Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vy jste ale šprýmařka ;-D;-D ..přijďte se někdy podívat před tu poštu , odkud vyrážejí pošťačky na služebních kolech a pak Vás poznámky o papírových dopisech,které nikdo neposílá a vše je mailem , přejdou!!!!!!...Pí.Š..nejdříve si vše ověřte a zjistěte si aspoň!! něco o této práci!!!! , pak o penězích , které stát poště dluží již po několik let atd atd...Hodně jste mne zklamala....dosud jsem Vás měl za profika,co si zjistí faktický stav věci!!

14 1
možnosti
MS

Zrušit pošty a spořit pod polštář, moje první a poslední dva články od této ekonomické experty na ledacos.

1 0
možnosti
ZB

Další rádoby ekonomka dává své rozumy. V něčem pravdu má, ryba smrdí od hlavy. Česká pošta nemá dobrý management, vždy jsou tam lidé poplatní politické vládnoucí straně, kteří toho moc neumí. Na přepážkách pak pracovníci prodávají všechno možné, zřejmě ten co vymyslel, chtěl zvýšit zisk. Nepovedlo se to a zhoršil tím služby pošty. Česká pošta by měla být na každém kousku republiky, i když se to ekonomicky na první pohled nevyplatí, měl by to být standard. Česká pošta by měla zůstat v rukách státu, narozdíl od rozhlasu a televize, které měly být už dávno zprivatizovány.

10 4
možnosti
PB

P65e53t43r 10B25u12r95i20a63n

10. 3. 2019 23:33

Zajímavé. Prvně ji zesměšníte a pak odpapouškujete to samé, co píše ona.

2 0
možnosti
MG

Jako obvykle, když něco píše tato autorka, je to vypočítané na efekt, avšak základní sdělení se přitom tomu efektu přizpůsobí, překroutí a čtenáři se podává zašmodrchané. V zájmu toho efektu. Základní sdělení není: Pošta ukousne 40% z balíků, ale poště ještě zůstává 40% přepravy balíků. I další sdělení: Pošta je drahá, proto nemůže přetrvat, navíc v této podobě nebude ani potřeba je v zájmu efektu překrouceno. Nebudu vypisovat a pitvat všechny hříchy v tomto textu proti fair play sdělení. Jisté je jedno: Paní Šichtařová není autorka, kterou by si najali v seriozní firmě. A je dost hrozné, že čtenáři těm jejím patlaninám věří, ač jim to zkresluje pohled na realitu.

9 2
možnosti
JF

Univerzální služba? Co to je? Zásadní problém České pošty není v poskytování něčeho imaginárního na čem tragicky prodělává. Je v jejích řídících strukturách. To její vedení má potřebu "objevovat Ameriku" a vynalézat vynalezené. Koncepce je mezi managementem pošty nejspíš sprosté slovo - nejprve se zbaví doručování novin a časopisů, pak se ho snaží opět zavést. Systém doručování je taky pozoruhodný - ráno jede auto s novinami, pak jede doručování běžných zásilek a někde mezi tím se motá dodávka s balíky. A úplným závěrem, ale neposlední dírou (dle velikosti), kterou poště teče do podpalubí je "zavírací doba" právě na těch malých obcích. Obvyklý model je, že pošta má z pracovní doby otevřeno 2 hodiny dopoledne a dvě odpoledne, tedy celkem 4 hodiny, přestože tam má mnohdy i několik pracovníků po celou pracovní dobu. Čemu asi slouží takové nastavení pracovní doby kdy většinu času je zavřeno? Veřejnosti, zákazníkům a tedy obchodu jistě ne!

8 0
možnosti
JP

To je těžký. Když nosila noviny pošťačka, došla leckdy s novinami tady ve 14:00 odpoledne, podle toho, jak chodila rajónem. Lidi nadávali, že si chtějí noviny přečíst ráno. Tak pošťačku třeba ve městech nahradil Mediatel, kde se doručovalo na brigádně DPP (1 pracovník třeba jen 2 hodiny denně) a muselo být doručeno do 7:30, v sobotu do 8:00. Tím přišla pošta o peníze a hlavně o pracovní místa, místo pracovníků na plný úvazek roznášely noviny třeba matky na mateřské, pro které bylo těch 1.500-2.000,- Kč vítaným přivýdělkem.

0 0
možnosti
PM

A politici budou muset přiznat, že už si nebudeme moci dovolit mít vesnici u každého pole:-/

3 1
možnosti
JK

Pošta má problémy, ale dívat se na ni jako na instituci doručujici zásilky je prostě špatně. To je pouze jedna z mnoha funkcí a pak jsou i takové, které soukromý sektor převzít nemůže. Paní Sichtarova se opět pustila na půdu, kterou nezná, a tedy jako obvykle z ní padají akorát nesmysly.

10 2
možnosti
JR

J84a80n 24R41á23ž

8. 3. 2019 19:15

Které služby nemůže převzít soukromý sektor aby se muselo zachovat tolik zaměstnanců ČP a pobočky byly otevřeny v každé vesnici denně 8 hodin? Fakt mne nic nenapadá, i když věřím, že takové jsou.

Českou poštu úplně zrušit by byla hloupost, ale udržovat při životě takový byrokratický, nepružný a lenivý kolos, jakým je ČP , je také hloupost.

0 0
možnosti
PR

Moc pěkně paní Šichtařová mluví o vesnicích. Cituji "v každé díře" , "u každé kůlny". V těm dírách paní Šichtařová prozatím žijí lidé a od státu očekávají alespoň trochu funkční služby. Platí daně tak jak lidé ve městě.

24 5
možnosti
JR

J64a70n 85R92á20ž

8. 3. 2019 18:49

Máte pravdu, že lidé na vesnicích platí daně stejně jako lidé ve městech, ale není možné, aby Česká pošta byla daňovými poplatníky stále dotována a fungovala tak systémově špatně, jako nyní. Bydlím na vesnici a u nás máme pobočku ČP obsluhující tři okolní vesnice, takže sleduji kdo a k jakému účelu ji využívá. Nechápu například moje vrstevníky, kteří pořád chodí, či jezdí autobusem na naší poštu pro důchod a tam hotově platí poplatky související např. s bydlením, místo toho, aby si zřídili u svého účtu v bance inkaso a měli čistou hlavu. Stejně tak nechápu, proč by musela být naše "pošta" otevřena pět dní v týdnu, denně 10 hodin a obsluhována dvěma tam sedícími ženami + má dvě další, co roznáší po domech dopisy.

Mimochodem: Kdo zažil horor s vydáním balíčku pro manželku, která je nemocná a nemůže na poštu osobně dojít, zcela jistě už služby ČP nepoužije. U dodání prostřednictvím zásilkové služby, která je často levnější než ČP, totiž k vydání balíčku středověký průkaz zmocněnce nepotřebujete.

1 0
možnosti
MT

To je vsechno pekne, ale jak poslu doporuceny dopis ? Vyrizuji velmi dulezite veci a nekolikrat za rok potrebuji poslat doporuceny dopis, jinak mi protistrana zapre ze ho dostala. Jak to bez posty vyresim ?

2 3
možnosti
AP

Datovou schránkou? Nebo i tím doporučeným dopisem. Jen jej na vesnici nebudete podávat na poště, ale třeba ve večerce nebo na obecním úřadě.

13 0
možnosti
PK

K Vašemu výčtu potíží pošty si dovolím přidat ještě jednu... a to je vztah zaměstnavatel - zaměstnanec. Vedení pošty svého času opomnělo, co je primární povinností tohoto podniku... a tím je dodání zásilky (a je jedno, zda se jedná o balík, dopis či peníze) a místo toho se věnovala převážně distribuci služeb a výrobků smluvních partnerů. A toto požadovalo (a dost nevybíravě) i po svých zaměstnancích a to pod hrozbou finančních sankcí. Nevím jak jinde, ale u nás bývalo na poště jakýmsi pravidlem, že zaměstnankyně pošty u okýnek měly "za zadkem" nějakou vedoucí, která kontrolovala, zda jsou zákazníkům nabízeny služby smluvních partnerů a jakýsi vrcholem drzosti jsem zažil před cca 3 léty. Pošťačka mě probudila po noční směně - přinesla mi doporučený balíček... Což bylo zcela v pořádku, ale cca 10 minut na to se ozval zvonek podruhé... a za dveřmi stál cca 35 letý muž, který kontroloval, zda mi pošťačka nabízela služby poštovní spořitelny. Nikdy jsem nevěřil, že dokážu být takto vulgární a domnívám se, že dotyčný můj řev slyšel ještě před domem...

13 1
možnosti
Foto

To buzení kontrolory, v mém případě kontrolující doručení letáků, v době kdy jsem ještě pracoval na směny, mě štvalo tak, že jsem, po vámi zmíněném několikanásobném řevu, dal ke zvonku text: "PROSÍM NEZVOŇTE vy, co něco prodáváte či kupujete, co šíříte svoji víru nebo názory, co kontrolujte doručení reklamních letáků". A zvonili stejně dál. A jeden byl ještě k tomu arogantní.

Přiznávám s poštou to nesouvisí, ale vaše zkušenost mi to připoměla.

1 0
možnosti
  • Počet článků 686
  • Celková karma 42,73
  • Průměrná čtenost 20154x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články