Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P36e64t53r 90B17r57o28ž

18. 1. 2019 13:25

Správnej chlap se přece ještě před rozmnožením nechá přeoperovat na ženskou, no ne? ;-)

2 0
možnosti
JZ

Ještě že se prozatím nikdo nepokusil vysvětlit, co to ten "správný chlap" a "správná ženská" vlastně je. To by byl teprve poprask. Zatím si každý můžeme myslet, že jsme to právě my.

10 0
možnosti
Foto

kdybyste paní Šichtářovou četl pozorně tak byste pochopil -správná ženská se stará aby reklamy neporušovaly práva mužů a správný muž jen tiše přikyvuje schován za manželčinými silnými rameny-stačí se podivat na ilustrační fotku a vidíte jak má vypadat správný pár;-)

2 16
možnosti
EK

No jo, chudáčci chlapi, oni se cítí ublížení. Alespoň poznají to, co cítí ženy, když jsou v reklamách stereotypně ukazovány jako přiblblé hospodyňky.

4 51
možnosti
BD

pardón madam, ale 90% reklam je jak muž obskakuje svou polovičku, nosí jí sladkosti ke sledování TV, učí ukládat děti nádobí do myčky atd.

Ale to je samozřejmě jen marketing: kup si tento produkt a budeš se mít jako ta z reklamy.

30 0
možnosti
Foto

P97e81t53r 98J22o77h54n

18. 1. 2019 11:04

Tak mne nechává Gillette v klidu ;-D

2 0
možnosti
TT

Mě taky. Na můj obličejový porost a la Japonec mně stačí jednorázové no name holítko na čtvrt roku. ;-D

0 0
možnosti
LB

Odstranění křížů z řeckých kostelů na výrobcích v Lidlu jsem samozřejmě vnímal jako odporné a trapné, ale jistou zvrhlou logiku jsem v tom viděl: Lidl si evidentně řekl, že muslim si nic s křesťanským křížem nekoupí, ale křesťanovi či ateistovi bude nepřítomnost kříže fuk. A třeba si toho ani nevšimne. Inu, všimnul si.

Krok Gillette je ještě o stupeň hloupější. Tady totiž ani ta komerční logika není přítomna. Tady je zákazník prostě viděn jako položka v tupém stádu, které si nechá vnutit cokoli, co aktuálně tlačí klika médií a neziskovek. U Gillette však zapomněli, že zákazník má na výběr a pokud si naprosto stejný výrobek může koupit od jiné značky vzdálený v regálu asi třicet centimetrů od výrobku správně ideologicky orientovaného, tak po něm prostě sáhne raději než po značce, která ho znechutila.

74 1
možnosti
Foto

Napsal jste krásný komentář, pohladil mi moje řecké srdíčko. A také jste ho napsal, protože i autorka napsala pěkný článek. Díky oběma.R^VR^

18 0
možnosti
LZ

L90u60k87á64š 73Z40i71m84a

18. 1. 2019 9:09

Celý princip "Get woke, go broke" by si zasloužil dnes již menší knihu.

Pak můžete přidat i druhý díl "Intersekcionalismus je kult".

6 0
možnosti
PP

"Na výchovu lidstvo vymyslelo rodiče. " - asi ne ty "nerodiče", typů těch zmíněných "dřevorubců", které nám prosazuje menšina.

8 1
možnosti
PK

Pankaj Bhalla z Gillette, Satya Nadella z Microsoftu, Sundar Pichai z Googlea ohl bych pokračovat dále. Asi jsou to schopní pánové (možná i všeho), ale typicky anglosaská jméno to nejsou. Co se děje?

24 1
možnosti
JB

J87a43n 65B97í78l19ý

18. 1. 2019 14:13

na tyhle pány platí české pořekadlo poturčenec horší turka.

3 0
možnosti
JH

J13a26k56u48b 90H14o56z97a

18. 1. 2019 8:26

Komická je ta část, jak androgyna u bradýře holí Gillettem. Když už k němu jdu, tak chci horký ručník a břitvu. ;-D

7 0
možnosti
LB

Mně se nejvíc líbí ta pasáž, jak se ten chlap ohlíží za ženskou a ten ideologicky správně orientovanej maskulinně netoxickej mu za to vyčiní. On možná bude správně orientovanej i jinak, než ideologicky...

12 0
možnosti
  • Počet článků 685
  • Celková karma 43,38
  • Průměrná čtenost 20184x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články