Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

To zas bude kontrablogů od nýmandů, kteří se chtějí lacino přiživit na slavnějším jméně blogerky. ;-D

3 0
možnosti
JR

J19a85n 18R53á59ž

9. 2. 2019 13:26

Já bych o jednom komikovi, který se takto přiživuje věděl;-D a jsem zvědav, zda nějakým trapným blogem bude reagovat i na tento článek.

2 0
možnosti

Ten kdo schválí lavičku za vámi uvedené peníze, by měl už dávno sedět v lochu.

33 0
možnosti
MK

Tu schválili radní a ti nejsou trestně odpovědní.

1 0
možnosti
AM

A92d61a89m 17M76a30l53ý

8. 2. 2019 11:09

Námět výborný. Provedení článku pitomé.Rv

1 31
možnosti
OM

Poznámka hloupá, provedení výborné (jen 5 slov).

32 0
možnosti
VP

Noční starosta bude dohlížet na jejic hsprávné nasvícení.

12 0
možnosti
PS

Tak se také zapojte každý může těžit bitcoiny nebo vydávat něco za umění. Včera jsem natáhl prostěradlo přes silnici a nechal po něm jezdit auta měl jsem štěstí a přelétající racek ho ještě řádně znesvětil. Umění má vyvolávat diskusi tak jsem dílo nazval "bílé prostěradlo integruje tmavé koleje" .Dílo má evokovat boj proti stereotypům a xenofobii.Počítám že při prodeji by to mohlo hodit nějakých 100 tisíc.

42 0
možnosti
LC

Kurňa, trochu uznání, paní Šichtařová. Víte kolik umělců a různých performerů naše školství produkuje. Vy byste je snad nechala umřít hlady.;-)

22 0
možnosti

Nevkusná socha holt je důležitější než oprava lávky. Tam mohou lidé spadnout a natlouci si. Jak je na tom asi ten pá co utrpěl vážná zranění při zřícení lávky?

6 0
možnosti
JS

Já na bráchu brácha na mne ;-D

8 0
možnosti
  • Počet článků 685
  • Celková karma 43,37
  • Průměrná čtenost 20184x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články