Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chytit sexuálního agresora pod krk, dát mu facku a řvát na celé kolo v metru, považuji za nereálné. Já bych tak zvládla jeom n zvýšit hlas o ohradit se proti němu. Měla bych obavu, že muže vyprovokuji k tomu, aby mi to vrátil - a s větší tvrdostí. Reakce agresivních (a ješitných) mužů jsou nepředvídatelné... A každá z nás nebojácná "amazonka." Je ale dobře, že o tom píšete, mužští burani stále existují, mám ale obavu, že Váš blog bohužel nečtou... :-/

8 1
možnosti
Foto

... a každá z nás není nebojácná "amazonka"... Ď.:-/

3 0
možnosti
Foto

Paní Šichtařová, Vaše interpretace toho zážitku z metra je pozoruhodná. Je dobře, že jste natolik silná a sebevědomá žena, že jste se dokázala takto ostře ohradit. Velká část žen (a o tom také svědčí kampaň #meetoo) ale v takovou chvíli ztuhne, neví, jak reagovat, protože se stydí - to je velmi častá reakce, o které mluví i instruktoři sebeobrany. K tomuhle zaskočení, neschopnosti nic dělat, podle mne bohatě přispívá fakt, jak se tahle problematika bagatelizuje. (A bagatelizuje ji i většina zdejších komentátorů.)

To, že Vám tam vůbec nikdo nepomohl, je přece potvrzením alarmujícího stavu, a potvrzením toho, že #meetoo není přemrštěná, a už vůbec ne zbytečná kampaň. Přiznávám, že kdyby byly všechny ženy jako Vy, tak by se nic takového nedělo. Ale nejsou.

9 7
možnosti
KS

Co byste dělala Vy, kdybyste byla siný muž a viděla ženu, jak drží nějakého muže pod krkem, bije ho do tváře a řve na něj, že je prasák?

4 0
možnosti
PR

P98a14v58e28l 40R97u95s56ý

25. 11. 2017 8:59

Mám pocit, že už je na čase začít chránit "pachatele sexuálního obtěžování", protože kolikrát dopady osočení z obtěžování mají mnohem drsnější dopady do životů "pachatele" než samotné "sexuální obtěžování". Kolega vezme zkroušenou kolegyni kolem ramen ve snaze ji podpořit a ejhle, osočením z obtěžování přijde o práci, děti i manželku, možná i přátele, protože je "pachatel sexuálního obtěžování"?

8 2
možnosti
AR

A47d87a67m 84R29y88c78h63l19ý

25. 11. 2017 7:40

Měla jste štěstí, že ta smazka v metru neměla nůž....jinak souhlas

5 0
možnosti
Foto

Já měl naposled rande před 17 lety.

0 0
možnosti
ZS

.. a byla svatba, milé děti ;-)

0 0
možnosti
Foto

O45t78a12k65a61r 97S25e28k89l

25. 11. 2017 6:04

Sakra, s Vámi bych chtěl mít dvojdomek:-). Vy jste týpek !!! Chlípníkovi dáte pěstí , seřvete tramvaj , Pikoru vylákáte na rande a pak bůhvíco ????

Jinak ale karma. A do dveří bych Vás pustil....;-D

5 0
možnosti
PN

P47e17t69r 92N44e32d20o40m79a

25. 11. 2017 2:15

#meetoo Jednou mi 70+ sousedka (cca o 30 let starsi) bez obalu sahla na zadek, kdyz jsem k ni byl otoceny zady. Stal jsem u ni v byte, pac jsem si od ni potreboval neco pujcit a ona to asi chapala jako formu jeji odmeny. Byl to neprijemny a trochu sokujici (kdo by to do 70+ baby rekl?) zazitek. Jeste neprijemnejsi by byl, pokud by sousedka byla fyzicky silnejsi a ja bych vedel, ze bych se ji pripadne neubranil. A to jsem stary kozel, mlada holka je asi ponekud emocionalnejsi. A to jsou horsi veci nez ruka na pozadi.

9 0
možnosti
PB

Tu historku z metra nevěřím.

Ano když se v tramvaji (nebo kdekoli jinde) vrhne agresivní docela velká skupina na kohokoli, tak celkem rozumně nekoordinovaná slabší menšina nereaguje podobnou agresivitou.

Nebo nám snad chce někdo tvrdit, že je správné nebo rozumné nechat si rozbít hubu, aniž by byla reálná šance zabránit většímu zlu.

Nejsem žádnej srab a na rozdíl od autorky blogu jsem (kromě jiného) už reálně stál proti agresivní skupině fanoušků a dokonce i na Venclu jsem vytáhl přičmoudlý kapsářce ruku z kabelky nějaké ženy.

A pokaždé jsem sice dosáhl pozitivního řešení, ale pokaždý jsem měl pěkně strachy stažené půlky.

Jo a jednu dobu jsem se živil tak výnosnou a riskatní živností, že kromě pár milionů mi zůstalo i pár jizev po průstřelech.

Ale tak si fabulujte své představy o drsných situacích, rád se zasměju.

Stejně bych spíš doporučoval psát o něčem o čem máte aspoň lehkou představu.

6 3
možnosti
PB

Pro analytický útvar min. vnitra a pro policii ČR prohlašuji, že co jsem napsal v minulém příspěvku byla pouhá fabulace.

A už minimálně dva týdny jsem nehulil..

Čestně.

0 0
možnosti
JL

Když mi bylo kolem patnácti, co bych za to dal, kdyby mne nějaká hezká ženská sexuálně obtěžovala. No, nakonec jsem to taky přežil.

1 1
možnosti
  • Počet článků 686
  • Celková karma 42,74
  • Průměrná čtenost 20154x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články