Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V53l12a69s24t84i93m55i95l 58D17o87r22o65t98í59k 3676686517399

Stát se stal a je využívaný jako prostředek podnikání a to je špatně. Bohužel, vždycky tomu tak bylo a zřejmě i bude.

Po listopadu 89 se rychle vytratily ideály malého, úsporného, hospodárného, efektivního státu, který by jen minimálně a v nejnutnějších případech zasahoval do života jeho lidí.

Prostřednictvím státu nemístně bohatnou určití lidé a okrádají tak jeho lidi.

:-)

0/0
28.7.2018 8:42

V33l42a23s27t14i74m91i97l 61D53o76r46o75t27í97k 3216836707139

Omlouvám se za zdvojení komentáře. Ten první se po jeho odeslání na nějakou dobu ztratil.

:-)

0/0
28.7.2018 8:44

V19l76a13s59t62i15m41i14l 91D34o83r89o27t92í10k 3416586407839

Stát je využívaný jako prostředek "podnikání", což je špatně.

Jenže tomu tak bylo vždy a zřejmě vždy tak i bude.

Bohužel, velice rychle se po listopadu 89 vytratily ideály "malého, úsporného, efektivního hospodárného státu, který by jen minimálně a jen v nezbytných věcech a případech zasahoval do života jeho lidí".

Určití jedinci se prostřednictvím státu nemístně obohacují a okrádají takto jeho lidi.

:-)

0/0
28.7.2018 8:38

L65u49k91á94š 93K51l80a69z22a94r 1661877753961

Hrubě nesouhlasím s posledním odstavcem.

Problém je vždy a pouze v úředníkovi či úředníkovi (čtěte politikovi).

Je to vždy člověk, kdo rozhodne, zda peníze z dotace půjdou na smysluplnou vě, nebo budou "prožrány" za nesmysly nebo skvělé nápady miliardářů. Je to vždy člověk, kdo kontroluje jak je s penězi z dotace naloženo. Je to vždy člověk, kdo se může poučit a nesmyslné dotační programy zrušit a využít peníze lépe. Sotva třeba opravíme památky bez finanční podpory, kterou nelze nazvat jinak než dotací. A takových smysluplných oblastí pro směřování dotací je spousta...

...vedle spousty oblastí, u nichž jsou dotace čiré zlo. Pro tyto oblasti ale nelze tvrdit, že dotace jsou apriori zlo. Je to stejně hloupé, jak tvrdit, že z důvodu výskytu pyromanů je potřeba zrušit oheň.

Nebo že pro vypočítavost blogerů využívajících k uspokojení vlastního ega hloupých zkratek, kterými se prostý lid zvyšující karmu nechá pěkně zpovykat, je potřeba zrušit blogy...

+5/0
24.7.2018 0:17

T64e42o62d30o82r 59B22e71z69d10ě73k 5764630598523

Je to vždy člověk, který dotace obohatí o totální korupční mechanismus. Dotace bez korupce a likvidování tržního prostředí ještě nikdo na světě nezrealizoval.

+3/0
24.7.2018 19:57

L75u84k49á79š 98Š15m63a26h80e18l 2177814452294

Tady se zase sešlo příznivců ultrapravice. Ultrapravice totiž v dnešní podobě neznamená nácky, ale právě ti, co tvrdí, že stát nemá dělat nic (snad kromě dálnic pro jejich plechové miláčky, ty by naopak měly vést do každé díry) a vše má být financováno jen soukromým sektorem. Jenže takhle to nikde ve vyspělých zemích nefunguje. Pokud by si opravdu děti měly platit reálné náklady na sportování, většina by se jich do sportovních aktivit nezapojila. Pokud by měly babičky v důchoďáku plnou taxu, půlka by jich to neufinancovala. Pokud by se obyvatelé malé vísky měli složit na čističku, splácely by to ještě jejich děti (reálně by z té vísky radši všichni zmizli, což by vedlo k problémům např. v zemědělství a lesnictví, o ještě větší ucpanosti silnic v Praze nemluvě). Apod.

Tohle samozřejmě neznamená, že veškeré případy zneužívání dotací nemají být tvrdě postihovány.

+4/0
23.7.2018 23:29

T19e35o45d17o92r 61B60e46z21d75ě80k 5714920788913

Kdo kdy řekl, že "stát nemá nic dělat"? Citujte. A jak toto souvisí s "nácky" by mě také moc zajímalo. Mimochodem, v nedotované sportovní firmě kde působím, si všichni hradí náklady sami, jde o zcela průměrně majetné lidi a dokonce se vypořádáme i s lajdácou dotovanou konkurencí. Jenže vy rudí tak často trpíte představou, že jak je něco jednou dotované, tak to určitě je proto, že jinak by to zcela zaniklo, že.

+3/−1
24.7.2018 19:56

L31u26k87á31š 26Š45m19a26h18e75l 2907114262814

S nácky to právě nesouvisí, ti ve skutečnosti moc ultrapravice nejsou. Zjednodušeně je levice o tom, že stát má vlastnit vše a o všem rozhodovat, pravice naopak, vše má být v rukou soukromých občanů. Takže čím méně státu, tím více pravice. A jelikož většina způsobů, jak stát ovlivňuje dění, je skrze nějakou formu dotací, jsou stoprocentní zastánci dotací evidentně zastánci velmi malého státu.

Navíc já netvrdím, že mají být dotovány soukromé subjekty. Přečtěte si aspoň ty tři příklady, které uvádím. Přidal bych třeba dotace na protipovodňová opatření a dotace na ochranu přírody, to jsou věci, které také nelze komerčně prakticky realizovat. Jasně, jde si představit, že ty protipovodňová opatření zaplatí pojišťovny, protože se tak sníží škody, které budou hradit, ale ruku na srdce, vážně tomu věříte, že by to fungovalo? A na hrazení opatření na ochranu přírody se vám (skoro) každý z vysoka vykašle, proč by to dělal?8-o

0/0
25.7.2018 8:51

T21e74o77d76o51r 60B73e37z69d70ě97k 5914380738733

To, co zmiňujete beztak ani dotace nejsou, jedná se o standardní čerpání rozpočtu. Peníze na chod parlamentu nebo ministerstev taky nejsou dotace.

0/0
25.7.2018 12:31

J98a37n 22R83á34ž 1589913294590

Že veřejné rozpočty hradí investice i do protipovodňových zařízení je správné, a nejsou to dotace. Když se používají peníze mimo rozpočet, na zcela zbytné věci, tak se to maskuje jako dotace. A používat slovo dotace v souvislosti s finanční podporou komerčně úspěšných "kejklířů" , a je jedno zda se jedná o sportovce, divadelníky, či hudebníky,, je přímo amorální, neb to devalvuje poskytování státních dotaci na bohulibé projekty, např. sociálního charakteru..

0/0
26.7.2018 14:37
Foto

P28a83v98e18l 37S41o11b60o44t64k98a 3100120949506

Souhlasím s autorkou. Ne sice absolutně, protože jsou oblasti, kde to bez dotací není možné, ale ve velké většině případů dotace napáchají mnohem více zlého, než dobrého. O této problematice jsem psal již před dvěma lety - viz https://pavelsobotka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=498782

+1/0
23.7.2018 9:54

J28o27s92e56f 27Š32i33l16h45a52n 8184470783265

Tak si ríkám, že kdyby chtěl někdo napsat text s názvem "Čiré zlo. Umělce zrušit.", tak by stávající blog mohl z 90% procent nechat a v závěru jen pozměnit pár slov.

To dokazuje nadčasovost úvah paní Šichtařové ;-)

+1/0
23.7.2018 9:30

T90e32o28d55o27r 57B67e60z65d10ě37k 5684470578723

Všichni umělci žijí z dotací?

0/0
24.7.2018 20:00

J73o72s95e42f 70Š65i17l65h45a12n 8374940763635

A dotace třeba pro stavbu čističek nebo dopravní obslužnost venkova jsou špatné?

Autorka ovšem píše neskonale jednodušeji a má jasno: čiré zlo a basta fidli.

+2/0
25.7.2018 7:44

T65e28o92d31o43r 52B42e79z54d84ě46k 5814660618923

A jasně popisuje, které dotace za čisté zlo pokládá, ovšem ne každý to umí pochopit.

0/0
25.7.2018 12:30

O28n57d84ř74e43j 70K78r22y15š18t60o83f 6663821

Asi Vám dělá problém pochopit smysl psaného slova. Autorka píše že dotace určené na jednu věc - v tomto případě na živelnou katastrofu (stavba protipovodňových hrází apod.)- byly vyplaceny za pořádání koncertu v Lucerně - což jak je výše uvedeno lze za živelnou katastrofu označit jen velmi problematicky. Napadá mne jediné - všichni zúčastnění se dobrovolně přihlásí na subotnik - a půjdou stavět protipovodňovou hráz zcela bez nároku na odměnu.

0/0
25.7.2018 14:42

J52a89r61o90s96l98a80v 44P46o13m14p 5404932281218

Absolutní souhlas s autorkou, dotace jsou čirým zlem - k penězům nás všech se dostanou se pouze vyvolení, plodí korupci, ale především narušují za němého přihlížení ÚOHS hospodářskou soutěž. Jeden konkrétní příklad jsem popsal zde: https://pomp.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=611674

+9/−1
22.7.2018 15:32
Foto

P94e88t98r55a 72H26a53v51e29l43k91o85v16á 8873233822

Zas a znovu jsou zde u autorky použity argumentační klamy. Dva anebo 3 příklady nesmyslných dotací anebo ivnestic státu dokazuje, že veškeré dotace jsou čiré zlo a že se můžeme obejít bez nich, což není tak snadné. Podle mne je to unáhlené zobecnění, nereprezatativního vzoru, usuzování na vlastnosti celku na základě malého nereprezentativního vzorku a tak dál. A lidi na to skáčou, protože nejsou zběhlí v argumentaci.

+6/−12
21.7.2018 21:05

J68a75n95a 11L94i84e89b68o61v21á 7832206801695

Já sice souhlasím, že jistě existují i smysluplně využité dotace, bohužel z toho, co slyším od svých známých z různých profesních oborů a jaké dotační úlety se občas objevují v médiích, musím dát za pravdu paní Šichtařové. Dotace by měly být striktně omezeny pouze na nezbytné veřejně prospěšné projekty (čističky odpadních vod, vybavení nemocnic, hospiců atd. V žádném případě by neměly sloužit pro stavbu Čapích hnízd, provozování restaurací, koňských farem a k podobným soukromým projektům. A než se kvůli evropským penězům vzdát národní suverenity, práva rozhodovat o své zemi, 100x raději se těch úplatků vzdejme: byli jsme před eurodotacemi, budeme i po nich, akorát holt každý dům nebude olepený polystyrenem a každá vesnice nebude mít cyklostezku.

+11/0
22.7.2018 11:33

J12o76s60e11f 20Š29i61l37h92a66n 8984470423575

Ani za normalizace to nebylo tak hrozné, žádné eurodotace nám neničily život ;-) A hlavně žádný elitář neničil hospodská moudra poznámkami o argumentačních klamech, znalost Čapka končila povídáním o pejskovi a kočičce.

0/0
22.7.2018 16:32

T15e23o74d56o33r 30B45e64z96d26ě25k 5204970398923

V historii lidstva existovala výhradně jen normalizace nebo evropský dotační moloch, pane demagog?

+1/0
24.7.2018 19:58

J60o41s42e70f 58Š40i24l35h15a76n 8934310403815

V historii lidstva existovalo kde co, ale jen máloco bylo čiré zlo. Dnes ho - alespoň podle autorky - máme.

0/0
26.7.2018 9:10

T39e12o57d52o42r 62B48e46z37d86ě60k 5344470798433

Nic takového nenapsala, řekla to jen o dotacích do soukromého sektoru. Naučte se číst.

0/0
26.7.2018 10:39

J84o98s30e31f 44Š42i34l65h76a82n 8274890863685

"Problém není v úředníkovi. Tak jako příležitost dělá zloděje, tak taky úřad dělá úředníka. A úředník zase bere lidem peníze a ničí je. Ne proto, že by byl tak zlý, nebo tak hloupý. Ale prostě proto, že systém je tak nastavený. Dotace jsou tak nastavené. Dotace jsou čiré zlo. To dotace jsou ten problém! Dotace zrušit!"

0/0
26.7.2018 13:33

T78e38o98d14o81r 66B24e67z67d64ě75k 5544240148553

Slovo "všechny" tam "čtete" kde?

0/0
26.7.2018 14:07

J19o34s91e44f 90Š29i76l72h98a95n 8494150453795

A jakoukoliv snahu o vymezení specifických dotací někde v blogu vidíte?

Dotace zrušit!!!!

0/0
26.7.2018 17:02

T68e24o72d60o76r 58B57e61z30d64ě22k 5294260418643

Chybějící vymezení opravdu neznamená "všechny".

0/0
26.7.2018 17:20

J54o89s27e30f 19Š66i58l34h55a95n 8484110653985

"Problém není v úředníkovi. Tak jako příležitost dělá zloděje, ..."

Chybějící vymezení samozřejmě znamená všechny. Navíc výše zmíněný citát potvrzuje všeobecnou kvantifikaci.

0/0
27.7.2018 7:03

Z18b42y61n77ě86k 97H50a13l92u46z54a 5973570148362

R. Reagan o levičáckém způsobu vlády: vydělává to - zdaň to, stále vydělává - zdaň to více, stále vydělává - zreguluj to, už to chcíplo - dotuj to.

Ano dotace jsou zlo. Buď stát či obec službu poskytuje dle veřejné smlouvy, nebo do toho nemá co strkat rypák.

+1/0
23.7.2018 10:23

P31a70v13e45l 17T53e16s31a83ř35í23k 6200883260635

A eurodotace, které potom ještě navíc slouží ke kriminálnímu vydírání s jakousi "solidaritou" s nezodpovědnými, to je zlo ještě řádově větší.

+3/0
21.7.2018 7:53

L38e57o90n61a 21B32l60a50h39o43v24á 5510959799743

Řekla bych, že městská část, která si betonová koryta pořídila, je uhradila ze svého rozpočtu, pochybuji, že by na ně někdo vypsal dotační titul.

S financováním koncertu Dalibora Jandy mi to přijde dost podivné, z jakého důvodu by na něj přispíval Olomoucký kraj? Nedošlo k nějakému šumu při přenosu informace?

V blogu se nepíše, které dotace by se měly zrušit? Všechny? Třeba i do tělovýchovy a sportu?

A ví někdo, z čeho by malé obce s nízkým rozpočtem zaplatily třeba vybudování vodovodu a kanalizace?

Z jakých prostředků se financovaly za první republiky veřejně prospěšné stavby, jako nemocnice, školy, ústavy, dopravní stavby atp.? Samozřejmě, že ze státních, jen se jim neříkalo dotace, ale subvence.

+4/0
20.7.2018 21:28
Foto

L85e38o18n96t16ý95n91a 14C69h29v72á11t91a12l19o51v18á 1243135656

Tak třeba naše obec potřebovala na vodovod dotaci od kraje, ale protože je to mikroobec s nízkým rozpočtem, usnesli se, že nemají kapacitu vyplnit složitou žádost. Překvapivě je žádost obce kraji složitější než žádost u ministerstva. Takže dostali dotaci od ministerstva, část si půjčili a část vybrali od občanů za zhodnocení pozemků.

0/0
21.7.2018 0:16

L90e91o38n91a 90B42l15a19h21o82v98á 5640559639643

Přesně k tomu účelu, který zmiňujete, státní dotace (nebo z EU) by měly sloužit. Obyvatelům velkých a bohatých měst se lehce volá po zrušení dotací, když oni mají úplně jiné finanční možnosti, než ti menší a malí. I když lidé z menších sídel jezdí často za prací do velkých měst a na jejich blahobyt přispívají.

Uvedu konkrétní příklad. V naší ulici se díky dotaci z EU podařila rekonstrukce 80 let starého vodovodu a kanalizace, teplovodů, které byly v havarijním stavu, povrchu silnice a také vybudování nových chodníků, jež byly v tak dezolátním stavu, že si na nich lidé lámali nohy. Takže dotace u nás přispěla ke zvýšení kvality života víc než tisícovky lidí. Kdybychom měli čekat, až na tuto investiční akci schrastí město peníze ze svého rozpočtu, čekali bychom nejspíš ještě dlouhá léta.

+3/0
21.7.2018 8:07
Foto

L66e70o77n14t22ý62n93a 63C15h71v63á65t53a91l68o67v37á 1693315686

To je právě ta tragédie nebo čiré zlo, jak kdo chce, obec má místo chodníku tankodrom, kanalizaci žádnou a z vodovodu crčí voda, jediná možnost jak to napravit je dotace, což znamená složitou žádost, ještě složitější vyúčtování dotace, celou dobu riziko, že obec o dotaci přijde a k tomu starosta jednou nohou v kriminále, protože ve vyúčtování dotace mu chybí na padesáté osmé straně jeden podpis vlevo dole. Jestli by nebylo lepší nepřispívat na dotace EU, nepřispívat na dotace státu a kraje a ušetřené peníze vybrat přímo od místních. A ruku v ruce s tím zmírnit pravidla, protože všechny tyhle taškařice neuvěřitelně prodražují nesmyslná striktní pravidla pro vodovod, kanalizaci a chodníky.

+1/−1
22.7.2018 23:44

M93i10c26h15a72l 89S81v91o86b30o18d54a 5388468526791

Chcete tu tvrdit, že městská část má nějaký svůj soukromý rozpočet, ze kterého hradila betonová koryta?

Jinak souhlasím s tím, že autorka neupřesnila seznam dotací ke zrušení.

0/0
21.7.2018 9:26

L40e19o90n13a 96B38l33a29h37o76v61á 5270519259703

Samozřejmě, že městská část Prahy (samostatný územně správní celek), má i svou samosprávu, tzn. starostu, radu a zastupitelstvo a také disponuje vlastním rozpočtem, který každoročně zastupitelstvo městské části schvaluje, včetně předpokládaných příjmů a výdajů.

Příjmovou stránku tvoří finance ze státního rozpočtu (většinou jdou na mandatorní výdaje) a pak z hospodaření na vlastním majetku, např. z pronájmu bytů a nebytových prostor, prodeje obecního majetku, z místních poplatků atp.

0/0
21.7.2018 10:18

M36i27c78h28a71l 65S75v95o77b94o37d63a 5498708586231

Paní Blahová, žádná územní samospráva, nebo samospráva s přenesenou působností nemá svůj soukromý rozpočet. Sama jste uvedla, že je to příjem hrazený z veřejných zdrojů ( státní rozpočet) - nikoli soukromých zdrojů, tedy dotace z ministerstva financí - což jsou daně nás všech, tedy i lidí mimo městskou část Prahy.

Také jste uvedla, že další příjem jde z nájmu, nebo prodeje veřejného - nikoli soukromého - majetku. Tedy termín soukromý rozpočet v samosprávě neexistuje.

Je jasné, že účel předmětného rozpočtu jde na provoz a investice předmětné samosprávy - tedy městská část Praha nemůže hradit provoz a investice jiné městské části, nebo města. Takže i kdyby hradila koryta z rozpočtu městské části Praha, to neznamená, že jiný občan ČR nemá právo na informace, jak jsou z jeho daní využívány investice i v jiných městech, kde nebydlí. Právě kvůli právu na informace o veřejných investicích.

0/0
23.7.2018 12:50

V30i43k76t84o34r 68N77á67r32o94ž60n48ý 3659282508

Za první republiky zde byl ještě jeden zdroj peněz. A sice- místní patrioti-filantropové a podnikatelé v jednom. Podívejme se na Zlín.. kolik do něj Baťa investoval. Podobná sitauce byla i v Mladé Boleslavi , kdy byl podobným způsobem postaven sirotčinec. Jenže to byla jiná sorta podnikatelů.. lidé , kterým záleželo na regionu v němž žili. Dnešním podnikatelům záleží pouze jenom na tom , jak ohulit vše kolem a napakovat se....

0/0
22.7.2018 22:42

J55o78s62e87f 53Š25i16l33h14a89n 8584920453935

A co milionové dotace národnímu divadlu a české filharmonii, budeme rušit? A co miliardové dotace na sport, kdy ukončíme tohle čiré zlo?

+5/−4
20.7.2018 16:10

K26a61r15e34l 50K87u92č39e62r64a 7675491213940

Nejlíp hned. :-/

+8/0
20.7.2018 16:19

O74l74d42ř72i15c42h 55H23o24r40n56ý 5263258969295

Čím dřív, tím líp!

+4/0
20.7.2018 16:48

V13o14k20o56u10n 63V28l43a89d22i41m74i31r 8292528729828

Souhlasim, i se vstupnym za 50 000 Kc na predstaveni.

0/0
20.7.2018 17:21
Foto

L66e68o88n91t17ý47n88a 42C57h22v25á29t97a64l69o88v63á 1113925146

Šel byste na představení za 50tis.?

+2/0
21.7.2018 0:24

T62e70o40d56o41r 51B60e73z67d34ě93k 5714660738583

Klidně. pokud se to neuživí, nezájem.

0/0
25.7.2018 12:33
Foto

L55e17o36n95t66ý30n24a 52C50h12v24á91t57a71l85o67v27á 1583685296

Pletete si pojmy s dojmy, Národní divadlo i Česká filharmonie patří státu a dostávají pouze dotace na investice, zbytek je příspěvek na provoz. Protože jde o státní příspěvkové organizace, žádné své peníze nemají, takže tam je "dotování" v pořádku. Stát je vlastní a stát jim určuje náplň činnosti. Jiná věc je, že lístky do ND nejsou úplně levné, takže dotované ND je plné cizinců a daňový poplatník dotuje vstupné cizincům, ale jednou je to "národní" tak to platíme. ;-D

Dotace do sportu jsou čiré zlo, jedna kauza stíhá druhou, tu jsou nosiči vody, přebujelá korupce, tu se rozdělují dotace podle toho, jak se někteří v soukromí dohodnou, atd., atp.

+9/0
21.7.2018 0:22

J95o37s42e60f 64Š85i25l74h33a27n 8534610343155

Dotace do sportu umožňují sportovní aktivity např. dětí a mládeže. Takže buďto tyto dotace zrušíme jako krystalické dílo Satana nebo vytvoříme státní organizaci, které úplně stejné toky peněz schová jako "dotování", které je zcela v pořádku.

Nemohl by i Středočeský kraj vytvořit nějaký typ organizace pořádající kulturní akce (jako třeba koncerty), kde se čiré zlo schová do příspěvků, které jsou vlastně v pořádku?

+2/0
21.7.2018 6:58
Foto

L23e80o36n15t36ý82n48a 27C88h53v26á58t12a12l80o65v76á 1223975536

Sportovní aktivity dětí a mládeže by si měli platit rodiče těchto dětí a mládeže. Neexistuje jediný důvod, proč by na to měl přispívat kdokoliv jiný, proč by chudá rodina měla platit daně na sportovní aktivity?

Je to krystalické zlo, bohatým to výrazně neublíží, chudé to ožebračuje ještě víc, protože ty dotace musí někdo zaplatit, nespadnou z nebe.

+3/−2
22.7.2018 23:36

J62o28s74e75f 40Š79i15l48h29a32n 8584610673525

No fajn, ale když by stát neměl přispívat sportovcům ani floka, proč by měl sypat peníze Národnímu divadlu a filharomonii? Proč je jedno esence ďábelského díla a druhé je košer? A co Národní galerie a Národní muzeum? A proč třeba sypat miliardy na dopravní obslužnost venkova? Kde se krystalické dílo Belzebuba najednou mění v potřebnou starost o rozvoj vlasti?

0/0
23.7.2018 9:38
Foto

L57e15o41n21t32ý84n80a 77C47h87v44á16t83a23l92o66v50á 1403635796

To je omyl, není to tak, že jedno je esence ďábelského díla a druhé je košer. Obojí je pochopitelně špatně, jen je třeba někde začít a pak se nabízí začít tím, že žádné dotace nepůjdou do soukromých projektů a pak se uvidí, jestli nějaký politik bude mít dost odvahy a prohlásí, že pošle do privatizace Národní divadlo, Národní galerii a Národní muzeum. Sypat peníze do státního, obecního i soukromého nelze věčně, protože peníze nerostou na stromech, dají se tisknout, ale to není dobrá cesta. Jeden chce Národní divadlo, druhý chce Národní galerii, třetí chce národní cokoliv, další chce dotace do sportu, další chce dotace do sbírek střevlíků a další armáda lidí chce dotace na nekonečné množství nesmyslů. Jenže už není, kdo by to platil. Všechno je zdaněno až na dřeň a když budeme bez omezení tisknout "bankocetle", přijdeme brzo na buben. Děti budou sportovat pod dotací jen tak nějak nebudou mít co jíst.

+1/0
24.7.2018 0:25

J22o71s83e79f 85Š40i34l94h90a55n 8614810273975

A jen tak na okraj, kdyz zmizime Narodni divadlo a podobne produkty cireho zla, tak dotovane autobusy a vlaky na venkove zrusime taky? Jsou to dotace a tedy cire zlo ...

Jen mne zajima, kde mate limit.

+1/0
24.7.2018 7:03

Přečtěte rozhovor s Martou Kučíkovou

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz