Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Milí deníčku dnes pán na brífinku říkal že bez policistů a zbraní bude svět jedna velká lentilka kde bude vzduch vonět po kopretinách a já mu věřím a budu bojovat za vše co ON označí za zlo bílého muže. Pán nám také zakázal číst negativní články o pokusu v Seattlu je to prý jen propaganda a fake news. Označil nám také dezinformační weby a osoby jenž rozvracejí náš společný cíl. Proč ty lidi rovnou nezavřou do vězení? Už se moc těším na nový svět kde se budou teroristé z hamásu objímat s lidmi z Izraele. Kde nebudu muset zamykat auto nebo byt.

Táta mi pořád nechce koupit poníka prý nemůže žít v paneláku navíc v 5tém patře bez výtahu. Já vím že lže nechápe že já mám už svůj vlastní rozum a dokážu to poznat.

Za pár dní zase do školy zase ty kecy zase poučování navíc většina těch pouček opět pochází od zlého bílého muže. Mě fakt nezajímá že král Artuš bojoval ve druhé světové válce. Jsem zvědavo zda se pan učitel odhodlá a řekne nám celou pravdu jak šel pan Floid z druhé práce(musel mít dvě práce aby uživil rodinu) a zrovna když pomáhal jedné těhotné paní přes přechod tak byl napaden policajtama. Škoda že se u nás pořádně nedemonstruje potřebuji nový mobil jo a brácha by chtěl zapálit auto souseda protože se s ním stále vytahuje.

39 0
možnosti
Foto

Dobrý den, mě se taky vkrádá myšlenka... že jste z toho opět sosla jen to co se hodí pro potlesk. Na myšlence rozšíření prevence na úkor represe není nic trestuhodného.... Jen to skutečně nelze udělat takhle hopem jak si představuje zelené mládí, to je nesmysl který by nedopadl dobře... či spíše skončil katastrofou, sám jsem o tom psal. Nicméně třeba myšlenka antidiskriminačního zákona u policie je bezvadná věc a jistě by se realizovat... na rozdíl od těch utopických vizí dala. Nicméně opět tleskám, jak jste do toho namontovala tu představu s tím hulením, to se bude líbit. Máte davu co nabídnout ke karmování.

4 31
možnosti
ND

No dobře, Filipe, v tomhle případě jsem v davu...

3 0
možnosti
JP

J78a71n 69P83a11v39l76i93š

21. 8. 2020 8:13

Karma.Jako vždy naprosto přesně popsané.Ne nadarmo je paní Šichtařová zcela jednoznačně naši jedničkou mezi blogery.

24 0
možnosti
  • Počet článků 686
  • Celková karma 42,62
  • Průměrná čtenost 20154x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články