Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jen doufám, že se zahltí vlastním soustem, že oddělování "plev od zrna" v jejich pojetí se stane celonárodní zábavou, že skončí ve stylu "do jinému jámu kopá, sám do ní padá". Ale asi jsem dost naivní...:-(

13 0
možnosti
AT

Máte v nápisu chybu a také to není uceleně správně celé!

Konec srandy. Švejkovo ministerstvo srandy přichází.;-D[>-];-D;-)

1 0
možnosti

J88o93s20e60f 73Š84l10o26u62f

13. 1. 2017 13:51

Neříká se konec srandy (je to přisprostlé), ale konec legrace. No a potom přichází i ministerstvo legrace. Který bavič že ho vede?

0 0
možnosti
Foto

Naprosto s Vámi souhlasím. Ale připadá mi, že minimálně 50% obyvatelstva ČR to jako problém nevnímá nebo vůbec nechápe o co jde.

4 0
možnosti
JR

ČSSD si asi myslí, že jí to pomůže v předvolební kampani, že bude mít informace, které použije. Mám ale dojem, že jí to uškodí. Na tohle jsou lidi u nás citliví. Jako kampaň proti zemanovi pomohla naopak Zemanovi

8 0
možnosti
JR

S paní Šichtařovou jsem v řadě věcí nesouhlasil ale nyní má zcela pravdu. Výborný článek R^!

6 1
možnosti
RS

R70u83d40a 94S83l35a33v28í30k

16. 1. 2017 10:18

Nepřekvapuje mě, že zrovna vy souhlasíte. Vy lživé a zavádějící články postujete jak na běžícím pásu.

1 0
možnosti
Foto

Možná, že nejvíce zaráží vznik ministerstva pravdy. Přece k boji s dezinformacemi zcela stáčí tiskový odbor, respektive jeho posílení, jak na jednotlivých ministerstvech, tak i na úřadu vlády. Uvedu příklad. V červnu 1947 se rozšířila v některých oblastech Česka fáma o měnové reformě, což signalizovalo, že obyvatelstvo cítilo, že vyplacené mzdy nejsou kryté prací. Tuto fámu dementovalo ministerstvo financí tiskovým prohlášením a něco později tiskovou konferencí ministra financí, který vyvracel tuto fámu argumentem o stabilitě měnového kursu koruny. Co ale na tom argumentu soudruha ministra Dolánského nejvíce zaráží je to, že sice úřední kurs byl stabilní, nicméně na černém trhu tento kurs povážlivě klesal. Tedy soudruh ministr nevyvrátil vůbec nic.

Zajímavé je, že když se šířily podobné fámy v 70. letech a následné nákupní horečky v 70.letech, tak už tehdy úředně nikdo nevyvracel nic a také si už nikdo nic nepamatuje.

4 1
možnosti
JZ

Já bych ještě rád upozornil na další podvodné ministerstvo, o kterém se moc nemluví, ale které už potají dlouho manipuluje - a sice na ministerstvo zahraničních věcí. Oni otitž mají na úvodní stránce sezman všech zemí světa a u každé země - jen si to předstate - u každé země tam píšou, jestli je tam nutná vízová povinnost aj., ale hlavně - jestli je tam bezpečno a jestli by se tam raději nemělo jezdit! Banda jedna! Tak oni mě budou poučovat, jestli mám nebo nemám jet na dovolenou do Konga, jestli jsou někde války nebo nemoci?! CO si to dovolujou?? Kde to jsme?! Tomu oni říkají demokracie?!

2 11
možnosti
OB

A na záchod chodíte sám, nebo čekáte na instrukce z nějakého ministerstva ? R^EU;-D

12 1
možnosti
OB

Po letech jsem znovu vytáhl román 1984 a je to hodně mrazivé čtení i když jsem tu knížku už četl, nemůžu se zbavit pocitu, že Orwell nenapsal vizi, ale věděl co se chystá a chtěl lidstvo varovat. U mne ale suverénně vede R. Bradbury s jeho románem 451 stupňů fahrenheita tam je všechno doporučuji :-)

12 1
možnosti
OB

Máte recht paní Šichtařová, jeden z nejlepších blogů co jsem od Vás četl R^ Já osobně ho nazývám ministerstvem strachu a když člověk zjistí, že v pozadí stojí soudruzi z Think tanku evropský hodnot, tak to normálně uvažujícímu člověku stačí, aby se mu rozblikaly všechny varovné kontrolky. Rozhovor k tématu https://www.youtube.com/watch?v=jMObOfv1Dj0&feature=share

18 1
možnosti
JZ

Já osobně bych se ale rád dověděl, které servery mohou být propagandistické, jestli náhodou nečerpám informace s proruských webů. Ale jak to zjistím? Udělat jejich seznam je tedy nesprávné a totalitní, jestli to dobře chápu. Co když.--- co když i IDNES je jeho blogy jsou proruské? Kydž se nad tím zamyslím, čtu tady vlastně blog o tom, že dělat seznamy proruských webů je špatné. To by nahrávalo doměnce, že přinejmenším ŠIchtářová (ne-li celý ansábl blogerů tady a možá ceIý IDNES) je nejspíš proruskou aktivistkou. No určitou logiku by to mělo ne?

0 4
možnosti
EH

Ten seznam webu už existuje. :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 687
  • Celková karma 43,41
  • Průměrná čtenost 20125x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články