Děkujeme za pochopení.
P24a76v18e72l 89Ř93a92p13e50k
Masový automobilismus je systém postavený na násilí, je budován silou za asistence státu a je budován z daní, tedy uloupených peněz. Je provozován ve veřejném prostoru a negativa přenáší na všechny okolo. Argument o svobodě proto tímto padá. Více než svoboda se s automobilismem asociuje násilí. A je zcela legitimní proti násilí použít zase násilí, za účelem eliminace celého technicky zastaralého a morálně vadného systému.
Jsem pro zásadní omezení automobilismu, reversním způsobem k jeho rozšíření.
J51i66r10i 86H43u15b43k60a
...z daní ekonomicky aktivních, tedy zhusta majících a používajících vůz.
A teď o tom násilí...jak prosím? Jaké násilí je používáno? Zakazuje vám někdo chodit pěšky? Jezdit na kole? Používat MhD? Jaké násilí je pácháno?
Dodržují se při výstavbě dopravních staveb platné zákony? Jaké násilí je pácháno?
O43t95t28o 55N64o79v42a72k
V Praze jde hlavne o vyzdimani dalsich penez od ridicu ... tedy dalsi dan, o nic jineho nejde.
Radnice uz si zvykla na milionove prijmy z mereni, pokut za parkovani, vypalne za odtahy .... naopak zavedou modre zony VSUDE ... a umozni tam ostatnim PLATIT.
Praha je mestem Zm*du a podle toho to tam tak vypada, co tam ziji za lidi poznate podle taxikaru, mestaku a uredniku ... a presne takovych prazanu je tam nejvice, cest vyjimkam.
E78v83a 37H27a11s23n65í58k38o15v80á
První půlka článku super, lidi už fakt nevědí, co by ještě chtěli. Asi se na ně moc valí reklama.
Akorát nechápu, co má společného vysoká životní úroveň s dopravou po Praze. Já teda dám přednost v centru zeleni a restauračním zahrádkám než plechovým miláčkům. Nemám problém dojet do města, zaparkovat auto a koupit si celodenní lístek MHD.
Je fajn, že každý má na nějakou ojetinu, ale to není o svobodě, ale pohodlí. Pro někoho je pohodlnější si všude dojet, pro jiného je pohodlnější v klidu přejít cestu nebo neposlouchat celý dne kravál z motorů.
I75r16e38n26a 56K96r83o57u65p70o47v82á
A kde že to auto parkujete? Jestli napíšete, že na záchytném parkovišti, pak se vystavujete nebezpečí, že se čtenáři (já tedy určitě) budou domnívat, že o Vašem tvrzení by se dalo s úspěchem pochybovat.
Moje zkušenost je, že venkovští návštěvníci přijedou do Prahy, auto ukotví poblíž stanice metra na sídlišti, takže místní nemají kde parkovat. Rušením parkovacích míst nebo omezováním vjezdu do centra se problémy s parkováním jenom hodí na krk někomu jinému. A navíc, ne každý se jde do centra projít a posedět na restaurační zahrádce. Jsou i lidé, kteří pracují - divte se - rukama. K tomu obvykle potřebují nářadí, často těžké a objemné a vozit ho metrem je trošku problém.
A20l89e68š 78W27o57l62k18e19r
Samozřejmě nevím konkrétně u vašeho známého. Ale každé další dítě se na finanční úrovni běžné rodiny promítne dost výrazně. (Dům asi nelze postavit o moc levněji než za "několik" milionů. Např. i 1mil. pozemek + 2mil. dům = 3mil. Pokud by měli hypotéku, tak nad dalším dítětem jen tak rukou nemávnou.)
E60v30a 34H66a23s49n98í72k76o55v14á
Já bych spíš řekla, že další dítě je levnější, protože plno věcí už bylo koupeno apod. Samozřejmě záleží na věku starších děti apod. Čtyři děti už jsou problém, pokud chce rodinka někam cestovat.
No ale pokud rodina vidí dítě jako balíček vybavení + oblečení + eletroniky + studia + dědictví, tak samozřejmě pak je první i druhé dítě zátěž.
R54a48d28e56k 15J78a70n57a79t31a
Pokud zúžíte magistrálu, tak zácpa bude. Ale jen nějakou dobu. Časem si to kvůli tomu část řidičů rozmyslí, pojede jinudy, nebo pojede metrem (které pod magistrálou vede).
Většina cest autem po městě je zbytečných, konají se jen z pohodlnosti nebo pro demonstraci vlastního sociálního statusu.
Navíc to tak dělá (alespoň v Praze) menšina lidí. Většina po Praze, zejména do centra, jezdí MHD a přesto mnohem více prostoru v ulicích zabírají auta.
I76r12e41n11a 27K36r42o44u47p11o74v96á
Jasně. Auto strčí do kapsy a pojede metrem.
R70a25d85e13k 59Š43t56e84m84b87e24r42a
Taky jsem to celé nechápal, a nedávno jsem se dočetl, že jsou to masochisti. Zní to šíleně, ale popřemejšlejte o tom.
J71i70r21k72a 48L86i14b37e87ň82s28k92ý
SAfra, to je rozmazlená generace.
K64a95r22e66l 38N39o54v39o57t76n13y
Magistralu at klidne zuzi - ale az bude KOMPLET HOTOVY vnejsi i vnitrni mestsky okruh!
Do te doby by meli kazdeho, kdo s podobnym napadem prijde, rovnou zavrit do blazince...
T70o12m29á37š 11M94a46c88e86j97k72a
Jako obvykle karma.
Jen mě tak napadá, nechtěl by někdo z manželů kandidovat za Svobodné?
R54i64c30h70a97r23d 69N69e82u41g67e20b93a46u43e28r
Nemůžou, on je ženatý, ona vdaná.
B56o57h68u13m79í93r 67Š50i70m28e58k
Tak nějak nám mizí jedna svoboda za druhou!
Omezováním svobody řidičů vyháníme řidiče z města.
Omezováním svobody lékařů vyháníme lékaře ze země.
Najde se nějaký politik, který pochopí, že bez svobody se nedá žít? To vám těch čtyřicet let nestačilo?!?
L13u42k51á93š 40Š93m90a50h57e45l
Tohle srovnání je nesmyslné. Zatímco řidič svému okolí nic pozitivního nepřináší (až na výjimky tvořící jednotky procent - podnikatelé vozící si nářadí k práci, rozvozy všeho možného) a tím, že z něj učiníte neřidiče, je stále ještě člověkem (jen použije třeba metro, tramvaj nebo vlak), lékař je ve zcela jiné pozici.
- Počet článků 685
- Celková karma 43,19
- Průměrná čtenost 20184x
ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,
spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.
V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.