Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

J64i36ř98í 10V66e67l27e76k

24. 11. 2017 11:04

Ze statistik vyplývá i ekonomická souvislost. Čím víc se s tímto obtěžováním státy zabývají tím menší mají porodnost a naopak.

3 0
možnosti
JZ

Porodnost je ekonomická souvislost? No ale jinak asi máte pravdu - nejvyšší porodnost mají Niger, Somálsko, Afghanistán, Uganda a blízcí sousedé. Asi tam jsou ještě normální a nějakými ženskými pseudoproblémy se nezabývají.

4 0
možnosti
JZ

No já jsem zase zmaten z celkového vyznění článku. Proč jste v metru uhodila toho nevinného člověka, který se Vás pouze dotknul? Vždyť, jak říkáte, to ani za sexuální obtěžování skoro nevažujete. Nejste přece nějaká křehká vločka, která roztaje, sotva se jí dotkne teplo lidského prstu. A násilí je přiměřenou reakcí na dotek, vyjadřující obdiv k Vašemu tělu? Proč takovému člověku nadáváte do prasáků? To nešlo vyřešit důstojnou domluvou? A proč jste v tom metru začala hystericky křičet? A proč jste se hrubě obořila na spolucestující, kteří se ničím neprovinili? Vždyť přeci nepotřebujete podporu davu a všechny nepřístojnosti si vyřešíte v klidu sama.

Nejste nějaká křehká vločka, která roztaje, sotva se jí dotkne teplo lidského prstu. A jste ještě pořád relativně normální.

9 15
možnosti
AD

Pane, vy máte vážný problém.

13 1
možnosti
PS

P41e77t39r 11S39k59á64l92a

24. 11. 2017 9:17

Nejsem fanda Vašich článků, v tomto případě ale souhlas a karma.

1 0
možnosti
Foto

Mám radost, umíte dobře tvořit i apoliticky a aekonomicky. Potěšila jste mě humorem, já už myslel, že jste ahumorová...R^R^:-);-D Dosti zralý apolitický bloger...

22 0
možnosti
PS

Už strašně dlouho se snažím svést na nějaké té moderní vlně. Když byl moderní boj proti rasismu tak jsem byl mladý a nezajímal se. Pak byla moderní ekologie, tam uzrálo moje rozhodnutí že příští vlnu musím chytit. Na vlnu menšin se mi už skoro povedlo naskočit, ale teď už je tam přecpáno. A teď tohle, máme tu #metoo a krásné nové téma genderhysterie. Musím přiznat, že je mi bližší genderhysterie, ale nástup #metoo je prostě fascinující. Neexistuje nějaká poradna kde mi odborník poradí za co mám bojovat? Něco jako počítač na seznamce, vhodíte údaje o své osobě a počítač vám vybere vhodné téma. Přísahám, že do tohoto rozjetého vlaku už nastoupím.

9 1
možnosti
JV

J62i65r41i 88V70r84a78b15e50c

24. 11. 2017 8:46

Přesně tak, ale žádné blogy o ekonomice. To nechte odborníkům!

1 14
možnosti
PV

P21a78v11e56l 65V71é58b94r

24. 11. 2017 11:47

To jako vám?

3 0
možnosti
Foto

Karma. Já si Markéto myslím že daleko více je žena uražená Když se oni muž nezajímá než naopak.

21 3
možnosti
SN

:-)...Paní autorko, vidím, že jsem první čtenář, tak Vás jako první, moc za článek chválím! Včera jsem se díval střídavě na Jílkovou a na politiku, jak tam trojice spřízněných redaktorů šila do Babiše, dneska si pustím z archivu obé znovu. Je to velmi vzrušující.

Ta diskuse u Jílkové neskutečný absurdistán ! PRavá strana z mého pohledu velmi rozumná, zvlášť režisér Adamec. Bohužel.....paní Jílková ho nikdy nenechala domluvit, jako obvykle.

Na levé straně fanatičky, zvláště ta trochu tělnatější paní, která je předsedkyní jakéhosi spolku na ochranu panenství mě bavila. Nebudu to rozvádět, ale když si někdo po dvaceti letech stěžuje, že se vyspal s režisérem aby dostal roli ve filmu,nebo že komusi ministr sáhl na kolínko a to je důvod k rezignaci, tak to se nedá nazvat jinak, než blázinec. Moc Vás zdravím a přeji k pěkný, dnes zatím slunečný den! SN R^VR^

68 2
možnosti
DP

Taky jsem to viděla, nedalo se vydržet do konce. Ještě jste zapomněl na toho neustále sexuálně obtěžovaného věřícího OSVČ zemědělce. Ten byl taky výživnej.;-D

1 1
možnosti
  • Počet článků 686
  • Celková karma 42,74
  • Průměrná čtenost 20154x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články