Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

P14e23t70r 84L50a37n77g59e78r

17. 3. 2017 10:24

Asi jsem velký ignorant, když jsem teprve před chvíli z wiki zjistil, že máte pět dětí a všechny narozené doma, přestože vaše články ekonomické a politické pravidelně a velmi rád čtu.

Takže dodatečně - máte můj obdiv R^ i na tomto poli domácích porodů. My jsme si na to netroufli, tři děti - všechny v nemocnici.

9 0
možnosti
Foto

Mám taky tři, z toho dvě zachráněné na poslední chvíli. S tím třetím jsem se oprávněně obávala ruptury dělohy, k níž naštěstí nedošlo (jak potvrdila následná revize).

1 0
možnosti
LM

Moc hezky napsane. Po 4 porodech v porodnici naprosto chapu, ze pani Marketa chtela rodit doma. Cim mene se do porodu zasahuje, tim lepe a to v porodnici jaksi moc neovlivnite, tam za vas rozhoduji druzí. Jen jeden ze 4 porodu byl vicemene bez zasahu a byl to ten nejlepsi porod. Kdybych rodila jeste jednou, chtela bych opet co nejpřirozenější porod a to mi v porodnici nikdo nezaručuje, je to o štěstí na koho tam zrovna narazíte... ale rodit doma bych nemela odvahu, co kdyby přece jen neco... do nejbližší nemocnice to mame 40 km...

7 0
možnosti
RE

Dříve ženy rodily doma běžně. Je to jen otázka pokroku, jako u všeho jiného. Za sebe jsem v tomto případě pro pokrok, připadá mi to přecejen bezpečnější a přecejen jde o život. Rozhodnutí bych ale zřejmě nechal na ženě, jakožto dárkyni života. Jinak samozřejmě volba každého a VámR^

7 0
možnosti
RJ

Dříve byla taky perinatalita někde jinde. To není nejrozumnější argument.

A další věc je, že za svého potomka jsou odpovědní ze zákona oba, oba by se měli podílet na rozhodnutí.

3 0
možnosti
Foto

Úvodní odstavce jsou tak extrémně manipulativní, že jsem další čtení vzdala. Rozhodně si nemyslím, že schopnost přijmout odpovědnost je předpokladem pro domácí porod. Tohle vůbec nesouvisí, jen ty, kdo si zvolí porodnice staví do role těch méně schopných vlastní odpovědnosti. A tak to prostě není.

11 10
možnosti
JV

J16i71ř56í 10V34e63l89e93k

17. 3. 2017 9:10

Nemůžu si pomoct ale chcete-li něco hodnotit měla byste si to aspoň dočíst. Tím jste vlastně svůj posudek " úplně shodila". Je evidentní, že názor otce Vás nezajímá.

8 0
možnosti

Napsané je to moc hezky. Tak hlavně, že vždy vše dobře dopadlo. Ať se dětem dobře vede, a máte s nimi hodně radosti!R^:-)

8 0
možnosti

Paní Šichtařová a pane Pikoro, věděli jste vždy dopředu, jest-li to bude kluk nebo holka??

0 0
možnosti

Jste dobrý. Karma!

4 0
možnosti
Foto

Místo porodu je samozřejmě na budoucích rodičích, zejména na matce, o tom není žádná. Jen argument, že matka chce pro dítě to nejlepší mi v tomto případě nesedí (netýká se to osobně autorů, ale situace obecně). Matka určitě chce pro potomka to nejlepší, je je v této situaci otázka, jestli to také umí zajistit a nechá si poradit a zajistí si zkušenou porodní osobu a další nezbytností.

2 0
možnosti
  • Počet článků 686
  • Celková karma 43,36
  • Průměrná čtenost 20154x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články