Neděle 28. listopadu 2021, svátek má René
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 28. listopadu 2021 René

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R36i90c21h67a59r76d 58N31e94u49g16e40b80a89u89e15r 6378139776932

Hezký úsměv!

0/0
23.6.2021 7:33
Foto

O69t56o 75S35t81r76á57n36s89k26ý 1941320278895

Nebojte, inflace to srovná. Dnešní milion bude za pár let mít hodnotu pouhého tisíce a svět pojede dál. Znehodnocením peněz se dluh automaticky sníží. A už se tak děje. Spirála zdražování už se rozběhla. Zeptejte se stavebníků. Mnozí už nedostaví, budou muset prodat. A chudí ještě více zchudnou a ti bohatí, ti opravdu bohatí? No, hádejte...

0/0
22.6.2021 7:35
Foto

K25a75r32i90n88a 77J47a86n91á64k39o12v25á 9480774154377

Před pár lety mělo Řecko takové dluhy, že bylo na pokraji státního bankrotu.

Moje představa splacení těch dluhů byla taková, že příjdou věřitelé, a Řecko si rozdělí. Možná by Německo jako jeden z největších věřitelů odkoupilo dluhy ostatních věřitelů a udělalo z Řecka svou "kolonii". Asi by to nebyla demokracie. Občané Řecka svou zemi přece projedli a už není jejich.

Stalo se něco jiného: věřitelé prominuli značnou část dluhů a Řecko teď splácí to, co zvládne splácet.

Je to signál pro ostatní: dluhy se nemusí splácet. Od té doby se tak chová i vláda AB. Rozdává, co nemá a zvyšuje dluhy.

+4/0
17.6.2021 10:04
Foto

M49i19l60a64n 39Č90e12r50n67ý 9140109273

Kecy v kleci. Od roku 2014 kdy ANO vede MF do roku 2019 kleslo zadluzeni vuci HDP o cca 14%. Na konecnych nejakych 29%. Po covidu logicky zase spadlo zpet.....

+1/−1
17.6.2021 11:12
Foto

T87o49m53á54š 73B38r14z21i88c25a 4321683827702

Nemůžu si pomoct, ale pokud je státní rozpočet roky v mínusu, dluh se zvětšuje. A nic na tom nezmění ani nějaký parametr, který má navozovat "falešný optimismus".

0/0
17.6.2021 12:20
Foto

K51a74r41i87n22a 21J67a81n17á39k71o15v34á 9730814324847

V období růstu se měly staré dluhy splatit a pak tvořit "rezervu na horší časy". To se ANO nepodařilo. A teď je vidět, jak velká ta rezerva věla být.

+1/0
17.6.2021 18:03
Foto

V21l84a37s86t43i65m26i21l 27D50o77r93o86t26í73k 3426446807209

Myslím, že jste to trefila přesně:

"Řecko teď splácí to, co zvládne splácet".

Jinými slovy - může dělat jen to, co jim jeho věřitelé - tedy německé banky dovolí, všechno navíc musí odvést svým novým vlastníkům - kolonizátorům.

Takže Řecko je teď pod kuratelou německých bank a svéprávné a samostatné je tak jen formálně.

A to byste chtěla u nás také, abychom sami mohli dělat jen to, co nám nějaký Rothschild dovolí a cokoliv navíc povinně odvádět finanční oligarchii a nadnárodnímu kapitálu?

To je prakticky ztráta samostatnosti a suverenity země.

John Adams - II. americký prezident řekl: "národy se dají ovládnout a podmanit jen dvěma způsoby, vojensky-válkou a nebo zadlužením".

Není to náhodou jeho myšlenka v praxi?

:-)

0/0
17.6.2021 15:22
Foto

V69l40a59s65t46i54m53i55l 93D55o64r66o61t76í28k 3186136187769

Ještě bych doplnil k té Vaší poslední větě paní Janáková:

"Je to signál pro ostatní, dluhy se nemusí splácet".

Ano splácet se nemusí, ale je to upsání se peklu, které vás potom spolkne i s chlupy a co jste potom byli, když jste byli?

:-)

0/0
17.6.2021 15:27
Foto

K91a43r83i27n41a 38J46a87n31á21k76o23v72á 9240794464437

Chtěla jsem, aby můj poslední odstavec vyzněl hodně sarkasticky. Já myslela, že takovou absurditu nemůže brát nikdo vážně. Ale je vidět, že to v současné době lze chápat i vážně:-(

0/0
17.6.2021 18:11
Foto

I30v78a26n 29P10o97u86l 6782239585143

Vseobecne volebni pravo... Asi by meli volit jen ti, co odvadi dan z prijmu.

+3/−1
17.6.2021 7:51
Foto

P30e41t61r 24K22o21v14a27ř51í97k 1301293579327

Ano, toto říkám už dlouho. Je velmi špatně, aby o hospodaření státu rozhodovali ti, kteří státu nepřispívají. Rv

+1/−1
17.6.2021 8:29
Foto

R42i77c79h82a50r86d 24N42e96u38g85e87b75a92u56e14r 6148829346262

To už tu bylo. Za Rakouska.

0/0
17.6.2021 8:41
Foto

K56a69r96i64n12a 67J95a37n48á23k11o31v92á 9860314284137

Za Rakouska určitě bylo pár věcí, které by fungovaly (nebo ještě fungují) i dnes:-)

0/0
17.6.2021 10:06
Foto

J38a35r43o70m32i12r 74H35o45b27l56i23k 1475247955

Ne, volit by měli jen ti, kteří víc do státu sypou než od něj dostávají. Daň z příjmu odvádí i poslanec a přesto je plně placen státem.

+2/0
17.6.2021 13:06
Foto

O13t11o 62S44t23r77á24n54s59k74ý 1291950178925

To by těch voličů bylo hodně poskrovnu...

0/0
22.6.2021 7:27
Foto

J10a54r74o53m75í77r 49S62t92r53a93š70i29l 83S21t82. 3884344270965

Hlavně, že se rozdává ze celospolečenského- tedy hlavně na úkor chudýcha běžných. Těch bohatých se ani nedotklne. Politika babiše a jeho kumpánů je tím prolezlá a bylo znatelné, když se vrhl do politiky. Jenže lidi jsou mezci a přihlouplí oslové. Musí to podstoupit, aby poznali na vlastní kůži!

0/0
17.6.2021 5:21
Foto

P29e39t51r 18R49e87i83c75h68e51l 3359943801350

Tleskám za článek! Plný souhlas!

+3/−1
16.6.2021 23:31
Foto

V90l52a13s46t68i74m42i19l 56D67o73r92o93t13í70k 3696506127979

Pokud se rozdává důchodcům, tak je to naprosto v pořádku.

Důchody u nás jsou prakticky na hranici chudoby.

Důchodci jsou lidé, kteří pracovali celý život, a mají tak plné právo na stáří těžit ze své celoživotní práce pro naši zemi, naši společnost a její rozvoj.

Navíc, jsou to peníze, které zůstávají doma a jsou do spotřeby, takže podporují ekonomiku.

A pokud v tomto státě nadnárodní kapitál a finanční oligarchie vykořisťují lidi a tuto zemi samotnou, každou chvíli vyvádějí stovky miliard ze země za hranice, daní mimo naši zemi, tunelují se tady veřejné rozpočty do stranických a privátních kapes, prostřednictvím státu se tady okrádají lidé např. pro solární barony, podporuje se tady covidový business na úkor daňových poplatníků a lidí samotných, banky okrádají lidi zločinnými poplatky, či úroky z úroků, .......,

potom rozdávání peněz důchodcům je nakonec přece jen ušlechtilá činnost a důchodci by se o ně měli rvát a ne jen přihlížet.

Nebát se, nelhat a nekrást.

Asi taj nějak paní Šichtařová.

:-)

+10/−13
16.6.2021 20:05
Foto

V86l62a57s45t35i64m91i11l 80D21o66r57o22t45í38k 3406186457309

Oprava:

Asi tak nějak ....

0/0
16.6.2021 20:32
Foto

K59a84m87i71l 70Š77a24n54c84a 1228165274

Vy to pisete, jak kdyby to Bures a Venezuela rozdavali ze sveho. Obecne by nebylo nic spatneho na tom zvedat duchody, ale ne v dobe, kdy na to proste nemame. Nevim jestli ma smysl ted par stovek pridat za cenu toho, ze za deset let duchod nebude stacit ani na zaplaceni najmu

+7/−1
16.6.2021 21:35
Foto

V49l37a17s27t76i54m27i47l 54D66o93r30o51t97í55k 3386646637939

To není o Burešovi, ale o celé polistopadovém režimu.

Vy snad pamatujete, kdy za 30 let tady byla jiná rétorika, než strašení že nebude na důchody?

Ale bilióny, které se tady rozkradly, ty tady reálně byly - pokud se toto nezmění, tak ta rétorika jiná nebude.

30 let je tady stálá snaha o nějakou důchodovou reformu, jejíž podstatou není nic jiného, něž jak vyvést veřejné prostředky a peníze řadových lidí do natěšených finančních ústavů - jednoduše okrást lidi a státní kasu?

Takže nečekejte, že Vám někdo z té naší finanční oligarchie řekne, že důchodový systém je zajištěný a stabilní.

No, kupodivu, než Babiš začal dělat covidový business, tak důchodový účet zčista jasna ne jenže se stal najednou vyrovnaný, ale dokonce bohatě přetékal.

Jenže Babiš dnes zmutoval a jeho ANO je už tradiční stranou, tak jako ty před ním. Babiš za jeden rok dokázal prošustrovat všechno, co nahospodařil a zadlužit zemi na generace dopředu. Až z toho běhá mráz po zádech.

:-)

+6/−2
16.6.2021 23:53
Foto

K35a49r90i27n20a 25J91a79n30á79k79o78v94á 9620714394507

Důchodový systém by měl být vyrovnaný, t.j. stát by měl důchodcům dát pouze to, co se vybere na sociálním pojištění. Dnešní situace je velmi nevyrovnaná, v důchodovém systému vzniká obří dluh. Vyrovnat lze kombinací tří opatření:

1. zvýšením odvodů do sociálního systému (více peněz),

2. zvýšení věku odchodu do důchodu (méně důchodců),

3. snížení důchodů.

Když někdo napíše, že by si důchodci zasloužili více peněz, mělo by to automaticky zamenat, že je nutné použít první dvě opatření, aby se systém vyrovnal.

+3/−2
16.6.2021 21:37
Foto

V93l68a82s22t70i90m62i64l 63D45o72r25o49t59í90k 3896866667369

Důchodový účet a státní kasa je především vytunelovaná - děravé vědro, lépe řečeno napíchnuté vědro, které bude vždy prázdné, ať do něj budete dávat stále více a více.

Jestli lidé nepochopí, že Covid - virus chřipkového typu byl využitý a zneužitý právě s takovým záměrem a nevzepřou se tomu, tak po volbách tady máme jeho další vlnu a v nejbližší době další nějaký jiný strašák, protože se tato forma okrádání lidí a země osvědčila.

:-)

+6/0
17.6.2021 0:06
Foto

R32i26c91h35a95r33d 47N66e74u71g40e58b21a57u60e68r 6808509336432

Pokud dáváme důchodcům peníze, které nemáme, je to špatný krok. Jednou ho někdo bude muset zaplatit!!!

+2/−1
17.6.2021 8:42
Foto

V85l35a62s74t51i75m40i69l 87D88o91r38o36t48í23k 3576686717589

Nemusíte se mnou souhlasit, ale jestli jste dobře četl, co jsem napsal, tak peníze tady jsou, jen naše i zahraniční finanční oligarchie, nadnárodní kapitál je neustále odčerpávají.

Takže peníze podle Vašeho vnímání takto nikdy nebudou.

Je to zjevně plánovité a řízené vykořisťování ...... .

:-)

+1/−2
17.6.2021 12:36
Foto

R74i13c26h89a34r14d 33N24e64u79g78e50b65a52u79e10r 6688519496592

Co to je oligarchie?

Co to je vykořisťování?

Co to je nadnárodní kapitál? Jmenujte mi nějakého nadnárodního oligarchu, na jehož podnikání se nemůžu podílet jako český občan podílet tím, že si koupím jeho akcie? Akce Erste, VIG, KB, Alphabetu, Facebooku, Twitteru i Microsoftu lze koupit.

Co to je národní kapitál? Kterého národa?

Ale rozumím. Jsem dost starý na to, abych si, bohužel pamatoval, co nás učili v politické ekonomii podložené vědeckými pracemi Karla Marxe, Bedřicha Engelse i Vladimíra Iljiče Lenina.

Podnikatel podniká proto, aby dosáhl zisku, zdravotník ošetřuje pacienta, aby dostal mzdu, učitel učí, aby dostal plat, pekař peče rohlíky, aby mu po odečtení nákladů něco zbylo na živobytí.

Navrhujete zvýšit daň ze zisku? Ještě více zdanit dividendy? Zakázat zisk? zakázat převod dividend do zahraničí?

Navíc čím více peněz z ekonomiky odčerpáme, tím více jich stát nesmyslně rozhází. vždyť stát není schopný zajisti ani tak jednoduchou věc, jako je průběžné financování důchodů. I v to se dokáže zadlužit!!!

+3/0
17.6.2021 13:12
Foto

J64i62ř58í 76S81t43r14ž20í97n10e90k 3955318746309

O tom, že peníze (zdroje) na utrácení tady jsou, už kdysi žvanil Špidla a pak se zřejmě probudil ze socialistického snu.

Divit se tomu, že zahraniční kapitál, který k nám po 89 přišel si nyní bere dividendy ze svoji investice může jen naivní člověk.

Zvyšování důchodů nad valorizaci dle zákona je nesmyslné.

Jde spíše o to, zda jeden z parametrů pro výpočet důchodu (inflace) je definován objektivně vzhledem k tomu, že spotřebitelský koš pro kategorii důchodců je značně odlišný od spotřebitelského koše průměrného daňového poplatníka.

+1/0
18.6.2021 10:03
Foto

V27l94a11s58t50i36m20i60l 90D47o33r49o57t35í79k 3706176187169

Špidlu nemusím, jako celou partaj sociálních demokratů a také nevím, jak to tenkrát Špidla přesně myslel.

Ale můj pohled se dnes se s holým konstatováním Špidly naprpsto shoduje - ano, zdroje jsou.

Jenže v této zemi se stále nehorázně krade, země se průběžně tuneluje a jako kolonie rabuje ve prospěch nadnárodního kapitálu a finanční oligarchie.

Proti dividendám zahraničních investorů nikdo nic moc nemá, taková jsou pravidla hry.

Ale naopak hodně má proti nezdaněnému vyvádění miliard do zahraničí, danění někde jinde, než v naší zemi, v daňových rájích, proti daňovým únikům.

Stejně tak hodně má proti v poslední době covidovému businessu, netransparentnímu a podvodnému nakupování, vyvádění peněz ze státního rozpočtu, dotování nadnárodních korporací, které v době dlouhé konjunktury generovaly obrovské zisky a teď chudáčci se musí nechat podporovat na účet daňových poplatníků, proti generování obrovského státního dluhu na účet příštích generací ..... .

Takže ohánět se nějakým spotřebitelským košem, to jsou jen kecy v kleci a obhajování neobhajitelného ....., nic víc.

:-)

+1/0
18.6.2021 11:28
Foto

J95i26ř35í 43S56t30r93ž35í24n72e82k 3565758456359

Jen taková drobnost, jistě můžete napsat konkrétně, kterou (které) nadnárodní korporaci stát dotuje.

Stačí, když napíšete tak 2-3.:-)

Děkuji

0/0
18.6.2021 16:57
Foto

O83t98o 19S11t22r49á14n71s20k53ý 1421840778395

Například Agrofert. Nebo snad nevíte, že tohle konsorcium podniká i mimo Česko?

0/0
22.6.2021 7:31
Foto

J37i91ř82í 89S35t57r93ž83í48n80e64k 3255228466769

Pokud vím (možná to víte i vy), dotyčný, velmi rozhořčený pán hovořil o cizích korporacích, které náš stát podle něj údajně dotuje.

Váš příklad - Agrofert je u nás dotovaný stejně jako jakýkoliv jiný český podnik např. i zemědělec Jurečka.

Nejsem volič ANO, ale hon na Babiše ve "střetu zájmů" mi připadá jako neschopnost ostatních politiků vidět mnohem závažnější pohybení vlády v ekonomických oblastech a to především v druhém volebním období, kdy se Babiš zcela přidal k levicovému populismu ČSSD s naprostou rezignací na udržitelnost veřejných financí.

K předvolebnímu populismu se bohužel přiklonila většina stran včetně dříve pravicové ODS, která v parlamentu přispěla k nesmyslném schválení zrušení superhrubé mzdy s následnou obrovskou zátěží pro státní rozpočet.

0/0
22.6.2021 10:48
Foto

J44a71r86o23s72l35a70v 69P94a68v12e34l16k80a 9101703510635

Takže váš názor? Důchodce neživit a likvidovat?

0/0
17.6.2021 13:34
Foto

R97i32c89h92a31r27d 50N51e45u28g53e84b10a12u37e36r 6488669286222

1. Nikdo nikoho nelikviduje, nedramatizujte to. Důchodcům během pandemie nic nechybělo. na rozdíl od soukromé sféry se nemuseli bát, že nic nedostanou. Životní minimum dostane každý.

2. Každý si musí na důchod nějakou část zajistit sám - koupí si byt, pole, akcie, podílové fondy, sesbírá známky, zdědí chatu, dohodne se s dětmi.

3. Na důchodech vyplácet jen tolik, aby dlouhodobě byl důchodový účet vyrovnaný.

4. myslíte, že jsme důchodcům něco přidali, když to bylo na dluh? Každý prodejce ví, že mají více peněz a zdraží, kde jen to půjde. Výsledke bude nulové přilepšení a rostoucí veřejný dluh.

+2/0
17.6.2021 13:38
Foto

M51a68r66t95i24n 86K11v51e23t82k76o 8383111275889

Tezko muzi nekomu dat stovku kdyz ji nemam, pokud si ji musim pujcit abych ji mohl nekomu darovat budu muset vymyslet co jineho v budoucnu nebudu mit, protoze ten kdo mi ji pujcil ji bude chtit zpatky. Nizke duchody jsou problem stejne jako zpusob reseni. Je potreba si seriozne odpovedet na otazku jak vysoke duchody nase spolecnost utahne. Pokud je chceme zvysit musime rict z ceho se to zaplati, nebo jinak, komu ty penize vezmeme. Takze komu byste je vzal vy pane Dortiku?

+1/0
17.6.2021 9:19
Foto

V56l83a23s53t45i71m37i17l 26D83o93r66o73t96í66k 3246816587989

Věřím, že to zkomolení jména není vědomé a cílené, je tak?

Jinak napsal jsem to kolegovi výše.

...... jestli jste dobře četl, co jsem napsal, tak peníze tady jsou, jen naše i zahraniční finanční oligarchie, nadnárodní kapitál je neustále odčerpávají - rozkrádají.

Takže čekat, až jednou peníze budou - to se nedočkáte, takto nikdy tady nebudou.

Je to zjevně plánovité a řízené vykořisťování - drancování kolonií ...... .

:-)

0/−2
17.6.2021 12:40
Foto

M94a40r35t75i15n 29K75v37e67t67k88o 8523671205549

Za to zkomoleni se omlouvam, nebyl to umysl. Penize tu jsou na tom se shodneme, jen je musite z jedne kapsy vzit abyste je do jine mohl dat. Nadnarodni kapital si tam sahnout neda, takze kdo zbyva?

+1/0
17.6.2021 13:01
Foto

V52l23a93s30t55i83m44i52l 82D12o56r22o13t83í97k 3116286397169

OK. Nic tak hrozného se nestalo.

------------

Jinak se domnívám, že všechny ty anomálie - okrádání a vykořisťování lidí a celé země, které jsem tady někde jinde z části vyjmenovat, byste odmítl stejně jako já.

Ale potom dle Vašeho, pokud se někdo nechává dobrovolně znásilňovat a okrádat, tak by si nemůže stěžovat, že se mu špatně vede, protože je to jeho problém.

Dle Vás, oligarchie si na peníze sáhnout nenechá a pokud případně střílí do dělníků (jako historicky, ale i dnes), kteří třou bídu s nouzí, tak za to si mohou ti dělníci sami, jelikož to střílení vyprovokovali, protože jsou tak hloupí, že nedovedou vydělávat tolik, jako ti, co do nich střílet nechali.

V tomto máme zjevně každý jiné vidění věci.

:-)

0/−1
17.6.2021 15:45
Foto

P85a63v80e77l 92D77v18o14ř69á27k 5729255824210

Umí si tu někdo představit, jak by dopadla partaj, která bude mít v program jen práci, pot a slzy?

Jediný program, který by znamenal snížení cen, zvýšení důchodů atd., je program na zvýšení produktivity práce. Tzn. zlepšení chodu státního aparátu, snižování zbytečné administrativy, podpora pro nové progresivní technologie atd. A hlavně omezení zásahů diletantských ekonomů do chodu hospodářství.

A využít blog pro propagaci jakési pohádkové knížky se chucpe. Rv

+5/0
16.6.2021 19:49
Foto

J30a83n 72R93á35ž 1739633514570

Řecko, Itálie a nově i Francie a USA dávají signál, že žít na dluh není pro mnohé státy až tak velký problém. Takže vlády většiny států v euroatlantické aglomeraci klidně zvětšují své dluhy, neb v opačném případě ví, že by se mohly opakovat revoluční šedesátky se svými Rotte Brigade, či Brigade Rosse a barikádami v ulicích. Občané v Evropě i USA si příliš zvykli na nezaslouženě vysoký životní standard a nepřipustí, aby se jim snižoval. Každou vládu, která by se nějak razantně pokusila o bolestnou harmonizaci příjmů a výdajů státního rozpočtu, lidé smetou. A toto vědomí způsobuje, že zadlužení zemí jak EU, tak i USA dosáhlo stupně, kdy nikdo neočekává, že státní dluhy mnoha zemí budou někdy splaceny.

PS. Dluh ČR bude na konci roku 2021 činit necelých 50% HDP. Netvrdím, že je to správné, ale v porovnáním se zadlužením Řecka (180%) Itálie (odhady jsou na 150%) Francie (odhad 140%) USA (odhad 120%), ale i Německa (dnes 65%), jsme na tom ještě dobře. Ale stoupající zadlužení by mělo být silným impulzem k tomu, aby naše vlády už konečně přestaly s nemístným rozhazováním peněz z veřejných zdrojů.

+10/0
16.6.2021 17:20
Foto

T28o91m25á90š 38H66y48n59e46k 2806568738748

Rozdíl je ve vnitřním nebo vnějším zadlužením. Například Japonsko dluží samo sobě, ale Řecko dluží jiným. A rozdíl je jestli si půjčujete s mínusovým úrokem nebo plusovým. Sám za sebe hospodařím s přebytkem a pak si mohu udělat koupí něčeho radost. Nechápu lidi co si půjčí a pak utrácí.

+1/−1
16.6.2021 22:04
Foto

M29a26r21t51i24n 27K78v66e28t45k91o 8293211145759

No ono takove bydleni spousta lidi z uspor proste neporidi a diky nefunkcnimu trhu s najemnim bydlenim moc nedava smysl zit v najmu kdyz to vyjde +- stejne jako hypoteka.

0/0
17.6.2021 9:23
Foto

R74i63c38h39a62r85d 76N85e79u46g30e66b36a43u36e46r 6558639556812

Bohužel máte pravdu. Dokud náš veřejný dluh nebude alespoň 70% HDP, bude se dál vesele rozdávat.

0/0
17.6.2021 13:39
Foto

K82a59r46e72l 89U14r81b10a94n 2794334901939

Absolutně chybný je systém, kdy o výši různých platů a dávek stále rozhodují volení poslanci. Tohle vše má být zafixováno na velmi dlouhou dobu pomocí procentuálních sazeb a má to být změnitelné jen pomocí dvoutřetinových hlasování.

+1/−1
16.6.2021 16:45
Foto

P84a81v52e26l 21K87u51c39h41t15a 4926601517324

Nepopírám, že důchody jsou národohospodářský problém, ale zdá se mi, že "důchodci" jsou takový jednoduchý dobře viditelný terč. Buďme ale stejně důslední u ostatních stamiliard. A také to chce opravdovou důchodovou reformu, ne to co předvedly Maláčová s Nerudovou.

+4/−1
16.6.2021 16:45
Foto

R91i97c45h65a64r32d 91N94e38u89g47e35b79a84u81e16r 6558559366812

Souhlasím. Ostatní stamiliardy jsou:

- sociální dávky v nezam., rodinám a práceneschopným,

- platy ve veřejné sféře (učitelé, úředníci, hasiči, policisté, vojáci, celníci ...)

Zbytek jsou desítky nebo jednotky miliard na provoz centrálních úřadů.

0/0
18.6.2021 8:03
Foto

M53a90r19c35e66l 21S25u49p 6779655858310

No tak důchodců je dnes velmi mnoho a určitě jim dělá velmi dobře, že vláda chrlí opatření ne jejich "ochranu" a ještě si je nadbíhá finančním přilepšením.

Sázka na důchodce se Babišovi zcela určitě vyplatí. Je to určitě velká změna v přístupu vyvolaná pandemickou situací, která přes noc udělá z mizerného hospodáře rozhazovačného "zachránce" důchodců, které povýší na své mazáky s právem diktovat ostatním svůj způsob života.

+1/−5
16.6.2021 16:18
Foto

P67a22v82e64l 38K24u11c97h98t56a 4916141907404

Nezdá se mi, že by Babiš s růstem podílu seniorů posiloval. Fakt je, že covid jejich resp. naše stavy zase trochu "snížil".

+2/−1
16.6.2021 16:50
Foto

A13n69t33o85n58í66n 77K96a40t82z72e77r 8542493826240

No a proč lidé skáčí na kde jakou hloupost co politici vymyslí.Vždyť když vidím nějaký program strany a pak se ptám a co z toho splníte,tak je ticho po pěšině.Takový nemají jít ani do voleb,neb nemají co nabýdnout voličům a přesto jim to hodí.Tak že to závisí jen na myšlení lidí a jejich úsudku.

+1/0
16.6.2021 13:09
Foto

J38a51r67o79s23l95a30v 52L91i54m57a 1365347611

Pane Katzere. Program stran je jen do voleb. Ty, ktere jsou nutne pro Snemovni vetsinu a jsou ochotni s tou nejvetsi stranou kooperovat, musi hodit svuj program do kose. Duvod je podrizeni slovu "Koalice", ktera potrebuje vytvoreni programu noveho, toho "koalicniho"!!! Opozice podle vysledku voleb, ten svuj program do toho kose hodila.

+1/0
16.6.2021 19:17
Foto

J86a27r93o63s50l91a62v 28K98u17t34h36a38n 1197857839747

Porovnáno s Šichtařovou bych to neviděl tak tragicky.

0/0
16.6.2021 12:23

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz