proč by mělo být tématem preventivní opatření. - - - Samozřejmě já jsem guma a zelenej mozek, kdyby bylo po mým, tak jdou komplet celý ročníky na vojnu, a pak deset let v zálohách, pravidelně každoročně cvičák, kdo nechce, tak bych mu napálil mimořádnou daň - z příjmu, z majetku či z hlavy, vyberte si. Plus zákaz práce ve státní správě - alespoň by těch poloparazitů ubylo. Stejně tak kdo by měl modrou pro nezpůsobilost - tak si připlatíš, mazle, nebo kriminál. Tohle praktikovat, to by bylo řevu, co? Jenže když bude válka, tak to přesně takhle bude, a nikdo ani necekne - protože jinak kriminál, nebo jiná forma decimace. A tady se vyšiluje kvůli jakýmusi triviálnímu očkování - který je sice víceméně na nic, ale má alespoň tu vlastnost, že je zcela neškodný. Hloupí jsme, dobře nám tak.

+1/−1
doporučit
11.11.2021 18:25
Foto

O81n98d47ř68e11j 90N66o58v63á48k 5280417935700

Přemýšlím, jestli jsem se ve Vás nezmýlil. Když už nejste doktorka a nerozumíte tomu, myslel jsem, že aspoň základní matematiky, trojčlenku, statistiku, a schopnost získat si veřejné zdroje, že tohle jako finanční analytička máte. Jste vůbec finanční analytička? Protože pak by vám jen ze statistiky z veřejných zdrojů došlo, že plácáte nesmysly. Tak si pak říkám, jestli třeba Vaše závěry z hlediska finanční analytiky jsou taky takové nesmysly.

+1/−3
doporučit
11.11.2021 14:48
Foto

J90i11n26d18ř98i27c55h 59Š24a25š70e45k 6570517233294

Zkrátím tento článek. Všichni dostali možnost se chránit vakcínou, která sice není 100%-ní, ale dává větší šanci. Odpůrci ať si umřou klidně doma a necpou se do nemocnic. Vakcín je oproti hospitalizaci levná. Co kdyby se platilo za hospitalizaci? Tak jsou všichni očkovaní. To je ale problém socialistického zdravotnictví.

+1/−3
doporučit
11.11.2021 6:58
Foto

J45o21s77e10f 89K98o17š10í26č86e49k 7321685563810

Docela dobrý článek, karma. Za mne je koronáč téma, které už směřuje k zapomenutí. U lidí kolem mne už to nevyvolává žádné vzrušení - už je to na úrovni povinného vyvěšování praporků a účasti na prvomájovém průvodu. Osobně jsem smířený s tím, že do vánoc se hromadně promoříme a počítám i s lockdownem, a nijak mi to nevadí, nachystám si práci na doma a hotovo. Hodně lidí mi říká, že lockdown nebude, ale já jim odpovídám, že žádná vláda se nevydrží dlouhodobě koukat na stovky nebo nedejbože tisíce mrtvých denně. Každopádně je to nuda. Počítal jsem s tím, že to očkování bude tak trochu na nic, ale když vidím, že je to opravdu fakticky k ničemu, tak bych se očkovat nenechal a ušetřil bych si zdravotní potíže /a zřejmě i dlouhodobé následky, protože se mi to jaksi opakovaně vrací, to postižení velkých kloubů končetin.../. - - - - Ale na tom nesejde, stejně umřeme, tak co. A od toho se odvozuje i můj přístup k celé věci - nechat tomu volný průběh, ať se to vyřádí a zabije to statisíce důchodců, prostě je pochováme do země /plyn je prý drahý/ a zeměkoule se stejně bude točit dál. Hlavně ať už jsou v zemi a ať je od toho pokoj, svých starostí máme každý dost, ještě se starat o tabakisty, alkoholiky a tlusťochy, to by nám fakt chybělo.

+1/−3
doporučit
10.11.2021 15:30
Foto

A68l55e48š 93P92e46r42o59u98t41k32a 4845321976

citace: Kdo nechce vakcínu, je nepřítel celku.

No, to jste pochopila špatně. Celek nastavil v čele s lékaři né ekonomy, nějaká pravidla jak se chránit. Takoví Landové a jiné individua bez rozmyslu tvrdí, že jsou diskriminováni a přesto že si Vás vážim, jste se k nim přidala. Ta pravidla souvisí s očkováním a QR kódem. Ti neočkování řvou že to je nedemokratické. Nechápou ovšem, že ani do knihovny se nedostanete bez průkazu nebo QR kodu. Je to diskriminace??? Přemýšlejte milá pani. Stačí splnit požadavek a je vše v pořádku. Jak jednoduché, žel mnohými nepochopitelné.

+1/−7
doporučit
11.11.2021 14:01
Foto

J64a42n 24V45ě43r13n17ý 3622933800909

Aplikace, dětinských ultrapravicových konceptů osobní svobody na úkor všech ostatních, mi zrovna pro řešení pandemie přijde poněkud nevhodná.

Článek mě znovu pouze přesvědčil že tudy cesta nevede,... Libertariáni celého světa vy***** si p*****.

0/−1
doporučit
11.11.2021 14:14
Foto

J92a25n 90R22á76ž 1339893674430

Ještě nedávno jsem se diskuzemi mezi "coviďáky" a "anticoviďáky" celkem bavil a aktivně se jich účastnil. Dnes mne, mírně řečeno už otravují.

Dával jsem si dokonce práci trpělivě vyhledávat výsledky výzkumů prestižních světových vědeckých ústavů a studoval různé statistiky v domnění, že se dopátrám nějaké objektivně vypovídající pravdy o důležitých aspektech této nemoci i prevenci jak zabránit jejímu šíření.

Už jsem to však vzdal, protože počet hodnověrných studií, názorů respektovaných vědeckých kapacit v oborech virologie, či hodnověrných vakcinologů a lékařských kapacit, které např. očkování doporučují a považují ho za nezbytné pro omezení šíření covidu, je roven počtu stejně respektovaných odborníků a jejich studií, kteří vše z dílny těch předcházejících popírají

Článek pí Šichtařové jsem začal číst v domnění, že v něm bude názor zarputilého libertiána, obhajující postoj "odmítačů" z hlediska sociálně poltického. Bohužel je to jen snůška nic nevypovídajících vět , pro které autorka, nevím proč, potřebovala jako berličku slova doktora, který s jejími názory naprosto rezonuje.

Takže škoda času!

0/−3
doporučit
11.11.2021 15:23

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz