Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

každý extrém je špatný a i tento blog je toho důkazem

přestože v některých dílčích věcech souhlasím a některých právě naopak-škoda že tak často zacházíte do laciných populistických argumentů

jinak vím že gravitace je mrcha, ale pevnější podprsenka by prospěla

5 27
možnosti
Foto

J56a85n86a 18M16a58j38o31v60á

26. 11. 2017 22:38

to mínus je za závěrečnou radu.

5 0
možnosti
MG

A vzhladom k tomu, ze autorku zatial nikto ani nezavrazdil, podla mna neexistuju ani vrazdy a ich udajne obete smrt iba predstieraju aby sa urobili zaujimavymi ;-D

6 21
možnosti
Foto

Smrt je dokonavý čin. Nemůžete být napůl mrtvý, interpretovat smrt jiným způsobem, neexistuje jiný vztah než vrah-obět a co je nejdůležitější, musí existovat důkazy pro odsouzení.

U sexuálního obtěžování neexistuje presumpce neviny (alespoň podle #metoo) a to platí pro obě pohlaví. Vaše logika pokulhává. Nikdo nehájí skutečné sexuální obtěžování, ale c'mon, ty samotné statistiky smrdí...

3 0
možnosti
MN

Mám vás ráda a fandím vám. Ale - vy vždycky víte, co napsat, abyste se zalíbila davu. Populistka jako Brno. Do problematiky se pouštět nebudu. Patřím mezi ty, které zažily opravdové a brutální sexuální násilí od cizího člověka, naprosto nevyprovokovaně, jestli je to teda vůbec důležité.

9 9
možnosti
MN

A možná bych se mohla rozepisovat o přístupu a kecech policie a tak dál a vůbec, proč jsem nakonec neudala pachatele, i když jsem ho náhodou potkala. Protože bylo jasné, kdo by to nakonec odskákal víc. Je to smutné a nevím, nakolik je tato kampaň opravdu přehnaná, protože spíš ji dotahují do absurdna kritici. Ale sexuální násilí je pořád velmi závažné a nedořešené téma.

4 6
možnosti
Foto

Každý extrém je škodlivý, jak tolerance, tak i bezbřehá kampaň.

V této už jen chybí, aby se ozval hlas celosvětové odborové organizace prostitutek. Takový náznak padl u Jílkové a mohla by nastat obdoba amerického mccarthysmu.

1 1
možnosti
Foto

Článek je pravý český "odezdikezdismus". Autorka, která je svým založením evidentně spíše chlap, demonstrativně pohrdá těmi ženami, které v sobě toho (emocionálního a fyzického) "chlapa" nemají. I já sice občas považuji tu kampaň #metoo za moderní variaci na známý polský film "Sexmise", ale je třeba si uvědomit, že je to KAMPAŇ a ÚČELOVKA, jejímž smyslem je vychýlit kyvadlo společenské tolerance k sexuálnímu obtěžování, kdy si u nás například řada mužů myslí, že vlastní ženu nelze znásilnit. K oběma extrémům (tedy "Sexmise" na straně jedné a autorčin názor na straně druhé) je dle mého soudu potřeba přistupovat jako k extrémům - tedy posuzovaný výsledný efekt od nich očistit.

7 12
možnosti
Foto

J47a40n64a 12M42a80j46o39v58á

26. 11. 2017 13:12

V tom případě jsem taky chlap8-o

5 0
možnosti
Foto

Vřele doporučuji všem aktivisktám hysterické kampaně #metoo shlédnout velice aktuální film. Překvapivě německý. A překvapivě dobrý. Zrovna včera byl v televizi, ale při troše umu si ho jistě dokáže nalézt každý/každá/každé (abych neopomenul žádné z aktuálních “pohlaví” ;-()...

https://www.csfd.cz/film/334546-dve-tvare-duvery/galerie/?type=1

0 1
možnosti
Foto

S Vašim názorem naprosto souhlasím. Stalo se mi něco podobného v patnácti. Byla jsem malá vyjukaní holka z vesnice, která se přestěhovala do krajského města. Na ulici mě zastavil prodejce mobilních tarifů. Začal mi nabízet jakýsi supermegaexkluzivně výhodný balíček, načež když jsem odmítla, naklonil se ke mně, a povídá: "A nechtěla byste mi ho vykouřit?" Nevěřila jsem vlastním uším! Dodnes nevím, kde se to v té nezkušené vesničance vzalo, ale rozhlédla jsem se kolem - bylo to u trolejbusové zastávky - a řekla jsem nahlas, aby to všichni slyšeli: "Vy se mě ptáte, jestli vám ho můžu vykouřit?" A začala jsem se hrozně smát. Celá ta situace mi přišla hrozně absurdní. Lidi koukali, nikdo nic neříkal, tvářili se rozpačitě a ten chudák byl okamžitě pryč. Od té doby používám na dotěrné chlapy výsměch. Zjistila jsem, že je mnohem efektivnější než nadávky a dotčenost.

29 3
možnosti
JS

A až někdy nebude nikdo kolem, a výsměch dotyčného vyprovokuje k ještě větší agresi, kdo se bude smát naposled?

5 9
možnosti
JP

J51o44s84e89f 37P69i61b65i95l

25. 11. 2017 14:29

Dnes se Vám to dost povedlo :-)

17 3
možnosti
Foto

Já jsem v přibližně obdobném věku jako stejně stará Markéta, zažila mnohem drastičtější zkušenost, nežli autorka, jež si ze všeho dělá legraci a jak je to nyní v místních blozích módní, chvástá se, jak přemohla silou sexuálního agresora a že sexuální obtěžování silná žena vždycky zvládne. Ze studu jsem nic nenahlásila a byla jsem ráda, že jsem neskončila těhotná s pohlavní chorobou. Frustrována jsem doteď, ale spíš z reakce nejbližšího okolí, jež ze mě učinilo automaticky vinici. Znáte ty řeči, nemá nosit výstřih, měla mít rolák, nemá se koupat u jezera, vždyť si o vše vlastně koledovala. A všechny tyto mýty autorka svými články ještě utvrzuje. Stejně tak stereotypní je mýtus tzv. mileniálů, z nichž hyperkorektní genderově rovnostářské jednání rodičů, institucí, sociálních sítí a rozmazlování vytvoří křehké, takřka reprodukce neschopné citlivky. Vliv prostředí na formování osobnosti jedince sice hraje roli, ale ne zas tak závratnou, jak si myslíme. Jakákoli výchova člověka nepředělá, jak dokazují výzkumy kognitivních psychologů. Autorce bych doporučila přečíst si Blank Slate od Stevena Pinkera a oprostit se od stereotypních vzorců myšlení, v rámci nichž např. snahu o ochranu spotřebitele před poruchovým, nekvalitním zbožím a požadavek opravitelnosti výrobků označuje za marxistické myšlení.

12 11
možnosti
Foto

Nic jste nepochopila..cituji : "Jsem na míle vzdálená tomu bagatelizovat skutečnou sexuální tyranii." !!! Pokud jste byla (jak jsem snad pochopil)asi znásilněna - měla jste hlásit!! O studu,autom.vině apod. nevykládejte...to je pouze Vaše alibi!

17 3
možnosti
  • Počet článků 686
  • Celková karma 42,74
  • Průměrná čtenost 20154x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články