Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P58e59t92r 43K14r38a54u52s

9. 4. 2020 21:51

Tentokrát absolutně nesouhlas. Ze stravenek se stala defakto separátní měna, protože nikdo nechce být tím posledním, kdo si je nechá proplatit a prodělá na vysokých poplatcích. Nehledě na to, že každý může tyto stravenky uplatnit v běžném supermarketu. Takže pokud to bude pro někoho ztráta, tak pro stravenkové firmy

39 0
možnosti
JL

Jsem přesvědčen, že Václav Klaus by řekl, že stravenky jsou levicové. Kde nastala změna?

6 0
možnosti
Foto

Tak podpora stravenek mi od pravicové ekonomky zní jako zpráva o hampejzu od velebného pána. A nad absencí hospodského "chlapského" pivního tlachání také netesknim.

24 0
možnosti
MH

Já budu chodit do hospody furt...

6 0
možnosti
PK

Když s paušálem přišli, tak to byla jedna z mála dobrých věcí. Jen jsem čekal, kdo se nechá přesvědčit pro lobing. Odboráři se odkopali hned a ukázali jaký žáby na prameni to jsou. Angažovanost MŠ a VP nechápu . Když se k tomu Pikora vyjadřoval v novinách tak jsem myslel, že ho zneužili... Tak asi ne. Obedvame i bez stravenek.

28 0
možnosti
Foto

Ty stravenky mně s autorkou nějak nejdou dohromady.

Kdo ví. Možná to za ni psal nějaký náhradník :-)

22 0
možnosti
RK

Edenred a spol. zasponzorovali.

5 0
možnosti
JK

Markétko, Markétko ďěs ze zavřených hospod vás přepad . Pikorka se bude muset stravovat doma a vy se budete muset na ne mladé kolena naučit vařit. :-).

18 1
možnosti

Normálně mám blogy paní Šichtářové rád, ale tohle jsem fakt nedal a skončil někde v půli stravenek. Takže jestli tam byla v závěru nějaká pointa, která tomu dávala smysl, omlouvám se. Stravenky totiž berou i supermarkety, takže kdo se chtěl "ošidit" a nejít na oběd do restaurace, tak mohl i dříve. Kdo se bude chtít najíst v restauraci, tak tam půjde klidně i za cash. Naopak, restaurace odvádějí stravenkovým firmám provize, takže ty můžou jít do kapsy restauratérům. Samozřejmě, změna zvyklostí v souvislosti s koronavirem, to může být jiná. Ale ty stravenky, to je fakt výstřel úplně mimo.

51 1
možnosti
Foto

R^

Možná tou pointou bylo to, že se kvůli zrušení stravenek budou lidé rozvádět ;-D

Nevím. Úplně jsem se v tom ztratila ;-)

10 0
možnosti
MD

Já teda nevidím jediný důvod, proč bych měl přestat chodit na obědy, když dostanu peníze místo stravenek. A naopak, ani teď není problém stravenky utratit v supermarketu. Takže jediný komu jsou stravenky prospěšné, jsou stravenkové firmy.

44 1
možnosti

jednak se stravenky používali často k nákupu potravin a ne k jezení v restauraci, jednak si ymslím, že snad hospodští byli proti stravenkám a opozice také....tak teď nevím...situace se změnila..a najednou Šichtářová podle mne říká něco jiného než říkala dříve..

10 0
možnosti

na druhou stranu bude mít vysokou karmu i když říká něco jiného či opačného než dříve a to se v poslední době stává často.....prostě je jedno co říká ale je to šichtářová a pro některé lidi je to jakýsi guru

0 0
možnosti
  • Počet článků 686
  • Celková karma 42,73
  • Průměrná čtenost 20154x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články