Děkujeme za pochopení.
T37o46m90á54š 30K77u34c13h37a40ř
K perspektivě dieselu by se snad ani neměl vyjadřovat ten, kdo ho neměl a nezná. Jezdím benzín, plyn i naftu a jednoznačně to u mě z hlediska jízdních i užitných vlastností vyhrává VW nafta.
M65i33r42e58k 18Ř59í24h36a
V Breselu sedí parta ho..d. Ale ještě není pozdě se proto těmhle zelenejm nesmyslům vzbouřit. Má elekromobil budoucnost? Samozřejmě. Až bude ekonomicky dostupný, bude mít stejný dojezd jako jeho "fosilní" předchůdci, bude dobře fungovat i za nižších teplot než jsou v Kalifornii, bude dostatek dobíjecích míst (i pro lidi co nebydlí v rodinnem domku s vlastní garáží) a hlavě bude dostatek čisté energie, připravená přenesovoá soustava. Jinak je direktivní nařizování elektromobilty jen další neobolševický pokus jak ovládat masy.
F55r68a31n49t46i70š89e59k 68D49v77o48ř74á72k
Mám el. koloběžku.Po pěti letech baterie zničená.Nová stojí jako nová koloběžka.Nehledě na klesající kapacitu baterie.Tedy el. jen pro bohaté!!!
P25e78t72r 51D17r50a64p80a66l
celkem logicky bude cena baterky skoro rovna ceně celého zařízení...ten zbytek je pár naohýbaných plechů a trubek a motorek z pračky
M58i11c96h10a15e20l 90R34a73d34a
J87i10ř30í 63J70i18r84o34u88d65e92k
Končím dnes ,,šichtu"(nikoli však svou, neb digisvětem až tak nežiji) v této diskuzi. A lidičkové, nezapomeńte žít
P92a43v39e85l 72M28a15c13h49a81č64e21k
Nelze tvrdit, že nemáte kus pravdy, jen mi vadí zaměňování vox populi za technologické možnosti.
J87i62ř67í 44J67i57r50o97u19d53e36k
Tak. Ovšem jde především toliko o blog, nikoli o vědec. studii, či tak
L77u51k86á46š 41B79u56r77g25e64t
Základní problém je spalovací motor versus elektromotor. Je jasné, že spalovací motor pořád bude potřebovat to palivo vyrobené z ropy, že bude stále produkovat nějaké emise a z principu i vyšší hluk, že státy, které se na ekologické normy vybodnou budou mít ekonomickou výhodu.
Elektromobily udělaly za posledních dvacet let obrovský krok kupředu a v současné době jejich většímu rozšíření brání v zásadě jen cena vysokokapacitních baterií, které používají. Technologicky je tento problém už vyřešen. Elektřina se dá vyrobit v jaderných elektrárnách, stejně jako jsou kamna na levnější noční proud, můžou si majítelé elektromobilů dobíjet vozy v noci, kdy většina elektráren "mele na prázdno".
Problémy jsou v dostatečně dimenzované elektrické rozvodné síti a dalších prvcích infrastruktury. A zde bych proti podpoře elektromobilů nějakými rozumnými investicemi vůbec nebyl. Elektromobily se prosadí tak jako tak, ale můžeme tomuto ekologičtějšímu způsobu dopravy pomoci.
Abych nezapomněl na to zásadní: Debata jakým typem vozu se přemisťovat je jen podružná. Zásadní problém spočívá v neekologičnosti samotného konceptu individuální dopravy, je to stejné jako neekologičnost jakékoli přehnané spotřeby. Problém by to nebyl, kdyby na Zemi žila miliarda lidí, ale se sedmi a půl miliardami a populační explozí to problém je.
Z13d66e75n33e28k 15J68i31r54o16u44š19e75k
Problém není v konstrukci el. motoru. To je dávno vyřešené. Ale v bateriích a jejích nabíjení.
Zeleňoučský názor:
pojedu a vidím, že svítí kontrolka. Baterie je skoro vybitá. Zastavím u motorestu, zastrčím kabel, dám si kafe a za chvíli pojedu dál.
S takovým geniem nemá cenu diskutovat.
1. dobití baterie není otázkou několika minut, jako u natankování nafty. Tam nebude stačit několik nabíjecích stanic.
3. představme si dobíjení doma. Za každým panelákem trafostanice, u každého sídliště elektrárna.
D18a49n49u66š41e 25K94r77a48m16o60l44i85š81o72v32á
Jistě..za vším jsou peníze..jak je z lidí vytahat. Jen skromný dotaz: a tu lektřinu vyrobí kdo a hlavně za co a z čeho. Sídliště budou vypadat jako v Japonsku...1 nabíječka a tlupa kabelů na zemi k nabíjení.
L92u13m49í55r 74V58i11t68h43a
Zaujalo mne toto:
Z pohledu vzdělání o dieselu nejvíc pochybují vysokoškoláci: 42 % z nich čeká brzký konec dieselů, mezi lidmi se základním vzděláním si totéž myslí jen 25 % lidí.
Zdroj: https://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=683825&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku
Jenom to dokládá fakt, že dnešní vysoké školství produkuje absolventy, kteří nemají páru o fungování hmotných věcí. A asi nejen u nás, ale v celé Evropě.
Diesel je účinnější než benzín, a dnešní downsizované benzínové motory jsou z hlediska zplodin horší než diesely.
M38a44r38t87i98n30a 42M42o20u37d90r40á
Není vysokoškolá jako vysokoškolák, což výzkumy nezohledňují. Mezi absolventy humanitních, uměleckých a technických oborů je propastný rozdíl.
J46a10k69u44b 63Z60e24m88á41n33e95k
Ať je to jak chce, ty zlolajné europoslance, kteří pracují výhradně proti vůli lidu, ty jsme si tam nezvolili sami? Co si vzpomínám, volby byly. Pouhých 20 % voličů to tehdy zajímalo, čili 80 % dosplěých lidí má teď držet ústa i krok, maximálně se tlouct do vlastní hlavy.
V jiných zemích jsou procenta lepší, ale pořád tragická.
J61i12ř94í 62J11i59r48o80u32d12e80k
Znáte toto pořekadlo? Dej oslovi stůl, vymyslí lejstro, a razítko, a za chvíli má i své oddělení. To platí obecně, tedy i v politice. Jinak, čím výše je vrchol jakékoli instituce, tím širší je její základna. Přesněji i mocnější ,,fundament". Základna voličská v tom pak nehraje už žádnou roli. Ta PAK ZAS jen čumí, co instituce plodí a plodit ,,umí"
- Počet článků 685
- Celková karma 43,48
- Průměrná čtenost 20184x
ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,
spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.
V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.