Děkujeme za pochopení.
P22a78t54r39i24k 77S54v86o92b85o17d64a
OK, řekněme, že nemorální je dotovat bohaté, kteří chtějí elektroauta. Chudí jezdí ve starých dieselech, tak je nemorální je sankcionovat. Máte cestu ven? Ať se chudí stanou bohatými a budou kupovat vyspělejší techniku v autech a budou méně smrdět? Já jsem vděčný za každý krok směrem k elektromobilitě, "výfuk v elektrárně" taky chápu, ale ve městech se nedá dýchat hlavně kvůli dieselům. Špatným dieselům, ale není na ně bič.
R19o40b79i79n 67Ž46i41ž18k91a
Řešení je naprosto jednoduché a funguje samo - nechat bohaté, ať si z nadšení (a bez dotací) kupují elektromobily (přesně jak to funguje u Tesly, jejíž poměr cena / užitná hodnota je tragický, ale stejně nestíhá vyrábět), čímž zafinancují vývoj a tím zlevní technologie natolik, že se stanou dostupné i pro ekonomicky slabší skupiny.
Největší bordel v (našich) městech dělají staré diesly s vykuchaným DPF filtrem - (5% aut dělá 50% znečištění).
To je NELEGÁLNÍ už dnes, takže bič na ně je, chybí akorát zapráskat bičem na policajty, aby s tím něco dělali, a dát jim na to do ruky dostatečně velký klacek - pro začátek technologii, která to změří.
Pokud bychom chtěli být drsní, tak můžeme zařadit užívání auta bez DPF třeba mezi trestné činy obecného ohrožení.
O76n92d90ř75e43j 81Š45i54m37e51k
Úvaha plná polopravd. Elektromobily budou drahé a poruchové. Proč? Protože jsou přece plné supermodernícj technologií, to je jasné každé ekonomické komentátorce. Skutečnost je úplně opačná, soustava baterie - regulátor - elektromotor je ve skutečnosti proti posledním dieslům prmitivní..
P74a65t54r76i59k 48S51v95o15b46o86d25a
souhlas, porovnejte si jen elektrickou sekačku na trávu s benzinovou. Primitivní, jen s sebou musíte tahat kabel, ale nemá se tam co po.....
M86i58c73h92a55e11l 78D57o24s75t14a25l
Myslel jsem že po 89 bude možno se svobodně rozhodnout co a jak si budu dělat pokud to nebude trestné,ale když to tu tak vidím a čtu co EU už dokázala zavést a na lajnovat a zakazovat,tak mi stále více interesuje doba před 89 kde sice byla jistá nesvoboda ale když člověk neprudil a šel svou stopou tak měl klid.Tu i když jde člověk svou stopou tak stále do něj někdo kope a podráží mu nohy a vnucuje pravidla které mnohdy nemají logiku a hlavně pro ně nejsou podmínky.Lid je pak naštván a není divu že se cítí nesvoboden.Je třeba nejdříve pro ekologii vytovořit podminky a potom ji zvolna zavádět a ne jenom od stolu vymyslet ekopípovinu a pak at se lidi potento...Hned už budou mít zpracované sankce a postihy ale řešení pro naplňování to ne.
P44a84t62r62i80k 94S18v41o64b43o41d98a
než vytvoříme ekologii podmínky, planeta skončí :)
P63e63t29r 41H25a50r36i71p15r61a16s42a11d 49H36a44j75i78č
Paní Šichtařová, ta vaše neekologie se řádně prodražuje v nemocích a podepisuje se i na kvalitě života. Pokud bydete jezdit s perfektně seřízený a udržovaným dieselem, tak proč ne. Ale budou muset být mnohem přísnější a častější konroly, stejně tak jak citelnější postihy. Například i odebrání vozidla a sešrotování na náklady majitele.
A36r97n61o39š41t 73P85á87t25e19k
Oblíbený argument proti elektromobilům "elektromobil má výfuk v elektrárně" přesně vystihuje point protože, když už to musí smrdět, tak proč nám pod nosem? Ve městě kde žijeme? S bobkem taky jdete na záchod a ne v obyváku vedle sedačky... Druhá věc je, že elektřinu si vyrobíme sami. Nemusíme posílat naše peníze rusům nebo arabům. Jedni za to vyrábějí zbraně proti nám, druzí si za to v písku stavěj věže do nebe...
O26t74o 39N91o80v46ý
1.v jednom litru objemu nejlepší elektrické baterie je jen pětina energie z benzínu nebo nafty
2. jak píše MŠ, jsou za tím dotace, v případě dieselgate lobování výrobců aut u politiků, (zakažme diesely, lidi budou muset kupovat nová auta)
3. zrušme dotace, náklaďáky nebudou vozit jogurty po evropě tak dlouho, dokud neprojde doba spotřeby a prodají se za třetinu ceny
4. kolik nafty e spálí v náklaďácích a kolik v osobácích?
5. a kolik velmi nekvalitního mazutu vyletí do vzduchu a do moře z obrovských přepravních lodí? jen proto, že někde dají dotace aby mohli prodávat pod cenou?
P42a73t49r41i20k 82S78v29o60b40o68d73a
většině z toho co píšete se říká argumentační faul.
P65a84v16e43l 46R34i31e55d55l
Ozdrojované fakty o EV, které si autorka měla zjistit dřív, než se takto shodila.
Auta na elektriku jsou nesmysl!
https://www.xpari.cz/2018/01/auta-na-elektriku-jsou-nesmysl.html
J36a35n 26N44o60v11á62k
U elektro auta je z pohledu jeho uživatele aktuální pouze jedna otázka - jestli ho chce nebo ne (většinu potencionálních kupců ale odradí cena, která je stále ekonomicky nesmyslná, ti co na cenu nehledí pak koupí něco jiného a tak zbývá je procento nadšenců). Z pohledu státu je ekologie platný argument pouze pro země, kde jsou buď čisté elektrárny (ne spalovací), má problém s znečištěním velkoměst (Čína - kde se znečištění přesune z města někom jinam, i když aktuálně jdou tvrdě do jádra). Ten poslední důvod je mocenský zájem. Snížením spotřeby nafty je možné zahýbat s ekonomikou zemí, které aktuálně nemusí být "chtěné". Vše ostatní jsou technické detaily nebo kecy, stejně jako u všeho nového (před lety si taky všichni ťukali na čelo, když někdo chtěl místo koní kupovat auta).
J25i36ř20í 43S63c38h46w62a57c29h
je vidět, že si autorka udělala "výcuc" z diskuzí pod články o elektromobilitě samozřejmě z těch od elektro-skepiků....ale sama o problematice moc netuší.....
H28o58n94z65a 36F83á50t63o88r
Musí být super mít tolik ekologicky vytěžených surovin na spousty baterií...
D73a46n82i37e15l 70T34s90c15h47e33r96n58a80y
tak hlavne kobalt, ze ? kde a za jakych podminek se tezi ?!?
- Počet článků 685
- Celková karma 43,35
- Průměrná čtenost 20184x
ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,
spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.
V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.