Pátek 13. prosince 2019, svátek má Lucie
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 13. prosince 2019 Lucie

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B72e42d76ř83i32c57h 25V68e98v29e58r74k84a 4370325771449

... a ještě ovcím, které opravdu věří, že na těch evidentních fake videích "může něco být" (fakt se mi to nechce věřit, že by nějaká taková ovce mohla existovat, resp. že by mohla existovat ovce, která tomu skutečně věří a jen to nehraje, ale budiž... zřejmě je asi možné všechno a lidská hloupost je nekonečná, jak kdysi prohlásil pan Albert Einstein, že...)

Takže: může mi prosím nějaká ovce vysvětlit proč vůbec tak mnoho lidí vyrábělo tak evidentní fake videa, kdyby muslimové skutečně ten požár nějak oslavovali? Proč by místo toho nezveřejnili ta skutečná nezpochybnitelná videa? Proč si místo toho dávali práci s tím vyrobit podvrhy? Není to třeba tím, že "kde nic nebylo, ani smrt nebere a musela proto nastoupit 'lidová tvořivost'"? Anebo tady snad někdo ví o nějakém videu, které by nevykazovalo známky sprostého fejku? Pokud ano, tak sem s tím. A pokud ne, měli by se všichni obhájci těch fejků omluvit za svůj podíl na veřejně šířených lžích. Děkuji.

0/0
30.4.2019 18:24
Foto

J95i62r31k45a 53H79o70n80c66ů 2204834501718

;-D;-D;-D;-D

Komické...

0/0
16.5.2019 17:25

B49e10d88ř21i27c23h 88V24e69v71e21r11k53a 4400175891479

Copak, ovečko?

0/0
17.5.2019 19:46

K46a81r69i18n21a 31J67a50n76á78k54o48v77á 9770534864427

Na jedné straně blog vyjadřující pocity autorky k současnému dění.

Na druhé straně nenávistná kritika (a bezdůvodné obvinění ze lži) na manipulatori.cz spějící k jednoznačnému zavržení autorky (v poslední větě). ?? Čekala bych spíš kritiku názorů.

Manipulátor pan Kadlec:

- buď svůj článek odbyl, protože nenašel dost důkazů o odsouzeníhodnosti p. Šichtařové,

- nebo se ani nenamáhal. On je přece v postavení, že může odsuzovat jiné!! S pomocí "pravdy a lásky" se postavil proti "lži a nenávisti". Dělal svou práci za svou mzdu. Paradoxně tak trochu potvrdil to, co se píše v blogu: "Už máme instrukce, co si myslet".

Námět: manipulatori.cz by mohli sloužit jako odkazy na kvalitní zdroje čtení:-):-):-)

+1/−1
24.4.2019 21:09

B18e74d33ř23i87c32h 88V32e77v49e41r30k82a 4170585791229

>>Na jedné straně blog vyjadřující pocity autorky k současnému dění<<

Ano, pouze pocity - nic jiného v blogu paní Šichtařové není.

>>Na druhé straně nenávistná kritika<<

Kde je jaká "nenávistná kritika"? To, že někdo s vámi nesouhlasí a vy jeho argumenty neumíte vyvrátit podle vás znamená, že to je "nenávistné"?

>>(a bezdůvodné obvinění ze lži) na manipulatori.cz spějící k jednoznačnému zavržení autorky<<

Není to tam bezdůvodné - to, že vy zřejmě nerozumíte psanému textu opravdu není problém nikoho jiného než vás.

>>jednoznačnému zavržení autorky (v poslední větě)<<

Ta poslední věta je naprosto trefná. Možná kdybyste se na ni pokusila odpovědět, třeba byste zjistila, že hájíte neobhajitelné. Znovu ji sem zkopíruji - a můžete se o tu odpověď pokusit: >>A otázka pro paní Šichtařovou nakonec - měla média oznamovat něco jiného, než se dověděla od policie? Pak by tedy šířila pravdu?<<

>>buď svůj článek odbyl ... nebo se ani nenamáhal<<

Ničím jste tato svá tvrzení nepodložila. Jen lžete a manipulujete, paní Janáková. Zkuste to znova a lépe. Hodně chabý pokus, jen co je pravda...

0/0
30.4.2019 15:52

B78e75d59ř33i12c27h 29V13e16v91e30r72k92a 4920655621749

PÍ ŠICHTAŘOVÁ: >>Už máme instrukce, co si myslet o Notre-Dame<<

No, spíš bych řekl, že pokud skutečně máte nějaké instrukce, tak to jsou spíše instrukce ohledně toho, jak mezi lidmi šířit nenávist.

Dal jsem si docela dost práce pokusit se najít cokoli, co by nějak alespoň trochu věrohodně dokládalo nějaké ty "oslavy muslimů při pohledu na hořící Notre-Dame" - a musím říct, že jsem narazil pouze na tuny blábolů jako je tento blog - a pak samozřejmě na naprosto evidentní podvrhy - co si myslet např. o videích, na kterých je hořící Notre-Dame, v audiu je slyšet výkřiky Allah Akbar - naprosto zřetelné, jako by to křičel hned někdo vedle kamery - a přesto "kameraman" nezabral toho člověka, co to křičí - pouze pořád a pořád zabíral jen hořící Notre-Dame, často dokonce i z ptačí perspektivy... - no nic, nezbývá mi než konstatovat, že tomuhle skutečně mohou věřit jen slaboduší jedinci - ty jste (tou "veřejností"), paní Šichtařová, měla na mysli, když jste psala, že >>Až vyjde při skutečném šetření najevo, že opravdu šlo o nehodu, bude tomu veřejnost po téhle zkušenosti ještě věřit...?<<

Takže mé resumé z toho všeho je, že tu jsou lidé, kterým patrně přináší potěšení šířit nenávist - a musím teď mezi ně bohužel zařadit i paní Šichtařovou. Neměl jsem o ní valné mínění již dříve - ale tohle jsem opravdu nečekal - že by se mohla snížit k tomu poštěkávání lůzy, které má sugerovat že na těch všech lžích "může něco být". Hnus, opravdu hnus. Styďte se, paní Šichtařová.

0/−3
24.4.2019 18:58

K62a62r13i15n37a 17J46a94n32á97k78o28v97á 9390224274937

Kolik lidí - tolik názorů. Je možné, že někomu je líto, že katedrála hořela a jiný je zase rád. O muslimech není v článku ani slovo. Někdo může mít třeba pocit křivdy z toho, jak nás Francie zradila v Mnichově...

Pane Veverko, vkládáte autorce do úst něco, co nevyslovila a následně ji za to odsuzujete. Proč?

+3/−1
24.4.2019 19:57

B69e93d17ř29i38c97h 72V88e84v14e68r29k71a 4560215561899

Manipulujete, paní Janáková. Paní Šichtařová v blogu napsala:

>>Každý mohl na Twitteru, na Facebooku, v živém vysílání některých televizí vidět, že řada lidí požár oslavuje. Nejen, že to každý vidět mohl, ale stále může, protože print-screenů a videí koluje dostatek.<<

O čempak to, pí Janáková, asi tak pí Šichtařová psala? Kolovaly snad videa, na kterých by požár oslavoval někdo jiný než muslimové? Ne,já pí Šichtařové opravdu "do úst" nic "nevkládal". Ona psala o naprosto konkrétních věcech - a to že "chytře" nepoužila slovo "muslimové" ještě neznamená,že nepsala přesně o takovýchto (a pohříchu velmi neumělých) manipulacích,které měly navodit dojem,že ten požár "muslimové oslavovali".

>>Nicméně v médiích se vzápětí objevily zprávy, že nic takového není pravda, nemáme věřit svým očím, nikdo oheň neslaví a všechno je to jen konspirační podvod. Za všechno prý mohou údajně falešné twitterovské účty šířící fake news, které chtějí ve společnosti zasít hněv a nenávist.<<

Ano,byly to podvrhy, které měly ve společnosti zasívat hněv a nenávist. Vůči muslimům. Nebo snad máte pocit,že ta videa,na kterých je hořící Notre-Dame, v audiu je např.slyšet výkřiky Allah Akbar - naprosto zřetelné,jako by to křičel hned někdo vedle kamery - a přesto "kameraman" nezabral toho člověka,co to křičí - pouze pořád a pořád zabíral jen hořící Notre-Dame, často dokonce i z ptačí perspektivy... opravdu se někdo soudný může domnívat, že takováto videa jsou autentická? A já opravdu žádná jiná,kde by "lidé - muslimové - slavili" neviděl než tato průhledně lživá. Proč se tedy paní Šichtařová snaží vyvolat dojem, že "některá mohla být autentická"? A pokud se někdo domnívá,že autentická jsou, proč na ně sem nevloží odkaz? Paní Janáková - pokud jste "tiskovou mluvčí" pí Šichtařové, asi bych vám dal na místě pí Šichtařové výpověď - protože takhle naprosto nevěrohodně se snažit "hájit" pí Šichtařovou, to je opravdu špatná "práce" tiskové mluvčí. Nebo vy máte pocit,že vaše "argumenty" proti těm mým obstojí?

0/0
30.4.2019 15:48

B23e91d26ř47i26c22h 56V27e74v20e82r17k82a 4920505541939

MARKÉTA ŠICHTAŘOVÁ: >>Tak jak si někdo může troufnout říct, že pravděpodobná příčina je ta a ta?<<

Klíčové slovo v té větě, paní Šichtařová, je to PRAVDĚPODOBNÁ. Opravdu nechápu čemu na tom nerozumíte.

MARKÉTA ŠICHTAŘOVÁ: >>Možná mají média pravdu. Doufejme, že ji mají. Ale pokud ji mají, pak ne proto, že by média opravdu něco věděla, ale proto, že se omylem strefila<<

Zato vy jste "vedle jak ta jedle". Média se netrefila "omylem". Pouze v době, kdy nebylo JISTÉ jak to bylo, naznačila tu NEJPRAVDĚPODOBNĚJŠÍ příčinu - označila ji jako PRAVDĚPODOBNOU. Navíc to byla informace, kterou se dozvěděla přímo od pařížské policie. Opravdu nechápu, čemu na tom paní Šichtařová nerozumí. Vy, paní Šichtařová, nevidíte, jak "vaříte z vody", abyste očernila média, která zřejmě "nemáte ráda"? Pročpak to děláte? Jo, už vím. Nemáte je ráda. Co k tomu dodat...?

MARKÉTA ŠICHTAŘOVÁ: >>Až vyjde při skutečném šetření najevo, že opravdu šlo o nehodu, bude tomu veřejnost po téhle zkušenosti ještě věřit...?<<

Veřejnost ano, hlupáci ne.

MARKÉTA ŠICHTAŘOVÁ: >>Já vlastně úplně chápu, jak strašně moc chtějí tu svou pravdu a lásku prosadit; jenomže používají k tomu tak agresívní metody, že výsledkem je lež a nenávist.<<

Jak z Orwella: "Válka je mír, svoboda je otroctví, nevědomost je síla" - a paní Šichtařová k tomu dnes dodává ještě "pravda je lež, láska je nenávist". Ne, není, paní Šichtařová. Pouze zde VY sama šíříte lži a nenávist.

Sečteno, podtrženo: paní Šichtařová je manipulátorka: https://manipulatori.cz/pozar-notre-dame-ocima-petra-stepanka-a-markety-sichtarove/

>>A otázka pro paní Šichtařovou nakonec – měla média oznamovat něco jiného, než se dověděla od policie? Pak by tedy šířila pravdu?<<

0/−3
24.4.2019 14:14

K63a52r44i80n91a 68J94a85n97á18k72o15v47á 9920194974357

Pane Veverko, "pravda a láska" je takové SLOVNÍ SPOJENÍ, které podle mně dnes nemá s jakoukoli "pravdou" nebo "láskou" nic společného. Chápu to spíše jako autoritativně jediný správný názor + neumožnění jakékoliv diskuze o tom, je-ji to pravda. Nepřipuštění jakýchkoliv jiných názorů. Diktatura ve jménu jakési deklarované (ale prázdné) lásky.

Uznávám, že od dob sametové revoluce a V. Havla se význam spojení "pravda a láska" poněkud posunul.

Na Rozdíl od Vás paní Šichtařová nevnucuje svůj názor jako jediný správný. Mám pocit, že pro Vás je všechno JINÉ jen "nenávistná lež".

I když s Vámi nesouhlasím, dala jsem si práci Váš názor neodsoudit a o tématu pojednat bez snítka nenávisti. Bude pro Vás těžké odsoudit můj názor jako "lež a nenávist":-)

0/−1
24.4.2019 20:24

B81e11d70ř14i55c11h 89V81e22v84e25r71k19a 4930855211889

>>Pane Veverko, "pravda a láska" je takové SLOVNÍ SPOJENÍ, které podle mně dnes nemá s jakoukoli "pravdou" nebo "láskou" nic společného<<

OK, pro vás ne, pro někoho jiného třeba ano.

>>Chápu to spíše jako autoritativně jediný správný názor<<

A vy máte pocit, že to, co zde předvádíte, nepřipadá druhé straně jako "autoritativně jediný správný názor"?

>>Diktatura ve jménu jakési deklarované (ale prázdné) lásky<<

Víte vy vůbec co to je "diktatura"? Myslíte si, že ve skutečné diktatuře byste mohla psát takovéhle příspěvky? Vy opravdu máte pocit, že když někdo zastává názor, že píšete nesmysly - a nemá potřebu tento svůj názor skrývat - že to je projev "diktatury", jen proto, že s vámi nesouhlasí a o vašich názorech napíše to, co si o nich myslí?

>>Uznávám, že od dob sametové revoluce a V. Havla se význam spojení "pravda a láska" poněkud posunul<<

Ano - začli ho používat příznivci lži a nenávisti - zcela podle vzoru té hnusné ideologie z románu George Orwella "Válka je mír, svoboda je otroctví, nevědomost je síla" - a paní Šichtařová, spolu s vámi ostatními "lžinenávistníky" k tomu dnes ještě dodáváte "pravda je lež, láska je nenávist".

>>Na Rozdíl od Vás paní Šichtařová nevnucuje svůj názor jako jediný správný<< Opravdu? Na mě to tedy působí diametrálně odlišně. Vy jste opravdu tak slepá, že máte pocit, že z toho blogu paní Šichtařové není zřejmé, že autorka považuje SVŮJ názor za jediný možný a správný? Opravdu to nevidíte? No, tak to tedy "potěš koště"...

>>I když s Vámi nesouhlasím, dala jsem si práci Váš názor neodsoudit a o tématu pojednat bez snítka nenávisti. Bude pro Vás těžké odsoudit můj názor jako "lež a nenávist":-)<< Vzhledem k tomu, že není pravda co tvrdíte, nebylo opravdu ani trochu těžké ty vaše manipulace vyvrátit - viz výše a jinde v mých příspěvcích.

0/0
30.4.2019 15:50

A62n69n11a 94S59m49r81č65k33o53v61á 9416768122198

Pěkně napsané. Televizi už rok nemáme. A lidí, kteří jsou na tom stejně - právě z důvodu "pravdivosti informací" znám stále víc. Pokud chci informace - čtu vícero zdrojů - i zahraničních. Mám zájem o fakta - ne o návod na myšlení... A jen pro zajímavost k tématu:

https://www.vaticannews.va/cs/svet/news/2019-04/stavebni-technik-katedraly-notre-dame-o-pricine-pozaru.html

+1/−1
24.4.2019 10:25

J12a44n 10R41i55c68h81t51e72r 5752462663145

Díky za odkaz. Podobně už se vyjadřoval i jakýsi docent - stavař v ČT, že takto vybuchující požár mu hlava nebere... ovšem co oni vědí, koneckonců chrám Notre Dame je místem zázraků:-)

+3/−1
24.4.2019 12:13

O14l84g33a 56P43a37v98l33í86k46o28v41á 6694188957612

Bingo R^

+2/−1
23.4.2019 21:32

K18a25r88i40n63a 39J42a91n76á19k53o62v38á 9540364774967

Pan Kadlec z manipulatori.cz neumí moc číst. Jeho kritika tohoto článku vychází z

- Nepochopení (Donald Trump).

- Usilovné obhajování "chyby" médií (Norte-Dame).

- Na konec obvinění ze "lži" .. a bez důkazů. To od pravdo-láskaře potěší;-D

Markéto, fandím Ti !!

+2/−1
23.4.2019 20:08

B18e89d86ř86i56c37h 90V77e61v67e16r10k18a 4680315631199

No, já bych zase řekl, že moc číst neumíte vy. Jinak byste nemohla napsat co jste napsala. Anebo jste ten článek na manipulatori.cz vůbec nečetla a hned zde "vypálila od boku" podporu nesmyslnému blogu paní Šichtařové.

0/−2
24.4.2019 14:23

K13a66r49i14n95a 87J95a91n91á13k94o17v55á 9760914644137

Můj příspěvek se skládá ze tří odrážek. Se kterou z nich nesouhlasíte? Na fb manipulatori jsem to komentovala podrobněji.

Tento blog asi má smysl, když Vás zaujal a píšete k němu příspěvky.

+2/−1
24.4.2019 19:33

B24e81d28ř63i98c35h 12V53e17v12e51r23k24a 4500475621309

- Proč si myslíte, že pan Kadlec v souvislosti s Donaldem Trumpem něco "nepochopil"?

- Kde je jaké "usilovné obhajování chyby médií"?

- Kde kdo obviňuje "bez důkazů".

Vy opravdu nevidíte, že ten článek na Manipulátoři.cz je naprosto trefný?

0/0
30.4.2019 15:48

M85i14r24e87k 15T32u46r81e59č48e94k 4853692640212

Propaganda prodejnych "politicky korektnich" mainstreamovych medii jede na plne obratky a mlati s nama jako s mokrou hadrou na kosteti. I Rude Pravo by se cervenalo zavisti...

+4/−1
23.4.2019 7:37

P92e61t90r 39V97o15s88t84r31ý 3498950623936

Paní Šichtářová jak je u ní zvykem ohýbá fakta, resp. jednoduše lže. Je neuvěřitelné, kolik lidí jí na to skočí, aniž by se snažili ověřovat fakta...

+1/−12
22.4.2019 21:09

D47a84n11i52e93l 41M35a54g12n82u37s 4773145754937

Pan Vostrý, jak už je u něj zvykem, si do dnešního dne nedokázal zjistit, jak se autorka jmenuje.

+6/0
22.4.2019 21:36

J13a64r71o56s62l56a36v 54K85a35v68u67l93o73k 5259811255462

V čem konkrétně lže? Co napsala jsou fakta, protože to tvrzení ohledně nehody jsem četl ještě, když požár nebyl uhašen. Hlášení o tom, že "nikdo neslavil" jsem četl konkrétně na idnes.cz a nebyla to pravda.

+7/−1
23.4.2019 9:20

B25e41d62ř85i10c48h 83V63e67v97e29r65k84a 4950325601179

https://manipulatori.cz/pozar-notre-dame-ocima-petra-stepanka-a-markety-sichtarove/

>>A otázka pro paní Šichtařovou nakonec – měla média oznamovat něco jiného, než se dověděla od policie? Pak by tedy šířila pravdu?<<

0/0
24.4.2019 15:37

J26a73n 12R59i38c74h37t47e95r 5662852493285

Pan Vostrý, jak je u něj zvykem, neuvede jediný konkrétní příklad (natož aby jej vyvrátil)

0/−1
24.4.2019 9:47

P42e24t43r 13V87o92s77t65r49ý 3408920763556

https://manipulatori.cz/pozar-notre-dame-ocima-petra-stepanka-a-markety-sichtarove/

+2/−5
22.4.2019 17:15

J87i69ř32í 66N70ě47m38e88c 3290597637399

Tak hlavně, že manipulátoři řikájí celou pravdu.

+3/−1
23.4.2019 0:39

J97i66r60i 36C71e72e 5565261712408

Manipulatori? To myslíte vážně?

Aeronet linkovat nebudete?

+3/−1
23.4.2019 6:20

B42e25d65ř62i17c27h 13V37e80v33e92r88k43a 4430695501789

Hrozně vás to štve, že v tom odkazu je dopodrobna rozebráno jak a v čem paní Šichtařová manipuluje, že?

0/0
24.4.2019 15:40
Foto

O26t26o 60K71o75s14e23č68e42k 7246365502729

Nic se nezměnilo, jsou zvyklí papouškovat politiky Hlavně ty co vládnou. Před 1989 bylo vše z Moskvy to nejlepší a pravdivé a dnes z USA a NATO. Kdo nesouhlasí, toho je třeba sledovat.........

+3/−2
22.4.2019 9:00

J42i50ř83í 24D23a16n94i39š 5141228332652

Mě především překvapuje, že si média neuvědomují důsledek svého hlásání pravdy. Přeci nemůžou hlásat takhle nepokrytě a nahlas Jedinou Pravdu. Ať se podívají, jak to dělají Rusáci. Potichu a nenápadně. A taky jim pak někdo věří. Ale médiím? Já ne. Na tom tichém od Rusáků může být něco pravdy... Ale tady ti hlasatelé Jediné Pravdy... Nene, nevěřím, jenom mě chcete manipulovat.

No a takhle nám média vyprodukovala Trumpha, v Čechách např. Zemana. To je jediný viditelný důsledek jejich hlásání Jediné Pravdy. Tedy kromě toho, že většina lidí se na média na...la.

+3/−2
21.4.2019 15:33

I51v46o 35B69o85u37š42e 5812387228

Rika clovek co veri rusakum;-D

+1/0
24.4.2019 8:06

J55o30s61e26f 97P14r90o40c22h88á68z47k19a 3660475694115

Žasnu, z čeho je autorka tvořit neobyčejné konspirační teorie. Asi nemá co dělat, ekonomie ji neuživí, a tak blábolí o všem možném. Za kterou světovou stranu kope je už také každému jasné. Naštěstí její "fundované" prognózy nikdy nevyšly.

+6/−17
21.4.2019 0:38

J29i65ř64í 12N20ě64m41e70c 3910897137899

Byla doba, kdy byla řada médii spojena přímo s nějakou stranou. Takže čtenář hned věděl, že je to názor lidovecký, agrárnický, komunistický, socialistický atp. Poté "za bolševika" také věděl, odkud vítr fouká. Jenže dnes se všechna media tváří nezávisle a v naprosté většině se drží mantry korektnosti skoro až za hrob. Tzn. když se třeba začalo střílet v Barceloně, ČT dokola opakovala, že není potvrzen teroristický útok a tak o žádný takový útok nejde. Ještě jinak řečeno, pokud media v době různých EZS, či EPS systémů mluví o tom, že celá katedrála shoří vinou nějaké chyby při opravách, je to krajně podezřelé.

+2/−2
20.4.2019 10:21

J77o10s80e86f 15V17a11l84a 9100593743763

zacinam mit pocit, ze pani Sichtarova ma sveho sefa nekde v Kremlu. Ona je odbornice proste na vsechno. Vtipne je, ze ve svych analyzach casto udava nespravna nebo mozna vedome falesna fakta, ktera se ale daji relativne lehko dohledat. S timtoi clankem se ale diskutovat neda. Fakta nikde. pouze hromada dojmu bez jakychkoli dukazu. kdysi anglicka media mela zkratku n.t., tedy not testified. Neovereno. takovych clanku nebylo moc. Jinak pro zajimavost, v nemcine se N.T. cte Ente, tedy kachna. Ano, spravne, novinarska kachna, cesky vyraz pochazi ze stejneho slovniho zakladu . Clanek pani Sichtarove je taky n.t.

+6/−27
19.4.2019 20:53

P87e23t28r 73N21e33d46o11m47a 4289757448670

"Vtipne je, ze ve svych analyzach casto udava nespravna nebo mozna vedome falesna fakta"....budte konkretni.....

+4/−2
19.4.2019 21:17

J21o36s63e95f 24V87a48l58a 9690303973653

vyhledejte si moje konkretni poznamky ke konkretnim clankum autorky. Vetsinou jsou to clanky se tykajici nemecke ekonomiky a cen. Vzhledem k tomu, ze idnes neuvadi seznam prispevku, nehodlam se obtezovat hledanim jednotlivych clanku v archivu. Dekuji za pochopeni

+1/−10
19.4.2019 21:49

K56a40r66i66n82a 94J21a64n79á12k59o89v64á 9820774714387

nenašla jsem;-€

0/0
23.4.2019 18:46

P78e53t62r 79V49o86s41t65r26ý 3888330203806

https://manipulatori.cz/pozar-notre-dame-ocima-petra-stepanka-a-markety-sichtarove

+1/−2
22.4.2019 21:03

J73a35r78o25m51í13r 47K45r90á86l 4180779844259

Na to, abyste zjisti jak se média snačí ovlivňovat myšlení lidí nemusíte být odborník. To vidí průměrně vzdělaný jedinec. Takže to, že Vy věříte všemu co se někde napíše, je jen Váš problém.

+9/−2
20.4.2019 16:29

L24u98k26á21š 37Š58m93a85h51e36l 2367764862134

Máte plus, jelikož jsem netušil, jak vznikl výraz kachna a děkuji za objasnění.

+1/0
24.4.2019 13:59

J85a43n 18S79u97c62h22a35r79d82a 8192524926236

R^

+2/0
19.4.2019 18:13

J37o50s25e44f 57Š10o32l87t40e72s 8184208630613

Rozdíl je v tom, že vy to tady klidně můžete takhle napsat na plnou hubu a v noci si pro vás STB nejpřijde, nerozbije vám hubu telefonním seznamem, z redakce a ze zaměstnání vás taky nevyhodí a k tomu vám za to ještě zaplatí. To je ten rozdíl dnešní demokracie a tehdejší doby. Za podobný článek by vás tehdy zavřeli natvrdo za pobuřování.

+9/−7
19.4.2019 14:07

J96i30ř30í 64N60ě21m18e23c 3100157907519

Kdyby v minulosti nemuselo z blogu Idnes odejít hromada blogerů, tak by to co píšete byla pravda. Jenže ono tomu tak není a zdaleka nemůžete napsat cokoliv na "plnou hubu". To platí i za předpokladu, že je čelý článek velice kultivovaný, ale prostě nezapadne do nějaké té správné škatulky. Takže ano, nepřijde si pro Vás STB, ale smažou Vás i s fuseklema (novinář dostane padáka). A pozor, Hamáček poslouchá a cenzorů všeho druhu přibývá.

+13/−2
20.4.2019 11:07

J16o44s10e62f 98Š12o77l20t76e97s 8424238490453

Tak vzhledem k tomu, že idnes je soukromé médium, nevidím na tom nic zásadně problematického. A srovnání s režimem tam nevidím už žádné. Já fakt nepochopím lidi, kteří srovnávají ideologickou a programovou cenzuru a opresi státu s tím, že nějaký soukromý podnik si nastaví vlastní pravidla a pak je vynucuje.

+2/−4
21.4.2019 9:55

J87i51ř84í 18N56ě20m32e49c 3260697287579

Hmmm .... a v ČT je jaký typ cenzury, že dookola zvou jako odborníky ty stejné lidi, s tím stejným názorem. To přeci není soukromé medium? Jinak řečeno, jaká že to byla cenzura, když např. volili amerického prezidenta?

+3/−2
22.4.2019 19:28

J55o72s91e72f 88Š13o35l44t98e27s 8964878650733

Tam platí cenzura vyjadřování. Když se chováte jako dlaždič ze čtvrté cenové, tak vás nepozvou.

+1/0
22.4.2019 19:36

J20a11r62o94m51í19r 87K62r77á94l 4730639264489

V 80. letech ani nebylo třeba nic takového psát. Lidem už bylo jasné jaká bije (a dokonce i leckterým komunistům).

0/0
20.4.2019 16:32

M66a97r86t89i40n 58N84e18v90r28l51a 2697301754557

No a?

Jenom proto, že tenkrát byly následky samostaného uvažování pro jejich nositele fatálnější, tak máme nad dnešním stavem jásat? ?

Mě fakt baví, jak 30!!! let po změně režimu samozvaní obhájci mají na kritiku toho současného jediný argument a to ten, že kdysi to bylo horší. Jak dlouho jim to ještě vydrží? 50 let, 100 let? :-/

0/−1
23.4.2019 11:46

M83a25r49t18i39n 22Ž43e82l52i58n27s94k60ý 9308829839362

Problem je, ze demokracie muze byt ruzna, mit ruzne privlastky. Muslimska, krestanska, multikulturni, "imperialisticka", podle toho, jaka ideologie je ji nadrizena. Vseobecne asi, aby demokracie byla co nejsvobodnejsi, mela by byt zalozena na hodnotach vlastnich napriklad krestanstvi, ne katolictvi, (miluj blizniho, a prej mu dobro i kdyz dela spatne veci, co neznamena, ze mu to mas tolerovat, ze ceho vyplyva respekt k druhym atd.). Dnes se od krestanske demokracie ustupuje a nahrazuje se demokracii multikulturni, genderove "vyvazenou", imperialistickou (dulezite jsou zajmy nektere ze svetovych velmoci, ktere zajem je na zajem statu) apod., ta pak, obavam se, prestava byt zitelnou.

+2/−1
19.4.2019 11:45

M34a40r70t45i10n 57Ž31e67l85i29n69s13k19ý 9438279689202

... a take nezapomenout na demokracii kapitalistickou, kde je finacni zajem, zajem o vlastni zisk nad laskou k bliznimu, spoluobcanu, to je napriklad nas problem, mimo jinych...

+2/−4
19.4.2019 11:49

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz