Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

K40a35m24i56l 22V43r13b50a

16. 8. 2019 8:17

Přece právě kvůli tomu aby sem západní firmy mohly bez překážek dodávat méně kvalitní zboží jsme byli do projektu zvaného EU přijati.. Tady útočíme na samotnou podstatu našeho členství ;-D

0 0
možnosti
MD

Dvoji kvalitu znaji lidi, který cestuji tam a zpátky protoze mají moznost rozdily ochutnat anebo prihranicni.

Ale vetsina lidi u nas tento problem zná vice ze sdelovacich prostředku nez z osobní zkušenosti. A proto se u nas, si myslím, nic měnit a ani nic zasadniho kolem dít nebude.

Za týden si nikdo na tento clanek ani nevzpomene.

p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 115%; background: transparent none repeat scroll 0% 0%; }

PS: Já jsem na te "horši" kvalitě vyrostl stejne jako moji rodice, tak proto jsem takový idiot a neumim diakritiku. Sorry lidi.

p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 115%; background: transparent none repeat scroll 0% 0%; }Já jsem na te horši kvalitě vyrostl, tak proto jsem takový idiot ( humor ).

0 0
možnosti
JM

Pokud na nás EU kašle, měli by jsme opět zavést Pomazánkové máslo, RUM, Marmelády...

0 0
možnosti
JK

Furt neremcejte. Za dvojí kvalitu si můžeme sami. Postavte vedle kvalitních párků o korunu levnější navoněné výkaly ve střívku ...a uvidíte, před kterým zbožím se vytvoří fronta...My ty výrobce nutíme prodávat šmejdy.. nic jiného nám nechutná :-)

0 0
možnosti
RH

No co, ak to Rakusaci a Nemci nechcu pochopit, tak jednoducho do V4 zakazat dovoz potravin s dvojakou kvalitou a hotovo.

0 0
možnosti
DH

Zivotni uroven roste i v CR. Pokud maji pocit ze x kvalitnich vyrobku se neproda, tak at ji dodaji na trh polovinu a proda se. Uvidite az na pultech bude vedle sebe stejna cokolada a jedna s oznacenim horsi kvalita a druha lepsi kvalita, ze lidske ego to uz vyresi samo.

OK, mame ruzne DPH, takze dejme tomu, ze cena je vyssi, ale to uz problem ceskych volicu ne EU.

0 0
možnosti
RK

Byla jsem nejakou dobu v Recku jako delegatka a obcas jsem si dala Snickers. Kdyz jsem se vratila do cech tak jsem na nej jednou dostala chut a koupila. Dvakrat jsem kousla a vyhodila. Uplne neco jineho nez jsem cekala...

0 0
možnosti
MD

Ja at si dam Snikers kdekoliv, tak me boli zuby stejne. :-)

1 0
možnosti
JF

J86a33n 97F32a52b16e52r

28. 7. 2019 13:02

Zde shrnutí podrobného dvouletého průzkumu na toto téma:

http://europa.eu/rapid/press-release_IP-19-3332_cs.htm

0 0
možnosti
LM

Hlavne jde o to ze Cesky trh je specificky. Co to znamena? :) Vezmete stetec, nahrazku medu a zacnete ho patlat kolem kusny ceskeho spotrebitele, co si jde do hyper-super-ultra-mega marketu naplnit svuj spotrebni kosicek. Pravda je takova, ze lze u nas sehnat kvalitni potraviny. A je dnes diky internetum dostatek informaci, ktere vam vysvetli, ze 200g kvalitni cerstve suroviny za 50Kc da vasemu telu mnohem vic nez kilo nejake hmoty za 50kc, ktera je nutricne stejne bohata jako to co kazdy den splachujete do zachodu. Ale to jsou ti spotrebni dinousari, kteri jsou od detstvi vyuceni skolou zivota, jak svorne odevzdavat sve prachy korporatum a bez kecu, az tito vyhynou, drive ci pozdeji, bude dvoji kvalita potravin zazehnana.

0 0
možnosti
MK

Je to jinak. Dodají k nám to, co naši manažeři objednají, zohledňují pouze cenu. A ještě za to dostanou tučnou provizi od dodavatele:-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 685
  • Celková karma 43,41
  • Průměrná čtenost 20184x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články