Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

V63í75t 67V84ý31m89o30l80a

16. 8. 2019 11:55

"Dnes víme, že to byla ekonomická i ekologická chyba."

Houbelec dnes. Skuteční odborníci a skuteční ekologové na nedostatky biopaliv upozorňovali už od začátku. V lepším případě je nikdo neposlouchal, v horším byli přímo označováni za zpátečníky a málem přisluhovače vrahů z volstrítu. A totéž se opakovalo u solárů, totéž se opakovalo u rušení jaderných zdrojů a dnes se to opakuje znova u dalších témat. Nepřevažuje zdravý rozum a odbornost, ale aktivistická neznalost a arogance nové ideologie.

31 1
možnosti
PM

P20e37t85r 68M41o49o71s

18. 8. 2019 9:26

Přesně tak. Žijeme bohužel v době, kdy největšího sluchu je dopřáváno různým euro - eko novodobým svazákům typu Grétka, kterým nechybí nadšení pro věc, ale jinak úplně všechno.

Naopak - všichni, kdo utrpěli v minulosti nějaké použitelné vzdělání, díky kterému mají na problematiku GO a související témata poněkud střízlivější a věcnější pohled, jsou upozaďováni a nálepkováni jako oportunisté.

Bohužel tohle není už záležitost jen EU. Ekodebilové ovládli planetu, nacpali se na místa, odkud mohou rozhodovat a neštítí se pro své zájmy vyrobit si maskota z nic netušící šestnáctileté švédské dívenky trpící Aspergerovým syndromem. Fuj! Kde je sakra blijící smajlík?;-ORvEU

1 0
možnosti
Foto

O jednom správném ghettu bych věděl. Jmenuje se IVK. ;-D

6 18
možnosti
Foto

Jejda, členové IVK se ozvali. ;-D

1 4
možnosti
Foto

Pravila budoucí ministryně pro ekologiii ve vládě V. Klause mladšího. :-/

5 32
možnosti
DN

ve vládě V. Klause mladšího ministerstvo ekologie nebude

15 1
možnosti
AM

Ano, mnohá ekologická opatření jsou naprosté kraviny, které skutečně nejen že nic nezlepšují, ale někdy dokonce zhoršují, viz. biopaliva první generace. To je pravda.

A sebetvrdší kritika je na místě.

Nicméně nejde nedělat nic, protože to co se děje s planetou díky vlivu lidstva, je opravdu alarmující a nebezpečné.

A v tom je pí Šichtařová taková mimoňka - ona chce pokračovat jako dosud a nedělat nic. Deštné pralesy zmizí, Velký bariérový útes už je polomrtvý a příští El Niňo ho dorazí, tají alpské i himalájské ledovce, taje permafrost, kvalita půdy klesá děsivým tempem, živočišná a rostlinná pestrost jakbysmet, velké podzemní zásobárny pitné vody jsou drancovány atd., navíc se nepříznivé vlivy začínají vazbit.................... ale co, pojedeme dál ve starých kolejích, třeba se stane zázrak...

Jenže nestane.

------------------------------------

Na druhou stranu, ono už je to stejně jedno, začít se mělo v 90. letech, teď už můžeme přijímat jaké chceme mezinárodní nezávazné závazky :-P, stejně na to ti nejdůležitější kašlou...

Jako sobce mě štve, že chaos klimatické změny zažiju osobně na vlastní kůži... :-( :-( :-(

3 19
možnosti
Foto

Titanik se potápí a na palubě u Šichtářů se tančí. Proč si neužít, když je konec neodvratný a snaha jednoho jedince jej posune jen o nějakou milisekundu.:-/

5 31
možnosti
JS

Hm, tak to jsem teda těžce nemoderní, jak já vůbec můžu bez auta žít..

2 2
možnosti
Foto

Bohužel, přestože jste bez auta, Váš dnešní život je na autech těžce závislý.

4 0
možnosti
PS

Pokud EU může nařídit limity pro auta, nevím proč nenařídí maximální limity pro prdící kravičky. Pokud víme že si průměrná kráva prdne zhruba 10x denně není přeci nic jednoduššího, než nařídit maximální počet prdů 8x za den. Samozřejmě v první etapě. Pokud víme že konec světa nastane za 12 let můžeme lehce propočítat že další snižovaní bude za dva roky a to na 6 prdů za den. Určitě by pomohlo krávy vyhnat s pastvin a nahnat je do budov. Zde už není problém prdy zachytávat a zachycený plyn použít například k vytápění, dvě mouchy jednou ranou.

27 2
možnosti
PK

Máte pravdu. A když krávy budou lhát o prdech, bude z toho aféra krávagate :-)

12 0
možnosti
Foto

Ať je to jak je to, za sebe musím sdělit, že ta přemíra aut je strašná a že jejich omezení ve městech se mi jen zamlouvá, ať už to má jakoukoliv formu. Sama auto mám, ale abych jím popojížděla po supermarketech anebo po městě, když mohu chodit pěšky anebo jezdit na kole, to je mi značně proti srsti. Auto slouží pouze k převozu již nemohoucích lidí anebo k převozu nějakého nákladu, popřípadě jednou za čas k rodinnému výletu. Zaneřádit životní prostor samými automobily a betonovými parkovišti (i před těmi supermarkety) považuji za zločin "moderní" doby a jen dobře, že to někoho nahoře zajímá.

8 19
možnosti
JH

J69a16n 14H36a78r58v73a49n

16. 8. 2019 8:41

A opět krásně vystajlovaná, to zas budou některé blogerky skřípat zubama. Ale za nás muže máte jedničku s hvězdičkou ;-DR^

17 0
možnosti
JS

sakra já myslela že jde o obsah, ne jak který bloger vypadá ;-D

3 2
možnosti
Foto

Liiterárně skvělé

1 0
možnosti
  • Počet článků 686
  • Celková karma 42,69
  • Průměrná čtenost 20154x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články