Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-) Byznys musí jít stále vpřed. A co je lepšího, než ,,nový segment na trhu. Navíc ,,podpořený" ekologií, ba i ,,uzákoněním". Že se mění podnebí, to bylo vždy, že na to má vliv i člověk, to jistě. Jak moc ho mění kde co, např. letecká doprava? Velice!. Ve velkých výškách. Kdy je kde vidět nebe jak šmolka?Jinak na jakoukoli průmysl. činnost je třeba energií. A moc.Od těžby surovin počínaje. A jak se budou ,,ekologicky" likvidovat ,,ostatky" z dosloužilého ,,pokroku". Od solar. panelů, či baterií, až po kde co:-/ O soustavném zbrojení ani nemluvě:-/

16 0
možnosti
Foto

Mně to přijde jako snaha o uchování "zelené" energie, s níž je ten problém, že je vyráběna nárazově (když svítí slunce, když fouká je síť přetěžována, když nefouká a nesvítí, zase jesme odkázaní na tradiční zdroje). Energie uložená v bateriích elektromobilů, pokud by jich bylo hodně, by nebyla ztracená. I když asi těžko budou všichni nabíjet "na povel" právě v době, kdy "zelené" zdroje pojedou na maximum, takže bez velkokapacitních záložních úložišť se neobejdeme.

Čím více elektromobilů, tím větší poptávka po elektřině, no a tím větší rito pro výrobce komponentů a provozovatele solárních, větrných a jiných podobných elektráren, protože jiné jsou přece fuj. No a odtud zcela očividně vítr vane.

3 0
možnosti
AL

Za svůj měsíc starý Land Rover Range Rover 4.4 SDV8 LWB Autobiography

budu bojovat do poslední kapky nafty!

Karma.

:-)

23 5
možnosti
MM

Jste už tak směšný, že je to jen trapný. Nechce vaše okolí s tím něco dělat? :-/

3 4
možnosti
Foto

J90i62r34i 47B60i34l13i37n65a

19. 10. 2018 9:09

Co se elektromobilu tyce, tisic elektromobilu napajenych z uhelne elektrarny by bylo porad ekologictejsi nez 1000 malych dieselovych motoru. A energie pro dobijeni pochazi i z jadra, nebo vodnich a vetrnych elektraren.

Clanek jsou odjinud opsane zpatecnicke nesmysly. Rv

5 17
možnosti
Foto

I43v50a29n 41K81o10p69t41a

19. 10. 2018 9:40

No když při výrobě 1kWh v tepelné elektrárně uvolníme v ČR 1170g CO2 (udaj z roku 2016) tak asi těžko. Při spotřebě 22kWh/100km to znamená že ty elektroauta mají zhruba dvacetinásobné emise oproti spalovacím motorům v reálu řekněme "pouze" desetinásobné.

14 2
možnosti
Foto

Na otázku: „Plánujete v příštích pěti letech přejít k autu na alternativní pohon?“, 47 % dotázaných odpovídá, že neplánuje. 14 % plánuje a zbytek neví. Co z toho plyne?

Zdroj: https://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=683825

Plyne z toho především to, že to vůbec nic nevypovídá nevíme totiž kolik z těch 47% lidí chce změnit auto. A už vbec nic to nevypovídá když průzkum měla dělat automobilka.

Mimochodem pro vás neplatí kodex blogera, který říká, že článek má být ozdrojován?

3 2
možnosti
PA

P90e33t75r 93A23g11u84l33á44r

19. 10. 2018 9:01

Půjčili jsme si na pár dní hybrid a zjistili, že na našich pravidelných trasách za palivo ušetříme asi 10% a auto má hromadu dílů navíc, které se mohou pokazit. Pak jsme si na pár dní půjčili ojetého elektrického Fiata 500e a to auto jsme si zamilovali. Má silný motor, sice nic moc dojezd, ale nám stačí. A to autíčko je krásné zvenku i zevnitř. To si koupíme.

3 0
možnosti
Foto

I56v64a85n 67V19e37s71e78l68ý

19. 10. 2018 9:41

Já bych si pořídíl maximálně plug in hybrid (pár desítek km na elektřinu ve městě a dobíjení ze "zásuvky", mimo město plnohodnotně na spalovací motor) má to pro mě ale jeden háček - pokud takové auto nebude s manuální převodovkou a tím s tím pro mě hlavním - spojkou, tak děkuji - nechci!

2 0
možnosti
JV

J64i38r55i 34V30r12a12b32e20c

19. 10. 2018 8:57

Rv

Názor věčně včerejších a naši "špičkové" ekonomické ředitelky. ;-D

5 9
možnosti
MM

Pěkný článek.R^

Se spoustou nesmyslů.Rv

Baví mě, když o elektromobilech píší ti, kdo dané problematice nerozumí a svoje názory staví na převzatých údajích a pravdách, které jsou lží.

Už je to skoro jako v politice. :-)

12 14
možnosti
JH

J77a83n 61H77a50r72v20a97n

19. 10. 2018 9:21

Četl jsem Vaše blogy o cestě elektromobilem v Norsku - "Dojedeme ještě k té další nabíječce?" Tak pro důchodce, který má týden času někam dál dojet dobrý;-D

9 0
možnosti
SN

:-)......Výborně napsáno.....elekrtromobily....sci-fi! Víte, kde má elektrobobil výfuk? C Prunéřově!

Žádnému nevadí kolony kamionů, které jsou pokud se týká zplodin jisstě "super" a někdy převáží vzduch z jednoho konce světa na druhý. Mám přece také železnici i když v dnešní uspěchané době, kdy se vozí rajčata ze Španělska a brambory z Egypta, by železnice asi nevyhověla.

Už roky jezdím s diesly, bez nejmenšího problému. Nová auta dostatečně výkonná se vejdou při rozumné jízdě do spotřeby 5 lt/100 km.R^R^R^

45 5
možnosti
PS

Stejně sobecky - mám diesel, polibte mi, hlavně, že mám malou spotřebu já zase píšu, žiji ve středně velkém až velkém městě a prunéřov mě nezajímá, nebo si dostavte atom. Chci dotované elektroauto.

0 1
možnosti
JS

Mě je jedno v čem tu budou žít vaše děti, já tu už nebudu a po mě klidně potopa, ale děsivé že vám jako matce je nějaké životní prostředí evidentně šumák...

6 11
možnosti
PD

P44e52t79r 58D19r80a55p59a95l

19. 10. 2018 9:26

tak to fungovalo po tisíciletí, že člověk uvažoval co je te ́d, a ne, co bude někdy možná za 100 let. katastrofických scénářů jsme za posledních pár desetiletí slyšeli tolik, a nic z toho se nanaplnilo

6 0
možnosti
MB

Obávám se, že se blížíme reálné situaci. Pokles konjuktury, tvrdý Brexit a ekologické šílenství výfukových zplodin. Vše se promítne do naší exportní ekonomiky. Jsou zde další podstatná témata k řešení - Důchodová reforma a sucho! A.Babiš začíná od slev důchodců na řepravu a dotacemi na bečky vody pro chataře a chalupáře. Sláva, alespoň to sucho je již vyřešeno ! ... :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 686
  • Celková karma 42,71
  • Průměrná čtenost 20154x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články