Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K92a81r73e14l 92M25a64r85t28i15n93e86c 6478348536274

Na to skutočno pozór, lebo z vlastnej zkúsenosti to skutočno nědoporučám !!!

Pred čásom mali v jednom márketě predávali vajcá za skutočno zaujímavú cenu a tož som nakúpil zásobu niékoľko plát vajc do foróty.

A ako sa písá o tem zmraženiju, tož som ich dál do mraziáka s tým, že vydržijá a až ceny znováj porastú,tož sa buděm ibá smiáť ako som ušpórovál.

...a výsledok bol tragýcký, lebo všetké popukály a tak som nič něušpórovál, ba naopák som mal finánčnú ztratu a s úklidom mraziáka ešče robotu naviác.

0/0
6.9.2017 14:12

Z80d97e62n60k66a 69S35v24o94b98o47d61o75v72á 2362948604773

Ještě že mám odrodíno a ten čím dál víc bláznivější svět už snad nějak dožiju ....

0/0
5.9.2017 21:17

J81a37n 77J73e17n52i41c 1144684197394

Jj dnes je trend oblbovat lidí. Problém u voličů je nejen inteligence, ale i absence si něco pamatovat. Takže stačí nějaká pořádná kampaň a stádo se hne, kam je potřeba. Tj. už vůbec nezáleží, co daný politik dělá, ale kolik bude mít peněz na kampaň...

A ve firmách je to velmi podobné. Musím se přiznat, že si dost často "pochutnám" na nějakém ambiciozním mladém člověku, který postrádá pokoru a snaží se pomocí pouček dostat mne kam potřebuje... Jenže zkušenosti se nedají nahradit a praxe vypadá v reálu jinak, než někdo popisuje v učebnici nebo v mailu... Pořád jsme ještě lidé a každý má svůj vlastní úsudek a představivost, takže popsat situaci 100% věrně se ani nedá. Velmi často rozhodují detaily, které mnoho lidí opomíjí. Proto je důležité spojení s realitou, včetně té biologické. Pak totiž je toho divení mnohem méně...

0/0
4.9.2017 7:47

Z69b49y78n18ě21k 33K70u25č56e56r33a 2556581188938

Už to vypadalo po dlouhé době na rozumný článek - nebýt posledního odstavce. Nutnost najít viníka někde na levici se opět projevila.

To spojení příčin a následků v pointě je viditelně násilné a nesprávné. Je totiž zjevné, že popsané jevy - a je to přímo uvedeno - se vyskytují u firem z konzervativních oblastí. A naopak spotřeba antidepreseviv na severu není dána sociálním státem, ale právě tím serverem - ti, co více znají severské země (a autorka bych tipoval mezi ně nepatří) vědí, že příčiny problémů jsou dány především geograficky. Nedostatek slunce, dlouhé zimy atd. skutečně život vždy velice stěžovaly. Jinak by musela pí Šichtařová obviňovat ze sociálního workoholismu i Eskimáky. :-) Naopak díky sociálnímu státu se situace zlepšila.

+4/−2
3.9.2017 7:40

J77a12n 20J55e78n98i36c 1694524257494

Neznám nic, co by od levice bylo dobrého a hlavně ve prospěch člověka. Největší tyrani a bezohlední masoví vrazi byli levičáci. Tyhle myšlenky nejsou k žití.

0/0
4.9.2017 7:39

S16t90a19n28i62s11l26a84v 35Š59e67v53e63č48e65k 9793144301587

třeba "se" na té "levici" viník nachází.

0/0
4.9.2017 8:54

M81i28l64a23n 74K39e92s22l 2396406433788

Hlavně,že to nepožaduje po chlapech.

0/0
2.9.2017 17:21

M92a71r27i78e 15N37a93v31r39á73t82i43l19o58v55á 6173237281320

Přiznám se vám, já bych to chtěla umět jako vy. Kdybych uměla pracovat z domova a vydělat hodně peněz, taky bych měla pět dětí a možná víc. Jenže většina lidí to tak pěkně neumí jako vy s panem Pikorou, doufám, že jsem mu nezkomolila jméno. A ono by to ani nemohlo fungovat. Ale máte pravdu, kariéra je na prd, pokud není rodina, pracovat 16 hodin denně je blbost a časem se to vymstí. Tuhle psala nějaká paní režisérka, že je jí 37 a je ve věku, kdy začíná uvažovat o dítěti. Kruciš v tomto věku by měla uvažovat, jestli už není čas s plozením končit, a ne začínat.

+7/0
2.9.2017 10:45
Foto

I48v93o 43P30a50t77t44a 9882680872850

Autorka má pravdu. Tzv. vyspělý sociální stát na jedné straně pohltí 2/3 státního rozpočtu (kapitoly ministerstev práce a zdravotnictví). Na straně druhé produkuje demografický deficit (v r. 2016 se nenarodilo do vyrovnané populační bilance 113 dětí denně). První z příčin je v nadměrném zdanění rodin (47 miliard korun ročně). Druhou příčinou je účetně špatně nastavený důchodový systém, ve kterém důchody bezdětných financují ze svého odvodu sociálního pojištění cizí děti na úkor svých rodičů - důchodců. Protože starobní důchody jsou dividendy z investic do výchovy dětí (definice). .

+6/0
2.9.2017 9:59

L53i90b79o41r 60H90l31u85b73u76č36e36k 4510530817787

... částečný souhlas, ovšem pokud by si každý bezdětný (i dětný) na svůj důchod šetřil během života sám, tak by nemusely děti financovat cizí bezdětné důchodce... ovšem k tomu není vůle u žádné z našich levicových stran...(ČSSD. ODS, TOP09 % atd...)

+1/0
2.9.2017 10:10
Foto

J65á80n 47E15l26i21á21š 3390417587512

Hm, ODS sa profiluje ako pravicová strana... Ale Vaše zaradenie je asi správne...!

+2/0
2.9.2017 11:53

B75o11h70u47m34í42r 52Š30i91m63e76k 3961640844364

ODS je pravicová strana, která preferuje sociální inženýrství!!!

0/0
2.9.2017 14:31

J53a54r22d66a 90F75i68c98e78k 1186319813692

Skutečně "pravicovou stranu" aby jeden pohledal. ODS to rozhodně není.

+1/0
3.9.2017 21:08

S41t79a49n98i11s49l55a84v 13Š38e11v92e98č33e88k 9243874821817

ODSUI je správně.

0/0
4.9.2017 8:55

B30o89h67u65m27í73r 66Š74i16m12e91k 3391120604824

Cestu vidím jen v podstatně rozdílném zdanění bezdětných a rodičů!

0/0
2.9.2017 14:32
Foto

I87v22o 23P76a95t25t39a 9502500262200

Ti co pracují a vychovávají dvě a více dětí masivně investují do I. důchodového pilíře. Právě bezdětní si musí spořit na svůj důchod a to z peněz, které ušetří právě na výchově dětí.

+2/0
2.9.2017 21:14

J73i91ř52í 78K83o89n35d48r61á78t 4735231328

Nejvíc dětí se rodí tam kde je chudoba................

A bezdětný přispívají na cizí dět, takže misky vah jsou srovnány.

+3/−1
2.9.2017 10:40
Foto

I34v43o 73P48a82t21t98a 9972420252440

Ad Jiří Konrád. To, že bezdětní přispívají na cizí děti je pravda jen ve vztahu k tzv. sociálně vyloučeným. Člověk který vydělává minimální mzdu vydělá dost peněz na výchovu jednoho dítěte. Ten co vydělává průměrnou mzdu, tak si vydělá dost na výchovu čtyř dětí!! Problém je v tom, že všichni, včetně rodičů s dětmi máme nejen stejné daně, ale navíc daně ve výši přesahující 40 %, nikoliv 15 %. Daně platíme nejen podle zákona č. 586/1992 Sb., ale také podle zákona č. 589/1992 Sb., a 48/1997 Sb.

+1/0
2.9.2017 21:22

J76a10n20a 85S66t90e48h26l48í16k10o74v32á 2369280110136

stejné daně? Co třeba slevy na děti?

0/0
3.9.2017 8:57
Foto

I62v97o 13P24a97t90t51a 9612500892670

Zkuste se podívat na daňové kalkulačky. Nejdříve Vám MF ČR plat zdaní (patří tam i SP a ZP), bez ohledu na děti a až následně odečte to čemu říkáte "slevy na děti" ve výši 15 - 31 % , ačkoliv by to měl být řádný daňový odpočet 50 % nákladů na výchovu dětí v rodině. Při dvou dětech tak nadměrné zdanění dělá 47 000 Kč ročně.

+2/0
3.9.2017 10:40

J38i27ř22í 40K75o17n12d82r78á48t 4815701408

Neřekl bych že je to jen k soc. vyloučeným. Zdravotní péče, školství, sleva na děti, mateřská dovolená, to přeci využívají všichni bez rozdílu.

0/0
3.9.2017 11:24

J56a73n 26J34e68n51i21c 1644204947444

Nevím jestli máte děti, ale jisté je, že jejich výchova stojí násobně více než jsou nějaké slevy. A potenciál, že budou odvádět daně se samozřejmě násobí. Jsou země, kde manželským stavem a narozením dítěte zásadně mění příjem (daně). To se u nás říci nedá.

0/0
4.9.2017 7:53

K43a22r30e78l 19N67o34v25á10k 7791874318930

A víte, že i my jsme před převratem patřili mezi zmíněné země?

0/0
5.9.2017 2:53

J68a97n 24J34e44n31i64c 1804374717664

Který převrat myslíte? V roce 1945 popř. 1948 jsem nežil, tak znám jen z vyprávění rodičů. Před rokem 1989 jsem již aktivně pracoval a měl rodinu. Musím uznat, že až po roce 1989 se dalo normálně žít, bez dohledu STB. Ani vlastně nevím, jak bych skončil, kdyby neskončili vládu komanči... Takže fakt nevím, že by se mi zásadně měnil příjem narozením dítěte... Vím jen, že když jsme chtěli jet za rodiči, tak nám museli přispět na benzín. Po revoluci jsem ten problém neměl...

0/0
5.9.2017 11:46

B33o74h27u92m97í78r 13Š28i31m76e95k 3631850324724

Ad Ivo Patta:

Moudrá slova! Manželé s dětmi by měli mít podstatně vyšší úlevy na daních na každé dítě! Každé dítě je stojí jeden až dva miliony korun, které si bezdětný spoří na stáří.

:-)

+1/0
2.9.2017 14:29
Foto

I20v24o 65P69a60t67t52a 9312640692370

Ad Bohumír Šimek. Stát rodičům refundoval 50 % nákladů do roku 1992. Od 1. 1. 1993 daňový odpočet na děti klesl na čtvrtinu (z 50 % na 12,5 %) a plodnost spadla během tří let o 0,5 dítěte/ženu.

+2/0
2.9.2017 21:12

J85a29n 87J40e63n16i49c 1624554447504

Mohu potvrdit, znám pár svobodných bezdětných a hlavně u chlapů je to neuvěřitelný rozdíl, jestli má rodinu nebo je bezdětný. Opravdu jsou to milióny.

0/0
4.9.2017 7:55
Foto

R40a26d31e75k 68P98o27l71i43c37k12ý 6711213501244

Takže navrhujete omezit benefity a další výhody, zamezit lidem pracovat víc aby se dostali na vyšší pozice a máte pocit, že budou lidi šťastnější a budou méně brát antidepresiva?8-o

Není právě tohe to "socialní inženýrství,k teré tak kritizujete?;-D

+1/−2
2.9.2017 6:44
Foto

R66a21d97e79k 52P62o32l70i91c83k40ý 6901223891244

PS. pokud mezi antidepresiva započítáme i alkohol, který má i ty účinky tak v popředí bude i Rusko, Ukrajina a další země vbývalého Východního bloku-opravdu je u nich problém vysokých pracovních benefitů;-D

+3/−1
2.9.2017 6:45

P32a76v38l69a 82K48o48z83á98k52o14v91á 1351980830565

Pane Polický, alkohol je známý depresant. Pomůže na chviličku otupit mysl, zlepšit náladu, ale z dlouhodobého hlediska depresi naopak prohlubuje.

Omlouvám se za minus, to jsem nechtěla, ale uklikla jsem se.

+1/0
2.9.2017 9:40
Foto

R75a89d48e49k 37P63o74l91i86c18k55ý 6381913381184

Ano pomůže jen krátkodobě.

Léky proti depresi rovněž pomáhají jen dokud jsou v krvi.

0/−1
2.9.2017 17:41

P14a81v29l14a 34K43o50z66á74k27o37v98á 1371470700965

Ano, antidepresiva, antipsychotika, anxiliotika, neuroleptika a další psychofarmaka zmírňují depresi, alkohol zhoršuje depresi a vzniká nebezpečí závislosti. Nesnažte se poučovat ve věcech, ve kterých jste naprostý laik. I když se snažíte tvářit, že rozumíte všemu. Některé věci přenechte odborníkům.

+1/0
3.9.2017 9:46
Foto

R71a18d36e63k 11P72o49l85i67c11k45ý 6811743921204

Mýlíte se, alkohol krátkodobě depresi odstraňuje a navozuje euforické stavy, které následně ustoupí a deprese se zhorší-což nutí člověk čím dál tím víc pít-proto je alkohol nebezpečný.

Podobně se chovají i některé psychofarmaka a jsou velmi často návykové.

+1/−2
3.9.2017 10:07

P90a69v43l10a 19K15o93z58á23k35o32v73á 1311100640465

Mýlíte se, z psychofarmak jsou návyková pouze anxiliotika a některá hyptnotika, které vám žádný zodpovědný lékař nebude předepisovat dlouhodobě. Žádná antidepresiva ani neuroleptika ani antipsychotika nejsou návyková.

0/−1
3.9.2017 16:28
Foto

R54a26d21e83k 30P64o73l17i40c42k42ý 6451333961674

Léčba

...... Protože antidepresiva mívají účinek nejistý, nastupující až po delší době a zpočátku mohou převažovat nepříznivé vedlejší účinky, zpravidla se současně s nimi předepisují i benzodiazepiny, jejichž účinek je podobný například alkoholu (rychlá a krátkodobá úleva, ale zároveň otupení pozornosti a riziko vzniku závislosti) a také bývají podobně jako alkohol zneužívány. Jednotlivé skupiny antidepresiv: tricyklická, bicyklická, tetracyklická, SSRI (nejpoužívanější), SARI, IMAO, RIMA, SNRI.https://cs.wikipedia.org/wiki/Deprese#L.C3.A9.C4.8Dba

0/−2
3.9.2017 17:42

P91a81v17l45a 39K92o46z60á90k76o58v22á 1381770980275

Vždyť vy ani nevíte, že ta anxiolitika, o kterých celou dobu píšu, jsou právě ty benzodiazepiny, které jste si musel najít na wiki. Ale pokud vám to dělá dobře, klidně dále poučujte odborníka o léčbě odkazy na wiki. Možná byste mohl uspořádat i nějaký vzdělávací seminář, zájemci z řad odborné veřejnosti by se jen hrnuli.

+1/−1
4.9.2017 1:31
Foto

R85a13d63e90k 65P63o19l88i35c94k36ý 6691763721574

spíše šlo o to " zpravidla se s nimi předepisují..."

Ano dávám odkaz z Wikipedie-protože je to srozumitelné a zároveň mi nemůže nikdo podsouvat, že to jsou mé výmysly

Sice nejsem odborník na psychiatrii, ale s 10 semestry vysoké školy veterinární něco málo o lékových skupinách vím;-)

A znovu naposled-alkohol podobně jako některéé léky na depresi přináší krátkodobě úlevu a dlouhodobě závislost a prohloubení depres, která se dá řešit vyššími dávkami alkoholu. (O tom, které léky kdo zodpovědný předepisuje a jak dlouhodiskuze primárně nebyla)

Víc na vás reagovat nebudu-nemá to cenu s někým kdo neargumentuje k věci, ale k osobě oponenta

0/0
4.9.2017 6:51

P35a26v66l39a 90K24o63z34á53k17o65v30á 1161700520455

Tvrdil jste, že alkohol pomáhá proti depresi, což je naprostý nesmyl a NEBEZPEČNÁ LEŽ. O tom byla celá naše diskuze. Jsem ráda, že uznáváte, že člověk s 10 semestry na veterině nemá nato, poučovat člověka s doktorátem z psychiatrie a 15letou praxí.

+1/−1
4.9.2017 11:09
Foto

R38a40d24e56k 42P68o15l12i38c72k27ý 6191433661764

http://www.registrlekaru.cz/hledani/

0/0
4.9.2017 13:10

P82a28v29l33a 94K70o47z18á13k31o77v20á 1831100420135

V ČR?

0/0
4.9.2017 13:31

P27a82v59l97a 38K62o25z25á66k21o64v11á 1281950530905

Nehledě na to, že si ve dvou následujících příspěvcích odporujete.

2.9. v 6:45 "pokud mezi antidepresiva započítáme i alkohol"

3.9. v 10:07. "alkohol krátkodobě depresi odstraňuje a navozuje euforické stavy, které následně ustoupí a deprese se zhorší"

Co je to za antidepresivum, když depresi zhorší. Alkohol je naopak jeden z nejhorších depresantů.

Dále si pletete náladu, což je krátkodobý stav, který se může lepšit během deprese i bez požívání alkoholu, kdy má nemocný i dobré dny a depresi, což je velmi závažný zdravotní stav, který může trvat měsíce, roky a někdy i celý život.

+1/−1
3.9.2017 16:43
Foto

T85o39m81á11š 85S47m56o73l89í32k 3211342636573

Já nesnášel práci už první den.

+1/−1
2.9.2017 6:09

J30i12ř94í 68K10o36n83d68r48á30t 4125141668

Takže firma vysává zaměstnance (korporáty), ale může za to soc. stát. Zajímavá logika.8-o

+1/−1
1.9.2017 23:10

M82i16l46a88n 16K77e86s33l 2536286403268

Maximální spotřeba antidepresiv má být v sociálních státech.Jaká byla spotřeba antidepresiv v socialistických státech na př.v ČSSR?Asi velmi malá.Rovněž poptávka po psychiatrech či psycholozích byla minimální. Proč asi?Není to tím,že se lidé za současného režimu mají sice lépe,ale chybí někdy i pochybné základní jistoty- na. př. z bytu vás nikdo nevyhodil i když jste měl manko na nájmu,z práce vás nevyhazovali i když jste měl k úderníkovi daleko , no a ve výplatním termínu vždy vám něco dali.

0/−1
1.9.2017 21:58

B79o35h84u17m15í51r 90Š61i18m90e62k 3151580954274

Proč se za komunistů tolik neužívala antidepresiva? Protože kvalitní tenkrát nebyla!

0/−1
2.9.2017 14:36

M17i27l90a60n 98K81e80s73l 2676536423148

Hlavně proto,že lidé je tolik nepotřebovali.Stejně jako psychiatry nebo psychology.

+1/0
2.9.2017 23:10
Foto

L56i75b33u75s83e 63P52a30l11k97o60v42a 6780214528577

ve Skandinávii a na Islandu jsou deprese důsledkem klimatických podmínek-kdybyste si napřed něco přečetla z historie této části světa tak byste zjistila že tam byly odjakživa ale dříve se zaháněly deprese alkoholem -teď jsou v módě antidepresiva

jinak upřednostňování kariéry není ani tak výsledkem sociálního inženýrství jako západního konzumního způsobu života,kdy status a majetek jsou absolutní hodnoty, american way of life a nelítostného konkurenčního prostředí typického pro kapitalistickou společnost zaměřenou na maximální výkon a efektivitu

+13/−1
1.9.2017 18:33

J91a53n 40Z39á20t60u79r16e62c66k41ý 9443973617272

Možná jsou deprese ve Skandinávii důsledkem klimatických podmínek, ale čeho jsou potom důsledkem v zemích, kde jsou klimatické podmínky daleko příznivější a spotřeba antidepresiv je tam obdobná (Austrálie, Portugalsko...) a o dost vyšší než třeba v Norsku.

0/0
2.9.2017 11:14
Foto

L63i72b46u43s84e 84P24a78l51k16o74v26a 6180664588817

reagovala jsem na autorčino tvrzení že právě ve Skandinávii a na Islandu je spotřeba něúměrně vysoká což ona mylně-nejspíš záměrně-dala do souvislosti se sociálním inženýrstvím a dokonce feminismem8-o

tím spíš díky za vaši poznámku protože třeba Portugalsko rozhodně v oblasti soc.inženýrství a femniismu mezi průkopníky nepatří čímž jen podtrhujete jak se autorka mýlí a její blog-jako mnohé předešlé- je vyloženě zavádějící-tím spíše překvapuje vysoká karma jejích nesmyslných článků-opravdu komentující nepřemýšlí a karmují jen proto, že její tvář je známá a nebo je to nějaká její klika zaúkolovaná naklepat co nejvyšší karmu?8-o

+2/0
2.9.2017 14:01

T87e39r32e81z23a 22H13a93j95k94o27v23a 5267312184310

To spojeni s feminismem je vyslovene trapne.... a s tou tradicni rodinou...sama autorka zadna tradicni zena neni. Spis je ci mohla byt feministka...asi ma zapotrebi sbirat body...

0/0
6.9.2017 13:08



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.