Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B57e77d75ř11i18c89h 35V24e77v35e50r31k32a 4450805101899

>>Vzdělanější a starší lidé<<

Máte, pí Šichtařová, pocit, že lidé, kteří volili Zemana jsou "vzdělaní"? - kdyby nebylo těchto "vzdělanějších" a starších lidí, Zeman by v uplynulých šesti a půl letech objímal stromy na Vysočině. A pokud, pí Šichtařová, své vzdělání nehrajete, zajisté budete souhlasit s tezí, že Zemana volili většinou lidé nevzdělaní - a také většinou lidi starší než mladší. A pak snad uznáte i to, že posuzovat "vzdělanost" na základě věku je hodně ošidné. On i takový šestnáctiletý student může být mnohem vzdělanější než naprosto nevzdělaný a nevzdělatelný důchodce - typický volič nejostudnějšího politika v této zemi Miloše Zemana.

+3/−3
16.5.2019 14:34

L96u23d20m43i84l85a 10B65u51l69v21o93v11á 9386393278584

Vážený, a ́t se Vám to líbí nebo nelíbí, starší mají spousty životních zkušeností ať dobrých nebo špatných, ale mají. Starším lidem se hůř něco nabulíkuje. Chcete navíc tím přípspěvkem říci, že starší lidé nemají vzdělání ??? Já to vidím jinak, starší lidé prošli oba režimy a mohou porovnávat, jsou tací co byli v minulosti proti režimu, ale jsou i dnes.... Lidé, kteří ještě nepracovali a kteří jen dostávají od rodičů asi moc nevědí. Peníze jsou za práci....myslím, že paní Šichtářová má v tomto pravdu. Navíc si myslím, že těžko lze soudit, kdo volil Zemana dle vzdělanosti ( průzkum není odrazem skutečnosti). Nebo my snad nemáme tajné volby ?? Mohla to být taky otázka menšího zla ??? Tak jak jste to popsal, tak to vypadná, že důchodci pozbyly vysokoškolské tituly, maturitní vysvědčení a mají vstupem do důchodu pomocné školy ....já to zase vidím, tak že novodobí vystudovaní vysokoškoláci , maturanti mají poloviční znalosti než předcházející generace a bude hůř. ... Tituli si i kupujeme, klesají na požadavky na studenty, snižuje se nám laťka pro přiznání maturity.... a Vy tu budete mlet o tom, že 16.letí mají mít volební právo.... ????

0/0
6.6.2019 11:30

J63a46n 32Š30e68s77t88á65k 3968939549454

Aneb jak moudrá Markéta udělala z Grety hlupaňu;-D Jinak i kdyby šli volit všichni mezi 16 a 18, tak to neudělá snad ani tři procenta...

+5/−2
15.5.2019 19:40

V31l69a22s78t36i90m21i56l 46H71a77l19a58š47t77a 4413238498950

Když STAN je levice tak kde je pak ANO a kde ČSSD? Ultralevice. OK, ale co pak KSČM? A pravice je jen Klaus a nikdo jiný. Jasně.

Možná by to chtělo si zopakovat aritmetiku a význam pojmu střed. Pokud se celá politická scéna posune doleva tak se posouvá i střed.

+1/−2
14.5.2019 22:13

J33i71r67i 97C57e79e 5305281342548

Dělení na levici a pravici už nějakou dobu nemá žádný smysl. Sociální otázky akcentují všechny strany více méně stejně.

V současnosti probíhá dělení politických sil ve spektru progresivistická - liberální - konzervativní.

TOP09, Piráti, Zelení jsou progresivní, ČSSD, KDU-ČSL, ODS, ANO liberální, SPD konzervativní.

0/−1
16.5.2019 11:13

B45e90d40ř63i43c81h 56V42e66v19e26r81k79a 4860855361729

>>SPD konzervativní<< - vy jste mě tedy rozesmál. Pokud máte náckovství spojeno s "konzervativismem", tak pak "možná"... Skutečná konzervativní strana je ale Fialova ODS - ti "klausovští ml." totiž mají k náckovské SPD velice blízko - a s konzervativismem, tak jak je v politologii chápán, nemají společného nic. A jméno, které v 90. letech s konzervativismem spojováno být mohlo, na tom nemůže změnit opravdu vůbec nic.

... a taky jestli jste si evidentně nevšiml, tak ANO je spolkem bolševických antiliberálních populistů, kteří s liberalismem také nemají nic společného. To je ale asi pod vaši rozlišovací schopnost, viďte. Jako ostatně mnoho věcí, jak jsem si zde v diskusích na základě vašich příspěvků již stačil povšimnout...

+1/−1
16.5.2019 14:43

J81i90r46i 74C25e11e 5705811762338

Všiml jsem si jednoho nevzdělaného ignorantského individua, které si tady jako obvykle plácá játra, aniž by bylo schopno chápat téma diskuse.

0/0
20.5.2019 11:02

J21a42r58d18a 65H66e20i55m40l24i75c75h 1891451749146

halo

0/0
14.5.2019 22:02

P33e23t52r 84D81v71o83ř97á39k 9814597382440

Návrh k pousmání. Je mi jasné, že je to pro ně zajímavá voličská skupina, která se moc nestará, ale mohla by zajistit přísun hlasů a přežití. Opravdu nestojím o rozšíření nestarajících se voličů, protože to považuji za mor demokracie. Zapojení mladých do politiky je spíš lež, protože kdyby se voliči důsledně starali a vyžadovali výsledky práce svých zvolených zástupců, asi by diskuze v parlamentu vypadaly jinak. V prohlášení Gréty je chyba. Neznáme všechna fakta a způsoby řešení klimatické krize. Např. stále chybí stabilní zdroj levné čisté energie.

+1/0
14.5.2019 19:24

K30l58á85r20a 69T24r83n57k52o58v70á 3344559714609

Já bych naopak věk voličů odsunula až na 21 let.

+4/0
14.5.2019 18:06

J96a91n 54R71á69ž 1919873274950

Líbilo by se mi pravidlo, že kandidovat do Sněmovny by mohl občan až od 24let jako podmiňující kriterium by musel doložit potvrzení FÚ, že platil v posledních třech letech ze svých příjmů daně. To jako dkaz, že se už střetl s realitou běžného občanského života.

Jsem denně ve styku s mladými lidmi a pozoruji, jaký je velký mentální rozdíl mezi těmi, kdo si k praktickému životu už "přičuchli" a těmi kdo o realitě života neví nic. Představa, že by se v případě snížení věku voličů Sněmovna naplnila tak mentálně nezralými lidmi jako je např. pan Feri, mne opravdu děsí.

+2/−1
15.5.2019 19:19

J94i60ř36í 44K28o36l16í38n75e34k 8810377643160

A omezil 70 lety... :-)

0/0
16.5.2019 10:40

K74l61á26r60a 73T51r28n39k20o21v86á 3154839204889

A proč? Je mi 70, jsem v plné síle. pracuji, platím daně. :-(

+1/0
16.5.2019 11:03

R45o55m12a61n 90M59i42r79o64s31l46a30v 4937983737436

Děkuji za informaci, že STAN je levice, to bych asi netvrdil. Co se týká Gréty, tak jsem si na ní dnes vzpomněl při čtení článku, že na dně Mariánského příkopu se válela igelitová taška...Jistě, k mládí patří naivita, ale také přímočarost a akceschopnost, studenti mají v zásadě pravdu a každé nakopnutí nečinné masy mířící do propasti je dobré.

+3/0
14.5.2019 17:24

J94a89n 26R92á54ž 1199283454980

Takové "nakopnutí" nečinné masy mířící do propasti, prováděl např. pan Šabata, či Kohout a jejich kolegové v padesátých letech, kdy nakopli profesory a mnohé své spolužáky tak silně, že se v hutích a dolech z toho vzpamatovávali hodně dlouho.

+2/−1
15.5.2019 19:22

J66i84r49i 49C38e44e 5265261912308

Jasně, a ta taška doputovala do Mariánského příkopu ze Švédska...

Jaksi jsem si nevšiml, že by Greténi působili na africké a východoasijské vlády, které slovo ekologie jaksi neznají a na přírodu kašlou.

Greténi otravují jen v Evropě, která je, co se ochrany životního prostředí týká, na špici... A kde se na podobné exhibice dají získat dotace.

0/−1
16.5.2019 11:17

B32e29d46ř15i72c94h 96V93e24v53e57r28k65a 4750255961889

>>každé nakopnutí nečinné masy mířící do propasti je dobré<<

V tom máte naprostou pravdu. Bohužel zdejší osazenstvo by pravděpodobně zatleskalo i blábolu, že "studenti v roce 1989 přivedli naši zemi do propasti". A takhle postiženým lidem opravdu nemá cenu cokoli vysvětlovat. Možná by jim pomohlo udělat jim exkursi do ČSSR do 50. a následně pak do 70. let 20. století - a nechat je např. v roce 1953 a 1973 rok žít - aniž by byli mladí a "reálný socialismus" by během té jejich "exkurse" na ně pěkně dopadl - pak by jim možná nesmyslnost těch jejich současných žvástů došla. Anebo možná také nedošla - někteří lidé to patrně opravdu mohou mít "od přirozen(ost)í"... :-/

0/−1
16.5.2019 14:53

I90r64e79n27a 20K13r94o16u19p92o51v29á 4150303377732

Když vezmu v úvahu, že většina těch "za záchranu klimatu" stávkujících studentů vesele létá po celém světě, nejak mi jejich zápal připadá trochu falešný. Ačkoli se o tom nemluví, letecká doprava je jednou z nejvýznamnějších pložek ekologické zátěže. Ale bojkotovat leteckou dopravu se asi odhodlá málokdo.

0/0
16.5.2019 15:40

V76i53k95t89o26r 31N94á60r93o73ž87n79ý 3119182348

Ano , souhlas.

Nějaký profesor v Americe vybádal , že člověk je "plně dospělý" až ve věku 23 let. Když si vzpomenu na své dospívání , musím mu dát za pravdu. Ve věku 24 let se člověk choval zodpovědněji k sobě a ke svému okolí než ve dvaceti. A to platilo takřka pro kohokoliv....

Proto volební právo pro šestnáctileté pokládám za nesmysl... Apopos , proč by poté nemohli volit již desetileté děti ?

+4/−1
14.5.2019 15:56

M51a48r52t60i45n 74N20e28u34ž40i95l 1796522763885

tak to jsem se pobavil, typicka Sichtarova :-)

OK, 16 let neni dost na volby... a co na sex? Je veci spolecenskeho konsensu odkdy bude volic volicem a kdyz ma pravo na sex? A procpak, kdyz ti lide maji byt odolni manipulaci, nesebereme volebni pravo pitomcum s IQ 80 , absoluventum ucnaku, siritelum hoaxu s ruzne vyjadrenymi formami demence? Proc nemusi volic prokazovat v seniorskem veku svou schopnost racionalne uvazovat? Proc jim muzeme vzit ridicak a ne volebni pravo? Proc? Proc? Proc tolik irituji sestnactileti volici?

+2/−5
14.5.2019 14:20

J93a25n82a 51S21t79e34h79l67í94k14o84v52á 6318321925968

přesně R^

0/0
14.5.2019 16:00

J83a50r12d75a 53H83e62i63m57l29i64c93h 1461771289716

Protože mají vše na háku a jediné co je zajímá je chlast holky, kluci atd. absolutně nemají přehled a o politiku se nezajímají a tohle musí každy z vlastní zkušenosti potvrdit!!

A pokud se o politiku nezajímáš, nemůžeš mít přehled CO SE DĚJE a tím pádem jsi jak OVCE, která dělá co ostatní chtějí.... to chce ZKUŠENOSTI A VŠEOBECNÝ PŘEHLED a ruku na srdce kdo to v 16 má???

takže úplně zbytečnej coment

+4/0
14.5.2019 22:00

M10a58r14t37i88n 37N98e70u80ž57i56l 1596312873955

Ale to jsou ale kydy, uplne zbytecnej koment, protoze odhadem 50% duchodcu se o politiku nezajima nebo jsou totalne vypatlany ( volici Zemana ci Pitomia , Falmra nebo Burese ani jiny byt nemuzou ) a zhusta trpi demenci a volebni pravo jim nikdo neupira. A treba Jakub Cech je ukazka mladika, ktery se o politiku zajimal velice velmi. Cili zvaneni o ovcich mnohem vice sedi na ty duchodce, co voli Pitomia, hradniho ochlastu, komancsky prase ci tunelare a lhare Burese. A nikdo jim volebni pravo neupira, ze?

+1/−3
15.5.2019 5:01

J40a42r21o38s49l10a44v 19H62o29r93á91k 8242404435889

Jde o to, že jakékoliv vyčlenění nějaké skupiny, o které se zmiňujete, je politicky zneužitelné a tudíž nebezpečné.

Z čistě ekonomického pohledu by bylo nejspravedlivější, kdyby bylo volební právo omezené odvedenými daněmi, a to klidně i vícestupňově (víc odvádíš = tvůj hlas má větší váhu). Jenže v politice se nerozhoduje jen o ekonomice, takže ani to asi není ideální.

Takže můžeme nechat volit všechny. Proč tedy existuje věkové omezení zdola? I to je jasné - máme tady nějaké věkové omezení pro osobní odpovědnost (18 let), takže je celkem jasné, že omezení pro odpovědnost veřejnou (volby), nemůže být nižší - pokud nejsem odpovědný osobně, nemohu být odpovědný veřejně (větší dopad rozhodnutí). Jinak toto omezení se netýká jen mladých, existuje zde také institut zbavení svéprávnosti - i takoví lidé jsou chráněni před chybným rozhodnutím, ale zároveň ztrácí volební právo.

Jinak Vámi zmiňovaný Jakub Čech je právě ukázkovým příkladem nevyzrálosti mladých lidí. A to, že se o politiku zajímá, ještě neznamená, že má přehled.

+1/0
15.5.2019 18:31

M76a42r84t93i26n 93N13e69u83ž79i31l 1286962333405

proc neexistuje intelektove omezeni? Demence , dle meho, jasne vylucuje z moznosti relevantne volit, presto tito lide voli Zemana, Pitomia, Falmra a podstatna cast z nich i Burese. Je to minimalne 30% populace. Vsichni tito lide jsou ukazkou chabeho intelektu a presto jim volebni pravo nebereme. Jakub Cech je proti nim clovek, ktery to ma v hlave naprosto srovnane a vase nevymachana piiip - autocenzura - rika, ze je nevyzraly, protoze voli jinak. Ja mu jeho zelenou volbu neberu, byt s ni nesouhlasim, ale aspon to ma nejak vyargumentovane, to volici Pitomia, Falmra, Burese a i Zemana nemaji... Presto vsechny tyto volice prevysuje o nekolik pater. Cili zpatky na zacatek, Sichtarova zvani, neni zadny rozumny duvod proc by nemohli volit sestnactileti, pokud maji obcanku. Je to veci dohody. Stejne tak by mohl znit argument, ze by nemeli volit do 21 let, protoze az tehdy se dokoncuje myelinizace frontalnich laloku. Ale dementni muzou volit , i kdyz je date na CT/MRI a jasne prokazete, ze jsou proste tupi. Dokud nebude brano volebni pravo dementum vyse uvedenym, kteri zadnou odpovednost nepocituji, tak nema dle meho pravo tepat kohokoliv za navrh volby sestanctiletych

+1/−2
15.5.2019 20:47

J75a60r87d32a 82H18e37i27m36l90i94c84h 1431961239686

už jsem psal reakci ,kde je ??

0/0
14.5.2019 22:03

J37a90n 80R24á74ž 1369703114360

Na poslední otázku je celkem jednoduchá odpověď: Volit, to jest dávat někomu mandát,aby za něj rozhodoval, by měl jen ten, kdo o každodenní realitě života alespoň něco ví. Šestnáctiletý o něm ví prd, protože se ani sám sebe nedokáže uživit.

0/0
15.5.2019 19:27

M72a36r58t28i81n 46N84e32u53ž43i14l 1916572353615

proc neexistuje intelektove omezeni? Demence , dle meho, jasne vylucuje z moznosti relevantne volit, presto tito lide voli Zemana, Pitomia, Falmra a podstatna cast z nich i Burese. Je to minimalne 30% populace. Vsichni tito lide jsou ukazkou chabeho intelektu a presto jim volebni pravo nebereme. Jakub Cech je proti nim clovek, ktery to ma v hlave naprosto srovnane a vase nevymachana piiip - autocenzura - rika, ze je nevyzraly, protoze voli jinak. Ja mu jeho zelenou volbu neberu, byt s ni nesouhlasim, ale aspon to ma nejak vyargumentovane, to volici Pitomia, Falmra, Burese a i Zemana nemaji... Presto vsechny tyto volice prevysuje o nekolik pater. Cili zpatky na zacatek, Sichtarova zvani, neni zadny rozumny duvod proc by nemohli volit sestnactileti, pokud maji obcanku. Je to veci dohody. Stejne tak by mohl znit argument, ze by nemeli volit do 21 let, protoze az tehdy se dokoncuje myelinizace frontalnich laloku. Ale dementni muzou volit , i kdyz je date na CT/MRI a jasne prokazete, ze jsou proste tupi. Dokud nebude brano volebni pravo dementum vyse uvedenym, kteri zadnou odpovednost nepocituji, tak nema dle meho pravo tepat kohokoliv za navrh volby sestanctiletych.

0/−1
15.5.2019 20:50

J58a15r92o98m41i60r 16H56o25b51l40i47k 1815587135

Volby v dnešním pojetí jsou nejgigantičtější střet zájmů. Koho může volit volič, který je existenčně na státu závislý? No přece toho, kdo mu slíbí dávat ze státního nejvíc. Volit by měli jen ti, kteří stát aktivně platí - nikdo ze zaměstnanců a uživatelů státních peněz (od prezidenta, přes ministry, hasiče, policii, nezaměstnané, dávkaře až po studenty a důchodce) by neměl mít volební právo. Ano, vedlo by to k tomu, že prakticky celá sněmovna by šla od válu, protože volby by se nedaly vyhrát megalomanskými, správným PR podepřenými sliby. Na druhou stranu by jsme se měli jako celek o něco lépe než dnes.

+2/0
13.5.2019 23:05

I14v59o 60S58a55l58e19k 8452882150726

Nedávno jsme si připomněli Pražské povstání. Počet padlých bylo při něm cca 3000. Z toho více jak polovina do 20 let. Stovkám nebylo ani těch 18. Starší chytře zalezli a ti mladí, nezkušení to za ně odtáhli. Nakonec podobně to bylo i v roce 1989. Až když je vyhráno, vylezou ti zkušení, neovlivnitelní a začnou kázat, co a jak má být.

+3/0
13.5.2019 18:14

J41a98k92u30b 20B12o39h32o18n80ě37k 8385496309267

A/ dělat dalekosáhlé závěry na základě jednoho příkladu je ubohá taktika

B/ nebýt těch "starých a zkušených" popíračů změny klimatu, tak by takováhle masová akce ani nebyla nutná

S nápadem sice taky nesouhlasím, ale dělat z toho nějaké spiknutí na ovládání mas je přinejlepším komické.

0/−1
13.5.2019 15:15

P20e16t86r 43N63e36d28o48m82a 4529427118750

Oni by mladi meli zacit u sebe. My jsme mladi travili venku pri hrach na schovavanou nebo fotbale. Dnesni mladi sedi u nadupaneho pocitace s velkym odberem energie, cimz prispivaji ke klimatickym zmenam. Ta energie na hrani her se ze vzduchu nebere.

0/0
13.5.2019 15:22
Foto

J51a22n 25H87o35r10n60í22k 6353147485117

Dnešní mládež je zkažená, kde jsem to jen slyšel...

Kdyby tenkrát byly počítače, tak ho budete chtít taky. Za nás dospělí taky říkali, jakej máme bezstarostnej život. Že oni museli po škole na pastvu s kravkou atd.

+2/0
13.5.2019 15:25

P24e73t76r 74N74e19d39o42m44a 4519317118340

kdo rika ze je zkazena? To jste si asi popletl prispevek? Jan jen rikam, ze delat si starosti s emisema a hrat hry nejde dohromady. Jen tak mimo misu, ona ta pastva s kravkou byla po vsech strankach lepsi nez sedet u her.

+1/0
13.5.2019 17:59

P78a54v91e25l 49D86r19o36t86á19r 7923924129384

****

Kvůli psychopatické kopané se aktuálně v Kataru staví klimatizované stadiony pro Mistrovství světa. Podle dosavadní trajektorie se vypočítalo, že než budou všechny stadiony postavené, umře tam na stavbách 4000 dělníků, kteří jsou tam jako otroci drženi po zabavení pasů.

Světlomety na stadionech, aby se dalo hrát i v noci, velkoplošné obrazovky a zvuková aparatura žere obrovské množství energie.

A to kvůli tomu, že VY, stará generace, jste posedlí stupidním čutáním. Sto tisíc nemakačenků řve na 22 milionářů "Makej! Makej!"

****

Vidíte? Každou zábavu lze popsat způsobem, který její příznivce vykreslí jako zločince proti přírodě.

0/0
14.5.2019 11:42

J87i17r90i 16T67i85c28h89y 2586529722737

Kde jste prisel na to, ze byly delany dalekosahle zavery ne zaklade jednoho prikladu?

0/0
13.5.2019 16:53

O22n10d65ř33e29j 20M89a18r80e17k 2442717472945

asi reaguje na jiný blog :-)

0/0
13.5.2019 17:34

J22o23s15e79f 83P72a45v30e32l50k38a 5831457817442

Používání mládeže už předvedli Rakušáci při volbě prezidenta, umí mládež řídit. Jen takovéto zneužívání děvčete svaté Jany z Arku, je hodně nevhodné. Jana z Arku skudečně dala svůj život za svou zem, poslechla a pomohla. Její přehled a znalost lidskosti a Božích zákonů i mravní zralost je dodnes zaznamenána v dokumentech, které vznikly při politickém procesu k likvidaci svaté panny Orleánské. Vyšly také česky.

+1/0
13.5.2019 14:37

P30e11t29r 51B37e86r52á12n67e98k 9127842307317

Dokud nezaplatí na daních prvních sto tisíc, nevědí o fungování státu a politiky vůbec nic. Takoví nemohou volit.

+6/0
13.5.2019 9:34
Foto

J53a44n 52H20o54r72n23í20k 6733787365537

STAN navrhuje snížení hranice věku voličů na 16 let pouze pro volby komunální. Sama to píšete v perexu. Pak ta vaše argumentace liberální levicí, klimatickými whistleblowery, autisty atd. trošku ztrácí glanc, nemyslíte?

Jako že to je celé mimo mísu, mám na mysli :-).

+4/−8
13.5.2019 8:22

O89n58d36ř48e83j 37M55a86r79e87k 2922447602515

Jako že komunální volby jsou nedůležité, že by v nich mohli volit děti ?!?

+2/0
13.5.2019 9:16

M20i55c15h76a97l 52J24u76ř86e97k 3287398721683

Ne že nejsou důležité, ale jsou daleko blíž k danému člověku. Na komunální úrovni se rozhoduje o daleko konkrétnějších věcech, které nejsou tak vzdálené jako daně, zákony atd. Takže argumentovat celostátními tématy (levice / pravice, klima ...) je prostě mimo.

Argumentovat autismem je mimo už úplně, protože v podání autorky to vyznívá jako když většina 16-ti letých jsou autisti s mnohonásobnými psychickými poruchami, kteří se v 18-ti zázračně vyléčí a najednou jsou schopni odpovědně volit.

+1/−1
13.5.2019 9:43

O33n55d32ř91e96j 46M37a25r62e82k 2702567962505

Zkuste si ten blog přečíst znovu. Autorka v něm říká že politici tzv. "liberální levice" mají obecně tendenci zneužívat děti (většina dětí nemá ještě přehled o světě) pro své politické cíle a jako příklad uvedla tu mladou švédku u které jim ani nevadí, že má psychickou poruchu, hlavně že má ten jejich správný a jediný světový názor.

+7/0
13.5.2019 10:31
Foto

J43a59n 10H91o67r44n26í18k 6423747365227

To jsem neřekl. Proč se na to ptáte?

0/0
13.5.2019 9:52

O76n13d60ř18e19j 21M68a31r40e57k 2942947962335

Píšete že STAN navrhuje "pouze" pro komunální volby, takže to vyznívá že STAN nebere komunálky jako důležité volby a že by v nich mohli volit děti

0/0
13.5.2019 10:26
Foto

J36a56n 71H43o30r11n12í79k 6263857155597

No, já to píšu, protože to tak je a ostatně i autorka blogu to píše. Mně z toho rozhodně nevyznívá, že pro STAN nejsou komunálky důležité a proto k nim chce pustit děti.

Sám za sebe si to u nás v obci představit dokážu, ale to fakt není důležité, co si myslím o šestnáctiletých u komunálek. Můj příspěvek je o něčem jiném, nechápu vaši prvotní reakci.

0/0
13.5.2019 11:43

P94a55v60e90l 79S94z78i30r43o75t16n53ý 3712124344650

Myslím, že naše ústava byla vymyšlena velmi dobře. Nebo možná velmi dobře okopírována z některého vyspělého západního státu. Volební právo od 18 let do smrti (pokud není dotyčný zbaven soudem svéprávnosti). Všechno ostatní je prostě hloupost. Jasně ... jsou někteří jedinci kteří podnikají od 16 let. A jsou lidé, kteří v 50 letech vykazují známky demence. Ale jsou to jen výjimky potvrzující pravidlo,

+2/0
12.5.2019 22:32

M92a47r63t12i68n 41N86e53u73ž22i73l 1336412593265

tech dementnich je tolik, ze byste byl prekvapen. Prozente populaci magnetickou rezonanci, navic obezita exponencialne zvysuje projevy cerebralni atrofie. Kde mame nejvetsi vyskyt obeznich ? Ano, u senioru

0/0
15.5.2019 20:53
Foto

V55l58a23d64i18m40í60r 61B25í74l63e57k 3290125108415

https://cs.wikipedia.org/wiki/Tade%C3%A1%C5%A1_Ba%C4%8Da - politik, 19 let a to už dost dlouho politiku dělá.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Jakub_%C4%8Cech_(aktivista) - český aktivista, novinář,[2][3][4] a středoškolský student.

V roce 2017, kdy bylo Jakubovi Čechovi 16 let, mu soud přiznal plnou svéprávnost

Paní novinářka by si měla doplnit vzděláni.

+2/−5
12.5.2019 12:12

P94e44t19r 41N61e83d46o27m17a 4119857788160

a kolik takovych je? Ja mam jsete v pameti volebni hysterii mladych pri volbe spiciho Kaaarla, "protoze je dobrej". No pak se ukazalo, ze by rad do Ceska privedl co nejvice migrant z Afriky.

0/−1
13.5.2019 15:26

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz