Neděle 23. února 2020, svátek má Svatopluk
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 23. února 2020 Svatopluk

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J35i64ř56í 33K55u79č55e88r55a 5538861514496

"Zatím je to dobrý, stihnu ještě dva prásky." Říká si chlápek padající z mrakodrapu. Kde bude všechna víra i se zápornými úroky, až se skutečně začneme dusit. Já vím my ne, ani Gréta asi ne, ale další generace si už "práska" asi nedá a už s tím ani nic nenadělá.

0/0
2.10.2019 10:10

R68o82s20t44i89s98l32a93v 11J47a20n95d16a 5599629246500

Moc by mě zajímalo, jak autorka, sama vysokoškolsky studovaná, dává do souladu svá tvrzení o klimatických bludech s tím, že se na těch bludech shodne přes 90% vědců aktivních v daném oboru.

0/0
2.10.2019 9:17

J93a96n 89V72e54s93e64l62ý 5744353882711

Tohle byl teda hodně ubohý článek, počínaje zavádějícím nadpisem. Možná by šlo souhlasit s autorčinou kritikou fiskální politiky "západních" zemí (záleží na tom jaké ekonomické škole dává člověk přednost), ale matlat do toho uměle ty čistokrevně demagogické kecy o "klimanáboženství" je chucpe. Jednak to nesouvisí s tématem, druhak to nevrhá na autorku vůbec dobré světlo, píše jako politický křikloun s hesly, ale bez širšího rozhledu, ne jako analytik, na jehož úsudku závisí stamilionové majetky.

+1/0
30.9.2019 11:17

J91i28r75i 61D57o18b31r14ý 9868559593

Nemate pravdu, kdyz z michani ekologie a banky vinite autorku.

Ten napad neni jeji, ona jen popisuje situaci.

Napriklad https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/klimaticti-aktiviste-ve-svycarsku-blokovali-pristup-k-bankam

+4/0
30.9.2019 12:44

V52l38a41s62t18i23m59i72l 95D35o41r12o91t54í58k 3956386267789

Obávám se, že se nejedná nějakou anomálii, ale o dobře promyšlenou a cíleně uplatňovanou strategii.

Jejím základem je všeobjímající, více a více rozpínající se sociální stát a narůstající závislost člověka na něm. Člověk a celá společnost se takto stává snadno ovladatelný a manipulovatelný skupinkou finančníků, kteří ovládají svět (není jich mnoho). Potom je možné tahat z lidí peníze prostřednictvím státu nebo přímo ze státní kasy, což je to samé. Jedná se o sofistikované vykořisťování člověka a celé společnosti. Bohužel, je to ale uzavřený kruh (a utahující se smyčka), ze kterého zřejmě není úniku, pokud nepřijde nějaká katastrofa nebo válka.

Za takových podmínek není možné, aby např. zkrachovala nějaká významnější banka ve světě, protože si snadno zajistí miliardové injekce od státu (platí daňoví poplatníci). Nebo není možné, aby zkrachovalo Řecko, protože německé a jiné banky by přišly o své peníze, které do něj nalily (platí daňoví poplatníci v Německu a celé Evropské unii, kdo se nechal a na to přistoupil). Atd., atd. .... .

No, a k tomu klimatu a pod. Když už se ta demokracie nějak prosadila, tak veřejné mínění se nedá opomíjet a jen tak podceňovat. Proto se lidem musí posouvat témata, kterými by se mohli bavit a nevšímat si tak procesů probíhajících na pozadí, které je připravují o jejich nezávislost, svobodu, peníze a směřují je do novodobého otroctví.

Takže my budeme intenzivně psát, konferovat a diskutovat o tajících ledovcích, tleskat nějaké zjevně někým ovládané a manipulované, "hysterické a za školu chodící" 16 leté holce, budeme semknutě bojovat proti světovému terorismu, atd. atd.

Nějak jsem ještě nepřišel na to, která civilizace může za proměnu Sahary z ráje na zemi v půl kontinentu rozpáleného písku. Nebo kde ti teroristé berou prostředky na své aktivity, když jinak nic jiného nedělají, že není možné jim utáhnout kohouty a nechat je pojít na úbytě.

:-)

+8/0
29.9.2019 11:34

P37e34t96r 14A39g54u90l29á53r 4117548920454

Proč vám vadí záporné úrokové sazby? Podle vás znehodnocují soukromé vlastnictví? Jak? Copak vás někdo nutí bankám ty peníze "půjčovat"? Nenutí. Vezměte je a investujte je sama. Jsou věci, které nás vychází daleko dráž. NAmátkou mne napadají všechny války posledních dekád, kterých se celý západní svět ať už z vlastní vůle nebo z povinnosti účastní.

+1/0
28.9.2019 21:30

M16a50r40c29e25l 61S12u53p 6609745258740

Fajn ! Taky bych se třepal na půjčku od své banky třeba s - 50 % úrokem. Půjčil bych si 10 mil - a za rok bych jim vrátil 5 mil, zbytek probendil a všechno by bylo úplně v cajku ! Nebo nebylo ? Co myslíte ? Jenom v trochu zředěnější formě to opravdu mezi vyvolenými v EU funguje. Někde je prostě roztočená tiskárna, která rozdává štědré peněžní dárky (ovšem pouze kámošům).

+6/−1
28.9.2019 23:02

P66e86t72r 68A12g58u34l75á70r 4767328280414

-50% je samozřejmě nesmysl. Ale -0,5% je akorát vykřičník, který vás upozorní na to, že něco není v pořádku. Ale pro vás jako pro spotřebitele je úplně jedno jestli je úrok 0,5% nebo -0.5%. Pokud máte přebytek peněz, zbavte se jich investicí do něčeho co má hodnotu a pak je to problém někoho jiného. Černý Petr může klidně zůstat bankám. A nebo nemusíte dělat nic a jen plakat.

0/−3
29.9.2019 7:56

M36a32r63c31e39l 28S93u80p 6489665858130

Jenže v tom je ten problém ! To dělají všichni, že se zbavují peněz a ukládají je do nemovitostí a akcií. Pak jsou tyto a jiné komodity velmi nadhodnocené. Jelikož však jejich cena neustále stoupá, tak to láká další "investory" . Vytváří se bublina velmi zralá na prasknutí. Tímto způsobem se pumpují peníze do oběhu a nedejte se zmást, že ten úrok je "jenom" -0,5%. Ono se těch peněz otočí mraky a ty dárky od ECB jsou ve výsledku ohromné. Nevěřte tomu, že tohle půjde dělat do nekonečna, bude to ve finále průšvih - to je jistota. Ty důsledky už jsou jenom není zřetelně vidět, že to způsobuje právě tohle.

+6/0
29.9.2019 14:14

J28i76r22i 64D75o82b72r31ý 9888639873

Presne! A nejde jen o investice.

Byt je taky investice a vysledek je raketovy rust ceny za poslednich nekolik let. A to uz se tyka skoro kazdeho. A napady ktere se kvuli tomu rodi napriklad v Berline, to jsou mostra z prvni poloviny 20 stoleti, ktere uz zname.

+6/0
30.9.2019 12:40

P14e56t84r 97A94g67u68l44á73r 4177118830344

Nejpíše jste mně pánové nepochopili. Já myslel investici do lidské práce. V ideálním případě do svojí nebo svých zaměstnanců.

0/0
2.10.2019 12:38

P78e89t39r 45P95a80v85l47a16t81a 7986400577631

Přičte k tomu snahy o zrušení fyzických peněz.

Navíc dnes efektivně není možné podnikat bez bez využití bankovních služeb.

0/0
5.10.2019 14:20
Foto

J16o10s48e54f 19K47u68b75e27š 3828433949843

Jo jo bývaly to zlaté časy. Nezaměstnanost nad 10% a v době pořádné krize daleko víc. Spousta lidí na ulici, nedalo se nic sehnat, pomalu ani jídlo, pořád se někde válčilo. Úroky hezky 15%, to se to pěkně splácelo. Dneska je to nuda... Tak si aspoň zařveme, že bez státu by bylo líp a že v centrální bance jsou už jenom samí trafikanti a že to celé jednou pořídně bouchne. No možná jo, možná ne, možná jsme dneska už někde jinde než dříve a klasické poučky o ekonomických cyklech tak jednoznačně neplatí.

+2/−9
28.9.2019 10:30

J96a50r39o21m74í37r 39K96r92á43l 4850919824119

8-o Kdy že se nedalo sehnat jídlo ?

+5/0
28.9.2019 11:51
Foto

P65a49v12e98l 64D19v15o38ř73á67k 5559735864200

Když bylo zavřeno. ;-D

+7/0
28.9.2019 12:29

F23r21a62n62t84i10š66e18k 41L69u28f81t 2353758128

Kima a bankovní politika úplně souviset nemusí. Ale zajímá mne - jak konkrétně skončí ono "tisknutí peněz" a nízké sazby? Věřím, že to není dobře, ale proč konkrétně je to špatně? Taky mne to zajímá z důvodu, jak dlouho to ještě může fungovat? To by bylo dobré vědět...

+1/0
28.9.2019 9:11

P55e20t33r 54C84u73ř60í42n 1403944301701

Co je špatnýho na tom, že banka nepodpoři prodejce jednorázových plenek. Vždyť jsou jich plný kanalizace a skládky. Taky jste jedna z mnoha co se trefuje do té Grety. To je hodně laciný, ale v Čechách hodně populární. Tak proč ne, že. Naštěstí na rozdil od Vás, ekonomky, většina průmyslníků a bankéřů začíná brát klimatické hrozby vážně a připravuje změny. Rozhodně věc nezlehčují jako Vy.

0/−17
28.9.2019 7:33

P91a21v64e52l 29K62u52d85r78n32a 2337398967111

Zmeny uz probihaji. Jestli mate Octavii 1.9 TDI a chcete jezdit za praci do Nizozemi, budete tam muset zaplatit rocne 35000 Kc na silnicni dani. Benzinova verze je za asi 18 000 Kc. Za elektromobil nezaplatite nic. Jestli tohle dorazi do CR, spousta lidi dojezdi. Ale v ramci boje za planetu to jiste nikomu vadit nebude. Nebo bude? :-) Greta s Vami.

+18/0
28.9.2019 10:35

J98a41n70a 39S45t36e78h61l70í22k44o50v41á 6358491595298

tak dojezdí, aspoń tu bude líp..

0/0
30.9.2019 10:33

M31a88r78c94e26l 29S14u75p 6629725338250

Děkuji Vám za skvělí článek !

Jinak bych chtěl podotknout, že politici, kteří našli zalíbení v "boji" proti zlému CO2, který nám dle nich pomáhá oddálit likvidaci naší krásné planety, tento "boj" nepodstupují většinou tak úplně nezištně. On je to totiž v prvním kole velice voňavý a lukrativní business. To máme hnedka tady k přerozdělení docela velkou hromádku peněz z emisních povolenek - co se vybralo od ovčanů jako příplatek za služby teplárny, dále tu máme další hezkou hromádku od dalších ovčanů co si koupili auto, které nesplňovalo náročnou emisní ekonormu a ještě další za pokuty a jiné "vynálezy". No a aby to nevypadalo úplně blbě a nebylo to tak průhledné, tak se ty vybrané penízky nejprve nacpou do takové "ekobanky", která bude druhou stranou ty peníze (a klidně i mnohem více) vydávat ve formě dotací na brutálně předražené a nesmyslné projekty na záchranu planety. Manželky úředníků už mají hezky založené firmy a připravené smlouvy na předražené poradenství, které budou dělat další příbuzní a známí. Co by proboha ty lidi také jiného mohli dělat ? Vždyť nic neumí a ničemu nerozumí. V tomhle se každá "chybka" snadno ztratí ! Chce to jen dodržovat "to správné náboženství" a držet krok.

+16/0
27.9.2019 23:16

M75a87r10c25e86l 71S61u11p 6699655848440

pardon ! skvělý článek !

+1/0
27.9.2019 23:18

P22e58t92r 39H83l22o20c60h 4386714138176

Vážená paní Šichtařová,

je mnoho věcí, ve kterých se s Vámi neshodnu, ale naprosto souzním s tím, že státní dirigismus nás zavede do záhuby. Nemám pochybnost, že trh nakonec i tyto obrovské manipulace vyřeší, akorát mám obavu z toho natlakování, které v článku zmiňujete. Uvážím - li, že socialistickým režimům se dařilo žít z podstaty na úkor budoucnosti desítky let a kapitalistickému Japonsku se to rovněž daří nyní již desítky let, mám z rozsahu možných následků nutného vystřízlivění. Z konce socialismu lze vzít určitou paralelu.

Je - li klimatická ideologie pouze pragmatickým státním dirigismem pro roztočení kol ekonomiky se po mém soudu teprve ukáže. Vzal - li bych jako modelový příklad cenu elektrické energie pro koncového zákazníka, pak se v případě implementace zelených politik nemusí bát deflace zhola nic.

s přátelským pozdravem PH

+1/−1
27.9.2019 21:17

Z17d31e13n24ě50k 34B68e72r16á38n55e46k 2558505266472

Autorka promíchala oteplování planety s procesy centrálních bank a politikou. Snažila se to dát do souvislosti jako velké nebezpečí pro lidi a planetu. Ano, politici dokáží využít každé maličkosti ve svůj prospěch, aby mohli všechno zdražit. Ceny přece rostou, protože planeta se otepluje, protože stoupá CO2, protože výroba stagnuje a těch protože je možné najít nekonečně mnoho. No a když se to dobře podá, například hysterickým vystoupením mladičké Gréty, pak se vlastně stoupajícím cenám nikdo nebude divit a protestů bude méně a nebo žádné. Banky pak pěkně bohatnou a stačí se jim vlastně starat o přísun dalších a dalších katastrofických scénářů. A peníze se tisknou o sto šest a inflace stoupá a stoupá. Co tedy s tím udělat? Pokusem byly kryptoměny, ale banky rychle zachytily nový trend a už i ty budou řešeny centrálními bankami. Je tedy třeba v pokusech obejití bank pokračovat a platit mimo jejich dosah.

+4/−4
27.9.2019 18:26

J77i97r28i 61D33o93b60r13ý 9698219453

Pomichane to je, ale ne od autorky.

To jste nezaznemanal ten tlak na banky pujcovat jen firmam co podporuji udrzitelny rozvoj. Skandal asi 2 tydny zpet, kdy se reslo jak banka muze pujcovat firme chovajici dobytek v Brazilii (automaticka vinna z vypalovani pralesu)?

+6/0
27.9.2019 20:59

M78a60r22t63i46n 26K95r17a78l 7493570853287

Tedy namotat Gretu do fiskální politiky státu, to už je kumšt. Raději si přečtu polemiku mezi keynesiáncem a friedmanovcem, než přemýšlet nad podobnými konstrukcemi. Monetaristou býval i starý Klaus, než mu politika zamotala hlavu. Kdysi jsem jeho názory bral.

+3/−5
27.9.2019 17:38

P40a25v70e16l 30S47o92b37o70t93k23a 5600724

Nic o tom nevím, ale pravdu užitě nemají.

Klaus a Lukoil říkají úplně něco jiného, a já jím věřím!!!!!!

+2/0
27.9.2019 16:45

R84a55d83e37k 52K21o80h23u33t 8933559257907

Proč zrovna jim? Měl bys věřit Grétičce, to je jediný odborník, co to umí podat obyčejným lidem a ti ji za to milují.

+1/−1
27.9.2019 16:47

R98a39d53e19k 67K37o49h41u42t 8923779897967

Ekofanatici v čele s Grétičkou tvrdí, že se pro klima nic nedělá. Kecají. Dělá, stojí to dost peněz a ukazuje se, že často ty peníze skončí v lepším případě v kanálu nebo draze zaplacená opatření situaci ještě zhorší...

+25/−1
27.9.2019 16:44

R48a73d51e50k 88K28o50h84u52t 8213609947227

Copak pane Kubíčku, máte strach o ekokšefty? Nebojte, to je vděčné téma, penízky se jen posypou.

0/−1
27.9.2019 17:21

R15u74d46a 26S91l75a60v15í55k 5933978276841

Pokud to skončí v kanále, nebo to situaci zhoršuje, tak se logicky pro klima nic nedělá.

0/0
29.9.2019 9:47

M54i33r32e52k 22T89u58r62e23č41e49k 4803532660952

"...jaké to je platit za úvěr „normálně vysoké“ úrokové sazby..."

To mohu potvrdit s prvni ruky. Zil jsem v zahranci, mel hypoteku na dum (mortgage), a mel jsem urok na 12,25% (normalne byl 12,5%) a to jsem si chrochtal protoze behem pul roku tento urok vylezl az na 14% ! Oba s manzelkou jsme pracovali, meli velmi slusny prijem, museli dat hotovost 10% ceny domu (downpayment) a jeste prokazat rezervu na uctu nez nam banka dala hypoteku...

+6/0
27.9.2019 15:03

P50a23v85e42l 57V72é24b44r 5669952762851

Pletete si pojmy a průjmy. Je rozdíl úrok z uložených peněz a úrok z půjčky.

0/−2
27.9.2019 17:04

M23i45r43e27k 57T51u70r43e94č61e30k 4673482150622

No vsak taky urok na sporitelnich uctech byl 7%. A to byl normalni ucet, ne investicni, terminovany nebo neco podobneho.

0/0
27.9.2019 17:12
Foto

P51a60v15e75l 20D32v93o18ř15á79k 5229835364800

A to se neví ještě o mnohem strašlivější pohromě. A to je oteplování zemského jádra, což indikuje zvýšená sopečná aktivita. Jak víme, magnetické póly Země se opět začínají posouvat. A proč? Co je příčinou zemského magnetického pole? Nedochází k rozdílu rotace vnějšího pláště a jádra?

Jenže z toho se nedá (zatím) udělat byznys. Zkoumal někdo, zda se nezvyšuje teplota v hlubinných dolech?

0/−4
27.9.2019 12:38

J18i86ř85í 26Ř23e72z48n76í96k 4312332113945

A co těch osm miliard topných tělísek? A strčil jste někdy teploměr do mraveniště?

0/0
27.9.2019 15:47
Foto

P62a54v61e65l 73D19v67o61ř91á15k 5909105744900

A strčil jste ho do magmatu?

0/0
27.9.2019 19:20

D51a35n22i76e39l 86M17a23g52n42u80s 4313915884137

Tak teď nevím, jestli je to ironie, nebo to druhé :-)

Moc rád bych se dověděl, od čeho by se jádro planety oteplovalo, to zas jo. A taky proč se to neděje u jiných planet.

0/0
28.9.2019 13:01
Foto

P82a17v53e86l 30D98v55o59ř27á56k 5209275234560

Na Marsu se teplota údajně zvýšila za posledních asi 40 let o 0,8% °C.

A proč stoupá sopečná aktivita?

Představte si tedy velké množství radioaktivní látky, kde probíhá pomalá štěpná reakce. Nebo fúze jako na Slunci.

0/0
28.9.2019 16:15

D94a80n35i22e97l 57M35a71g19n55u70s 4173555404197

Aha, takže teplota jádra (ačkoli jádro se sopečnou aktivitou toho moc společného nemá) stoupá kvůli tepelnému radioaktivnímu rozpadu, nebo dokonce fúzi, jo? ;-D Co mě tady ještě čeká ;-D

+1/0
28.9.2019 18:04

A32l91e86š 75M71o88r31b82i55c86e69r 2529792615591

Takže už i za to, že jsou centrální bankéři amatéři, může klimatologie?

To se povedlo.

Osobně uvěřím na blogem uváděný samo-očisťující mechanismus neregulovaného trhu až v okamžiku, kdy přestanou být ceny deformovány negativními tržními externalitami.

Tedy až bude například hovězí, velice náročné na spotřebu zdrojů, MNOHEM dražší než třeba kuřecí.

(nechci z lidí udělat vegetariány proti jejich vůli, jak mě nesmyslně včera obvinil pan Kroupa v diskusi pod svým nesmyslným blogem)

Až se toto podaří, až bude cena vyjadřovat celkové náklady zboží, i ty momentálně nezapočítávané, nebude klimanáboženství zapotřebí a trh si poradí.

Jenže pro neoliberální tržní fanatičku s nenávistí k enviromentalismu, jsou tržní externality tfuj tfuj a nehodlá je brát na vědomí.

Po pravdě - celkem mě to překvapuje vzhledem k tomu, že má šest dětí, a vzhledem k tomu, kam se svět řítí......... ale fanatismus nezná mezí, to je známá věc...

+3/−17
27.9.2019 12:19

R82a76d88e10k 94J47a10h95o78d90a 3543572454443

Pochopils to blbě. Amatéři v čele centrálních bank prostě využívají klimatické změny.

+16/0
27.9.2019 12:29

A41l58e90š 98M29o18r33b27i40c47e84r 2159582515651

V nadpisu stojí, že "klimanáboženství", což je takové žertovné označení fanatických nenávistných neoliberálů pro obavu z klimatické krize, nás vychází pěkně draho.

Ne že ho amatérští centrální bankéři zneužívají.

+1/−1
27.9.2019 12:39

M20a86r81t90i56n 94K87a40v65k40a 4236841912892

Klimanáboženství se používá proto, že pro mnohé se z toho stala modla. Kdyby to byli liberálové, tak by se nesnažili ostatním vnucovat jak mají žít, co mají dělat. Liberál se drží „Laissez-faire"

+8/−1
27.9.2019 12:47

A95l79e44š 72M47o21r54b21i61c79e42r 2509592585581

Ono nám to nevnucují ne-liberálové, ale sama matička Země. Naše nároky už hrubě překračují možnosti této konečné planety.

Ano, můžeme se dál s nenávistnou rétorikou šichtařových, starých klausů a dalších tomuto vzpírat. A se současnými politiky žvanit, ale nedělat nic. Ještě pár desetiletí to jistě půjde.

Ale pak se začnou počítat účty a uvidí se, jak hloupé bylo tvářit se, že nic, i když umíraly korálové útesy, tály ledovce, rozmrzal permafrost........

+3/−9
27.9.2019 12:54

M62a20r41t50i54n 23K80a66v75k53a 4866451702592

Ten permafrost musel nejdříve zmrznou, když se tam nacházejí zmrzlá těla mamutů. Ledovce se musely vytvořit, když se pod nimi nachází zbytky lidských osad. Korálové útesy tam také nebyly věčně, když byla doba ledová anebo když nastalo velké oteplení a to člověk dle biologů ještě ani neexistoval.

Naše nároky? Mluvte za sebe, možná i za Gretu. Protože když to vezmu do důsledků, tak se Greta plavila na jachtě, která je drahá a draze vybavená a to proto, že výroba je energeticky náročná a spotřebujete se na to tolik tolik energie, kolik normální člověk nikdy neprojezdí v autě.

Víte, on nikdo nepopírá, že se mění klima, za posledních 2000 let se změnilo 6x, ale lidé by se měli spíše na to připravit, než s tím bojovat. A každý by měl začít hlavně u sebe. Jak říká Alexandr Tomský, ekologie není globální, ale lokální.

A vůbec, nejvíce ekologická je asi severní Korea, že? Tam neznají banány, pomeranče. Většinou ani nepoužívají elektriku, nejezdí tam moc aut a k orání používají voly. Jen ti lidé tam nejsou moc šťastní

+29/−1
27.9.2019 13:11

A43l88e93š 47M35o49r50b14i69c85e13r 2549642755291

Bohužel nechápete co a v jakém rozsahu a rychlosti se děje a kdo za tím stojí.

S tím nic nenadělám.

Ale jinak máte pravdu -- ano, kdysi byl 2km vysoký ledovec kousek od Prahy...

+1/−7
27.9.2019 13:33

M21a23r54t38i81n 17K76a13v52k50a 4456821982762

V jaké rychlosti? Když přišla malá doba ledová, což není tak vzdálená doba, tak to bylo doslova ze dne na den. Nebylo to nic postupného. Ostatně ta zmrzlá těla mamutů v permafrostu ukazují na to,že změna klimatu v tehdejší době byl rychlý proces. Protože jinak by ta těle zetlela.

+11/0
27.9.2019 13:53

R96a93d33e19k 49K12o46h53u56t 8213339187217

A taky by mamuti odešli jinam a nehynuli by na zmrznutí.

0/0
27.9.2019 16:37

A16l70e64š 50M68o25r89b55i42c73e90r 2429772355211

Ano, bude to rychlé a tudíž i drsné a nepěkné -- od masové migrace po rozpad politického systému mnoha zemí a nástup nekontrolovatelného chaosu...

Navíc nás historie učí, že tvorové na vrcholu potravního řetězce nikdy nepřežili.

No, jsme chytřejší než dinosauři, takže někdo snad přežije, ale budou to ti z horních pater. Tak to chodí...

+3/0
27.9.2019 17:20

M90i93c83h13a66l 14K92a87p19o30u55n 7363270732697

R^

0/0
28.9.2019 19:45

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Prodáváte rasistické zákusky, tvrdí zákazníci. Tradiční, brání se výrobce

Čokoládová pusinka, zákusek populární hlavně během německých únorových karnevalů, narazila na odpor kvůli svému...

Všichni jste krásní, říká modelka. Předávání cen moderovala zcela nahá

Modelka Ibi Støvingová (45), která moderuje dánskou verzi americké show Naked Attraction, vyvolala pozdvižení...

Výrobce největšího mobilního propadáku definitivně zavírá krám

Po třech letech od uvedení prvního neúspěšného pokusu prorazit na smartphonový trh značka Essential od spoluzakladatele...

PRVNÍ DOJMY: Co až tvé nahé fotky uvidí mamka? I herečky V síti pláčou

Vít Klusák zažívá věk zralosti. Zatímco v debutu Český sen ubližovala mystifikace neškodným zástupům toužícím po...

Nenáviděla jsem se za svá prsa, říká Fialová. Poprsí si nechala zmenšit

Herečka Kateřina Marie Fialová (22), známá ze seriálu Ordinace v růžové zahradě či show Tvoje tvář má známý hlas, šla...