Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M49i84l53a78n 37Z73e64m15a65n 1547291740872

Teraz neviem, co si o vas mam mysliet.

Poznam vas, dalo by sa povedat, ze som vam fandil.

Ale tymi poslednymi dvomi odstavcami ste sa stali u mna nedoveryhodna. :-(

+1/−2
12.9.2018 9:38

J81o86s87e59f 81Š22o12l74t50e74s 8564938100153

No vidíte. A já stojím uprostřed, jsem totiž liberál, realista a pravičák, takže respektuji názory obou táborů. Mimochodem, ke konci jste šíleně nálepkovala, protože to označení dvou táborů sedí opravdu na málokoho a málokdy.

+1/0
10.9.2018 18:17

M50i88l41a28n66a 12K53r70a59e18m24e61r89o25v67á 2277950760292

Souhlasím s tím, že si musíme dávat moc velký pozor na to, aby nám "velký bratr" nelezl i do rodin. Děti jsou rodičů a nikoliv státu. To je základní premisa, ze které se musí vycházet.

+7/0
10.9.2018 13:23
Foto

J73á25n 70E28l66i25á86š 3100357977192

Ale niekedy sa "v záuime dobra dieťaťa" štát začne zaujímať o vec a potom... Úradníčky a úradníci sa "musia zviditeľniť"!

0/0
17.9.2018 15:35

P96a84v37e67l 24D26r34o36t61á71r 7433214369794

Děti nejsou rodičů!

0/0
20.9.2018 19:39

V44í30t 31J85ů17z33a 8782796731368

Děkuji za článek. Předposlední věta je nepřesná: židovské i křesťanské náboženství fakta potřebuje a na faktech stojí ... židovské zejména na faktu zázračného vyvedení z Egypta, křesťanské zejména na faktu smrti a zmrtvýchvstání Ježíše Krista.

+1/0
10.9.2018 12:06

P89e78t69r 73K13o79r12e28c71k49y 2203397333321

Primárně na této kauze nesou podíl rodiče a ty zrovna příliš vzorně nefungovali...Rv

.

+1/−12
10.9.2018 7:57

J11a50n 91K68a24z57d39a 5135436472321

Ukažte mi prosím rodinu, ve které rodiče fungují vzorně... Co to vlastně podle vás je - fungovat vzorně?

+8/0
10.9.2018 8:22

P93e65t23r 28K74o40r27e20c11k77y 2443557593331

Jednak byli problémy mezi rodiči samotnými a pak i dětmi. Otec obou chlapců Josef Michalák se v případu neangažuje a už dříve uvedl, že s jejich umístěním do pěstounské péče souhlasí. Letos v květnu, při projednávání odvolání jeho bývalé ženy, u soudu uvedl, že Michaláková děti bila. Proto se jí prý Denis bojí. Zrovna na bití dětí jsou Norové alergický

0/−6
10.9.2018 12:11
Foto

V80l68a25d48i85m69í15r 95K98r83o65u40p19a 8647268951852

Vám nikdy máma, nebo táta jednu nestřihnul? Fakt byste dnes zpětně považoval za "moudré", kdyby Vás Vašim rodičům sebrali a šoupli Vás někam do děcáku pro pár facek a pak Vás dali na výchovu cizím lidem? A postoj otce Michaláka?Nenapadlo Vás, že jeho souhlas s pěstounskou péčí může znamenat, že je to zmetek, co mu nezáleží na vlastních dětech a co dělá vše proto, aby co nejvíce ublížil bývalé ženě? Proč, pokud by byla pravda, že je matka týrala, si kluky nevzal do vlastní péče...? Já mám pocit, že je to tak trochu špína chlap a lidé, kteří se na něj v kauze odvolávají, jsou tak trochu náchylní věřit každému, kdo se je snaží obalamutit...

+10/0
11.9.2018 16:13
Foto

J45o32h51a18n24a 87U10l96r19i91c28h32o54v66á 9947424451

Nejen to, ale jak je možné, že přes údajné bití, mohla ( nebo snad ještě může) paní Michaláková nejen pracovat s dětmi i po tom, co jí její vlastní děti sebrali,, ale myslím, že i její další partner má dítě, o které se starají...Týrání nepotvrdily žádné instance ( policie, soudy)...Jen na nich stále trvá Barnevernet, což je stát ve státě...Dva psychologové, co dělali odborné posudky, jsou životní partneři...Střet zájmů a neobjektivnost nikoho nezajímá. Viděla jsem dokument o práci Barnevernetu. Posuzování "správnosti výchovy" v rodinách, tam často dělají dvacetileté studentky. Aniž by někdo uvažoval nad fatálností jejich rozhodnutí...Ten kdo se k tomu vyjadřuje a ví prd ( jako třeba že by dál pátral po objektivnosti, nebo viděl další desítky zaznamenaných videí odběrů dětí, tak nechť se k tomuto problému , prosím, raději nevyjadřuje....) Pochybuju, že by se asociální matky a jejich týrané děti bránily takovým způsobem rozdělení, jako je na záznamech...Četla jsem i studie, kolik dostávají v Norsku pěstouni, jak z toho mají peníze nakonec všichni. Jde o čistý nadnárodní obchod s dětma a je totální ostuda, že se zodpovědná ministerstva a státní orgány neperou za svoje, české občany, tím spíš, jde-li o děti. Umíte si někdo představit, že na vás obsluha v Norsku zavolá Barnevernet, aniž by vás znala, jen proto, že si dáte vy pivo a dítě je u toho? Že nesmíte říkat dětem o tom, že babička je nemocná, protože by byly smutné? Že když vám několikatýdenní dítě nekouká do očí, je to považováno za nedostatečné pouto? Umíte si to vy, někdo z obhajovačů, vůbec představit? Kolika z nás, by sebrali dítě? Mě určitě. Aktivně se nezapojuju do komunitního života v místě bydliště. A co vy? Žijete tak, že by vám dítě nevzali?

+2/0
12.9.2018 22:02

J42a87n23a 64S56t77e27h96l65í39k61o43v30á 6628931145908

hlavně ty divný fotky z toalety...

0/0
12.9.2018 17:12
Foto

J98o33h18a24n66a 79U25l51r76i76c85h73o54v27á 9707974731

A tohle by vám fakt stačilo? K tomu, abyste matce vzala dítě? A vůbec vás třeba netrápí, kde se k ní kdo dostal a proč jí použil?

+3/0
12.9.2018 22:05

J31a37n82a 31S87t53e34h20l57í58k47o62v87á 6398331275628

to je snad jedno jak se dostala na světlo, ale ta fotka asi fotomontáž nebude..

0/0
13.9.2018 9:23

I67v70a33n30a 75Z18b96u22b79n11o40v33á 7211211896

Promiňte, ale na zmíněné fotce nic zvláštního není - na toaletě sedí žena a u ní postává dítě. To je absolutně všechno. Možná to není znamením příliš dobrého vkusu fotit lidi sedící na záchodě, ale to je asi tak všechno, co se z té fotky dá vyčíst. Domníváte se že to stačí na odebrání dítěte? A ještě - to. jak se dostala na světlo jedno není. Naopak, je to důležité. To PROČ to vůbec někdo vytahoval.

+1/0
19.9.2018 20:16

I45r56e40n66a 31H68r20u79b83á 7149186319779

To by v ČR vzali děti 80% rodin.

+1/0
20.9.2018 19:25
Foto

P88a87v47e61l 55P90o59k98o73r52n55ý 2296844180172

"Jedna instituce opisovala od druhé ", co opisovala, patrně kopíroval pomocí Ctrl+C, Ctrl+V.

0/0
10.9.2018 7:52

J51i92ř86í 45A46l56e26x41a 5976666955928

R^R^R^

+6/0
9.9.2018 18:22

I56v90a49n26a 66J86i29r33k90o63v77a 4766304614901

Ono zatím není problém si vygůglit odkazy. Marxová z ČSSD a Kapitán

https://zpravy.idnes.cz/michalakova-norsko-deti-tominova-marksova-ministryne-pp9-/domaci.aspx?c=A150121_183902_domaci_hv

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/395408/michalakova-vs-cesko-ministryne-marksova-rodine-vycita-jednu-chybu-za-druhou.html

https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/pripad-michalakova-neni-zdaleka-jediny-urady-v-cizine-odebraly-od-roku-2010-z_1709211810_ber

0/0
8.9.2018 18:04

M71i13r84e47k 45P59i12n37k89a26s 7712831307716

Již před týdnem jsem paní autorku žádal, aby dokladovala svá tvrzení odkazy, jak je ve slušném novinářském prostředí zvykem. Nic. Takže článek je jen reklamou na autorčinu novou knihu opepřenou zmínkou o Sorose a norského pediatra-pedofila ( zde zcela irelevantní ). Kdo se chce dozvědět něco více o švýcarském případu, může použít 3 roky starý blog pana Zdechovského

https://zdechovsky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=472670

+9/−28
8.9.2018 15:09

R56o48s94t59i96s12l18a33v 36J87a41n64d84a 5269879246190

Dost by mě zajímalo, za co jsou ty mínusy. Diskreditovat někoho na odborné úrovni tím,že o něm bez podkladů tvrdím, že je pedofil, mi přijde hodně silné kafe.

+2/−2
9.9.2018 14:50

M25i84r65e54k 38P22i29n59k43a53s 7632591987936

Mínusy jsou za kritiku místní mediální hvězdy, že nedokáže ani ozdrojovat a strukturovat článek :-). Psycholog Barnevernetu opravdu dostal trest za přechování pedofilní pornografie v počítači

http://neviditelnypes.lidovky.cz/norsko-takovy-normalni-uchyl-z-barnevernetu-fnz-/p_zahranici.aspx?c=A180816_220503_p_zahranici_wag

Jenže profláknutý Barnevernet autorka jen smíchala s dalším tématem blogu : propagaci své knihy o zneužití psychiatrie v konkrétním případu ve Švýcarsku. Příběh určitě poučný, ale v podání pí Šichtařové už o něj nemám zájem.

+2/−2
9.9.2018 19:57

P12e98t60r 44S24k82á27c32e58l 6824479759

Nic Vám nevnucuji, ale "na každém šprochu pravdy trochu". Takže pokuste se ve spolupráci s autorkou dopátrat pravdy a jen tu zveřejňovat. Když se dva perou, třetí se směje...

+1/0
9.9.2018 20:47
Foto

R96a15d80k74a 85K48i74e17l56b98e64r27g27e36r74o98v63á 6583537730374

R^ ano...žijeme v době šprochů a na tom se tady staví kariéra

+2/−1
10.9.2018 6:49
Foto

J93o38h65a33n80a 73U41l91r92i35c81h17o61v25á 9247784671

Ano, asi pisatelka v podstatě referuje o své knize, nicméně ten problémje tak palčivej, obří a tragickej, že i kdyby se o něm psalo denně jakoukoli formou, je to pořád málo.

+1/0
12.9.2018 22:09
Foto

J66a24n 83K91r47o13p43á43č 4263869173273

Vážený pane Pinkas,

důkazů a dokladů ke Švýcarskému případu je celá jedna police šanonů v délce cca dvou metrů. Měl jsem tu čest jimi listovat a držel jsem v ruce lékařské zprávy a zprávy úřadů, nad kterýma by se vám tajil dech a zalykal se vztekem při znalosti pravého stavu věci. Váš odsudek je přímým důkazem pouze toho, že jste stejnou obětí davové manipulace ve dnešním světě, jako mnoho dalších miliónů lidí, příliš zpohodlnělých k tomu, aby se jen prostě dívali kolem sebe nezaujatě a bez předsudků si tvořili názor skutečně vlastní. Blog pana Zdechovského je časován do období, kdy se "lámal chleba" a rozhodovalo se o dalším osudu jak matky, tak její dcery, zda se už podruhé nestanou obětí státního masomlýmku. A reklama na knihu Ukradený syn bude velmi zapotřebí, protože není v zájmu Nové aristokracie, aby se informace tohoto typu dostaly do obecného povědomí a Nová aristokracie s mainstreamem v čela bude dělat vše aby se tak nestalo.

0/0
1.10.2018 17:03

M68i10r38e73k 48P13i75n24k50a15s 7732431247636

Pane Kropáči, křivdíte mi.

Kritizoval jsem autorku Šichtařovou za to, že se zmocnila tohoto tématu, protože ji považuji po těch letech, co čtu její blogy, za neobjektivní populistku. Kéž by ten případ zpracoval skutečně investigativní novinář.

Případů nedůstojného až zničujícího zacházení s lidmi se stigmatem psychické nemoci máme i v našem státě dost. Naštěstí se to v poslední době lepší. Zatímco působení Barnevernetu můžeme snad považovat za Novou aristokracii, jsem přesvědčen o tom, že většina psychiatrů poctivě hledá, jak pomáhat a nekřivdit.

Nová aristokracie je dost silný termín na způsob NWO. Zacházel bych s nimi opatrně.

0/0
2.10.2018 22:29

D72a81n20i65e21l 60Č30e94r90n39ý 8884455555358

Odebrání dětí z rodin a jejich svěření do péče prověřených pěstounů je krokem k vytvoření multikulturní společnosti, kde chybí návaznost na vlast, historii a kořeny správně tvarovaného občana.

+43/0
8.9.2018 14:13

R31o89s63t86i33s73l33a35v 53J42a23n21d47a 5639279616490

Takže Vám přijde lepší děti nechat v rodinách bez ohledu na to, co tam zažívají? Kolik pěstounů znáte? Znáte jejich politické názory?

Abyste nevylíval dítě s vaničkou...

+2/−4
9.9.2018 14:47

D50a76n83i40e61l 33Č60e75r56n96ý 8724185985838

U nás přijde dítě do první třídy a ihned je seznámeno s číslem, kam mají zavolat při případném týrání. Týrání je pro dítě i to, že mu matka odmítne koupit hračku. Pokračuje to dál a vrcholí tím, že rodiče musí živit dospělé "dítě" do 26 let. To, že "dítě" Střídá školy jen proto, aby se nemuselo samo živit, je dost častý jev. Rodiče pak musí soudně prokazovat, že je "dítě příživník.

Nezpochybňuji, že k týrání v některých rodinách dochází, ale skutečně je jich tolik? Za celý svůj poměrně dlouhý život jsem o týrání dítěte (a celé rodiny) slyšel jen jednou. Osobně jsem tu rodinu neznal.

+9/0
9.9.2018 15:09

P12e56t50r 92S60k51á86c19e49l 6394479379

Souhlas a nápravu spatřuji ve výchově dětí a mládeže. Především podle odkazu našeho velikána:

„Všeobecné porušení světa se začíná hned v kořenech...“ » J.A.Komenský.

0/0
9.9.2018 20:49

P76a51v98e22l 65D77r39o88t48á67r 7713934689654

Zhruba čtvrtina žen a desetina mužů je týrána svými životními partnery.

Co přesně vás vede k představě, že děti v těchto vztazích jsou týrání zcela ušetřeny? Co je pravděpodobnější: Že muž (manžel/otec) je tyran vůči manželce, ale (a) nikdy ne před dětmi, a (b) děti nijak netýrá... anebo to, že když je v ráži, tak jednu koupí manželka a druhou dítě?

Co je pravděpodobnější: Že žena psychicky terorizuje manžela, uráží ho a zesměšňuje všude možně, ale (a) děti toho nikdy nejsou svědkem a (b) k dětem se chová tak, aby nijak nesnižovala jejich důstojnost a sebevědomí... nebo to, že jen co se vysměje manželovi za to, že už dva roky nebyl v práci povýšen, tak se otočí a plačícímu děcku řekne "a ty jseš stejnej budižkničemu jako tvůj otec, měla jsem tě potratit!" ?

Případ Michaláková je zcela zjevně mimořádně problematický, protože ta rodina žila velmi nestandardně - viz ony dost profláknuté fotografie, na kterých zřejmě dětičky utíraly zadek "tetě", co byla na návštěvě.

Opět stačí aplikovat Occamovu břitvu: Je pravděpodobnější, že takové fotografie vzniknou v plně funkční rodině, kde dětem nehrozí žádné zneužívání, sexualizace nebo týrání - anebo v rodině značně narušené?

0/−7
9.9.2018 22:45

D12a20n76i76e60l 26Č53e58r20n64ý 8964695665208

Zákon na ochranu proti tyranům je správný, ale ti, kteří jsou týráni ať už psychicky (zvlášť psychické týrání je těžko dokazatelné) či fyzicky se těžko proti tyranii vzepřou. Většinou ze strachu, že to bude ještě horší a i z pocitu zodpovědnosti vůči dětem. Děti jsou z rodiny odebrány a pak přijdou i o toho rodiče, kterého milují.

Vztahovat možnost týrání na všechny rodiny se mi nezdá být v pořádku.

+1/0
10.9.2018 7:07

I61r40e36n54a 92H33r56u19b75á 7439416949789

Odebrat děti za to že se ženská vysmiva chlapovi? Co třeba s tou rodinou pracovat, psycholog atd..

0/0
20.9.2018 19:30

P20a45v43e84l 55D33r93o48t75á42r 7723774309824

Nic takového jsem nenapsal.

0/0
20.9.2018 19:39

R27o40s44t24i94s21l29a36v 17J40a27n11d44a 5199929446420

Za rok 2016 bylo v důsledku týrání dětí hospitalizováno (!) podle MPSV 198 dětí, zemřelo 9, psychologická pomoc byla poskytnuta 1860 dětem. V celkové populaci se to rozloží, ale přijde mi to jako dobrý způsob tyle věci řešit - zvláště, když si člověk představí, kolik případů není detekovaných.

0/0
11.9.2018 10:27

P44e64t47r 43B23u75r79i51a45n 4711706844968

Naprostý souhlas, karma.

+17/0
8.9.2018 13:23
Foto

H63a75n72a 49V38l77k41o28v45á 9835584822374

Případ paní Michalákové jsem sledovala od úplného počátku kdy ještě nebyl tak mediálně známý a musím říct že mi úplně nesedí to jak se paní Michaláková soustředila na medializaci.

Sbírka do které jsem přispěla měla být na dobrého právníka (v počátcích kauzy mluvil v TV jeden Čech kterému Barnevernet sebral syna - on věc nemedializoval ale soustředil se na to sehnat si dobrého právníka - samozřejmě drahého. Syna dostal zpět do své péče) a když jsem se podívala na transparentní účet byly tam výdajové položky víceméně na PR....

A Pavel Hasenkopf sice možná pracoval zadarmo (až na to PR, že...) nicméně skutečně není odborníkem na Norské rodinné právo.

+4/−14
8.9.2018 11:04
Foto

J13o66h54a88n84a 55U41l10r37i23c81h48o14v63á 9637724581

Fajn. A jak byste to řešila Vy, kdyby se nedejbože něco podobného stalo vám? Třeba se konečně dopídíme, jak z toho kruhu ven....Jak si vybojovat svoje děti zpátky. Osobně si myslím, že medializace je nevyhnutelná. Seberete totiž konajícím roušku beztrestnosti bez dohledu veřejnosti. Upozorní na ten problém lépe, než když to řešíte jen potichu přes právníka. Já totiž tu kauzu a nejen tu, sleduju taky od začátku. Chtěla jsem totiž do Norska za prací ve zdravotnictví. Už nechci. Jsem totiž vyloženě cílová skupina Barnevernetu: piju pivo před synem, nezapadám do obecných představ, svoje dítě výjimečně plesknu a vnucuju mu svou vůli, třeba když chci, aby si vzalo v zimě čepici, a probírám s ním jakákoli témata, a to i ta nepopulární....Měl by mi snad kdokoli právo vzít dítě?

+3/0
12.9.2018 22:18
Foto

P48a57v50e20l 76M51a38c94h79a24č12e23k 5971802873

No, nevím, asi jsem nepochopil zcela správně vaše hluboké myšlenky, ale připadá mi, že politický prvek do případu vnášíte pouze vy. Není to od vás poněkud demagogické?

+13/−34
8.9.2018 10:38

P60e85t72r 22B96u56r85i25a53n 4951356614908

Nemyslím si. Ten politický prvek tam byl vždycky. Už komunisté ( a i nacisté) si kladli nárok na vlastnictví dětí. V tomto jsou levičáci zajedno: kdo ovládá děti, ovládá celou společnost.

+31/−1
8.9.2018 13:25
Foto

P10a34v23e76l 55M86a44c11h41a26č35e25k 5251922153

No, pokud to brete takto, tak je politické všechno, veškerá lidská aktivita.

+1/−5
8.9.2018 15:30

P40e38t86r 38B42u92r87i28a89n 4501756114628

Ano, je. Veškerá skupinová (i jedince) promyšlená činnost směrem ven je politika, Politika firemní, politika ženy atd...

+7/0
9.9.2018 1:37

P41e96t23r 51S88k46á93c54e10l 6344679219

Jistě, i to když si stěžujete na místním úřadě že Vám nevyvezli popelnici je politikou. A podle způsobu, jak Vám stížnost vyřídí se v říjnových volbách rozhodnete. Politicky.

0/0
9.9.2018 20:51

R45o86s28t68i47s96l80a63v 79J83a24n19d95a 5299979226160

Nacismus nebyl ani pravicový, ani levicový, fakticky měl programem nejblíže protestním středovým stranám. Třeba proti komunismu se tvrdě vymezoval.

0/−1
9.9.2018 14:49

T32e36o79d84o81r 68B44e12z83d36ě78k 5984590398143

Ideologie znárodňování dětí bez důkazů není politická?

+17/−1
8.9.2018 14:36
Foto

R29a27d95k15a 68K58i52e53l93b47e81r56g82e14r54o68v48á 6813487760974

;-D chtějí za to od nás antirodinnou politiku...Musím se kouknout, jestli to nenapsal Kája Trčálek a autorem je opravdu autorka.

0/0
10.9.2018 6:52

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz