Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ARH

Oprava: sdělení zkušenosti.

Přeji mnoho dobrého.

Hyper korektní textový editor je až příliš aktivní.

0 0
možnosti
JK

J91a57n 30K61a88r43a78s21e16k

24. 3. 2021 11:37

tu posledni vetu vaseho puvodniho prispevku bych ja tedy nechal bez korektury. Dokonce mam diojem, z ten editor neni korektni ale ze je to rizeno nejakou AI, ktera presne vi, komu odpovidate.

0 0
možnosti
ARH

Dobrý den, paní Šichtařová,

děkuji za Vás příspěvek s dělení zkušenosti.

Mám nad čím přemýšlet.

Nemám ráda fanatismus v jakékoliv sféře, a to ani ve feminismu.

Proto jsem ráda za informace snažící se o nazor tzv. "zlatého středu. "

Přeji mnohem horší dobrého.

0 0
možnosti
JV

J79a51n 36V20ě62r96n53ý

24. 3. 2021 10:22

Přirozenost stavu jej nečiní ani lepším ani horším než jiný stav, typický argumentační faul.

Jinak já osobně vidím problém že vrcholové pozice jsou dominované muži a ti si meze sebe ženu jen tak nepustí. Když se tam pak nějaká megera s hodně ostrejma loktama probije, samozřejmě prohlásí že pro ni to nebyl problém, nerovnost ve společnosti je tak poražena.

5 5
možnosti
FL

Muži si drží své pozice před kýmkoli, do toho bych netahal vliv genderu

1 0
možnosti
LH

Nikde se nepíše o nerovnosti v odměňování starých (nemyslím si těch opravdu starých, ale starých, kteří jsou u firmy déle jak 10 let) a nové nastoupivších zaměstnanců.

Když do firmy, kde jsem pracoval, nastoupil mladý člověk (30 let), já ho zaučoval 2 měsíce na mašinách, tak měl vyšší nástupní plat než já.Když jsem se ptal podnikatele, proč má on víc, bylo mi řečeno: "Vy jdete za rok do důchodu, vám to stačí.On je mladý a potřebuje víc peněz."

To jsou blbé argumenty, protože důchod se vypočítává ze mzdy a já mohl mít o 3-4 stovky větší důchod.

Jiný příklad.Známý pracuje ve firmě 15 let a tam také nově příchozí měli vyšší nástupní plat než staří zaměstnaci.Když se na to ptal on, proč mají oni víc, když nic neumí, tak mu bylo řečeno, že za tu mzdu co mají oni by do firmy nikoho nesehnali.A když řekl, že dá tedy výpověď a za měsíc nastoupí jako nový pracovník, tak mu odpověděl, že ho už nepřijme, protože je rebel.

Takže v tomto státě NEPLATÍ CO UMÍŠ, ALE JAK JSI MLADÝ.

18 1
možnosti
JN

J28a69n 12N45o90v26á97k

24. 3. 2021 11:34

Na to je odpověď "Pracuju do výše své mzdy" :-)

Když mám o 20% míň a zvednout to nechtějí, tak budu pracovat o 20% míň než ten nově přijatý mlaďoch. Časově asi ještě méně, protože zvládnu stejný objem práce za kratší dobu.

1 0
možnosti
ML

Zdravím, těch přesčasových hodin jste se dotkla jen letmo, ačkoliv podle mne je to hlavní důvod nerovnosti platů. Snad každý muž, kterého znám, zůstává v práci déle. Snad každá žena, kterou znám, dodržuje pracovní dobu na minutu přesně (výjimky potvrzují pravidlo). Protože za přesčasové hodiny máte nárok nejen na hod. mzdu, ale i na příplatek za přesčas, vidím zde možnost 20% až 30% růstu mzdy oproti ženám ( potažmo těm, kteří přesčasy dělají).

6 1
možnosti
JR

J18a16n 73R12i31c39h34t10e34r

24. 3. 2021 11:26

Ani mně, ani ženě v práci přesčasy neproplácejí. Ovšem u nás je to manželka, kdo klidně zůstane i několik hodin přesčas, jen aby měla hotovou práci. Já takový poctivka nejsem:-)

1 0
možnosti
JK

Od pravěku je také typické, že muži své ženy (v případě nutnosti) mlátí, ale v poslední době se to dost pokazilo.

3 4
možnosti
IB

I12v43o 64B58o74u64š50e

24. 3. 2021 9:19

Je to příklad hyperkorektního vykládání statistiky, která podle Š je ta jedině správná a objektivní......

0 3
možnosti
  • Počet článků 686
  • Celková karma 43,32
  • Průměrná čtenost 20154x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články