Děkujeme za pochopení.
J52i13ř45í 57J86i39r32o14u76d57e93k
Byznys musí jít stále vpřed. A co je lepšího, než ,,nový segment na trhu. Navíc ,,podpořený" ekologií, ba i ,,uzákoněním". Že se mění podnebí, to bylo vždy, že na to má vliv i člověk, to jistě. Jak moc ho mění kde co, např. letecká doprava? Velice. Ve velkých výškách. Kdy je kde vidět nebe jak šmolkaJinak na jakoukoli průmysl. činnost je třeba energií. A moc.Od těžby surovin počínaje. A jak se budou ,,ekologicky" likvidovat ,,ostatky" z dosloužilého ,,pokroku". Od solar. panelů, či baterií, až po kde co O soustavném zbrojení ani nemluvě
M43a23r60t47i11n34a 15M89o21u96d12r82á
Mně to přijde jako snaha o uchování "zelené" energie, s níž je ten problém, že je vyráběna nárazově (když svítí slunce, když fouká je síť přetěžována, když nefouká a nesvítí, zase jesme odkázaní na tradiční zdroje). Energie uložená v bateriích elektromobilů, pokud by jich bylo hodně, by nebyla ztracená. I když asi těžko budou všichni nabíjet "na povel" právě v době, kdy "zelené" zdroje pojedou na maximum, takže bez velkokapacitních záložních úložišť se neobejdeme.
Čím více elektromobilů, tím větší poptávka po elektřině, no a tím větší rito pro výrobce komponentů a provozovatele solárních, větrných a jiných podobných elektráren, protože jiné jsou přece fuj. No a odtud zcela očividně vítr vane.
A13r75n85o68l90d 17L89i89č94k74a
Za svůj měsíc starý Land Rover Range Rover 4.4 SDV8 LWB Autobiography
budu bojovat do poslední kapky nafty!
Karma.
M70i22r98o11s24l65a98v 87M31u17d69r11a
Jste už tak směšný, že je to jen trapný. Nechce vaše okolí s tím něco dělat?
J90i62r34i 47B60i34l13i37n65a
Co se elektromobilu tyce, tisic elektromobilu napajenych z uhelne elektrarny by bylo porad ekologictejsi nez 1000 malych dieselovych motoru. A energie pro dobijeni pochazi i z jadra, nebo vodnich a vetrnych elektraren.
Clanek jsou odjinud opsane zpatecnicke nesmysly.
I43v50a29n 41K81o10p69t41a
No když při výrobě 1kWh v tepelné elektrárně uvolníme v ČR 1170g CO2 (udaj z roku 2016) tak asi těžko. Při spotřebě 22kWh/100km to znamená že ty elektroauta mají zhruba dvacetinásobné emise oproti spalovacím motorům v reálu řekněme "pouze" desetinásobné.
R95a86d67e98k 67P51o47l48i10c20k49ý
Na otázku: „Plánujete v příštích pěti letech přejít k autu na alternativní pohon?“, 47 % dotázaných odpovídá, že neplánuje. 14 % plánuje a zbytek neví. Co z toho plyne?
Zdroj: https://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=683825
Plyne z toho především to, že to vůbec nic nevypovídá nevíme totiž kolik z těch 47% lidí chce změnit auto. A už vbec nic to nevypovídá když průzkum měla dělat automobilka.
Mimochodem pro vás neplatí kodex blogera, který říká, že článek má být ozdrojován?
P90e33t75r 93A23g11u84l33á44r
Půjčili jsme si na pár dní hybrid a zjistili, že na našich pravidelných trasách za palivo ušetříme asi 10% a auto má hromadu dílů navíc, které se mohou pokazit. Pak jsme si na pár dní půjčili ojetého elektrického Fiata 500e a to auto jsme si zamilovali. Má silný motor, sice nic moc dojezd, ale nám stačí. A to autíčko je krásné zvenku i zevnitř. To si koupíme.
I56v64a85n 67V19e37s71e78l68ý
Já bych si pořídíl maximálně plug in hybrid (pár desítek km na elektřinu ve městě a dobíjení ze "zásuvky", mimo město plnohodnotně na spalovací motor) má to pro mě ale jeden háček - pokud takové auto nebude s manuální převodovkou a tím s tím pro mě hlavním - spojkou, tak děkuji - nechci!
J64i38r55i 34V30r12a12b32e20c
Názor věčně včerejších a naši "špičkové" ekonomické ředitelky.
M88i49r31e80k 41M58a24t75y68á41š
Pěkný článek.
Se spoustou nesmyslů.
Baví mě, když o elektromobilech píší ti, kdo dané problematice nerozumí a svoje názory staví na převzatých údajích a pravdách, které jsou lží.
Už je to skoro jako v politice.
J77a83n 61H77a50r72v20a97n
Četl jsem Vaše blogy o cestě elektromobilem v Norsku - "Dojedeme ještě k té další nabíječce?" Tak pro důchodce, který má týden času někam dál dojet dobrý
S22t57a53n95d50a 32N31o76v68á25k
......Výborně napsáno.....elekrtromobily....sci-fi! Víte, kde má elektrobobil výfuk? C Prunéřově!
Žádnému nevadí kolony kamionů, které jsou pokud se týká zplodin jisstě "super" a někdy převáží vzduch z jednoho konce světa na druhý. Mám přece také železnici i když v dnešní uspěchané době, kdy se vozí rajčata ze Španělska a brambory z Egypta, by železnice asi nevyhověla.
Už roky jezdím s diesly, bez nejmenšího problému. Nová auta dostatečně výkonná se vejdou při rozumné jízdě do spotřeby 5 lt/100 km.
P72a37t44r87i13k 66S84v98o31b70o72d94a
Stejně sobecky - mám diesel, polibte mi, hlavně, že mám malou spotřebu já zase píšu, žiji ve středně velkém až velkém městě a prunéřov mě nezajímá, nebo si dostavte atom. Chci dotované elektroauto.
J20a39n28a 45S78t83e63h26l82í95k41o44v63á
Mě je jedno v čem tu budou žít vaše děti, já tu už nebudu a po mě klidně potopa, ale děsivé že vám jako matce je nějaké životní prostředí evidentně šumák...
P44e52t79r 58D19r80a55p59a95l
tak to fungovalo po tisíciletí, že člověk uvažoval co je te ́d, a ne, co bude někdy možná za 100 let. katastrofických scénářů jsme za posledních pár desetiletí slyšeli tolik, a nic z toho se nanaplnilo
M13i42r95o57s20l65a72v 88B37u87č26e46k
Obávám se, že se blížíme reálné situaci. Pokles konjuktury, tvrdý Brexit a ekologické šílenství výfukových zplodin. Vše se promítne do naší exportní ekonomiky. Jsou zde další podstatná témata k řešení - Důchodová reforma a sucho! A.Babiš začíná od slev důchodců na řepravu a dotacemi na bečky vody pro chataře a chalupáře. Sláva, alespoň to sucho je již vyřešeno ! ...
- Počet článků 686
- Celková karma 42,71
- Průměrná čtenost 20154x
ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,
spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.
V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.