Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O84t76o 53J17u26r56n82e66č14k33a 2953580171613

Já bych i souhlasil.. Problém nastává když ty "hloupé" řeči přicházejí jako reakce na jiné "hloupé" řeči. Myslím že nejlépe situaci popsal institut Václava Klause, kde říká že otázka české viny na romské genocidě je opakovaně nastolována ze zřejmých důvodů. Mnozí z nás to nehodlají přijmout a takovým interpretacím události se brání. Někdo chytřeji někdo hloupěji.

0/0
16.2.2018 8:51
Foto

Š78t21ě37p32á39n 53B83i87c77e37r79a 6989852288216

jak ušlechtilý blog

0/0
14.2.2018 17:57
Foto

K71a65r51e34l 79Á73b65e20l63o49v50s21k90ý 7339890633842

... hm, tak jak - jo nebo jo?8-o A co to je, jako? Kdyby, kdyby ... je to těžké, že jo - kde je tedy ta hranice, mezi svobodou si cokoliv myslet a svobodou slova? Jste se "nám" ... tedy respektive "jim";-) nějak zauzlila. ;-DRv

0/0
13.2.2018 21:00

J86a12r78o66m70í73r 83P68i21n41k91a65v39a 6881760826805

Myslím si, že v příspěvku paní Šichtařové se vine jako červená nit apel na lidskou morálku. Někteří lidé zjistili, že čím více křičí( řvou ) a prskají jedovaté sliny, tím více se slušní lidé stahují do defenzívy. Učitelé ve školách na všech stupních na morálku rezignovali úplně, protože žáky potřebují kvůli financování. Nechtějí riskovat, po výhružkách, že s nimi někdo zatočí(od těch bohatších) až po fyzické napadení(od těch chudších). O nemorálností naších cca 280 elit by se dala napsat kniha faktů. Jen namátkou: Nemravné platy a náhrady, ceny občerstvení v PS, uplácení přeběhlíků, uplácení při volbě prezidentů atd., pes by od nich kůrku nevzal, ale ostatní bez uzardění jim ruku podají.:-)

+2/0
13.2.2018 6:26

K84a21r34e92l 64N37o98v47á71k 4759646910647

a stále zmiňované "zahýbání partnerovi"...zajímavé

0/0
14.2.2018 7:10
Foto

M75i10l11o51š 84F86. 46P79e54c12h41a93r 3833761140425

„A našim dětem bychom měli, myslím, vysvětlovat, že ne všechno, co je potenciálně v souladu se zákonem, je taky morálně správně.“

Tím jste mi připomněla páně Jochův článek Peklo v masce politické korektnosti:

https://joch.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=159613

z něhož jsem si velmi oblíbil následující:

»Étosem Nové levice bylo zbavit západní společnosti morálních a tradičních norem. A to se jí (částečně) povedlo. Když však lidé začali jednat tak, jak Nová levice chtěla – tedy „osvobozeně“ od norem – přestalo se jí to líbit. A proto přišla s dalším „dárkem“ – kodexy svazujícími lidské jednání, mluvení, myšlení, známými jako „politická korektnost“.

(...)

Takže náš, pravicový, model je tento: jsou určité věci, je jich relativně málo, které jsou ze zákona zakázané a trestné (vraždy, krádeže, násilnost atd.). Pak je spousta věcí, které zakázány nejsou, tudíž jsou legální, ale zároveň ve společnosti panuje silné přesvědčení, že „to slušný člověk nedělá“. A pak jsou věci, těch je nejvíc, které jsou povoleny a žádné morální stigma na nich nelpí.

Nové levici se ale v 60. letech nelíbila ta kategorie druhá. Proto z ní sňala mravní stigma. Ale zanedlouho se jí nelíbilo, jak lidé jednají „osvobozeně“ (od morálky) – a proto začala požadovat rozšíření té sféry první, sféry státních zákazů a příkazů. Následek? Společnost se stala nejen méně mravní, ale i méně svobodnou.«

+9/0
12.2.2018 17:57

J29a32r21o43m51í39r 31P91i83n31k79a28v35a 6621870966855

Dětem to těžko vysvětlíte, pokud se rodiče morálně chovat nebudou.:-)

+2/0
13.2.2018 6:27
Foto

M51i60l86o10š 33F50. 53P68e43c98h12a66r 3553631140225

Ano, máte pravdu.

+1/0
13.2.2018 8:43

T85o92m22á46š 14R57ů87ž44i31č42k34a 8265885414946

Včera byla reportáž v pořadu 168 hodin, kde mimo jiné bylo ukázáno jak Markéta přebírá a reprodukuje fakta. Účelově a bez ověření.

Z mého pohledu jsou její katastrofické scénáře a falešný pohled na omezování svobod stejně špatné a nebezpečné jako Okamurovo strašení uprchlíky a EU.

+3/−3
12.2.2018 16:03

J58i21ř57í 44K71u38č67e48r61a 5638551424366

Soudit samotné slovo či myšlenku je skutečně blbost. Ve svobodné zemi bude žalobce vždy v důkazní nouzi, pokud vše není spojeno s konkrétním nezákonným skutkem. Zde má paragrafy zastoupit obecná morálka, jenže:

Dlouhodobě je nemorální politikou budována vrstva obyvatelstva bez naděje a bez budoucnosti.

Dlužníci, postižení, samoživitelky, důchodci, zaměstnanci s minimální mzdou a nezaměstnatelní. Jediné co jim zbylo je volební právo, tak to hodí tomu se o ně postará.

Zde nastupuje politika hesel a zkratek, koho zajímá skutečný počet běženců, vždyť jsou to vrazi a EU nás jen utlačuje, vlna se vzedmula a nejde zastavit.

Paradoxně stejnou stranu vyvolávající vlny ve volbách dostihly hesla a zkratky nyní, v případě tábora (ve zkratce) koncentračního, koho skutečně zajímají podrobnosti, odsoudit, zavrhnout a zbavit funkcí všechny, kdo si dovolili otevřít ústa.

Jak má Okamura a spol. čelit soustředěnému tlaku a nezřídka i dezinformacím, no tak ať se zeptají Kalouska, ten je u nás v tomhle nejzkušenější.

Vypěstovali jste si ekonomickou spodinu, které stačí heslo a nejde zastavit, tak si to užijte.

0/0
12.2.2018 13:13

J64a53n 97J51e92n42i12c 1934934387234

Paní Šichtářová, většinou s Vámi souhlasím, ale to co jste napsala dnes postrádá hlavu a patu. O válce si čtu jen dost málo. Oba rodiče ji zažili už jako dospělí a byli tím hodně poznamenáni. Nikdy o válce nechtěli mluvit. Pochopil jsem, že zažít hrůzy války asi není snadné a především se s nimi potom vyrovnat. Asi se dá souhlasit i s tvrzením, že objektivní pohled na dějiny téměř neexistuje a že se zkresluji vždy směrem k vitězným mocnostem, je zcela evidentní.

Četl jsem si o tábpře v Létech u Písku o víkendu povídání a fakta se dají shrnout velmi jednoduše. Nikdo neporírá krutost tábora. Táborem prošlo asi 1300 lidí, přičemž o utýrání je tam jediný příběh. Obětí bylo přes 320, ale drtivá většina je spojována s tyfem. Dozorci byli čeští občané. Kromě tohoto tábora existovaly další 2 na území protektorátu Čechy a Morava. Ten v Létech byl v roce 1943 srovnán se zemí. Vepřín se postavil nikoliv na tomto místě, ale vedle. Proč se tolik bojuje zrovna o ty Léty? Proč se platily tak nesmyslné peníze?

Celá kauza je zcela zbytečně nafouknutá a živena hysterii. Nikdo nepoírá, že to bylo zlé, ale srovnávat to s Osvětimi mi přijde trochu nefér vůči obětem z Osvětimi... Že se přidáte na tak lacinou notu mne překvapuje. Moc mi to připomíná MeToo. Nikdo nepopírá, že sexuální násilí na ženách je špatné. Ale pokud si celebrity, které jsou známé svoji promiskuitou, drogami a nevadí jim postelové scény vzpomenou po 30 létech, že jim někdo sáhnul na zadek, tak je to přinejmenším diskutabilní. Že se toho zneužív ke zviditelnění již zapomenutých hvězdiček je víc než nasnadě.

+12/−1
12.2.2018 11:11

P27a15v12e85l 83J68a25n36o54u88t 6880412403883

Podobně jako pan Jenic s Vámi výjimečně nesouhlasím ...a nějak se pozapomnělo na to, že vězňů z Let využívali k otrocké práci již od roku 1940 Schwarzenbergové... https://a2larm.cz/2014/12/schwarzenberg-by-se-mel-smirit-se-svou-minulosti/

+5/0
12.2.2018 15:27

J25i18ř71í 70H87o10r13á86k 9298985581

Po hodně dlouhé době s Vámi nesouhlasím. Nechutnost a netoleranci tu rozpoutali akorát někteří jiní politici a media... A srovnávat jablka a hrušky???

+5/0
11.2.2018 19:35

O33n41d23ř74e39j 53R58o61l27d12á27n 7711144324550

Paní autorko - odporujete si: "Trestně stíhat za blbost sice je... celkem blbost, řekla bych, ale na druhou stranu držet ústa a nechat každého žvanit cokoliv, co mu slina na jazyk přinese, je hloupost zrovna tak velká.

Zdroj: https://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=648452

Pokud je obojí stejně velká hloupost, tak jsme tam, kde jsme byli na začátku, že? Otázka zní jinak - jaké jsou důsledky stíhání vs. nestíhání hloupostí a nechutností?

Nestíhání znamená, že občas narazíme na blbost / nechutnost a vyřadíme původce z kruhu svých oblíbených autorů. Stíhání znamená vytvoření cenzury a myšlenkové policie ... což je cesta do PEKEL. Stačí se podívat na německou facebookovou (apod.) hysterii. Byl potrestán i kdosi, kdo publikoval fotku jeruzalémského muftího s Hitlerem z druhé světové. To fakt chcete? 8-o

+3/0
11.2.2018 15:39

P36ř57e10m15y15s23l 19Č57e96r34n56ý 6553969605821

Likvidační, koncentrační, sběrný, pracovní atd atd. Zkuste tato slova nepoužít a popsat situaci v té době v tom prostoru oblast Lety ? To znamená například odkud ti lidé byli, co před tím dělali, jak vypadal jejich konkrétní den a z toho lze si udělat představu.

0/0
11.2.2018 15:07

M32a85r46i29e 28C55h20m79e77l10a75ř22o63v60á 8865366197889

Začíná to slovíčkařením a dějiny budou pomalu a jistě přepisovány. Už jsem se taky dozvěděla že 2SW začal SSSR a že Němci byli ti hodní a Rusové ti zlí. Tvrdíte že tábor v Letech byl koncentrační. Nebyl, byl sběrný. Dáte před slovem Gulak slovo koncentrák, Gulak taky nebyl koncentrák ale sběrný tábor pro lidi které se vrchnost chtěla zbavit dřinou, nemocemi a hladem. To už rovnou můžete napsat že kriminály kde jsou zavřeni političtí vězni jsou koncentráky. A hlavně nepište že skoro jak koncentráky jsou, protože taky můžu napsat že soused vypadá skoro jako čuník. A je čuník? Slovíčko ke slovíčku a příští generace opravdu nebude vědět kde je pravda a kde je lež. A hlavně příští generaci nebude zajímat co bylo ale jak se mají a co můžou od budoucnosti dostat. Když se dnešní generaci zeptám kdy začala a kdy skončila 2SW tak 80% mi nedovede ani odpovědět.

+13/−2
10.2.2018 11:13

J13i57ř71í 23Ř92e98z27n85í41k 4232882393555

Druhá světová válka dosud neskončila, nebyla podepsána mírová smlouva SSSR s Japonskem. Když už nic jiného.

+1/0
11.2.2018 8:59

L66u77k17a58s 96M88a11d48l42e 4980256347608

A kdo vyhrava ???

+1/0
12.2.2018 6:32
Foto

M44i79l98o46š 74F87. 73P40e32c38h90a58r 3933841660615

Kontumačně Japonsko, protože SSSR už neexistuje. ;-)

+1/0
12.2.2018 17:59

D21u76š74a60n 95M83a48t32o68u77š83e29k 7263690580785

No mír nepodepsali ani Slováci s USA a Velkou Británií...

0/0
19.2.2018 22:25

M43a53r88t72a 80N45o63v43á57k50o92v46á 4832292161399

Mezi lety 1933–1945 založili nacisté kolem 20 000 různých táborů, kde věznili milióny obětí. Tábory byly používány pro řadu účelů: byly to pracovní tábory, tranzitní (průchozí) tábory, kde lidé pouze čekali na další transport, a také tábory vyhlazovací určené výhradně pro hromadné vraždění.

Ale vždy se jednalo o tábory koncentrační.

+2/0
12.2.2018 11:01
Foto

R16a62d75k46a 13K57i85e83l82b25e97r51g28e94r55o13v22á 6303987240514

věřme, že příští generace napíše poněkud inteligentněji slovo gulag jako gulag - na tak úsměvně jako Vy...a slovíčko ke slovíčku bude lépe oddělovat čárkami... třeba:))... a pak, že nebudou psát hovadiny, ale to je nechce podceňovat, třeba nebudou, jako Vy...Protože zavřená byste nechtěla být tam ani tam... a domnívám se, že jak paní Šichtařovou opravdu často nemohu podpořit, tak o nechutnostech Vámi pitvanými, ona píše.

+1/0
12.2.2018 20:05

D23a72n47i95e38l 96M62a35g96n39u31s 4923635234857

Podepisuji v plném rozsahu.

0/0
15.2.2018 18:29

P62a95v13e95l 49D41r85o95t61á47r 7453164319964

Jen tak pro představu, jak chápete pojem "koncentrační tábor"?

+1/0
13.2.2018 17:47

D90a80n17i85e40l 91M21a62g73n65u60s 4563855304887

Koncentrační = sběrný. Gulag = zkratka pro státní správu pracovních táborů. Motáte dohromady odlišné věci. Koncentrační tábor neznamená, že tam někoho moří nebo vraždí, to byly vyhlazovací tábory (Auschwitz - Birkenau). Něco koncentrovat znamená zvyšovat přítomnost dané matérie na konkrétním místě, tedy shromažďovat lidi určité vlastnostni nebo charakteru (Židy, Cikány, kriminálníky, homosexuály, politicky nepohodlné osoby). Tábory "Souostroví Gulag", abych si vypůjčil Solženicynův termín, byly tábory pracovní, tedy režimem určené pro osoby, jenž mají pro režim vykonávat otrockou práci odděleně od zbytku populace. "Gulagy" nebyly žádné sběrné tábory. Ale pochybuju, že si to necháte vysvětlit.

0/0
15.2.2018 18:28

P10e21t96r 12K91o88r35e66c13k21y 2543727413601

Kdo bude posuzovat co je vhodný názor a co je za hranicí etiky, resp. platných zákonů? Poslanci, za které mluví jejich korupční kauzy a slovo ,,Etika" v jejich repertoáru nemá místo, nebo si zvolíme etického ombudsmana?

Ať si každý říká co chce a zcela otevřeně a pak si nese následky.

+7/0
10.2.2018 8:03

K98a76r58e27l 29K75á42š 2406228567379

Naopak. Slovo etika mají v ústech pořád. Jen chovat se eticky ( ne všichni) jaksi nezvládají.

+2/0
10.2.2018 8:11

K55a70r83e50l 32K83á79š 2396198417589

I chybný názor má být vysloven. V sebevědomé společnosti to nemůže nikoho ohrozit. Posléze je chybný názor vyvrácen, marginalizován a zapomenut. Později opět někým vysloven, vyvrácen .....A tak stále dokola. Dodnes pár jedinců tvrdí, že země je placatá a obíhá jí slunce.

+11/0
10.2.2018 7:04

F44r93a34n94t98i90š81e28k 37L79i66m88p41a14u61c79h 7371120681343

Ještě bych dodal, že taky lhát sice není trestné, ale taky není správné a obdivuhodné. Samozřejmě jsou i případy vyjímečné, mám na mysli lež z milosrdenství. A čím se jedná o osobu výše postavenou, tím je lež více zavrženíhodná. Bohužel chybí tolik potřebné vzory - např. první prezident TGM a větší část prezidentů pozdějších.

0/0
10.2.2018 0:44
Foto

J78a66n 88D44o61č79e94k28a69l 1324886611315

Každý svéprávný občan by v sobě měl již od dětství z rodiny a ze škol mít určitý mravní imperativ, co je vhodné říkat a co už ne. Ne vše je vhodné. Ale domnívám se, že jakkoliv omezovat svobodu slova a projevu kvůli pár pošukům zákonem je nepřípustné. Viz např. nyní Zákon o holocaustu schválený Polským senátem. To už je absolutně přes čáru.

+5/−2
9.2.2018 21:19
Foto

M88i45l98o81š 35F50. 47P41e30c74h18a28r 3893271610895

„co je vhodné říkat a co už ne“

či spíš JAK to říkat; říct můžete (téměř) cokoli, hodně záleží na formě.

0/0
12.2.2018 18:01

J78a27n 59S81i38n88n20r25e67i15c63h 6393115320181

Debata o Letech se periodicky opakuje od 90. let. Tehdy, tuším 1992 nebo 93, nabídl premiér Klaus zástupcům romských organizací, dvě možnosti. Buď se ta fabrika na vepře vykoupí a postaví se tam skromný památník, nebo vláda uvolní několik stovek milionů na podporu vzdělávání, kulturních programů a podobných věcí pro romské organizace. Oni chtěli pokud možno hned peníze, takže je dostali. Něco samozřejmě předáci těch organizací zdefraudovali, zbytek se utratil za různé podpory na festivaly tanců a písní, preventivní programy a tak. A pak problém vyskočil znovu. Tak jim zase vláda (tuším že Paroubkova ) znovu nakrmila jejich rozpočet, no a co se nestalo, po několika letech se začalo křičet zase!

+13/0
9.2.2018 20:37

D19u44š98a79n 81Ž71a43t37e30c43k82ý 8411352681699

Obecná filozofická filipika o názorech a výrocích roubovaná na aktuální hysterii Okamura+Rozner versus Lety. Samotného tábora se týkají jen tři (!) věty, ve kterých se, p. Šichtařová, DOVOLÁVÁTE historiků – což je téměř úchylné, protože všechny věty ODPORUJÍ (případně jsou věcí výkladu a tudíž neprokazatelné) tomu co skuteční historici z Historického ústavu Akademie věd zjistili a knižně publikovali. S Vaším „je snad i namístě ho politovat za nevzdělanost „ jste si naběhla na vidle. Totálně.

Šichtařová: „Zařízení které – jak právě v téhle souvislosti v posledních dnech řada historiků doložila – bylo mimořádně odporné už před válkou ...“

HAKL (1999), str. 18:“Letský tábor měl svou prehistorii. Už koncem 30. let byl totiž postaven asi 2km od obce na pastvině mezi lesem Babinou a rybníkem Lipěže domov pracovního útvaru, jehož dělníci pracovali na stavbě silnice z Mirovic do Oltyně.“ Můžete mi říct, co na tom bylo MIMOŘÁDNĚ ODPORNÉHO?

Dál se už před válkou (tj. před 1.9.1939) už v Letech nic neudálo, neboť

HAKL (1999) str. 11: „Podle nařízení vlády ... z 2. března 1939 měly kárné pracovní tábory sloužit k přechodné internaci potulných a žebrajících osob štítících se práce, nic víc ... v Letech se ovšem stále nic nedělo a nikdo tu nebyl. Teprve v listopadu 1939 následovalo nařízení ... nařizující usazení kočujících osob, kdo by dál kočoval ... měl být dodán do kárného pracovního tábora. Takové tábory pak byly v srpnu 1940 zřízeny v Letech a Hodoníně ...“ HAKL ... Historikové a kauza Lety ... ke stažení

+18/0
9.2.2018 19:42

D52u60š15a10n 18Ž41a19t43e70c17k16ý 8201702201829

Historikové a kauza Lety ... ke stažení na Uložto

0/0
9.2.2018 19:43

J42a76n 90P72a85v19e79l 8823612198966

Není důvod trestat někoho, kdo mluví špatně či lže o koncentračních táborech. Jednoduše, není to společensky nebezpečné.

Společensky nebezpečné je snažit se vyvolávat agresivní rasistické nálady. Pak ano, pak je pro společnost důležité mu zavřít hubu. Ale pokud jen někdo plácá nesmysly, není důvod ho jakkoliv perzekuovat.

+6/−2
9.2.2018 18:00

J55a25n 53R18á54ž 1379823424460

Ano nad vším musí čnět morálka. Ale kriterium v posuzování, co morální je a co už ne, si určuje každá sociální skupina sama. Morálka nemůže být disciplínou trestního práva, neb každá společenská vrstva má její hranice někde jinde a není možné tyto hranice direktivně, jako universálně platné centrálně určovat.

I názor, který je v rozporu s obecně uznávanými morálními pravidly, je pod ústavní ochranou práva svobodně vyjadřovat své názory slovem,písmem,či jiným způsobem. Tuto svobodu lze omezit jen vyjímečně zákonem a to ze zcela přesně v zákoně specifikovaných případech. Cenzurovat názory je nepřípustné!

+12/0
9.2.2018 17:56

V92l85a49d27i18m11í12r 89L46o21u64d37a 8277587336982

Na konci socialismu už soudruhům nestačil paragraf Pobuřování. Přidali i Příprava pobuřování. V jaké podobě to zažijeme znovu???

+17/0
9.2.2018 16:19

J98i57ř76í 96K66u51b34í26č56e32k 3228869554631

Zmiňujete zákony proti *hanobení* rasy/národa/přesvědčení s tím, že by měla platit svoboda *názoru*? Hanobení a názor je pro vás to samé? Vraťte se do středověku.

+10/−6
9.2.2018 11:19

P97a64v43e36l 50Š95t83í14p32e67k 5119783804715

Definujte laskavě přesný rozdíl mezi hanobením a názorem. Samozřejmě nemáte ani tušení. V tom vašem milovaném středověku byla svoboda slova přesně na té úrovni, jaká se vám evidentně líbí.

+2/−3
9.2.2018 12:14

J71i84ř89í 87K35u59b31í37č83e83k 3688959294971

"Rozemlít muslimy na masokostní moučku" a "cikány do plynu" je podle vás hanobení, nebo názor?

+6/−1
9.2.2018 12:40

P92a90v53e79l 76Š58t64í11p38e62k 5249963584125

Aha, takže ten rozdíl definovat samozřejmě neumíte.

+3/−3
9.2.2018 12:44

J73i71ř73í 97K49u54b45í84č59e36k 3968679374481

Mohl byste mi s tím prosím pomoci? Definujte cudnost/chlípnost, vznešenost/nízkost, přirozenost/umělost, ať vidím jak se to dělá, děkuji. Tedy pokud víte, co ta slova znamenají, samozřejmě :-)

+3/0
9.2.2018 13:19

P42a15v51e65l 36Š86t84í34p74e20k 5359113934235

A jejda, tady někdo po třech hodinách postřehl, že to definovat jde dost špatně. Ale na zákazu stále trvá.

+3/−2
9.2.2018 16:38

J30i88ř58í 72K44u33b78í81č20e95k 3328309574471

Tak třeba pomluvu taky nenadefinujete. Přitom je to trestný čin, občas padají žaloby i rozsudky (například když politik na tiskové konferenci nařkne bez důkazů nevinného člověka). Je na tom něco špatně? Měl by podle vás být paragraf o pomluvě bez náhrady zrušen z toho důvodu, že jednoznačná definice není k dispozici?

+1/0
9.2.2018 23:27

P54a67v30e50l 61Š96t72í89p29e19k 5559913754855

V zásadě ano. Nevidím jediný důvod, proč toto trestat. A hanobení zrovna tak, nebo budeme zavírat za chvíli Sparťany na stadionu za hanobení Slávie a naopak. Zákon o hanobení v podstatě zakazuje jakoukoli kritiku čehokoli a navíc, jak i sám přímo přiznává, porušuje ústavní nárok na svobodu slova.

0/0
10.2.2018 9:58

J86i49ř32í 39K29u44b90í45č16e17k 3188649134181

Vy pořád něco v zásadě, v podstatě, pokud možno abstraktně... Takže: měli by mít politici podle vás právo zcela beztrestně a bez důkazů kohokoliv obvinit v hromadných sdělovacích prostředcích z čehokoli, co je napadne? Zcela beztrestně? Ano nebo ne?

0/0
10.2.2018 13:30

P35a69v54e40l 64Š64t75í37p64e66k 5799533604325

Ano, měli. Ještě něco?

0/−1
10.2.2018 15:27

J25i67ř52í 35K77u86b15í33č19e81k 3978279274201

Proboha ne.

0/0
10.2.2018 16:00
Foto

Š76t83ě43p53á88n 18B86i20c82e85r46a 6449312318726

ono se nesmí ani diskutovat na téma inteligence a pracovitosti Romů

+7/−2
9.2.2018 17:31

L94u74b62o63š 47U84l83r91i50c21h 5771400488634

Nesmie? Tak ako je možné že diskutujete?8-o

+2/−3
9.2.2018 19:32

Přečtěte rozhovor s Martou Kučíkovou

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz