Úterý 26. května 2020, svátek má Filip
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 26. května 2020 Filip
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K86a43r24e51l 26Š57i57n27d32e59l60á26ř 3407532372809

Normálně mám blogy paní Šichtářové rád, ale tohle jsem fakt nedal a skončil někde v půli stravenek. Takže jestli tam byla v závěru nějaká pointa, která tomu dávala smysl, omlouvám se. Stravenky totiž berou i supermarkety, takže kdo se chtěl "ošidit" a nejít na oběd do restaurace, tak mohl i dříve. Kdo se bude chtít najíst v restauraci, tak tam půjde klidně i za cash. Naopak, restaurace odvádějí stravenkovým firmám provize, takže ty můžou jít do kapsy restauratérům. Samozřejmě, změna zvyklostí v souvislosti s koronavirem, to může být jiná. Ale ty stravenky, to je fakt výstřel úplně mimo.

+51/−1
doporučit
9.4.2020 20:31
Foto

P92e79t45r 57K26r95a34u86s 6788578183410

Tentokrát absolutně nesouhlas. Ze stravenek se stala defakto separátní měna, protože nikdo nechce být tím posledním, kdo si je nechá proplatit a prodělá na vysokých poplatcích. Nehledě na to, že každý může tyto stravenky uplatnit v běžném supermarketu. Takže pokud to bude pro někoho ztráta, tak pro stravenkové firmy

+39/0
doporučit
9.4.2020 21:51

M54a95r50e97k 48D98o81s35t80á93l 5519318307373

Já teda nevidím jediný důvod, proč bych měl přestat chodit na obědy, když dostanu peníze místo stravenek. A naopak, ani teď není problém stravenky utratit v supermarketu. Takže jediný komu jsou stravenky prospěšné, jsou stravenkové firmy.

+44/−1
doporučit
9.4.2020 20:24

P74e85t64r 32K12u35d19r94n53o24v24s69k46y 4898632469986

Když s paušálem přišli, tak to byla jedna z mála dobrých věcí. Jen jsem čekal, kdo se nechá přesvědčit pro lobing. Odboráři se odkopali hned a ukázali jaký žáby na prameni to jsou. Angažovanost MŠ a VP nechápu . Když se k tomu Pikora vyjadřoval v novinách tak jsem myslel, že ho zneužili... Tak asi ne. Obedvame i bez stravenek.

+28/0
doporučit
9.4.2020 20:57

D48a84n36i15e64l 75C41h15r38o97m34č22á84k 3934368951685

Předpovídala jste cca 10 let krizi a pomohl Vám až Covid19. Tady se stravenkami je to opravdu jedno. Jestli toužíte mít poukázky na jídlo, tak je klidně mějte ale já opravdu nevidím rozdíl mezi stravenkou a hotovostí. Mít paralelní a znehodnocenou měnu provizí stravenkových společnosti je opravdu.....

+28/0
doporučit
9.4.2020 17:21

J58i11r24k34a 16N15o84v58á51k 6362835775619

tentokrát naprosto nesouhlasím, ten stravenkový paušál je jedna z mála věcí, které bych této vládě připočetl k dobru, i když šlo zatím jen o nápad a ne návrh zákona. stejně jako další nápad - zrušení daně z nabytí nemovitosti.

a dost mě překvapilo, že vy se těch papírků zastáváte, že budou proti odboráři a stravenkové firmy jsem tak nějak čekal, ale u vás teda ne.

+27/0
doporučit
9.4.2020 18:59

N91i70k43é 93P12á45c92o32v19á 7200320277737

Korona virus si prý objednaly ženy. Žádný fotbal, žádné hospody, žádné vysedávání s kamarády a z práce rovnou domů. Moje kamarádka však raději dobrovolně začala docházet do práce, protože Korona virus jí připadá méně nebezpečný než práce na HO doma s manželem. Posledních několik dnů jí totiž napadá, že vražda není tak úplně nemorální.;-D

+27/0
doporučit
9.4.2020 17:54

M37i84r82o68s29l87a72v 77S40l62á32m74a 1421793505555

Je nutné upozornit Šichtařovou, že se jí někdo naboural do blogu a vydává se za ni ...

+29/−1
doporučit
9.4.2020 20:03

M23i48r57o36s76l15a62v 77V89l91a89s12á46k 4498900903172

Tak podpora stravenek mi od pravicové ekonomky zní jako zpráva o hampejzu od velebného pána. A nad absencí hospodského "chlapského" pivního tlachání také netesknim.

+24/0
doporučit
9.4.2020 21:40

M76i10c74h82a16l 94S15v82o61b18o21d29a 5688658526751

Příčinou budoucích rozvodů bude nedostatek stravenek. Děkuji za vysvětlení. Já myslel, že spousta normálních chlapů a žen umí uvařit.

+38/−3
doporučit
9.4.2020 13:11
Foto

I95l70o74n89a 96E31r31n15e77s37t97o70v41á 7903709405660

Ty stravenky mně s autorkou nějak nejdou dohromady.

Kdo ví. Možná to za ni psal nějaký náhradník :-)

+22/0
doporučit
9.4.2020 20:49

J11i12ř50í 79S40o42c61h31o92r 1532542663701

Jen tak mimochodem stravenky jsou dobrý business především pro stravenkové firmy a zisk mizí v zahraničí. Navíc stravenky využívá jen část zaměstnanců. Zbytek má buď firemní stravování nebo nic, protože straveky jsou pro malé firmy drahé.

+19/0
doporučit
9.4.2020 19:29

P32a33v59e69l 52K30a26m26a44s 3559781690149

Téměř vždy s M. Šichtařovou souhlasím. Ale tady šlápla hodně vedle. Mohli bychom za chvíli rozhodovat o tom, jestli bude v obchodech uzenina nebo jen ovoce. Je přece zdravější. Atd.

+19/0
doporučit
9.4.2020 18:11

P77e96t43r 50H69r46a79d61i67l 4631120943642

V hospodě prodávám oběd za 95 kč. Zákazník mi dá stravenku v hodnotě100 kč, já mu dám nazpět 5 kč, a stravenkové firmě dám 7 kč provizi...To fakt mám podporovat?

+17/0
doporučit
10.4.2020 22:11

J37i22r68i 13D76o75b48r16ý 9158739213

Tak dnes snad poprve silne nesouhlasim.

Stravenky spousta lidi vnima jako obtizne uplatinitelne paralelni penize, ze kterych navic pokazde na konci roku neco propadne.

A hlavne jak jsou uplne bez souvisloti spalcane rousky se stravenkami.

Je jasne, ze musime vymyslet nejaky zpusob, jak podporit restauracni business. Ale stravenky to rozhodne nejsou uz proto, ze to nebude stacit .

+16/0
doporučit
10.4.2020 19:27

J70a47n50a 24V50a65l55e70n20t35o64v64á 1862513835178

Nádherné. Kovaná liberálka a pravicová přesvědčitelka o tom jak individuum (a jeho svoboda) jsou VŽDY Lepší než sociální inženýrství tady volá po socialistickém experimentálním paskvilu s papírkama co se jim řika obedovky. Já zase se těšim že zmizí z pokladen lidlů a dalších to neustálé přehrabovani poukázek a hledání na doplatek a... fuj! Už ne. Ať žije daňově stravenkovy paušál a komu se po stravenkách stýská může si je vytisknout na domácí tiskárně. Pro paní autorku: jednou pravičák dycky pravičák.

+16/0
doporučit
9.4.2020 18:08

J85o19z63e69f 57K74a86s91e14n56č41á77k 1123319976718

Markétko, Markétko ďěs ze zavřených hospod vás přepad . Pikorka se bude muset stravovat doma a vy se budete muset na ne mladé kolena naučit vařit. :-).

+18/−1
doporučit
9.4.2020 20:42

P33e32t78r 31P94r65o20k12o17p 8402843393722

Paní Šichtarovou rád čtu, v mnohém souhlasím, ale ten ekonomický nesmysl druhé "stravenkove" měny, na které si mastí kapsu dva tři dominantní poskytovatele, podpořit nemohu.

+13/0
doporučit
10.4.2020 14:47

A57l81e60x 92G68r61e96g50o13r 9634952592589

Častokrát s Vámi souhlasím ale dnes je to na antikarmu.

Je to agitka za firmy jejichž obchodní plán je založen na distribucí stravenek. Dnes většina lidí za stravenky nakupuje v potravinách, protože do restaurace zajít nemohou, protože na to prostě nemají. Kdo si zvykl chodit na polední menu tak tam bude chodit dále bez ohledu na to, v jaké formě dostane stravenkovy benefit.

+13/0
doporučit
10.4.2020 9:10

T19o93m34á77š 67K87u37c91h40a63ř 3727611218301

A co zaměstnancům místo peněz dávat pouze kupóny nutící je podpxorovat ohrožené profese? Kupóny do hospod, kupóny do kadeřnictví, kupóny do ubytovacích zařízení, kupóny do fitka, kupóny do divadla, kupóny na koncert.. :-P

Milá paní, ano svět se mění a přežije ten, kdo se přizpůsobí, ne ten, ko bude fňukat čekat s nataženou rukou na prachy od státu. Velmi dobře se pohled některých "podnikatelů" ukázal ve včerejším pořadu s Jílkovou. Například jakýsi fotograf miminek v bazénu si tam stěžoval, co že má jako dělat, že byl zvyklý si za sezónu vydělat na celý rok žití a že přece po něm nemůže nikdo chtít, aby se začal živit něčím jiným. No tak nezlobte se na mě, ale kde je to údajné riziko podnikání, ospravedlňující nízké odvody? Kdyby se takto nepružně chovali zaměstnanci, že nebudou ochotni dělat jinou práci, než dělali v předchozím zaměstnání, tak tu 60 % z nich teď sedí doma na sociálních dávkách a pláče nad svým osudem. Hostem byl i pan Pohlreich a ten mluvil rozumě, je nutné se přizpůsobit.

Ano, je možné, že tolik hospod už nikdy nebude potřeba. Ostatně snad v žádné z okolních zemí nebyly obědy v restauraci tak dostupné a běžné, jako u nás. A co? Vždyť hospody a hotely trpěly nedostatkem personálu, kvalifikovaní kuchaři stejně byli nesehnatelní a ten zbytek, který tam pracoval, byl nekvalifikovaný, nebo měl úplně jinou kvalifikaci. Vždyť já ani nepamatuji, kdy jsme byli v restauraci obslouženi u stolu ve správném pořadí a správným způsobem! Totální amatěrismus. Ti lidé mohou dělat cokoli jiného , nezměstnanost zde byla nezdravě malá a podnikatelé řvali, že potřebují importovat statisíce Ukrajinců, Vietnamců a Mongolů. Tak teď budou mít tyto zdroje. A není v tomto případě argumentem, že Češi nekvalifikovanou práci za málo peněz dělat nebudou, protože právě tito lidé nekvalifikovanou práci za minimální mzdu (alespoň formálně) často dělali.

+21/−3
doporučit
10.4.2020 8:15

M97í61l61a 26K89ř57í29ž56e73k 4795846430699

Tenhle článek je teda pěkná blbost.

1) lidi (aspoň ty normální), nenosej roušku, protože by se báli o sebe, rouška chrání okolí .. prostě má ten efekt,že když už se nějakým způsobem nakazíte, nakazíte díky roušce míň lidí než bez ní - takže bych to s tím strachem neviděl tak vážně - a navíc strach skončí, až bude vakcína, nebo dostupný lék - a jedno z toho téměř s jistou bude, dřív nebo později

2) stravenky jsou nesmysl, lidi z kanceláří v Praze a Brně na oběd budou chodit dál, v menších městech chodí do restaurace pár úředníků a zbytek je drtivá většina řemeslníků, který žádný stravenky nemaj a na oběd choděj stejně, navíc stejně už dneska utrácej lidi stravenky i za potraviny ... a přesto hospody žijou. Lidi z fabrik mají většinou svou jídelnu a stravenky taky nedostávaj.

A dál už jsem to neměl sílu číst. Karanténa vás ničí, chce to klid ;-).

+12/0
doporučit
17.4.2020 23:02

R10u30d29o68l82f 70Š46l55e26m77e39r 7718956117792

A já už se na čepované těším.

+12/0
doporučit
9.4.2020 22:38

R26a27d87e40k 56K40o98h88u51t 8463169127397

No nevím. Stravenky dostávám. V restauraci jimi platíme minimálně, protože pokud již do restaurace jdeme, tak v nich většinou stravenky neberou. V zaměstnání jimi také za jídlo neplatím. Jídlo si nosím z domu, protože nemám na to abych jezdil v poledne autem někam do města do restaurace. Firemní auto a firemní naftu, jako ti co jezdí, nemám.

+10/0
doporučit
10.4.2020 18:16

J62a29r53o92s34l28a37v 70Ř20e94z88n89í74k 1749801831322

jednak se stravenky používali často k nákupu potravin a ne k jezení v restauraci, jednak si ymslím, že snad hospodští byli proti stravenkám a opozice také....tak teď nevím...situace se změnila..a najednou Šichtářová podle mne říká něco jiného než říkala dříve..

+10/0
doporučit
9.4.2020 20:20

T53o93m56á48š 39T55a91t53í86č39e11k 5410772310758

Obavy o hospody & spol. jsou určitě namístě, ale stravenkový paušál podle mne ohrožení nepředstavuje. Kdo nemá na to, aby zaplatil práci kuchařů, obsluhy a dalších, ten stravenky stejně nikdy neutrácel v hospodách, ale nosil je poctivě do obchodních řetězců za účelem koupě vodňatského kuřete a dalších šmakulád. Vidím to v Albertu, kam si chodím pro pivo a některé suroviny: stravenkama platí odhadem každý třetí čtvrtý.

+9/0
doporučit
10.4.2020 8:08

P68a17v92e96l 33K46a47ň76k73a 4193154321973

Navíc, už teď s nimi spousta lidí kšeftuje (prodává je "pod cenou") - raději chtějí peníze, aby je utratili podle svých preferencí - a tak to má přece být, svobodná volba. Tohle se autorce opravdu nepovedlo...

+8/0
doporučit
15.4.2020 17:33

M50í80r64a 27Z15i28k92m22u54n89d 2324728608489

Tedy paní Šichtářová považoval jsem vás vždy za vcelku vtipnou a chytrou dámu. Ale to nám tady vyprávíte, tomu snad nemůžete věřit ani vy sama. Už ten náznak šovinismu ve vztahu na vašeho manžela mě trochu zaskočil. Dále, že naši úředníci jsou pověstní, znám to z vlastní zkušenosti i když nejsou zdaleka jiní než kdekoliv ve světě. Ale říct, že vracejí naši ekonomiku před rok 89 je trochu silná káva. Ale co mně teda dostalo je vaše interpretace průzkumu těch oslovených občanů co by dělali s 1500CZK. Vy si opravdu myslíte, že kdyby se takový průzkum dělal v době před pandemií, tak by těchto 1500 CZK šli všichni dotázaní propít a projíst do hospod???

Vaše předpovědi jsou v této nejisté době jako věštění z křišťálové koule. Jenom nevím, jestli jste ta hodná nebo ta zlá čarodějka.:-)

+8/0
doporučit
10.4.2020 19:00

L46i88b35o38r 42H72a22m30p67l 9816828598853

Jak se Vám stojí ve frontě v tescu,kde jste pátá v pořadí a ty čtyři před Váma platí část nákupu - klidně 500- ve stravenkách po 50 Kč,nebo ještě lépe,když nějakej mamlas platí nákup po dvou stovkách natřikrát stravenkama - a dřív to bylo klidně po 30,40,korun proto,aby se toho zbavil?Já teda když vidím někoho,kdo v ruce drží štos stravenek,tak vidím rudě a nějak se pro to neumím nadchnout.

+11/−2
doporučit
11.4.2020 0:04

A15l26e82š 38V34o33l93f 7138153738823

Jen tak mimochodem, není to tak dlouho, když všichni hospodští a jejich různé svazy, křičeli, že stravenky nechtějí brát, protože musí odvádět 4% z ceny. Že bude dobré stravenky zrušit, protože budou lidé platit hotově.Bylo jasné, že je to kravina a ted se to potvrzuje. Tentokrát říkám "dobře jim tak".

+11/−2
doporučit
9.4.2020 18:25

H36o59n38z63a 23F26á69t34o71r 2969115874470

Tak tohle se moc nepovedlo. Já třeba stravenky mám a ani jednou jsem je neutratil v hospodě. Takže za mě klidně zrušit. Snad jediná výhoda je, že v krámě ještě přikoupím nějakou ptákovinu (lízátko, žvejku), kterou bych normálně nepotřeboval, aby mi nákup překročil hodnotu stravenky a mohl jsem se toho papírku zbavit.

+7/0
doporučit
22.4.2020 7:16

J79o72s59e84f 29L23e82i43n54e41r 8867949717612

Jsem přesvědčen, že Václav Klaus by řekl, že stravenky jsou levicové. Kde nastala změna?

+6/0
doporučit
9.4.2020 21:47

M97a48r66e45k 41H24o52f12f82m43a58n 3165504210580

Já budu chodit do hospody furt...

+6/0
doporučit
9.4.2020 21:35

R86a88d14e37k 44K58n60i73s18p82e90l 3907481806276

Nevím jak vy, ale já primárně používám stravenky k nákupu potravin.

Máme ve firmě 130 kč stravenky.

Doba kdy jsme chodili do restaurací na obědy se zase rychle vrátí, ale ta pachuť z toho, že ty zisky opravdu putují za hranice, ta zůstane.

+6/0
doporučit
9.4.2020 19:55

J51a67n 51M64r71k84v15i60č69k73a 9933776895258

Třeba v Bille stravenky berou a nikdo neřeší jestli si k obědu koupím 4 rohlíky a 10 deka salámu. Podobně ve spoustě dalších potravin a řeznictví. Něco jíst člověk stejně musí.

+6/0
doporučit
9.4.2020 15:32

P36a22v72e70l 84P67o52k81o67r37n12ý 2466744570612

"Programátoři často říkají, že co funguje, to neměň" - to říkají obecně chlapi, akorát ženské pořád s něčím otravují...

+7/−1
doporučit
10.4.2020 10:26

J49o33s13e31f 64M91e89r64u85n48k73a 6812370443637

Tak točené pivo bych si opravdu s chutí dal. Ty kyselé lahváče už nemůžu ani vidět.

+7/−1
doporučit
9.4.2020 17:06
Foto

V49l80a70d57i81m70í28r 29F63e23š74á68r 4106245618359

Dobrý den paní Šichtářová.Ačkoliv v 90 procentech s Vámi souhlasím,tak s těmi stravenkami nemáte pravdu.Jako důchodce jsem každodenním návštěvníkem restaurace,kde se celkem dobře vaří a jelikož tam chodím jen dopoledne si přečíst noviny,tak vidím,že většinu stravenek lidé utratí za cigarety a pivo.Teď nechápu za koho lobujete.

+5/0
doporučit
10.4.2020 19:21

T19o56m97á29š 50H90y56n34e33k 2456568868318

Média lid vystresovala? Už několik týdnů čtu komentáře v diskusích,oni se lidi chtějí bát.Když si někdo dovolil opačný názor,tak to schytal.Jak ted musí být svatorouškařům,když čtou,že jedete-li sám v autě,nemusíte mít roušku,členové rodiny nemusí v autě roušku atd.A to ted veřejně říká ta (j)elita co nám vládne.A k těm stravenkám.Vy?Vážně;-D?

+5/0
doporučit
9.4.2020 18:34
Foto

V20i84l24é47m 14R86a31v74e27k 8749902318137

Když jsem článek dočetl, tak mě hned napadla slova Vlasty Rédla "Sbohem galánečko, rozlučme se v pánu, kyselé vínečko podalas' mně v džbánu"...a pak sám sobě si vyčetl "Ale sa nehněvám, žes' mně ošidila, to ta moja žízeň /přečíst si článek/ ta to zavinila".

+7/−2
doporučit
9.4.2020 12:19
Foto

L49a17d89i32s89l50a33v 23V63ě34t38v25i22č58k34a 4463346464245

Pravdu maš, děvucho švarna. Ale o to jim přece jde. Posledních dvacet roků nedělají nic jiného, než hledají metody, jak chlapům tu hospodu znepříjemnit.

+8/−4
doporučit
9.4.2020 13:34

Z41d96e52n37ě59k 31P94o36k39o59r91n80ý 1172979460516

Nesouhlas...jedna věc mě zaráží a to je vysoká karma, četnost a jen pár lidí na diskuzi....u téhle paní celkem obvyklé a ještě u pár dalších...prostě zde mě ta trojclenky nesedí.

+6/−2
doporučit
10.4.2020 7:02
Foto

J48a43r10o55m15í62r 18P56e60t84ř32í90k 6374961389918

A co říkáte na to, že se v naší zemi opět zjevil náš "nejlepší ekonom" všech dob Jan Švejnar?

Já si jen vzpomínám, když se u nás ucházel o prezidentskou funkci, jak zdůrazňoval, jak jeho žena a děti milují Českou republiku. Přitom Švejnarova manželka, která znala snad 4 jazyky ze sebe česky dostala sotva pozdrav a jejich dcery ani ten pozdrav...

+5/−1
doporučit
9.4.2020 15:39

P38e75t88r 15Ž95á78k 9398117939242

nevím, ale na oběd chodím i když mi stravenky dojdou. mám služebky, takže mám stravenky tak na půl měsíce, zbytek dostávám v penězích přes stravné. a přece si neuženu vředy jenom kvůli tomu že mi došly stravenky.

kolegové v práci si jídlo objednávají, je to tak na většině poboček, takže pokud bude mít nějaká restaurace problém, tak to bude částečně díky tomu, že ji převálcuje ta, co rozváží.

a další kdo zavařil restauracím co pak večer v druhém kole žijou z piva, tak byly paradoxně samotné pivovary. dvoulitrovkama piva v plastu. a když je v akci, to se pak podívejte některým do košíku. tím z hospod částečně vytáhli ty, co prostě musí mít denně svých pět kousků. a ti už se dávno scházejí u někoho v garáži, doma nebo na zahrádce, když je léto

+4/0
doporučit
11.4.2020 9:57
Foto

P93a62v70e52l 31M26a74k17o84v12e33c 8898185771

Koronakrize přišla vhod nejen Babišovi, který si tím (možná) prodloužil politickou kariéru, ale jak se zdá, "modlí" se za koronakrizi i stravenkové firmy, které to již mají poprávu sečteno...:-)

+6/−3
doporučit
10.4.2020 18:38

K88a95t76e74ř98i14n98a 41V31ý98b52o40r18n41á 6540689139

V dobách EET, kdy je většina našich výdajů digitalizována, snad ani nějaké archaické stravenky nepotřebujeme.

+4/−1
doporučit
11.4.2020 9:15

J98a60k90u68b 54C84e17c63h 5157258298223

no to je slint.

+5/−3
doporučit
9.4.2020 22:25

P68a47v67e21l 25K98a12ň64k12a 4893244611413

Přesně tak R^ Navíc ty stravenky nejsou ani pro hospody ani pro "strávníky" žádná výhra a pakujou se na nich (stravenkách) další darmošlapové.

+3/0
doporučit
15.4.2020 17:30

R70a10d89i18m 43P61o25l97á33š38e27k 9196443209699

Papírové stravenky mají ještě jednu výhody. U všelijakých kurzů a školení pro ty sociálně slabé, financovaných ze všelijakých evropských atd fondů se dá stravenkami za účast v tom kurzu i defakto legálně platit.

U těchto fondů totiž platilo, že pořádané kurzy musely být bezplatné. Jenomže to by tam nikoho nenalákali.

Tak se to dělá takovým způsobem, že za prvé se důsledně všem zaplatí dojíždění do kurzu, jízdné, ať už ho platí jakýmkoliv běžným způsobem. A za druhé na stravování kompletně dostanou stravenky. Přirozeně že většina těchto lidí si s sebou na jídl o vezme chleba se sádlem či něco podobného a stravenkami platí nákup potravin v supermarketu.

+3/0
doporučit
10.4.2020 13:56

T21o92m87á78š 29K95u40c14h72a96ř 3257541668481

Na rozdíl od mnohých zdejších kritiků si jako vy, paní Šichtářová, také myslím, že stravenky opravdu především lidi, kteří peníze nerozhazují, do hospod dostávají. A to není teorie, ale zkušenost moje vlastní i z mého okolí. Ty stravenky totiž v každých potravinách neberou a když, tak s limitem 5 kousků a mnoho lidí dostává stravenky rozdrobené, třeba po 50 Kč, takže udávat 250..500 Kč ve stravenkách při rodinném nákupu za 2000 a více Kč nedává moc smysl. Ty úplně chudé to naopak nutí kupovat zboží ideálně přesně za kulatou částku.

Takže vlastníci stravenek ve stravence 100 Kč zpravidla nevidí 100, ale tak cca 70 Kč a méně je bolí se za tyto peníze najíst dráž. Ať už na obědě v zaměstnání, nebo v dražších hospodách třeba na dovolené. A nebo jako to děláme nyní u nás, abychom stravenky jdeme občas na rodinný oběd v sobotu do restaurace, kam bychom jinak ale nešli, nebo dáváme část stravenek jako bonus synům, kteří za ně jdou s holkou třeba na pizzu, což by si za kapesné rozmysleli, ale za "papírky", které jim k ničemu jinému nejsou, jdou.

Také si vzpomeňte, že ještě před dvěma měsíci, když hospody byly plné, už začali mnozí hospodští nad stravenkáři ohrnovat nos, někde omezili počet stravenek na jednu na osobu a tvářili se někdy dost znechuceně, když jimi platili lidé večer, uvědomovali si, že jim stravenkáři blokují stůl pro lépe platící zákazníky.

Takže:

1. Považuji tento systém nesvobodného rozhodování a vynucené podpory konkrétního oboru podnikání za špatný.

2. Je zvrhlé, že na takové podpoře profitují stravenkové firmy.

3. V dnešní době je "bankovka" na jedno použití dost neeko.

+3/0
doporučit
10.4.2020 11:49
Foto

J96a70k75u17b 23M23u16l73l96e81r 6669950361449

já dal karmu omylem pardooon:))) Rv

+3/0
doporučit
10.4.2020 9:05

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz