Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FT

Paní Šichtářová zde demonstrovala par excellence nejen to, že je totální analphabet pokud se týká techniky a physiky ale zároveň i tu skutečnost, že je ignorant, který popírá výsledky mnoholetých, celosvětových výzkumů odborníků klimatologie, medicíny, ekologie, urbanistiky a konec konců i ekonomie. Zdá se, že myslí jinou částí těla než mozkem. Není vyloučeno, že nemyslí vůbec.

Individua à la pí. Šichtářová prokáží této planetě dobré služby, když se budou věnovat jen kuchyni a praní prádla a nebudou strkat nos do věcí, kterým nerozumí.

0 0
možnosti
ML

Vážená paní Šichtařová, to jak hluboce se mýlíte v oblasti elektromobilů vs dieselů Vám vysvětlím na jednoduchém příkladu: pokud budete obyvatelkou středověkého města bez kanalizace a běžný postup je vylití kyblíku, který sloužil jako záchod přímo na ulici, pak je zřejmé, že kdyby někdo za vámi přišel s tím, že bude vybudována kanalizace, která bude splašky odvádět z domů, tak začnete vyčíslovat, jak to bude nevýhodné, kolik to bude stát a budete poukazovat na to, že ekologická zátěž bude stejná, protože ta kanalizace to přece neřeší a budete chtít nadále splašky v ulicích. Ale dnešní realita dokazuje, že kanalizace funguje a přestože i dnes by bylo levnější postavit nový dům bez ní, máme legislativu a hlavně nikdo by to dnes logicky neřešil. To je stejná situace s dieselovým motorem v budoucnu - nikdo by nepoužíval technologii, která je prokazatelně škodlivá. Spalování nafty mimo jedovatých oxidů dusíku NOx produkuje především rakovinotvorné saze a zatěžuje tak celou populaci. A klidně by mohla fungovat elektrárna spalující naftu na výrobu elektřiny, protože filtrace spalin by tak byla na zcela jiné úrovni než předvádí Potěmkinovy filtry v osobních autech.

Zkuste se nad tím zamyslet. Na závěr parafráze Vašeho titulku:

Nechte si svou kanalizaci, já jdu na kyblík.

1 0
možnosti
FP

Elektroautomobil bude vtedy lacný, keď sa bude vyrábať masovo. A je 50 tisíc za kvartál(Tesla3) masová výroba? Každá z automobiliek na miniatúrnom Slovensku vyrobí viac. Teda podpora, hlavne infraštruktúry, na začiatok je krok správnym smerom.

Kto pochybuje o tom, že je to čistejší spôsob, asi ani nevie o čom hovorí... Argumentovať tým, že elektrina sa nevyrába "čistým" spôsobom? Aj to treba zmeniť! To nemá s autami nič spoločné, tak ako to nemá nič spoločné s tým, aký spotrebič v domácnosti máme.

Schizofrénia predstaviteľov automobilového priemyslu a ich zákazníkov je signifikantná ale pochopiteľna, pokroku sa bráni každý. Nedávno šéf VW jeden deň vypočítaval všetky argumenty proti a na druhý deň oznámil investíciu 40 miliárd eur do elektromobility...

0 0
možnosti
Foto

Zajisté všichni ti zazobaní paprdove kteří ovlivňují životy lidem svými nařízeními jezdí v elektronické krabici, chtěl bych se podívat před ten barák v tom Bruselu co tam parkuje za auta, určitě ne dvoulitr jeden vedle druhého.

1 0
možnosti
PS

Zajimave, tak uz i financni manazerka je odbornici na fyziku a spalovaci motory. Spis to ale vypada jako typicka ceska vlastnost. Rozumim vsemu, vsechno umim nejlip, jsem mistrem v stezovani a EU je spatna vec, tam nikdo nicemu nerozumi, chteji porucit desti,...

2 6
možnosti
Foto

J13i56r68i 72B55i18l57i20n97a

7. 12. 2018 22:06

Naprosto presne. R^ Hlavne ze slecinka umi opisovat nesmysly odjinud. Rv

0 1
možnosti
MD

není nejvíc ekologické jezdit s autem 20let? Za tu dobu "ekolog" koupí 3 nová auta, která by se jinak nemusela vyrobit, a elektromobilista 3x vymění baterku. Ale je pravda, že nevím jak velká je ekologická zátěž na výrobu 1ks auta v porovnáním s rozdílem ekolog. zátěže vzniklé za 7 let mezi autem se standardem EURO 4 a EURO 6. ?

4 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
6 6
možnosti
PC

Velmi výstižně řečeno, není co dodat - naprostý souhlas. A jen tak mimo téma textu - autorka toho textu velmi krásnou a sympatickou ženou.

2 3
možnosti
VO

V25í84t 74O58ž54a87n90a

23. 11. 2018 8:09

Ten kdo neví, zda nejsou BEV jen slepou vývojovou uličkou a uvažuje o vodíku dokazuje, že o tom neví vůbec nic.

3 2
možnosti
Foto

J38i24r58i 50B89i68l36i72n55a

23. 11. 2018 8:08

Elektrina se nevyrabi jen v uhelnych elektrarnach. Ale i kdyby - spravne odsirene elektrarny poskozuji zivotni prostredi mene nez miliony dieselu. Autorka ve sve zabednenosti jen opisuje nesmysly jinych. Rv

3 9
možnosti
MK

Diesely snad žádné sirné emise též neprodukují, nebo? Snad někde ve Venezuele nebo na Sibiři...

2 0
možnosti
  • Počet článků 685
  • Celková karma 43,34
  • Průměrná čtenost 20184x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články