Děkujeme za pochopení.
L69i13b13u80š56e 16P21a95l41k48o65v24á
někde jsem četla že se jedná jen o zákaz tranzitu a ne zásobování takže katastrofické scénáře o tom, že z centra zmizí obchody a turisté jsou přehnané
V14l79a85d74i76m85í62r 15V58e13t46e91š74k62a
Takřka do každého tranzitního mamuta se vejde nějaká ta zásobovací drobnost. Oni ti tranziťáci nejsou hloupí.
V95l51a61d54i10m72í51r 71H37r62u39b42ý
Jistě je rozhodnutí Prahy i volebním tahem (avšak: existuje jiné rozhodnutí politika?).
Ale:
Na řešení tranzitní dopravy Prahou sr... kašlaly vlády Klause jako Zemana, Špidlo-Grosso-Paroubkovy stejně, jako Topolánka a Nečase. Totálně pak vláda současná. Na dopravní řešení kolem Prahy sr... kašlali ministři Peltrám jako Schling, Šimonovský (dokonale) jako Řebíček s Bendou (no, o těch je vůbec škoda mluvit). Neštěstím jsou Prachař s Ťókem.
Co může s neschopností a nezájmem jmenovaných politiků (a "jejich" ředitelů ŘSD) udělat Praha?? Nic, než "stávkovat". Už bylo na čase.
PS: Opravdu jsem ve výčtu vynechal čtveřici "zimních ministrů" Nečase. Ti snad ani nic vykonat nemohli.
K39l17á47r48a 62H48a47m87a19t72o67v59á
tentokrát vedle, pí. Šichtařová. Zákaz se má týkat tranzitu, nikoliv zásobování. A jestli myslíte, že Spořilovská spojka je silnicí dálničního typu, tak není. Je to normální 2-.3 proudá sídlištní silnice oddělující poklikliniku od obytných bloků. Akorát že po ní jezdí tisíce kamionů denně. A další tisíce jezdí po dálnici a další po magistrále, dohromady až 30 tis. náklaďáků denně (i s osobními auty kolem 100 tis kousků denně). Všechny tyto komunikace obkružují Spořilov v tzv. magickém trojúhelníku a výsledek je, že kvůli hluku nemůžeme ani v těchto parnech otevřít na noc okna . Ten řev motorů je slyšet ze všech stran. Týká se cca 25 tis obyvatel Spořilova (můj odhad, možná je to už víc).
Před volbami 2013 se nechal p. Sobotka fotit na mostě přes spořilovskou a vykládal, že se s tím musí něco udělat. Jenže ouha - když EU napadla naše řízení EIA, že je dlouhé a plošně je zrušila kromě priorit, vůbec nikdo z vlády se neobtěžoval pražský okruh prohlásit za prioritu a tak spadla EIA pod stůl. Dostavba nezačne dřív než v roce 2021. Já vím, že státní regulátor ten zákaz shodí, ale je to alespoň upozornění na neúnosnou situaci a laxnost státu. A toho si cením, i když je před volbami.
O12t35t63o 59Č66e66r21n16ý
Tu silnici tam postavil minulý režim a hluku tam bylo již tehdy dost. Měli jste se bránit tehdy.
P93e35t25r 54B79u92r65i50a61n
Karma. To zas nějakému blogerovi obsedantně posedlém Šichtářovou odteče plodová voda přímo v čajovně za bílého dne.
V18l57a22d46i53m32í96r 21H63r82u52b36ý
Ó, jak elegantní přirovnání....
R73a69d32e82k 12P52o73l19i91c15k70ý
A má se opravdu jednat o zákaz vjezdu kamionům, nebo zákaz tranzitu (průjezdu)?
Chtělo by to dodržovat kodex blogera a uvést zdroje ze kterých čerpáte
J48a14r91o91s68l68a82v 96C36h11u25d55á22č57e13k
Z druhou větou zcela souhlasím.
Co se týče první věty: v ještě vládou neschváleném návrhu magistrátu jde skutečně a zákaz vjezdu. Magistrát však takto tlačí na vládu, aby urychlila dostavění východní část 30 let plánovaného okruhu kolem Prahy. Viz:
"Zákaz je navržen pro všechny nákladní vozy nad dvanáct metrů délky. Na toto opatření by následně měly navázat i zákazy v méně kapacitních ulicích v městských částech, jako je Uhříněves či Šeberov (více čtěte zde).
„Rada to schválila jednomyslně po dlouhé debatě. Z pohledu Prahy je to jediná možná cesta,“ uvedl pro iDNES.cz radní pro dopravu Petr Dolínek.
„Ačkoli děláme vše pro to, aby stát co nejrychleji dostavěl Pražský okruh, tak vše stále vázne. Proto považuji za svou povinnost bránit Pražany tímto způsobem,“ vysvětlil už dřív Dolínek."
M65i47c13h82a68l 79P29t65á91č70e77k
Kdo má vhled do problému, ví, že je to nátlaková akce magistrátu vůči ministerstvu dopravy kvůli urychlení dostavby pražského okruhu (hlavně na východě a severu). Jinak mám za to, že si ani autorka snad nemyslí, že například Kotvu, Palladium nebo další prodejny v centru zásobují klasické kamiony, proti kterým zejména zákaz míří.
P38a47v68e17l 36V88á93v70r52a
super, perfektní článek!
souhlasím s každým slovem.
I24v11a97n 87Š68t85í79p14e97k
Sociální inženýrství rovná se TOTALITA.
Braňme se!
- Počet článků 686
- Celková karma 43,38
- Průměrná čtenost 20154x
ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,
spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.
V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.