Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ř65e26h37o79ř 87K97r69á83l81í50č65e93k 5857451509938

Přesně kvůli tomuto jsem dávno přehodnotil svůj kdysi naivní názor na adopce dětí homosexuálními páry, že i dva milující homosexuálové jsou pro dítě lepší než život v dětském domově či podobném ústavu... Ale zlatý voči.... Rv

Stejně jako už nestačí registrované partnerství a chtějí manželství, tak představa adopce nechtěných dětí je opravdu naivní. S případným uzákoněním adopce dětí homosexuály začne velké kupčení s dělohami a umělým oplodněním a po opuštěných dětech v domovech ani neštěkne pes :-/

+1/0
10.1.2019 15:00

J94a63n55k81a 11N36o78v39á60k46o91v67á 8377515424810

Autorko, na jedné straně kritizujete, že dítě "vyrobené na míru" má právo poznat svoji biologickou matku a to mu bude (skutečně bude?, jak to víte??) odpíráno dvěma homosexuály. Na stranu druhou píšete, že vzetí si dítěte z DD by bylo pro Vás akceptovatelné a dobré. Pro mě také tato možnost vyznívá jako OK. Jenže systém to nepovoluje. A hlavně ty děti z DD své biologické matky také často vůbec neznají (a mnohé, které znají, tak by je raději ani znát nechtěly).

0/−1
9.1.2019 13:48

M64a61r80t48i69n 47R39o71s40o73l 4290273832171

S těmi adopcemi dětí z dětských domovů je problém. Buď jsou to nemluvňata o které je rvačka a stoji na ně fronty i heterosexuální páry. Nebo jsou už starší děti a ty ani za nic k homosexuálnímu páru nechtějí. Tedy homosexuálním párům nezbývá než přebírat malé děti heterosexuálním čekatelům. Nebo si je nechat "pěstovat" na zakázku. A teď jak to či ono zabalit jako milosdrenství?

0/0
9.1.2019 11:39

J14o97s38e95f 32S68u95k 4175160380474

Stát má možnost cestou zákonů určovat žádoucí směr a ten podporovat. Pro mne je hodna podpory a ochrany tradiční rodina - muž a žena, vychovávající s láskou své děti..Děti vzhledem ke své nedospělosti a zranitelnosti vyžadují zvláštní zřetel a ochranu. Pestrost života nastoluje různé situace mimo základní model úplné rodiny..

Překotné zákonné změny v oblasti sebeurčení jedinců by ale rozhodně neměly vést k překotnému přijímání zákonů s nejistým vlivem na výchovu a vývoj dětí, notabene t.č. vnímanou špíše jako negativní..Neschopnost či neochota některých jedinců přijmout přírodou daný stav nemůže být podporována přijímáním zákonů na úkor druhých osob - dětí..

+4/0
8.1.2019 10:25
Foto

V96á28c50l16a11v 55C40h17u83c38h33m63a 6125331568336

O tom jak je to s láskou k dětem v mnoha heterosexuálních rodinách vypovídá tento článek. https://zpravy.aktualne.cz/domaci/zeny-z-cssd-chteji-celorocni-provoz-druzin-na-to-nemame-dost/r~3f3d9196104211e9af000cc47ab5f122/?fbclid=IwAR0vlgeaU4mte9dstI32Ti2NLtKE5nsCGOmXBGE_4s-zUnzgnqXxxwtRVdk&redirected=1546856966

Pořídíme si děti, ale státe postarej se nám o ně za peníze jiných.

+1/−1
7.1.2019 11:33

B50ě36l16a 60H55o53r42á93k38o40v29á 1738842579550

"holčička z našeho příběhu nic z toho nepozná. Bude mít dva otce. Kdyby se na hlavu postavili, kdyby ji milovali sebevíc (což určitě budou)"

Tak právě toho bych se obávala vzhledem k požadavkům páru asi nejvíc:-/

+1/0
7.1.2019 11:27
Foto

P17e22t71r25a 20H43a97v80e76l22k11o60v37á 8443283212

Příliš nerozumím, že autorka tolik zatracuje umělou inseminaci vlastním spermatem dvěma homosexuály náhradní rodičkou, kteří spolu mají harmonický vztah a nevedou žádné další paralení životy. A obdivuje rodičovský model gaye a lesbičky, kteří si účelově zplodí dítě a vedou paralení sexuální životy. Dle mého názoru na dítě, až dospěje, bude mít více zchaotizující dopad zjištění, že rodič je gay a lesba a nemají o sebe ze své podstaty zájem, sexuálně žijí s někým jiným, nežli, že bylo počato z umělé inseminace a homoseuální rodiče spolu žijí spořádaně. Pokud se jim to nerozpadne. Podle mě ani první ani druhý model není zdravý pro psychický rozvoj dítěte, ale ten druhý mi připadne ještě horší chaos, nežli ten první. Nevím ale proč se rozčiluje, že někdo ve světě schvaluje institu otroctví. Otroctví je v řadě společností bráno jako zcela samozřejmé, toleruje je myslím přes 1 miliardu obyvatel či více. Tak co jí na tom vadí? Otroci, většinou se jedná o indické členy nejnižších kast, jsou na západě šťastnější, nežli, když by měli setrvávat v beznadějších podmínkách. Myslím si, že dítě, které odnosí matka za hodně hezké peníze, bude mít naopak hodně velké plus, protože matka bude po celou dobu spokojená, že dostane velký balík peněz. Každopádně bude o dítě pečlivě postaráno a bude jako v bavlnce. Takových dětí je navíc plno, třeba děti Michaela Jacksona. U jeho dcery se projevily sebevražedné sklony, ale ne, když byla malá, ale teprve po smrti otce, stresem z jeho ztráty a velkou psychickou zátěží.

+2/−8
6.1.2019 18:13

P76e11t96r 13N30o34v22e47k 6982932542696

takže kdyby to bylo podle Vás , tak to dítě není na světě ( je na světě jen kvůli touze těch 2 homosexuálů ), a to by bylo správně ?

0/−7
6.1.2019 16:51

K14r46y94š97t55o61f 69L57a65n14í35k 1889980915875

nejen toto, spravne by bylo, kdyby se nenarodilo i nekolik miliard dalsich deti.

0/0
8.1.2019 0:44

J38i81r63k75a 54B17r47u72n54n77e57r 4398772559167

R^

+2/0
6.1.2019 15:53

J38o78s46e17f 25F75e36r56d34a 4892956532232

Hezky popsáno.

Tento článek možná koresponduje i s dnešní zprávou v Českém rozhlase, totiž že každé 10. dítě v Česku má psychické problémy. Řešilo se ale to, že je málo dětských psychiatrů, místo toho, aby se šlo po příčině tohoto velkého problému. Kromě toho se objevují stále častější případy dětí s autismem. Nevypovídá to o lecčems???

Děkuji Vám, paní Šichtařová, za podobné články.

+12/0
6.1.2019 14:01
Foto

V72á75c18l14a37v 45C82h65u45c28h98m61a 6655731498296

Jo, každé 10 dítě má psychické problémy a stále častěji se objevují případy dětí s autismem. Ve společnosti, kde dosud homosexuálové nemohou mít děti a tedy je to problém heterosexuálních rodin. Vypovídá to o lecčems, to máte pravdu. ;-D

+1/−5
7.1.2019 11:37

T96o32m91á12š 58K74u55c51h90a76ř 3227121348391

Přestože v zásadě stojím na stejné straně barikády a tyto aktivity menšin odmítám jako součást rozkladu společnosti, tak "argumentům" paní Šichtářové karmu nedám, protože nám prakticky bez výjimky jako argumenty a pravdy předkládá: "Já to dělám a takto a tak je to normální a správné.".

Podobný vývoj, kdy zde bloger začal před lety sklízet karmu v nějaké oblasti svého zaměření a začal si díky tomu myslet, že snědl Šalamounovo lejno a že tak může kafrat úplně do všeho jsme tu zažili. A stejně jako u paní Šichtářové mu ta karma i nezdravé sebevědomí rostly dál, protože, protože šel populisticky s davem. A tak jeho přesvědčení o vlastních schopnostech a výjimečnosti rostlo a rostlo, až jsme vyrobili Okamuru. :-)

Teď už jen s obavami čekám, kdy k tomu vstupu do politiky dojde i u paní Šichtářové.. Předpokládám, že snad až poté, co "odmnoží" a pošle do světa své poslední dítě.;-)

+1/−10
6.1.2019 11:06

K84r57y62š34t10o78f 69L53a11n41í71k 1509920605465

bych se tim prilis nevzrusoval, je to jen mezikrok na ceste k pestovani cloveka ze zarodecnych ingredienci mimo lidsky organismus.

+1/0
5.1.2019 15:42

J54a58n 12R85á37ž 1379663144510

S hlavní myšlenkou článku zcela souhlasím. Považuji také "obchod" s dětmi, včetně objednání a následné koupení si dítěte odnošené náhradní matkou homosexuálním párem v době, kdy je na světě tolik dětí, které po milující rodině touží, za vysoce nemravný.

Jen mám velmi velké výhrady ke každé matce, která prohlásí, že se pro děti obětovala, i když každou matku vychovávající pět dětí hluboce obdivuji a mám k takové matce obrovský respekt..

PS. Opačně: I když jsem měl často dvě zaměstnání, abych rodině zajistil za "totáče" dobrou životní úroveň, nikdy by mne nenapadlo prohlásit, že jsem se pro rodinu obětoval, neb zajistit dobrou životní úroveň rodiny považuji za základní povinnost muže.

0/0
5.1.2019 14:11

K63a96t29e65ř22i59n33a 79V40a15š42á51k98o40v73á 5701582529305

Ona ale nepíše, že se obětovala, píše, že obětovala kariéru. Že člověk, pokud je postaven před volbu, něco obětovat musí.

+6/0
5.1.2019 21:05

H59e39l17e81n94a 15B46r28o19d26e95c11k27á 1535201702134

Tak konečně jste našla řešení. Gay se dá dohromady s lesbou a budou předstírat spokojený vztah před dítětem. To jistě ocení, že z něj celý život dělají pitomce a každou minutu jeho života se přetvařují. Život ve lži (o vztahu rodičů) je jistě velice příjemný a v dítěti vypěstuje správné hodnoty. Nejsem nadšená myšlenkou adopcí homosexuálními páry, ale tohle je teda článek za všechny prachy.

+1/−5
5.1.2019 12:49
Foto

P58a14v41e50l 18P90o19k86o27r94n55ý 2276384240782

"museli potlačit v sobě část svého já a něco obětovat." pěkná věta, až budou zase menšiny horlit za "svá práva", tak jim tuto větu přečtu.

+2/0
5.1.2019 8:10

J83o46s54e21f 56K24o33r60e74j41s 5239638448145

Tím bych se nechlubil.

0/−1
5.1.2019 10:36

J24a97n 87R69á70ž 1229533204790

Co na tom názoru není ke chlubení? Fakt by mne to zajímalo!

0/0
5.1.2019 14:13
Foto

K51a48r96e93l 76Á20b90e10l80o11v26s26k80ý 7979970233872

Co asi může dostat do vínku dítě, které je už v děloze předmětem obchodního kontraktu?

Zdroj: https://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=694640

Proboha - co asi může dostat do vínku dítě, jehož rodiče jsou feťáci, alkoholici, hysterky, semetriky atd. Co asi může dostat do života dítě lidí, kteří vidí jen prachy, úspěch a nebo konzum a tak podobně, mohli bychom pkračovat - píšete, že vám do těch pánů nic není, a u toho jste měla zůstat - nic vám do toho není, nic vám není do těch žen, které si nechají zaplatit za odnošení dítěte ... není v tom vůbec žádný rozdíl, oproti vámi uvaděnému příkladu - vaše, promiňte mi to, stupidní a zavádějící " ... nechali si dítě na míru vypěstovat", koupili si ho jako rybičku, kotě atd. - to vypadá spíš jako konstrukce nespokojeného, frustrovaného jedince.

Navíc předjímáte, že se dítě může stát psychopatem, psychicky labilním jedincem a podobně. To se stává často i v normálních rodinách, v párech, dokonce i v těch milujících se, kteří se pak rozejdou atd. Nebo snad chcet tvrdit, že ne? Vykonstruovala jste si nějaký "obchod" bílým masem, a je otázka proč? O těch lidech nic nevíte, neznáte je osobně, ale soudíte je stylem, který je nedůstojný slušného a vzdělaného člověka, jakým se jistě cítíte být; dokonce podsouváte, jestli nebylo v "americké" smlouvě (?) uvedeno, zda musí být zboží bez vad - to už je spíš hodno bulváru, dryáčnické trhovkyně, a nebo hloupé pavlačové drbny. A důvod, předpoklad, že takový lidé nemohou vychovat dobře a normálně dítě - nikoliv fakt, pouze váš předpoklad. Ostatní už zmínili jiní. Sorry jako ... :-/Rv

+5/−13
5.1.2019 0:33
Foto

K35a53r65e19l 93Á36b74e82l13o96v66s56k66ý 7129340723652

Víte pane Macháte, asi je svaté právo každého, dát za podobný článek karmu, ale jestli si někdo zaslouží v tomto případě mínus, pak je to spíše autorka, a to už třeba jen za ten název ... srovnávat množírnu psů, s tímto případem, mluvit o obchodu bílým masem, je v duchu mnou napsaného ... senzace, bulvár:-/Rv a bůhví co ještěRv kdyby autorka použila trochu jiný slovník, vůbec bych zde nereagoval, ale takhle ???

+1/−5
5.1.2019 10:01

M12i72l59o30š 55M49a83c40h42á61t 5275866427988

Dobrý den, pane Ábelovský. Cele uznávám, že máte nárok na Váš názor. Jistě, pro název článku bylo možné zvolit jinou formulaci - sám jsem to pochopil jako "záměrně zdůrazněný příměr". Mějte se hezky.

+3/0
5.1.2019 11:28
Foto

K82a85r10e54l 70Á57b21e31l21o73v22s34k52ý 7239980913522

No, a o to právě jde - těch "záměrně zdůrazněných příměrů", povětšinou pouze vycucaných z prstu autorky, je tam na můj vkus příliš mnoho - tak mnoho, že jeden přemýšlí, chtíc nechtíc i o tom, co je asi tak skutečným důvodem sepsání podobného elaborátu? Skutečně je to to, co se nám snaží vsugerovat autorka? nebo je to zcela něco jiného? Mějte se taky fajn.

0/0
6.1.2019 21:43

J28a94n54a 61N37ě19m80e37č59k86o28v62á 3353434271126

Šmarjá panno! Až někdy o to nejlepší pro dítě půjde rozvádějícím se heterosexuálním párům - té celé polovině, či kolik to aktuálně je, která jinak samozřejmě ctí svátost manželskou podstatně víc než liberální úchylové - nebo matkám, co otěhotní po podrazu na chlapa, tak začnu brojit proti homosexuálním párům a "jejich" potomkům.

Vím, že to není ideální stav, ale ruku na srdce, copak je ideální stav rozbouraná rodina, střídavá péče nebo to, že dítě může mít každá alkoholička, feťačka nebo duševně narušená osoba??? Je ideální stav, kolik dětí zažije sexuální násilí nebo fyzické násilí? Až si jako "tradiční společnost" vyřešíme tohle všechno, tak POTOM budu brojit proti tomu, aby dítě vychovávali třeba dva milující lidé stejného pohlaví. :-/

+5/−8
4.1.2019 23:33
Foto

R64a91d25k17a 96K72i91e95l46b74e24r14g24e57r52o38v82á 6673347290504

R^...až si jako tradiční společnost vyřešíme...R^ děkuji.

Paní autorka zapomíná, že neděje.li se něco bohužel dávno tak, jak bylo možná tím nejlepším úmyslem...věci, jevy, si zkrátka začnou hledat náhradní řešení. Ale to samo řešení má předchůdce. Málo lásky a zodpovědnosti. Nastupuje ne žena muž jako samozřejmost, ale dva muži, kteří k dítěti přijdou sice plánovaně, ale zato ne nešťastnou chvílí, nebo podvodem s antikoncepcí, cíleným přivázáním partnera...nebo v drogovém rauši.

0/−1
5.1.2019 8:40
Foto

R72a36d57k96a 75K31i89e42l21b31e61r51g94e21r17o68v18á 6363547120584

Kdyby se s tímhle dalo i nějak souhlasit, nebo spíš polemizovat a upřesňovat, vždycky to umíte nějak zdevalvovat. Nebylo by zkrátka stokrát lepší nechat vyznít problematiku, jen tu, aniž se samolibě postavíte do role jediné obětavé pod sluncem? Jak sympatické by bylo si tohle přečíst o počtu Vašich dětí jen někde vedle článku ve Vašem profilu...

Vždycky mě draly kamarádky, co se cítily víc a lepší matky, když měly o dítě víc než já, Vždycky mi zhaslo cosi světla, když ony déle kojily než já a ony mohly a já prostě už ne a bylo nutno to zdůraznit...Neodvozujte cokoliv ze sebe, protože tímhle sebestředným zdůrazněním podtrhujetet smutky těch, co by chtěli víc dětí a nemohou, co o ně stojí a nejde to..paní Šichtařová, i fianačně... i finančně...

A...Já si dovedu představit, že když vám budou nabízet dítě cizí, ale bude kolem vás chodit naděje mít dítě ze sebe, své, uděláte cokoiliv, aby bylo z vás. S partnerem, kterého milujete. Dá se o všem polemizovat, ale tohle je věc složitá. A v době , kdy stoupá neplodnost, složité o to víc. Hořekovat byste neměla už proto, že podle vás každý, kdo chce chránit ovzduší a nepotřebuje auto, je pro vás divný, terorista, zelený terorista... A bohužel...jsme součástí přírody. No tak si ona Vaší ekonomikou bezsluníčkářského neteroristického ražení vybírá daň. Každé dítě je pak ve světě ztráty plodnosti požehnáním. At jej vychovají klidně dva muži. To dítě důležité je.

+1/−8
4.1.2019 23:14

I61v93o 76S22a12l44e88k 8782662190976

Jste dobrá, že máte 5 dětí. To by dal málokdo. Ale občas mám dojem, že toho zneužíváte. To, co popisujete mi určitě není úplně po chuti, ale kolik lidí si to může dovolit. Je to pseudoproblém. Dějí se daleko horší věci.

+1/−1
4.1.2019 20:29
Foto

J60i90n65d66ř19i30c51h 12K62u34b52á62n62e29k 1457446683746

Jestli někdy budete kandidovat někam, kam vás budu moci zvolit, jste můj člověk. R^

+5/−1
4.1.2019 20:13

T40o78m27á91š 57T73a63t30í63č28e54k 5530422630528

Ježišmarja, tady je to zase zadělaný dobrodějama! ;-D:-P

+2/−1
4.1.2019 19:09
Foto

K52u43b29a 51H12o97r15á13k 2108951897199

Pokud chcete psát o nějakém tématu, měla by jste si nejprve zjistit všechna fakta a až následně se dopouštět soudu. Nepravdami a zavádějící i konstatováními, se Váš text jen hemží. Takto vypadáte jako hlupačka.

+3/−14
4.1.2019 16:52

P40a24v91e65l 10K29u13l35i39č80k68a 3437909120885

A co kdyby jste nějaké faktické argumenty napsal Vy?

Takhle totiž z Vás ten Váš "výkřik" dělá akorat... aktivistu! :-P

+5/0
5.1.2019 17:37
Foto

L66i33b56u19š91e 88P19a19l85k25o91v66á 5761343757279

jako ekonomka byste měla vědět, že peníze odjakživa vládnou světem stejně jako zákon poptávky a nabídky-kdo má peníze může si diktovat co chce a podplatí si i zákonodárce zatímco kdo peníze nemá udělá cokoliv aby se uživil-snahy aby to fungovalo jinak zavání sociálním inženýrstvím proti němuž tu tak často vystupujete

0/−10
4.1.2019 16:45

D95a66n64i32e15l 71M61a54g33n38u37s 4233715734857

Takže snaha zajistit, aby nebylo možné pomocí úplatků obcházet zákony nebo si je přizpůsobovat, zavání sociálním inženýrstvím? :-) Tak to mu tu tedy zavání něco jiného...

+4/0
4.1.2019 19:37
Foto

L59i98b18u48š79e 52P85a97l29k31o14v15á 5501173627359

pokud neumíte argumentovat jinak než překroucením slov oponenta tak je diskuze s vámi zbytečná-hezký víkend;-)

0/−1
4.1.2019 19:43

D11a63n63i72e76l 36M78a82g94n70u12s 4853635604957

"kdo má peníze může si diktovat co chce a podplatí si i zákonodárce zatímco kdo peníze nemá udělá cokoliv aby se uživil", a "snahy aby to fungovalo jinak zavání sociálním inženýrstvím". To fakt nevím, co jsem tam překroutil. Nicméně že je s vámi diskuze zbytečná, to už vím dávno. Hezký víkend i vám.

+5/−1
4.1.2019 19:57

J46a21n 39R41á66ž 1689853954730

Pardón, mělo být (+)

0/0
5.1.2019 13:53

J19i68r44i 11P11r65a21j46z 1703123367584

Je jasný , že peníze jsou vždy až na prvním místě. Ale podporovat to a psát o homosexuálním páru jak si za prachy pořídili dítě. To mě opravdu nezajímá a není to něco co by se mělo vyzdvihovat.

+2/0
5.1.2019 0:37

K18a11t19e33ř30i34n53a 18V50a10š44á68k34o67v92á 5201742949665

fajn, takže kdo má peníze, bude si nadále kupovat děti, zneužívat chudé ženy k dárcovství vajíček a odnošení dětí, atd.

Ostatně, může si kupovat i rozhodnutí soudu, obcházení zákonů, atd.

A my budeme říkat, že je to tak v pořádku, protože všechno jiné je sociální inženýrství? Doufám, že tohle fakt nemyslíte vážně.

0/0
5.1.2019 21:10
Foto

L24i66b88u62š17e 90P77a81l38k58o64v25á 5601343467379

ani mně se tenhle svět nelíbí-vůbec se mi nelíbí-ale popírat že se to už dávno děje, ikdyž načerno, by bylo velice naivní, dnes a denně vidíme kolem že ten kdo má peníze smí všechno-a práva těch kdo peníze nemají nikoho nezajímají

0/0
5.1.2019 21:14
Foto

V20á29c18l46a44v 42C86h32u18c33h75m75a 6425711108706

I vy v podstatě fungujete jako množírna. Jen k předání dítěte společnosti dojde drobet později a máte přece jen trochu víc vlivu na to, co s dítětem bude.

Píšete, že vy jste pro své děti obětovala kariéru a oni nemusí obětovat nic. Jak to víte? Pro ně snad starost o děti nebude oběť? Nebudou muset nijak omezit ostatní aktivity? Kolik je dnes matek, které si pořídí dítě, ale nemají k němu v podstatě žádný vztah? Od malička se jim o dítě stará nějaká chůva a o tom co je to mateřská láska ty děti vědí kulový.

+9/−12
4.1.2019 15:16

J45a21n 91K29o48z11á41k 6511515245

Na ty děti mají určitě vychovatelky, chůvy a asi i kojnou. Aktivity si uspořádají tak, že jednou bude doma táta a jindy táta.

0/0
9.1.2019 14:15
Foto

V59á85c84l82a44v 87C39h82u89c66h58m32a 6815791658536

Takže tím by padly veškeré argumenty ohledně toho, že dětem bude chybět ženský vzor a vše bude fungovat v podstatě stejně jako dnes funguje v mnohých heterosexuálních rodinách. ;-)

0/0
12.1.2019 17:58

D83a25n11i48e65l 57L92e49h25o22t54s18k71ý 9282760943911

Bez debatyR^R^R^!!

+9/−1
4.1.2019 14:37
Foto

L27i37b46u33š50e 40P87a12l88k19o14v26á 5221383217629

Rvkvalita vašich blogů má rapidně klesající tendenci:-/

+2/−22
4.1.2019 14:09

L93u27k25á49š 12B57u11r91g45e67t 4314435310212

Paní Šichtařová nám sdělila, že dítě má mít v ideálním případě milující maminku a tatínka a že považovat dítě za věc, kterou si lze pořídit v požadovaném vydání je špatné. Můžete mi osvětlit, jaký s tímto máte problém?

+15/−1
4.1.2019 15:26
Foto

L71i88b63u39š64e 52P28a30l43k83o23v46á 5761473877339

s podstatou nelze nesouhlasit ale ta odůvodnění a její argumentace jsou zcestné- v tom případě by mohla odsoudit všechny rodiče kteří neumí být milujícími rodiči přestože si děti pořídí, všechny muže kteří opustí dívku po oznámení že dotyčná je v tom, popřípadě otce kteří odchází od rodin za mladší milenkou, otcové kteří chtějí syny jen aby měli pokračovatele rodu ale lásku jim dát nedokáží, mladé ženy které si berou bohaté starce jen aby si je dítětem uvázaly ale dobrou matkou být neumí, mohla by zakázat rozvody, rodinám s více dětmi přikázat aby nad třetí dítě adoptovaly ty z děcáků, protože své geny přece už předaly v těch prvních třech-vychvaluje homosexuála který se jen tak dohodne s kámoškou že si pořídí dítě ale každý si žije po svém-takže předají dítěti ten model, že láska mezi rodiči je zbytečná a aby měl tatínek bokovku je normál:-/vlastně by měla zakázat kapitalismus protože pokud budou bohatí kteří si smějí koupit vše-ať legálně či načerno, a chudé ženy které své děti neuživí-tak tohle bude-ostatně bylo jen se o tom tak nemluvilo

+2/−7
4.1.2019 15:36
Foto

V12á82c42l54a76v 11C60h54u88c68h35m54a 6875811198536

A od jakého okamžiku je to pro vás špatné? Od vyšetření plodu, kdy se zjistí možné komplikace a nastupuje lékařský tým se svou zázračnou medicínou aby se komplikacím předešlo? Kam může podle vás moderní medicína zasahovat a kam ne? A pokud ty možnosti zakážeme, ale ony přesto budou existovat, co zákazem podpoříme? Černý trh. A jak známo situace se takto obvykle zhorší. Takže jak z toho ven? Zakázat samotný vývoj medicíny, aby nemohla být někdy zneužita k účelům, které se nám dnes zdají špatné, ale které pravděpodobně už vaši vnuci budou považovat za zcela normální?

+3/−3
4.1.2019 15:39

M80i77l47o24š 62M81a73c68h43á73t 5835406357658

Karma R^

+4/0
4.1.2019 13:49

M80i62l13a21n 64H48l10a76d43k70ý 8372188500

Paní Šichtařová, ne vždy s Vámi souhlasím ( ale dost často ano ) a tentokrát to vidím stejně jako Vy. Přeji vše nejlepší do roku 2019 ...

+8/−1
4.1.2019 13:13

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz